A NAGY
NAPVILLANÁS – Az adás vendége
ezúttal Jay Weidner író-rendező lesz, aki a Gaia TV egyik
igazgatója és vezető programfelelőse. Weidner filmkészítői
tevékenysége mellett elsősorban spirituális témák, az ősi
történelem, a hermetikus és alkimista hagyományok kutatójaként
is ismert. Számos témakörben végzett szerteágazó kutatásokat,
munkásságában pedig központi szerepet tölt be az emberiség
spirituális útjának feltérképezése. Dokumentumfilmjeiben
részletesen foglalkozott Stanley Kubrick személyével és
filmalkotásaival - különösen a 2001: Űrodüsszeia című
filmjének szimbolikájával – továbbá a holdraszállás
„hamisított” felvételeinek elkészítésében vállalt
szerepével. A mai adásban viszont nemcsak erről, hanem a közelgő
napvillanás planetáris életre és fajunk felemelkedésére
gyakorolt hatásairól hallhatjuk őt.
Wilcock:
Itt vagyunk Corey Goode-dal és ma itt van velünk a műsorban Jay
Weidner is, aki azon kevesek egyike, akik még nálam is régebb óta
mozgolódnak ezen a területen.
Jay,
nagyon rég óta követem a munkásságodat és először Richard C.
Hoagland-en keresztül találkoztam veled. Hosszú időn keresztül
dolgoztatok együtt.
Jay
Weidner: Igen, 10 évet töltöttem
vele.
Wilcock:
Készítettél néhány fenomenális elemzést Kubrick „2001:
Űrodüsszeia” című filmjéről...
Weidner:
Így van.
Wilcock:
… és mivel hogy ez az epizód a napvillanásról szól, és persze
a film folytatásában (2010 – A Kapcsolat éve) a Jupiter
berobban...
Weidner:
Ami egyébként Hoagland elméletén alapult...
Wilcock:
Ne viccelj!
Weidner:
Így van. Arthur C. Clarke regényének folytatásában, a „2010:
Második Űrodüsszeia” című könyv végén az áll: „Richard
C. Hoagland elméletére alapozva”
Wilcock:
Mit gondolsz, mi lehet az üzenete a 2001: Űrodüssziea-nak? Mit
próbáltak elmondani nekünk ebben a filmben?
Weidner:
Arról szól, hogy az emberi faj egy nagy átalakulás küszöbén
áll. Olyasmivel állunk szemben, mint a Hobson választás. (Szerk
- Hobson választás: Ha a döntéshozó az általa preferált
javaslatot lényegesen gyengébb alternatívákkal együtt tálalja,
akkor könnyen elhitetheti, hogy az ő elképzelése az egyetlen
elfogadható javaslat.) Amikor
is, követhetjük a mesterséges intelligencia útját, a filmben
szereplő számítógép, HAL útját, vagy fellázadhatunk a
mesterséges intelligencia ellen, rövidre zárhatjuk azt, mint ahogy a
filmben, Bowman, az asztronauta teszi, és aztán fizikailag,
organikusan felemelkedik. Mi is felemelkedünk - mint ahogy ő tette
- azzal, hogy átmegyünk a csillagkapun. Szóval az idegenek, vagy
bárki is legyen ez a magasabb intelligencia, megpróbálják
elindítani efelé az emberiséget és ő az első, aki átmegy ezen
a kapun.
Wilcock:
Corey, szerinted a 2001: Űrodüsszeia-val törekedhettek-e arra,
hogy felfedjék az Ősi Építő Fajhoz tartozó romokat, tekintve,
hogy a filmben ott van ez a fekete, obeliszk-szerű tábla a Holdon?
Corey:
Igen, nyilvánvalóan.
Weidner:
Így van.
Wilcock:
Jay, amikor a film elején megjelenik az eredeti obeliszk, a film
nézői közül sokan összezavarodnak. Azt mondják: „Mi a fene
ez? 15 percen keresztül majmok futkorásznak körbe-körbe és
sikoltoznak.” És aztán feltűnik ez az obeliszk és amikor az
első majom megérinti, az első dolog, ami történik, hogy
agresszívvá válik.
Weidner:
Igen. Megtanulja, hogyan öljön és megtanulja a húsevést. Előtte
zöldségeket ettek, növényeket, de a monolittal történő
találkozás után, húsevőkké váltak. Mindez világos, mert a
következő jelenetben a fickó nyers húst eszik.
Ezt követően
történik az első gyilkosság, a víznyelő fölött.
És megint
csak, Kubrick azt mondja nekünk, hogy az átalakulás elég zűrös,
eléggé kellemetlen lehet. Továbbá azt is, hogy az átalakulást
erőszak kísérheti, különösen akkor, ha nem állnak készen erre
- és ekkor az első gyilkosság megtörténik. És persze Bowman az
átalakulása előtt a film vége felé megöli HAL-t.
HAL pedig, a
mesterséges intelligenciával működő számítógép, korábban
megölte az űrhajósokat. Szóval az egész dolog arról szól, hogy
HAL megpróbálja megakadályozni őket abban, hogy
megvilágosodjanak, mert ő maga is elérte az érzékelés egy
bizonyos formáját. A film elején a majmok a biztos kihalással
néznek szembe, merthogy éjszakánként elbújnak a vadállatok elől
és a monolit beavatkozik azzal, hogy elhozza számukra a
megvilágosodás első hullámát.
Wilcock:
Szerinted a csont, amit a majom a gyilkoláshoz használ és amit
aztán feldob a levegőbe, szóval miért változik át ez a csont
űrhajóvá?
Weidner:
Azért, mert Kubrick itt azt próbálja elmondani, hogy az egész
emberi történelem, ami az első átalakulás és a következő
átalakulás közötti időben történt, felesleges és értelmetlen.
A közte lévő történelem értelmetlen. Az egyetlen dolog, ami
számít, az az emberi faj átalakulása. Kubrick-ot csak ez érdekli.
Nem törődik azzal, hogy mi történt közte, mert az egyáltalán
nem fontos. Az egyetlen dolog, ami fontos, az a monolit hatására
bekövetkező átalakulás, hogy megteremtődjön egy új ember.
(Szerk
– A alábbi videorészlet Jay Weidner „Kubrick's Odyssey II:
Beyond the Infinite” című dokumentumfilmjéből származik,
amelyben a film egyik utolsó kulcsjelenetének értelmezését
adja:
"64 négyzet található annak a furcsa szobának a
padlóján, amelyben Bowman találja magát. A sakktáblán szereplő
64 négyzet ugyancsak Hermész, az alkímia adományozójának bűvös
négyzete. Kubrick remek sakkjátékos volt és a film utolsó
jelenetére nem csak a sakk, mint az élet játékának szimbólumaként
tekinthetünk, hanem a sakktábla megegyezik a DNS varázsszámával
és a Ji king hatágú csillagainak számával is, ami a kínai
alkímia központi eleme. Ahogy Bowman élete végén az ágyon
fekszik felismeri, hogy részese lett egy kozmikus sakkjátszmának a
monolit ellen. Amikor felemeli a kezét és rámutat a monolitra,
elismeri, hogy egy bizonyos értelemben a monolit mattot adott neki.
Szóval miről szól ez az egész egyáltalán? A kő egy nagy
ösztönzőerő az emberi faj számára. Minden alkalommal bejön és
megmenti az emberi fajt saját magától. Amikor először
megjelenik, megmenti a majomembereket a biztos kihalástól. Második
alkalommal megjelenik és megmenti az emberi fajt jelenkorunk
technológiai dominanciájától. A monolit beavatkozása nélkül ez
az útirány biztos kihaláshoz vezetne. Amikor harmadszor
megjelenik, bevezeti Bowman-t egyfajta kozmikus tudatosságba. Bowman
elmegy az univerzum végére és visszajön onnan. Tudja, hogy be van
zárva egy saját maga tervezte börtönbe. Ez a jelentése az utolsó
néhány jelentnek, ami egy hotelszerű szobában játszódik. De
Bowman végső felismerését arról, hogy tökéletesen csapdába
van zárva, Kubrick szimbolikusan az üvegpohár összetörésével
mutatja be. Mindazok után, amiken keresztülment, Bowman még mindig
hibázik. Az üvegpohár eltörése olyan, mint egy zen koan, amely
egyetlen villanás alatt megvilágosítja az elmét. A saját
esendősége viszi előre a jelenet tetőpontjáig, amikor is az öreg
ember meghal az ágyon és utolsó alkalommal látja a monolitot. A
kő hatalmas munkája itt válik teljessé, hiszen itt van egy ember,
egy emberi lény, aki megérti a nagyobb univerzumot. Ez az ember
megérti, hogy börtönbe van zárva egy, a saját tudata által létrehozott börtönbe. Saját esendőségének és szellemének
saját maga általi bebörtönzöttségének felismerésével végül
felszabadul a hotel szoba börtönének valóságától, a világ
illúziójától. Abban a pillanatban megérti, hogy a kő mit próbál elmondani neki. A megértés jeleként felemeli a kezét. Abban a
pillanatban, anélkül hogy meghalna, átváltozik Csillaggyermekké.
A kő átadja Bowman-nek azt az ajándékot, amit a Bölcsek Köve
mindig is ígért. Bowman elérte a tökéletes gnózis vagyis tudás
állapotát és halhatatlanná vált, leküzdi a fizikai halált és
újjászületik. Abban a pillanatban utoljára átmegy a monoliton.
Most a Föld van előtte és ő újra fog születni a bolygón.
Bowman egy új emberré válik, amely legalább annyira különbözik
a Homo Sapiens-től, mint amennyire a Homo Sapiens különbözött a
film elején a csontot feldobó majomembertől. Nietzsche „Imigyen
szóla Zarathustra” című művének „majomembertől az emberig,
az embertől a szuperemberig” motívuma tökéletesen kifejeződik
Strauss zenéjében és Kubrick filmjében. Kubrick felidézi fajunk spirituális és fizikai evolúcióját, és hogy az emberiség
átalakuláson megy keresztül e varázslatos fekete kő hatására.”)
Wilcock:
Mit gondolsz, miért éppen a 2010-es évet választotta a következő
filmhez?
Weidner:
Nem tudom, hogy miért éppen 2010-re esett a választása, de azt
hiszem tudom, miért a 2001-et választotta az első filmhez. Az
eredeti címe az volt, hogy "Utazás a csillagokon túl".
Aztán 1967 végén, rejtélyes okból kifolyólag Stanley Kubrick
megváltoztatta ezt és ekkor lett a címe "2001: Űrodüsszeia".
Nagyon érdekes, hogy Kubrick legjobb barátja a
színész-humorista-rendező Mel Brooks volt. Együtt nőttek fel
Greenwich Village-ben, New York-ban és 1967 végén jött ki a "Get
Smart" című sorozat "Smart fit the Battle of Jericho"
című epizódja. (Szerk
– A Get Smart egy 1965-ben indult vígjátéksorozat volt, amiben
Maxwell Smart, a világ legügyetlenebb kémjének kalandjait
követhetjük nyomon. A sorozatot Buck Henry-vel közösen Mel Brooks írta.) Nos, ez
nagyon érdekes, hadd mondjam el azt is, hogy miért. Ebben a részben
ugyanis Maxwell Smart azt a feladatot kapja, hogy épüljön be a
Jericho nevű vállalat építőmunkásai közé és rájöjjön,
hogy mi folyik ott és miért omlanak le a vállalat által
felépített épületek. Ez azért fontos, mert az épületet, amit
építenek, úgy hívják: Odüsszeia és a Hold-programhoz építik.
Úgyhogy nem akarják, hogy összedőljön. Szóval Maxwell kimegy a
telekre, és végül rájön a dologra, telefonon felhívja a főnökét
és azt mondja: "Főnök, rájöttem. Az építés során
robbanóanyagot tesznek az épületbe."
Wilcock:
És melyik évről is beszélünk itt pontosan?
Weidner:
1967-ről. Ebben az évben döntöttek a World Trade Center
(Világkereskedelmi Központ) megépítéséről.
Wilcock:
Oh, te jó ég!
Weidner:
Freeman Fry - aki egy elég jó kutató – interjút készített a
Világkereskedelmi Központ építészének vezető asszisztensével.
Az építész már meghalt. Ez a fickó a videóban azt mondja: "A
birtokbavétel előtt robbanóeszközöket tettünk az épületbe. Ez
azt jelenti, hogy úgy fog összeomlani, mint egy rakás
palacsinta." Azt hiszem, mind Stanley Kubrick-nak, mind pedig
Mel Brooks-nak volt valamilyen ügye a New York-i maffiával. Elég
híresek voltak. Mindenki tudta, hogy a maffia mozifilmeket pénzel.
És megneszelték, hogy valami történni fog. Mel Brooks
elkészítette a Maxwell Smart-féle sorozatot, Stanley Kubrick pedig
megváltoztatta a film címét "2001: Űrodüsszeia"-ra,
mert tudta, hogy valami történni fog 2001-ben. Tudom, hogy ez
eléggé elrugaszkodott ötletnek tűnik, de meg kell nézni ezt a
Maxwell Smart-epizódot.
Wilcock:
És ennek az épületnek köze volt a Holdhoz?
Weidner:
Igen Odüsszeia-nak hívták.
Wilcock:
De... Valamilyen módon köze volt a Hold kolonizálásához?
Weidner:
Igen... Ez adott otthont az Apollo-programnak.
Wilcock:
Corey, a 2010-es dátum mennyire esik közel ahhoz az időponthoz,
amikor a mi Naprendszerünkben is megtörténik egy olyasféle
napvillanás, mint amilyen a „2010 – A Kapcsolat éve” filmben
látható?
Corey:
Nos, az okostömbökön, és a mendemondákban az szerepelt, hogy
valamikor 2018-2023 között fog megtörténni.
Wilcock:
Eléggé közel esik a maja naptár végéhez is.
Weidner:
Így van.
Wilcock:
Gondolod, hogy Arthur C. Clarke tudhatott erről, amikor a 2010-es
dátumot kitalálta?
Weidner:
Szerintem igen. Arthur C. Clarke... Ha azt mondtad Corey-ról, hogy ő
a bennfentesek bennfentese, akkor Arthur C. Clarke a bennfentesek
bennfentesének bennfentese. Ő mindenkivel találkozott. Mindenkivel
az űrprogramban, Wernher Von Braun-tól kezdve Hermann Oberth-en át
mindenkivel. És amikor ezek a találkozók megtörténtek, ott volt
a nyomában a fiatal Stanley Kubrick is. Azt hiszem Stanley Kubrick
őrületesen sokat tanult. Ha a "2001: Űrodüsszeia"
története mögé nézünk, azt láthatjuk, hogy a filmben egy
titkos űrprogramot mutatnak be. A filmben azt mondják: "Nem
fogjuk elmondani nekik. Kitalálunk egy történetet arról, hogy a
Holdon elszabadult egy vírus és nem fogjuk elmondani senkinek sem,
hogy mit találtunk (egy monolitot)." Világos tehát, hogy egy
titkos űrprogram is zajlik. A filmben még a Jupiter-küldetés
célja is titkos – tehát az egész, hogy egyáltalán miért
mennek oda.
Wilcock:
Corey, munkád során a titkos űrprogramban hallottál-e olyan
gyakorlati technológiákról, amelyek lehetővé teszik az alkímiát? Hallottál-e olyasmiről, hogy valamilyen alap fémből aranyat hoztak létre??
Corey:
Igen. Amikor az ARV-ket (Szerk - földönkívüliektől származó
információk alapján megépített járművek) építették,
üveghengerek voltak, amelyekben higanyörvénylést hoztak létre.
Nagyfeszültségű elektromos áramot adtak a higanyörvénylés
forgatásához, ami egy forgó elektromos mezőt hozott létre. A
probléma az volt, hogy a higany folyamatosan arannyá változott. És
ezt lényegében sikerült reprodukálniuk egyetemek
laboratóriumaiban.
Weidner:
Ez nagyon fontos, merthogy ez a Harang-technológia. Nagyon érdekes.
Corey:
Így van.
Wilcock:
Jay, gondolod, hogy lehetséges, hogy ha létezett ez a technológia
valamilyen archaikus értelemben, akkor ez egyben valamiféle
spirituális folyamat metaforája is lehetett?
Weidner:
Igen. Azt gondolom, hogy ez mind fizikai, mind pedig spirituális.
Azt hiszem az, hogy forgó ólmot, vagy higanyt arannyá
változtattak, lényegében jelentős részét képezhette az
alkímiának. Sokat beszéltünk erről. Arannyá változtatni a
higanyt. Azt hiszem... nem igazán kellene semmit sem átváltoztatnod
arannyá, amíg a lelked nem változtattad át arannyá. Ha az
"arany" (GOLD) szóból kiveszed az "L" betűt,
akkor az "isten" (GOD) szót kapod. Az "L" betű
pedig az ólomra (LEAD) vonatkozik, igaz? Vagyis, ha kiveszed az "L"
betűt az aranyból, akkor eléred az isten állapotot. Azt hiszem,
hogy valójában ez a valódi cél. Az ólmot vagy higanyt arannyá
változtatni annak a jele, hogy elérted ezt az állapotot. Magas
fokú felemelkedést értél el, és mostantól megvan a képességed,
hogy fizikai objektumokat tudsz átváltoztatni.
Wilcock:
Szerinted a Cabal titkos társaságaiban néhányan valójában
alkimisták lehetnek?
Weidner:
Nem, azt hiszem, és elég biztos vagyok ebben... Egyszer
hozzáférhettem egy szabadkőműves könyvtárhoz, megengedték
nekem, hogy elolvassam ott az összes könyvet. Nem vihettem ki a
könyvtárból, de elolvashattam őket. Jegyzeteket sem készíthettem.
Ott olvashattam azt, hogy az 1700-as évek vége felé történt egy
szakadás, amikor is Amschel Rothschild úgy döntött, hogy
megkaparintja az élet elixírjét. Ekkor egy szakadás történt a
szabadkőműves társaságon belül. A "jófiúk, a "fehér
kalaposok" elhagyták a társaságot, szétváltak és azóta
nem is látták őket. A "fekete kalaposok" pedig meg
akarták találni a "fehér kalaposakat", mert ők –
mármint a fehér kalaposok – ismerték az élet titkát, a titkos
elixírt, és nem akarták odaadni a "fekete kalaposoknak",
mert az volt utolsó dolog, amit szerettek volna, hogy a "fekete
kalaposok" hosszú ideig éljenek. Azt akarták, hogy
meghaljanak. És ezek a fickók, a "fekete kalaposok"
mindent megtettek, hogy megtalálják ezeket a fickókat. A CIA, vagy
akkori nevén OSS, a II. Világháború végén átkutatta egész
Európát, hogy megtalálja Fulcanelli-t, a nagy alkimistát. Meg
akarták kínozni és kiszedni belőle mindent, amit csak tud. Ezt
garantálhatom. Európában gyakran megtörtént, hogy egy alkimista
feltalálta az élet elixírjét és elmondta ezt egy barátjának és
persze a hír elkezdett terjedni. Majd a király meg akarta találni
őt, letartóztatták és megpróbálták kiszedni belőle a titkot.
És mivelhogy rossz embernek nem adhatta ki a titkot, meg kellett
halnia. Újra és újra megtörténtek ilyen esetek. Az alkimisták
ezért is maradnak nagyon-nagyon csöndben.
Wilcock:
Corey, tudsz-e olyan történelmi szálakról, amelyek során itt a
Földön emberek képesek voltak életmeghosszabbító technológiákat
feltalálni, talán valamiféle okkult praktikák vagy titkos
tudomány révén?
Corey:
Életkormeghosszabbító és visszafiatalító technológiák is
léteznek, de nem ismerem a forrásukat. Nem tudom, hogy vajon
nem-földi eredetűek vagy valamilyen alkimista vérvonalból
származnak.
Weidner:
Nos, nem tudjuk, hogy az alkímia egyáltalán földi eredetű-e. Ezt
sem igazán tudjuk.
Corey:
Azt hiszem, ez valóban így van. Igen.
Weidner:
Az alkímia eredetéről azt állítják, hogy ezt a tudást éteri
lények adták át nekünk. Ízisz, a jósnő jött, aki... Ő nem az
Egyiptomi Ízisz volt, hanem egy gyakorló alkimista Egyiptomban.
Ízisz, a jósnő. Egy nap eljött hozzá egy "angyal" és
azt mondta neki: "Szeretkezni akarok veled." Mire ő azt
mondta: "Az ki van zárva." Mire az angyal azt mondta:
"Nem, én tényleg szeretkezni akarok veled." Mire Ízisz
azt mondta: "Csak akkor, ha átadod nekem a titkaidat." És
az alkímia valódi titkai így jutottak el az emberiséghez.
Wilcock:
Jay, szerinted ez az alkimista hagyomány kapcsolatban lehet a
mithraizmussal?
Weidner:
Részben igen. Az alkímia megtalálható az ősi Indiában, az ősi
Kínában, az ősi Egyiptomban és az ősi Európában is. Úgy
tűnik, hogy mindez ugyanabból a forrásból származik. A taoista
alkímiát arra használták, hogy kifejlesszék az élet elixírjét,
de rájöttek, hogy ez nagyon veszélyes, mert a kínai császárok
folyamatosan öltek érte. Szóval azt mondták: "Soha többé
nem fogjuk kiadni a titkot. Örökre elrejtjük, mert nem
engedhetjük, hogy még többen meghaljanak." Így aztán voltak
olyan taoista praktikák, amelyek hosszú életet biztosítottak. Én
úgy hiszem, hogy az alkímia egyfajta alaptudománya lehetett egy
korábban létezett civilizációnak, melyet kb 13 000 évvel ezelőtt
pusztított el valami.
Wilcock:
A mithraizmus hagyományaiban szerepel egy oroszlán-fejű isten,
Leontocephalus. És azoknak a beavatási rítusoknak része, hogy
tüzet fújnak ki az oroszlán szájából.
Weidner:
Része továbbá a tauroktónia is, vagyis hogy levágják egy bika
fejét.
Wilcock:
Mit gondolsz, mit jelképezhet az, hogy tüzet fújnak ki az oroszlán
szájából?
Weidner:
Ez az alkímia. Az oroszlán az aranyat vagy istent jelképezi. Ez
lényegében az alkimista kísérletet mutatja be, és azt, hogy az
hogyan működik. Vagyis bármikor ha egy oroszlánt látsz, akkor
istenről, az aranyról, a királyról, a csúcson lévőkről
beszélsz.
Wilcock:
Gondolod, hogy a napvillanásra is vonatkozhat? Valamiféle Nappal
kapcsolatos eseményt is jelképezhet?
Weidner:
Igen, abszolút. Az egyik dolog, amit felfedeztem ebben a
szabadkőműves könyvtárban az, hogy a szabadkőművesség alapjai,
hogy mikor kezdődött – egyébként nagyon homályos elképzeléseik
vannak arról, hogy mikor kezdődött - de van egy apáról fiúra
szálló tudás köztük egy nagy napkitörésről, ami Krisztus
előtt 11 000 évvel lényegében véget vetett a Fiatalabb
Dryas-szakasznak. Szóval valójában két katasztrófa történt.
Volt egy 13 000 évvel ezelőtt, ami a Nagy Jégkorszakot
eredményezte, és aztán volt egy 2000 évvel később. Történt
valami, ami azon nyomban véget vetett a jégkorszaknak és hatalmas
méretű áradásokat okozott. Robert Schoch, a Boston Egyetem
geológusa legutóbb megjelent könyvében azt írta, hogy egy
hatalmas napvillanás történt, és hogy ennek bizonyítékai
mindenfelé megtalálhatók a bolygón.
Wilcock:
Corey, ez a napvillanás alapvető részét képezi egy égi
mechanizmusnak, függetlenül attól, hogy melyik naprendszerben
vagy?
Corey:
Igen. És nem csak azzal van kapcsolatban, hogy a Napunk merre halad
keresztül a galaxison, hanem a kozmikus hálózaton keresztül a
csillagunknak más csillagokhoz történő kapcsolódásához is.
Létezhet valamiféle energia-visszajelzés a kozmikus hálózatban,
ami kiáramlik a Napunkon keresztül.
Wilcock:
Jay, amit Corey az imént elmondott a csillagok összekapcsolódásáról,
az tükröződik a te kutatásaidban is?
Weidner:
Igen. A Hendaye cikluskereszten megtalálható a dühös Nap, ami a
napvillanás szimbóluma, és aztán ott van a talapzat másik
oldalán egy nyolcágú csillag. Olyan, mintha az univerzum Központi
Napja lenne, amely minden csillagot irányít. És amikor ez csuklik
egyet, minden más is tüsszent egyet. Ez nagyon világos.
Fulcanelli, az alkimista, nagyon világos, hogy mi történik itt és
hogy mindez kapcsolódik egymáshoz. De van még egy dolog, amiről
beszélni szeretnék... arról, hogy szerintem fizikailag mi is ez a
napvillanás. A Nap egyenlítője 26 naponta fordul egyet, míg az
északi és déli félteke 37 naponta fordul meg. Az történik, hogy
a Nap alsó része erre megy (óramutató járásával ellentétesen),
a teteje pedig erre (óramutató járásának megfelelően) és ezzel
létrehoz egy ún. torziós vágást. Egy idő után ez kiépül.
Azzal kezdődik, hogy ezek keresztezik egymást és 25 000 évbe
telik, míg tökéletesen kiépül... és mi most jelenleg éppen itt
tartunk. A Nap valaha sárga volt. De többé már nem az. Most már
fehér. Elég öreg vagyok ahhoz, hogy elmondhassam, a Nap valaha
sárga volt. Bárki korombeli ember meg tudja mondani, hogy a Nap
határozottan sárga volt. Ha megnézed a kicsi gyerekek rajzait
30-40 évvel ezelőttről... Ma fehér színűnek rajzolják a Napot,
de mi régebben sárgának rajzoltuk. És ez megváltozott és a NASA
tudja ezt. Azt hiszem a chemtrail egy próbálkozás az elit részéről
arra, hogy megpróbálja visszafogni ezt a hihetetlen fényt. Ismerek
fickókat az építőiparban... a negyvenes éveikben járnak és
elmondták nekem, hogy "Jay, 24 Celsius fok többé nem 24
Celsius foknak érződik, hanem sokkal inkább 35 Celsiusnak. Azt
mondják, hogy 24 fok van, de teljesen pirítósra sülök a ház
tetején, amin dolgozom." Én pedig elmondtam nekik, hogy ez a
Nap és a tetőn átjövő ultraibolya sugárzás miatt van. Soha nem
láttuk úgy az ultraibolyát, mint ahogy most. És a NASA nem tudja,
hogy mit tegyen. Lényegében megváltoztatják az egész
elgondolásukat a radikarbonos kormeghatározásról és minden
másról, mert a Nap nem egy stabil csillag. Ők tudják ezt. Amikor
15 évvel ezelőtt előálltam az első munkáimmal, a NASA
vészmadárnak nevezett. Azt mondták rám: "Itt van egy
vészmadár. Ne figyeljetek rá." Most pedig a NASA ténylegesen
aggódik emiatt és támogatja, hogy generátorokat helyezzenek
el az atomerőművekben, mert ha egy ilyen elektromágneses impulzus
(EMP) megtörténik, az mindent le fog csapni. Nagyon-nagyon aggódnak
emiatt. Szóval 15 év alatt meggondolták magukat és ez nagyon jó.
Wilcock:
Corey, ismersz olyan technológiai eszközöket, amikkel a Cabal
megpróbálja megakadályozni ezt a változást?
Corey:
Igen. Elmondták nekem, hogy olyan technológiákat fejlesztenek,
amikkel megpróbálják tompítani ezeket az energiákat és
megpróbálják megelőzni, hogy azok elérjék a Föld felszínét.
Weidner:
És nekem is ezt mondták, hogy túlórában dolgoznak azon, hogy
sikerüljön ezt véghezvinniük... Megfigyeltem, hogy mostanában
különböző típusú chemtrail-ek vannak. Vannak újfajták is.
Régebben csak becsíkozták az eget, amik szépen elterültek és
egy ezüstös ragyogást alkotva leblokkolták a Napot, de mostanában
pici pöttyök vannak, amelyekből felhők fejlődnek ki, fura alakú
felhők. Ezek pedig teljesen tönkreteszik ezt a gyönyörű
időjárást itt Colorado-ban. Majdnem minden nap megjelenik ez az
ezüstös ragyogás az égen, tönkretéve a tiszta kék eget, és ez
egyre nyugtalanítóbbá válik.
Wilcock:
Múlt hónapban, Los Angeles-ben nyíltan beismerték, hogy felhőket
hoznak létre. Vannak fegyvereik, amiket innen a felszínről sütnek
el. Azt mondták: "Oh, hát mi nem csináljuk ezt már 2003
óta".
Weidner:
Igen, egyfolytában ezt csinálják.
Wilcock:
Éppen erre készítenek
fel bennünket.
Weidner:
Így van. Nézd meg például azokat a szárazságtűrő magokat,
amiket a Monsanto fejleszt. Vajon miért csinálják ezt? Aggódnak
valami miatt. Ez visszamegy egészen addig, amikor Al Gore a globális
felmelegedésről azt mondta: "Ez a mi hibánk." Nos, ez
nem a mi hibánk. A felmelegedést a Nap okozza. Nem az emberek...
Nem mondom azt, hogy a környezetszennyezés pártján állok, mert
nem. Hanem azt mondom, hogy egyetlen vulkán több szennyező anyagot
lövell ki, mint amit mi előállítunk. Nem ettől van. Bár azt
gondolom, hogy le kellene állnunk a környezetszennyezéssel.
Ugyanakkor meg kell néznünk a Napot. Ott van az igazi probléma. Az
generálja az időjárást, nem más. Ők pedig aggódnak emiatt.
Amikor Corey előállt és arról beszélt, hogy a Kék Avian-ok
lezárták a Naprendszert és most mindenki ki akar jutni, mert
aggódnak a napvillanás miatt... nos, ezek a dolgok mind
összekapcsolódnak. Ez valóban rezonált velem, mert tudtam, hogy
igaz. Még az olyan építményeket is, mint a Denveri repülőtér,
e napvillanás köré tervezték. Ez a bizonyos építmény az ország
kellős közepén van, mindenkinek egyenlő esélye és egyenlő
ideje van rá, hogy odaérjen. És aztán a vonat lemegy, le
egyenesen a hegyekbe, ahol biztonságban vannak a napvillanástól.
Ha elmész a Denveri repülőtérre, négy nagyon nyugtalanító
falfestményt fogsz találni. Az egyiken az egész világ tűzben áll
és ott vannak ezek a kihalt állatok, mint a tengeri teknős, ami
néhány évvel ezelőtt halt ki, és három koporsó – benne egy
fekete, egy fehér és egy amerikai őslakos gyermek, benne a
koporsóban. Halottak. Mi jelent ez? Mit akarhat ez jelenteni? És
tényleg csodálkozol, mert az egész Denveri repülőtér olyan,
mintha egy szabadkőműves templom lenne. Csodálkozol, hogy vajon
miről szólhat valójában ez az egész? Én tényleg azt gondolom,
hogy erről. Azt gondolom, hogy a Napról.
Wilcock:
Corey, tudsz róla, hogy van egy bázis a Denveri repülőtér alatt?
Corey:
Igen. Igen. Van ott egy bázis és egy villamos-rendszer, amely
összeköt más bázisokat.
Wilcock:
Köze lehet ennek a Kormányzás Folyamatossága (Continuity of
Government – COG) nevű tervhez?
(Szerk
– Drábik János így írt erről: "A válságkezelést végző
állami struktúra kiépülésével párhuzamosan folyt a "Continuity
of Government" (a kormányzás folyamatossága) elnevezésű
rendkívüli készenléti program, amelynek szintén George Bush állt
az élén. A Miami Herald című floridai lap 1987-ben ezt a
programot párhuzamos kormányzatnak nevezte, és beszámolt arról,
hogy ez magába foglal egy tervet az alkotmány felfüggesztésére
nemzeti méretű válsághelyzet esetén. Oliver North önéletírásában
megemlíti, hogy 1981. augusztusában került a Nemzetbiztonsági
Tanács stábjához, és feladata volt olyan szükségtervek
előkészítése, amelyek lehetővé teszik az elnök, és az
Egyesült Államok kormányzatának a vezetői számára teendőik
ellátását, és a lakossággal való összeköttetés fenntartását
nukleáris háború esetén, vagy más rendkívüli katasztrófa
idején.")
http://mek.niif.hu/06800/06897/html/0213.htm
Corey:
Létezik Kormányzás folyamatossága, fajok folyamatossága...
Weidner:
Ejha! És megint csak, amikor 15 évvel ezelőtt előálltam a
Denveri repülőtér esetével, George Noory rádióműsorában
szerepeltem és azt mondtam, hogy ez részét képezi a Kormányzás
Folyamatosságának. És mindenki azt mondta: "Mi az a
Kormányzás Folyamatossága? Mi ez a COG? Miről beszél ez az
ember?" Mindenki azt mondta: "Nincs olyan, hogy Kormányzás
Folyamatossága. Weidner megőrült." És aztán 9/11 után Dick
Cheney előállt ezzel, amikor megkérdezték tőle, hogy "Miért
utaztatták Bush-t ide-oda az országban?" Erre ő azt
válaszolta, hogy "Ez része volt a Kormányzás
Folyamatosságának." A COG szót említette. Én meg azt
mondtam: "Ott van! Elismerte. Mégiscsak létezik a Kormányzás
Folyamatossága."
Wilcock:
Van néhány diánk, néhány egészen bámulatos dologról, amik
keretbe foglalják majd ezt az egész mai beszélgetésünket. Corey,
az 1950-es években jelentek meg itt azok a lények, akiket te csak
"Kékek"-nek neveztél, igaz?
Corey:
Így van.
Wilcock:
Fel tudnád idézni ezt az esetet nekünk? El tudnád mondani, hogy
mi történt pontosan? Mit mondtak ők pontosan?
Corey:
Megjelentek a kormányunknak és azt mondták nekünk, hogy rossz
irányba haladunk és rossz földönkívüliek társaságába
keveredtünk és hogy arra van szükségünk, hogy változtassunk
ezen. Azt is elmondták, hogy ha félredobjuk ezeket a terveket és
technológiákat, akkor ők segíteni fognak nekünk. Mi pedig
kirúgtuk őket.
(Szerk
– Wilcock a tavaly megjelent "A Felemelkedés misztériumai"
című könyvében megemlít egy Mr. X névre hallgató bennfentest
és a következőt írja róla: „Állítása szerint az 1980-as
években Kalifornia államban dolgozott egy védelmi cégnél, ahol
hatalmas mennyiségű titkosított dokumentumok szortírozása és
rendszerezése volt a feladata. Hosszú órákon keresztül dolgozott
lezárt pincékben, postai zsákokat bontott ki, amelyek tele voltak
fényképekkel, videoszalagokkal, földönkívüli tárgyakkal és
szigorúan titkos hozzáférésű dokumentumokkal, amelyekben
feltárták a Roswell-nél lezajlott történéseket, a földönkívüli
látogatásokat és tanúbizonyságát adták annak, hogy a
kormányzat gondosan kezelte azokat a dokumentumokat, amelyek a
földönkívüli űrhajók mérnöki visszafejtésének bizonyítékait
tartalmazták. Állítása szerint e dokumentumok között voltak
olyan oldalak, amelyek az 1950-es évekből származtak és leírták
benne, hogy számos találkozó történt Eisenhower elnök és egy
csoport jószándékú földönkívüli között. Pete Peterson
felfedte, hogy ennek a földönkívüli csoportnak a tagjai sötétkék
bőrszínnel rendelkeztek, nagy fejük, hatalmas fekete szemeik
voltak és egyszerűen csak "Kékeknek" nevezték el őket.
Ez nem ugyanaz a csoport, amely később Corey Goode-dal lépett
kapcsolatba és Kék Avian-okként mutatkozott be. A Kékek
fantasztikus technológiák fokozatos bevezetését ajánlották és hogy teljesen megvédenek bennünket a negatív szándékúaktól. Cserébe a földi
emberiségnek fel kellett volna adnia nukleáris fegyvereit,
bevezetni egy formális oktatást a spiritualitás tudományáról és
megengedni a nyílt interakciót a földi emberiség és a jóindulatú
földönkívüliek között. A Kékek ajánlatát durván és
gúnyosan visszautasították. A Mr. X által látott dokumentumok
alapján a Kékek elmondták az USA kormányának, hogy most ugyan
eltűnnek, de 2012 végén ők és a szövetségeseik visszatérnek
egy "tömeges landolás" keretében. Ha egyszer úgy
döntenek, hogy felfedik magukat, a Cabal semmit sem fog tudni tenni,
hogy megállítsa őket. Más bennfentesek megerősítették, hogy
ezt a határidőt kitolták, mivelhogy az emberiség kollektívaként
még nem áll készen arra, hogy ez megtörténjen. A tömeges
kapcsolatfelvétel úgy tűnik, kulcsfontosságú részét képezi a
felemelkedési procedúrának...")
Weidner:
Érdekes, mert ekkoriban, az 1950-es években jelent meg Fulcanelli
könyve a Hendaye keresztről. Ebben van egy rész az alkímiáról,
amire szeretnék itt visszautalni, mielőtt továbbmennénk. Van egy
szöveg, egy szufi alkimista szöveg nagyon-nagyon régről. Az a
címe, hogy "A madarak nyelve". Ez a könyv madárlényekről
szól, akik eljöttek ide és elhozták az alkímiai tudást a
Földre. És ez egy elég bámulatos könyv, merthogy benne a fő
madár kék színű.
Corey:
Micsoda?!
Weidner: Igen. És az egész a könyörületről és a békéről szól. Gondoltam, hogy felhozom ezt, mert nagyon érdekes, hogy ez a könyv létezik. Többször is elolvastam és a Kék Avian-ok és az egész üzenetük nagyon hasonlít.
Wilcock:
Igen, és ott vannak még az amerikai őslakosok Madár Törzsei. Ott
vannak Japánban a Tengu hegy madáremberei...
Weidner:
Így van. És ott van még a Madárház (The Aviary) is, ami egy
titkos csoportosulás a repülőgépiparon belül. Úgy nevezik
magukat, hogy "A madárházak".
Corey:
Így van.
Wilcock:
Az ok, amiért fel akartam hozni az 1950-es évekbeli Eisenhower-rel
történő kapcsolatfelvételt az, hogy magánszemélyekkel is
történtek földönkívüli kapcsolatfelvételek, amikor is
csatornázásokat kaptak, néhány esetben pedig ez össze volt
hangolva ufo landolásokkal is. Felvitték őket az űrhajók
fedélzetére, ahol jóindulatú lényekkel találkoztak, majd
elkezdtek telepatikusan kommunikálni velük.
A
BROWN-JEGYZETFÜZET: AZ EGYSÉG TÖRVÉNYE ELŐFUTÁRA
Az
egyik leghitelesebb ezek közül az ún. "Brown-jegyzetfüzet",
amit pusztán azért neveztek el így, mert egy barna jegyzetfüzetbe
írták le. Ez Az Egység Törvénye könyvek közvetlen előfutárának
tekinthető. Ez volt az az anyag, ami Carla Rueckert-et – Az Egység
Törvénye médiumát – behangolta, amikor elolvasta. Ugyanis
amikor a megfelelő dolgot olvasod, az úgy tűnik harmonizálja a
frekvenciádat a földönkívüli tudatossággal és felkészít
téged a kapcsolatfelvételre. Szóval szeretném, ha mindketten
megnéznétek ezt, mert van itt néhány dolog, ami egészen
hihetetlen. Ezek a képek az eredeti lapok beszkennelt változatai.
Ez az első oldal, a legelső kommunikációról, ami 1958. szeptember
19-én zajlott.
"Halljátok
szavaim, minden ember egyenlőnek lett teremtve. Eljön majd az idő,
amikor az egész bolygótok tudni fogja ezt."
Wilcock:
Itt azt sugallják, hogy lesz valamilyen hatalmas változás a
bolygón, ami után mindenki tudatában lesz annak, hogy egyetlen
tudat vagyunk. Látod, hogy a végén azt mondja: "Odina"?
Weidner:
Igen.
Wilcock:
Ez azért van, mert a lények valójában "Adonai"-t
mondtak, de az írók nem ismerték ezt a szót, ezért nem tudták,
hogyan írják helyesen. Hát nem őrület?
Corey:
Mit jelent az, hogy "Adonai"?
Weidner:
Héber nyelven azt jelenti: "Isten".
Wilcock:
Igen, és Az Egység Törvénye fejezetei is ezzel végződnek.
Minden egyes ülés után azt mondják: "Adonai." A
második csatornázás a rákövetkező napon történt. Ennek a
fickónak kapcsolata volt egy valódi ufo-val, felvitték a hajójuk
fedélzetére. W.B. Smith leellenőrizte ezt. 200 kérdést tettek fel
neki, és ő képes volt válaszolni olyan dolgokra, amiket más
igazolt csatornázók mondtak. Szóval ez a fickó át lett
világítva. Ezt mondták neki:
"A
Fény és Szeretet az alapja a Teremtő igaz megértésének. Ezt,
barátaim, csak akkor találjátok meg, ha őszinte erőfeszítéseket
tesztek érte. Mi, a Konföderációból segíteni kívánunk nektek.
Kezdésként az elsődleges követelmény a keresés."
Wilcock:
Ami azt jelenti, hogy akarnod kell keresni az igazságot. Majd így
folytatódik:
"A
Szeretet és Megértés később jön."
Wilcock:
Lehetséges tehát, hogy kezdetben a rejtélyek miatt kezded el a
keresést. A harmadik üzenet rögtön ezt követően érkezett,
október 1-én, szerdán. Ez az üzenet az eddig leghosszabb. És itt
rátapintanak a lényegre. Hihetetlen.
"A
ti embereitek szeretik a gazdagságot és a hatalmat. Mennyivel jobb
lenne, ha szeretnétek egymást. A vagyon és a hatalom rabszolgává
tesz és így nem fogod felismerni, hogy ki vagy valójában.
A
Teremtő örökké szereti, vezeti és védelmezi azokat, akik
elfogadják őt. Ez oly nagyon egyszerű, földi emberek. A férfi,
akit Jézusnak hívtak, nagyon egyszerűen elmondta ezt. Szeressétek
egymást. Ennyire egyszerű. Szeressétek a Teremtőt. Szeressétek
egymást. Tömegével kellene ezt tennetek. Ez alapjában változtatná
meg a létezésetek."
Wilcock:
Itt valamiféle fizikában bekövetkező változásról beszélnek,
ami lényegében megváltoztatja azt, akik vagyunk. De várj csak egy
percet. Az előbb beszéltél a Hendaye-ről, az alkímiáról.
Hallgasd meg ezt:
"Ha
az embereitek meg akarnak menekülni a közelgő kataklizmától, ezt
kell tenniük. A Teremtő újra egyensúlyba hozza a Naprendszert. Ki
kell vennünk a részünket ebből."
Wilcock:
Na, ez már valami. Ez egy hiteles csatornázás az 1950-es évekből, egy magánszemélytől, aki mit sem tudott az ősi próféciákról,
sem az alkímiáról, és egészen biztosan nem tudott az
űrprogramról és mindenkitől függetlenül azt mondta, hogy lesz
egy katasztrófa, ami visszahelyezi a Naprendszerünket az egyensúlyi
állapotba...
Weidner:
Nagyon érdekes, mert William Tompkins elmondta, hogy az 1950-es
években kb 1400 ember – taxisofőrök, postai dolgozók,
átlagemberek – kezdtek el ilyesféle telepatikus üzeneteket
kapni. Nagyon sok ezen üzenetek közül technológiai vonatkozású
volt, amit nem is igazán értettek, és azért kapták, hogy
segítsenek gépeket és berendezéseket építeni, amelyek segítenek
nekünk fejlődni.
Wilcock:
Corey, illeszkedik ez ahhoz, amit te hallottál?
Corey:
Pontosan ez az amiről beszélek. Fogalmam sem volt róla, hogy
kikerült már más információ is erről.
Wilcock:
Na, akkor most kapcsold be a biztonsági övedet, mert hallgassuk
csak meg ezt:
"A
megértés új hajnala jön el a bolygótokra. Az embernek fel kell
készülnie erre az új megértésre, hogy alkalmazza az új
koncepciókat és elgondolásokat. A földi emberek hosszú ideig
időztek hamis illúzióik alatt. Eljött az idő, hogy új és
nagyobb pompában lépjetek elő."
Wilcock:
Ez azt jelenti, hogy a test pompájában, azaz a felemelkedett
fénytestben.
"Földi
emberek, tanuljátok meg a Teremtő kívánságait. Éljetek úgy,
ahogy arra szántak benneteket. Békében, harmóniában,
tökéletességben. Amikor ezt megteszitek, a teremtés teljes
szépsége feltárul előttetek."
Wilcock:
Ez kevesebb, mint egy héttel a másik közvetítés után hangzott
el. Úgy tűnik, mintha azt mondaná, hogy amikor a Naprendszer újra
egyensúlyba kerül, valamiféle leleplezés történik. Jay, mit
gondolsz, az alkimista hagyomány, vagyis az az elgondolás, hogy
valamit arannyá változtatunk, hogyan kapcsolódik ahhoz, amit itt
hallottunk?
Weidner:
Megint csak vissza kell utalnom a 2001: Űrodüsszeia-rá. Az emberi
fajnak van egy célja. Célja van ennek az egésznek. Nem vagyok
benne teljesen biztos, hogy mi is valójában ez a cél, de azt
gondolom, hogy valamennyire azért értem. Ez pedig nem más, mint
hogy felemelkedett lénnyé váljunk. Mi alapvetően elektromos
lények vagyunk. És amikor metaforikus értelemben arannyá
változunk, az azt jelenti, hogy a testünkben lévő elektromosság
mindenféle ellenállás nélkül képes áramolni. http://goodethungary.blog.hu/2016/03/09/cobra_a_felemelkedes_terve
Ez
"A" felemelkedés. Ez az, ami ilyenkor megtörténik. Ez
történt Padmasambhava-val abban a barlangban. És a barlangban
hidegnek kellett lennie, mert az elektromosság sokkal jobban működik
hideg környezetben. És azt gondolom, hogy erről szól ez az egész
és ez az, ami előtt állunk.
Wilcock:
Fogunk erről még egy epizódot készíteni, mert nagyon sok
mindenen kell átrágnunk magunkat. Azt hiszem mindketten
egyetértetek velem ebben.. Amiről itt jelenleg beszélünk, azaz a
nagy napvillanásról, az a lényege mindennek. Ha ez az esemény
valóban megtörténik... mi más fontosabb dologról beszélhetnénk?
Weidner:
Abszolút, így van.
Corey:
Vagy mi másra készülhetnénk fel.
Weidner:
Pontosan. Ez a legfontosabb dolog, mert ez fog megváltoztatni minden
életet a bolygón. Van azonban egy másik dolog is, amire rá kell
mutatnunk. A tobozmirigyet a napfény aktiválja. A szerotonint és a
melatonint a fény és a sötétség szabályozza. Amikor a szemeiden
bejövő fény megváltozik, az megváltoztatja a tobozmirigyedet is.
Megváltoztatja azokat a vegyi anyagokat, amelyek a tobozmirigyből
áramlanak ki. És a chemtrail megállítja mindezt? Nos, akkor ez
egy nagyon rossz dolog. Keresztül kel mennünk ezen a folyamaton.
Corey:
Abszolút.
Weidner:
A testüknek át kell esnie ezen. Életbevágóan fontos, hogy
keresztülmenjünk ezen, még akkor is ha fájdalmas lesz, mert ez
fogja megváltoztatni a tudatunkat. Ők pedig tudják ezt. Tudják,
hogy a Nap változása megváltoztatja a tudatunkat, és megpróbálják
csökkenteni ezt. Lobbiznunk kell azért, hogy ezt a dolgot
leállítsák.
Wilcock:
Abszolút.
Weidner:
Úgy értem, nem kell több vegyi permetezés.
Köszönöm az infórmációt.Továbbítottam, hogy minél több ember tudjon róla.
VálaszTörlésNapvillanás nem megy szembe a szabad akaratommal? Elvégre ha akarom ha nem az lesz.Meg ez tudatmódosítás nem?
VálaszTörlésHagyjátok már ezeket a lököttségeket! Míg ezeken filóztok az emberekkel ezerrel tolnak ki a cégvezetők a közvetítő irodák. A pénzt tette az emberi társadalom első helyre amiért minden secundumban mindent hajlandóak megtenni.
VálaszTörlésErre kellene figyelni nem a sok unatkozó scifi kitalálmányra. Ugye azokból nincsen semmi de a munkahelyeken a helyzet egyre elcseszettebb lesz.
A profit és a mégtöbb profit érdekli a társadalmat. Aki azt mondja nem így van akkor a pénisz azon felén van amelyet ő fog nem a szívó oldalon!
Köszönöm a fordítást és a blogger által hozzáfűzött anyagot is. Döbbenetes a cabal erőlködése...addig is javaslom legalább a fluoridmentes fogrémre (750 Ft) és a piros 7001 őstengeri sóra (150 Ft) való átállást. Aki képes rá, álljon le az állatok megevésével. Nem csak azért, mert ők is lelkek, nem csak azért, mert milliószám mészárolják le őket miattunk, hanem, mert az összes kórokozót hordozzák, ami minket is megbetegít(rák, epilepszia, parkinson, sm.... A tévhittel ellentétben ezeket nem pusztítja el sem a sütés, sem a főzés.
VálaszTörlésKedves névtelen!
VálaszTörlésA vágóhidak nem is azért üzemelnek úgy ahogyan mert annyian fogyasztanának húst hanem azért mert ott is a profit a lényeg! Egy közepes kisvárosban a v..hidagon napi 300 sertést mészárolnak le ha kell a boltaokba annyi ha nem! Ugyanis a vezetőség a grafikonokat lesi a Eurók ezreit jelenti. A hústermékek többségével kivannak dobálva a boltokból mert lejárnak. Ha ez is az ésszerű keretek közt folyna akkor nemkellene annyi állatot lemészárolni de ugye az senkit sem érdekel csak itt is a profit. A madárinfulenza miatt sem kellene egész baromfi udvarakat eltüntetni, mert vérviszgálattal kimutatható a baromfiak véréből van e benne. Ez helyett a gazdák az egész állományt kivégzik ugyansi kapnak érte pénzt! Na ez is mutatja a profit éhséget.
Hát persze, hogy a profit...ehhez kell a TELJES szemléletváltás...ha rájövünk, hogy az evés, alvás, a lakhatás alapvető emberi jog, csak azért, mert élünk...akkor nem tudnak ezekkel zsarolni és rabszolgamunkára késztetni, mert nem igazi kényszerítésről van szó...mivel valóban elhisszük, hogy így működnek a dolgok...az igazság csak annyi, hogy így MŰKÖDTETIK....
VálaszTörlésHa szemléletet váltasz ha nem a legalapvetőbb dolgokat is pénzért tudod megvenni csak. A pénztárnál senkit sem érdekel váltottál-e szemléletet vagy túláradó esetleg sok szeretet van benned minden illetve mindenki iránt a pénztáros a pénzt várja a zsebedből. Na és ahhoz kell dolgozni kinek mit de kell. A gazdagoknak semmit sem mert azok ellopják azoktól akiket alkalmaznak. Nekik egyre több van és elérkeznek oda amikor már tényleg nemtudja mit kezdjen vele mert nemleli örömét benne de azért még a harácsolást folytatja illetve folytatják egyre nagyobb mértékben.
VálaszTörlésA másik oldalon a kihasznált emberekben pedig ott a vágy és a szándék egy dologért ami a hasznára válna nem luxuscikknek számítana de nemtudja megvenni vagy kénytelen kölcsönhöz folyamodnia amivel megint csak a kizsákmányolóját gazdagítja nembiztos, hogy pontosan az ő személyét de azt a réteget aki semmit sem csinál csak élősködik, nem imádkozik, Isten nevét csak a káromkodásokban említi de egyre gyarapodik a vagyona.
A másik oldalon pedig tudjuk mi van. Az illetőknek elfogyott amit kaptak és kezdődik minden elölről. Ők imádkoznak, becsületesek-igen mert ha nemlenne az akkor nemlennének anyagi gondjai. Ez az eszméletlen pénz harácsolás nem normális sőt tarthatatlan de nemtudunk vele mit csinálni mert ha nem dolgozol még annyid sem lesz. Kivan ez találva.
Nincs igazság itt.
DE VAN IGAZSÁG...nem kell magunkat hagyni...2012-ben egy szervezet, OPPT az egész emberiséget egy közös csoportba sorolva kivonta a rabszolgasorból...és gyakorlatilag felszabadította...az összes nagyvállalat működését JOGERŐSEN événytelenítette az általuk is használt KERESKEDELMI KÓDEX és a HAJÓZÁSI TÖRVÉNY értelmében...SZóval LEGALÁBB MI ébredjünk már fel BAKKER....http://op.harmoniaban.org/ucc-jogervenyesites
VálaszTörlésNekem és már az emberek többségének nemkellenek a linkelt oldalaid mert nem azok számítanak hanem azok amelyeket az emberiség tapasztal a saját bőrén! Az pedig nem a linked tartalma. Sajnálom ha te még hiszel ezekben.
VálaszTörlésNa ezt mondom én akinek olyan jó dolga van az észre sem veszi mi van míg aki keresi a megélhetésre valót annál egyből kivágja a biztosítékot az ezo zagyvasz!
Javaslom a való életbe való kinézést mert egyáltalán nincs semmi főleg senki felszabadítva semmilyen elnyomás alól! Ha nem hiszed járj utána de nem az ezo oldalakról hanem a munkáltatóknál a gyárakban a nagy vállalatok alkalmazottainál,stb helyen. Ha még az sem elég akkor most pénteken autózzál ki az egyik utcába és észrevfogod venni mennyi "felszabadított ember" mutogat kiabál egymásra a munkából haza illetve a munkába menet a városokban. Gondolod azért mennek éjjeli műszakra mert felszabadítottak? Hm?
Aztán az éjjeli műszak után a felszabadított emberek bealszanak a volánnál mert az éjjelt munkával töltötték nem pedig azzal amelyre az emberi szervezet be van állíta.
Gondolom most azzal jössz nemkötelező senkinek sem éjjel dolgoznia van választása. Igen választása van mindenkinek de a választás következményei nagyon egyformák akkor ha munka témáról van szó ugyanis egyik kutya másik eb!
HÁT ez bizony nagyon messze van minden ezótól...ez a SZÁRAZ JOG...mégpedig az, ami alapján ők is működtetik a szaros rendszerúket...JAVASLOM, TEJÁRJ ENNEK UTÁNA....hogy tudd, hogy csak attól vagy még rabszolga, mert ezónak veszed a száraz...(feér-fekete) JOGOT
TörlésAz általad linkelt dolgot már jónéhány jogász kinevette ugyanis baromság! De azokat is akik a mellüket verve majd én megmutatom nekik mondatokkal akartak valamit elérni. Igen így lett annyira nevetséges ez az ezo dolog! Fénnyé váltok, dimenziót váltottatok ja de még pólust is, nefejtsem el ennetek sem kell ugye:)) de azért akik ezeket mondták vagy szajkózták a jó zsíros kolbász csepegett a szájukból a böllér napokon.Nevetségesek az ezotéri képviselői világszinten. Ebből is biznisz van csinálva.
VálaszTörlésEzek az emberek vágigrágták magukat az úgynevezett KERESKEDELMI KÓDEXEN és HAJÓZÁSI TÖRVÉNYEN...(MESSZE NEM EZO...), mely alapján az összes embert, aki 7 azaz hét éves koráig nem jelezte, hogy ő független szabad ember...rabszolgaként könyvelték el...(téged és engem is....) szóval ezek az emberek végigolvasták ezeket és a cabal saját fegyverével lőttek viszza...NEM EZÓBÓL...csak JOGOSAN kivonták az ÖSSZES EMBERT...(téged és engem is...) a rabszolgaság alól...ha te még mindig a cabal szolgája akarsz maradni, mert így szoktad meg...ez a te döntésed...de KÉRLEK, HAGYAD A TÖBBIEKET SAJÁT SORSUKRÓL DÖNTENI....úgy legyen...
VálaszTörlésTudod mit nyomtasd ki a linkedet és vidd el a legközelebbi jogi irodába.
VálaszTörlésAztán mondd meg mit mondtak mennyir kellett nekik a nevetésüket kontrollálni vagy egyszerűen eléd rakják a magyar vagy a nemzetközi jogokat AMELYEK HIVATALOSAK és meglátod:)
NEM KELL SEMMIT SEHOVA VINNED. ÉN IS MEG TUDOM NEKED MONDANI. Ha akarod, alkalmazod a saját életedben...ha nem, akkpr álsz, mint eddig. RABSZOLGAKÉNT. HA a jogot összekevered az ezotériával, az is a te döntésed...avagy szabad akaratod...TEDD AZT, amit gondolsz...MÁSOKRA MEG BÍZD RÁ, HOGYAN DÖNTENEK....
VálaszTörlésHa az általad mutatott dologgal valamit is lehetne tenni akkor barátom a munkanélküliek közt 4 év alatt elég sok jogász lenne nem igaz?:)De nincsen és tudod miért mert nagyon jól keresnek azzal amivel mindig is keresték a kenyerüket!
VálaszTörlésEzt nevezem én vakon hívő embernek aztamindenit:D
VálaszTörlésÉn nem is akartam semmit sehova sem vinni, azt neked ajánlottam, hogy tudd és értsed meg mire használható az általad linkelt dolog.
Na csak így tovább mutasd csak meg, hogy az ezo oldal mekkora hiszékeny idióta emberekből áll!
csak emlékeztetőül...ITT SENKIT, SEMMIRŐL NEM KELL MEGGYŐZNÖD, SEM LEBESZÉLNED....és ez NEM is KÖTELEZŐ OLVASMÁNY...ha nem tetszik vagy nem értesz vele egyet, egyszerűen nem olvasod...az sem baj...ez MIND-MIND SZABAD AKARAT...
VálaszTörlésBeleolvastam itt a kommentekbe...na szóval, az ezo-oldalakon, csatornázásokban vannak nagyon jó oldalak, vannak nagyon jó dolgok, amik tényleg úgy vannak, és működnek, viszont!
VálaszTörlésAmiért a legtöbb ember számára hihetetlennek és hamisnak tűnik ez a világ az azért van, mert a magasabb Tutadú Lények, nem a teljes információt adják át, mert az emberiség ott tart ahol, itt és most is lehetne materializálni fizikai dolgokat, bármit, de nem fogják ezt a tudást átadni, illetve rész információkat közölnek belőle csak, és azt mondták, kísérletezzetek, hátha eljuttok oda, ahova akartok ( tudásban ) - szóval egyikük azt mondta, ha az emberiség itt és most tudna fizikailag materializálni, akkor nem írja le mi lenne, de azért mondott rá egy meghatározást: Rémálom. - Valahogy így.
Mi ez a sok névtelen komment huszár? Tökéletesen példázza a mai magyar társadalmat. AZ oltogatás megy ezerrel, de nevet nem tud egyik se vállalni.
VálaszTörlésA linket kinevető névtelen kommentelőnek:
Ne haragudj, de ha ennyire be vagy szűkűlve látótérrel, akkor csak magadra vetheted a magokat... Mindig van választási lehetőséged. Még akkor is, amikor azt hiszed nincs. Mielőtt neki állnál valami éles elméjű vissza válasszal: Több, mint 300e keresetem volt, kényelem ez az amaz. Aztán bukás is meg szar kereset is. Mindenkit hibáztattam e miatt, a rendszert a szomszédot, bárkit, csak magamat nem... És most jön a csavar, amint ez felismertem, hogy ez az én hibám és képes voltam elfogadni, majd megbocsájtani magamnak, rá pár napra az élet elém adott egy tök jó lehetőséget. Teljesen mást csinálok és dologozok azóta és érdekes mód, nem vagyok rabszolga, nem látom így a helyzetemet, mint te. Nevezheted ezo bullshitnek vagy aminek akarod. A szomorú tény számodra ugyan az marad. A te döntésed és a te hibád az, hogy ott vagy ahol. Lehet lakhelyet változtatni, országot, munkát. Bármit. Megtehetsz mindent. Én ott hagytam a kényelmes kis családi otthont, meg minden kis apró biztosat a semmiért(első ránézésre) és jé. Lett változás. Mert akartam változást. Nem rinya meg gőg meg puffogást. A lehetőség a te kezedben van. Az szintén nem válasz, hogy de nem tudok nyelveket és én öreg vagyok már ehhez. Lószart... Az okos telefon ott fityeg a zsebben? (nem kell a legmodernebbnek lenni.) Ott. Van egy olyan alkalmazás, h. Duolingo. Lehet tanulni vele angolul.
Kajára térve. Ne haragudj, de ha egészségesen élnél, húst nem ennél, hanem csak normális "élő" házi zöldséget és társait, akkor nem lennél folyton éhes. Nem kellene állandóan zabálni sem. Ne fogyassz cukrot. Jé, már nem vagy olyan éhes. Én vega vegán vagyok és jelenleg étkezésre kevesebbet költök, mint előtte SIMA étkezőként! Miért? Mert a szervezet nincs terhelve sok marhasággal, olyannal, ami nem oda való. És ennek van egy másik pozitív hatása is, nem leszel beteg. Mert nincs mitől betegnek lenned. De tovább nem megyek. Elég lenne csak ezeket a változtatásokat eszközölnöd a kis életedben és már is jobb lenne.
A másik névtelen kommentelőhöz szólok, aki a linket hozta.
Vedd észre, hogy vannak olyan emberek, akik nem azon a szinten vannak rezgés ügyileg, mint te, így hiába mondasz neki bármit, nem érti, nem azért mert hülye! Ismétlen a másik névtelen kommentelő kedvéért: NEM AZÉRT MERT HÜLYE! Mert nem az. Csak nem azon a rezgés szinten van. Idővel eléri és akkor majd megfogja érteni. Addig meg falra hányt borsó. Lehúz csak vele. Tudom tudom. Idegessítő. Olyan szinten, hogy görcsbe áll a gyomrod és megcsapkodnád és sírnál és üvöltenél már. Na ebben a pillanatban lépj azonnal kettőt hátra és figyeld meg azt ami elő törne belőled. Ki az? Mi az? Ez te lennél? Nem... Ez csak egy reakció arra, amit az ő alacsony energiái kiváltanak. Ismerd fel, végy egy mély levegőt és mondj nemet. Nem kell felidegesítenem magam, ez nem az én energiám. Ez nem én vagyok. Ez az egó. Légy te a gondolkodó, a megfigyelő. Hozd egyensúlyodat középre, a belsődbe.
Köszönöm a blognak a fordítást. A kezdetek óta figyelem. Csak így tovább fiúk/lányok!
Mindenkihez szólok:
Emberek... Nézzetek magatokra. Ezt tette velünk a kormány. A körülöttünk lévő világ. Utáljuk a másikat a politikai dolgai meg a többi miatt. Mert az érzelmi dolgainkra hatnak. Ne engedjétek befolyásolni magatokat. Mélyebb információt nem közlök, mert nem menne a dekódolás. Csak nyugalom. A másik is ember. Egy színjátékban. Amit Te irányítasz...
Isten áldjon, szívemből szóltál!
TörlésHány éves vagy?
Így van! :)
Törlésezt épp nemrég olvastam...hiába adsz a saját életedben működő jótanácsot a másiknak...az övében csak akkor fog működni, ha ő is pont azon a szinten van...nem magasabban és nem alacsonyabban.
VálaszTörlésa névtelenségre kérdés a válasz...egy nick valódi arc?valódi személyiség?
egyébként igazad van Jack.
Na hát én nem olvastam végig az egymásra köpködő kormányra mutogató embereket,akik mindenről irkálnak csak a témáról nem...engem ez az amcsi nagymellény akasztott ki már megint:
VálaszTörlés"Ha az "arany" (GOLD) szóból kiveszed az "L" betűt, akkor az "isten" (GOD) szót kapod. Az "L" betű pedig az ólomra (LEAD) vonatkozik, igaz? Vagyis, ha kiveszed az "L" betűt az aranyból, akkor eléred az isten állapotot."
Itt röhögtem fel de nagyon,úgy látszik anno még a madáremberek is felismerték,hogy ez a népcsoport milyen elmeroggyant.. "Integráljuk a nyelvükbe az alkímiát,mert maguktól nem jut el a tudatukig" :D
A spirituális vagy a lélek alkímiája univerzális és minden valaha teremtett élet finomodása maga..a legmélyebb síkoktól a legmagasabb dimenziókig,egy Jákob lajtorjája,ahol mindenkinek egyedi a lépcsőfoka..van aki már felismeri magában,van aki nem..Plusz már Rejtett kéz is elmondta..attól kezdve,hogy felismered hogy az anyagi forma nem valódi és szilárd,hanem nagyon is formálható,onnantól hatalmad van felette..de ez csak melléktermék..
Az oroszlán pedig nem az istent,királyt,csúcson lévőt jelképezi,csak az evilági hatalmat.Az asztrológiában az ego kiteljesedése vagy az egyéniségé,a mithrász kultúrában is csak a 4. beavatás,az alkímiában szintén középen helyezkedik el..ez nem más mint a napkultusz félreértelmezése...
http://indavideo.hu/video/2010_A_kapcsolat_eve
VálaszTörlés"A Chimera csoport hozzákötötte a skaláris plazma érzékelőket a stranglet bombákhoz illetve a top kvark kondenzátumhoz, ami azonnal felrobbanhat, ha jelentős UFO aktivitást érzékelnek bárhol a Föld felszínének közelében. Ez az igazi oka annak, amiért a pozitív földönkívüliek nem avatkoznak be közvetlenül, és addig nem is fognak, amíg ezt a fenyegető veszélyt véglegesen el nem hárítják."
VálaszTörlésJaj haggyál már ezzel a rohadt bombákkal.Komolyan elhiszitek ezt? Mint ha a 24 sorozatról olvasnék sokszor...Azért nem avatkoznak be mert nem akarnak,pont.Nem kell megmagyarázni semmit.
TörlésAz embereket csak a penz erdekli, hogy minel tobb legyen belole neki. Csak ez a fontos. Minden mas csak mese! Ezeket a napvillanas sztorikat meg allandoan toljak kesobbre. Tavaly még olvastam 2017ről is, hogy akkor lesz. Most meg mar 2018-23rol beszelnek. Tok kamu az egesz...
VálaszTörlés"A 3D-ben jelenleg szörnyű dolgokat tudunk okozni egymásnak, hatással lehetünk egymás életére, és képesek vagyunk azt negatív irányba is befolyásolni. Mondhatjuk, hogy saját maguknak teremtünk meg mindent, de ez csak részben igaz. Mert közben befolyásolnak és beavatkoznak a szabad akaratunkba. Ha ez nem lenne, akkor nem létezne karma sem. Ugyanis arra kényszerítenek minket, hogy olyasmiért is felelősséget vállaljunk, amit nem mi követtünk el. Ezt pedig a negatív földönkívüliek vezették be nálunk, ők alkották a vallásainkat és ezzel nagyrészt szét is választottak minket."
TörlésKözépiskolás tanárok ha megemlítik mi a fő téma a szabadon választható fogalmazásokban akkor elárulom, hogy a tanulók nagy része vezető beosztásban akar pénzt keresni nagyon sokat vagy pedig cég tulajdonos akar lenni sok alkalmazottal akik rá fognak dolgozni. Olyan elképzelése majdnem senkinek nincsen amikor ő lesz az aki dolgozni fog mint az manapság van. A tanár megkérdezi miért akarnak főnökök lenni a válasz egyszerűen hangzik: Azért mert a szülők mindig azt mondják akkor lehetsz gazdag ha rád dolgoznak nézd meg a szüleidet ők mások emberei és mit tudnak haza hozni. Míg a fönökök széttlopják a béreket a beosztotakkal nem törődve. Nos ez feltörekvő iskolás generáció.
VálaszTörlésMéghogy nem a pénz érdekli az emberiséget hajajj:)
Képesek bármit kitalálni érte illetve áttvágni bárkit.
Vannak viszont olyan tanulók akik a suli alatt kénytelenek munkát vállalni mert a szülők fizetése nem elég fizutól fizuig.Na nesze neked jó világ!
Aki élvezi a pénzt az nemtudja milyen megkeresni és azt sem milyen az amikor nincs értelme egyik helyről áttmenni a másikra mert ugyanazt adja ha nem kevesebbet!
"A drákonidák meg vannak róla győződve, hogy ez a bolygó az övék, mert ők voltak itt az első kolonizálók. Ezért nem csak a bolygó, hanem minden rajta található élőlény / emberi lény feletti uralkodás joga és kiváltsága is az övék. A Földet működtető titkos kormányzat, a világkormány mögött szintén ők állnak. A média, a hadsereg, és a pénzkibocsátás monopóliuma mind az ő kezükben van. Egyszerű kódszámokká és vállalatokká alakították az embereket, „emberi erőforrássá” tettek minket. Mindent megtagadnak tőlünk, ami emberré tesz minket. Az embereknek a túléléshez szükséges összes dolgot tőlük kell megvásárolniuk. Azt a hamis hitrendszert terjesztették el, hogy a „TÚLÉLÉSHEZ PÉNZ KELL”! És itt a Földön mi mindannyian részt veszünk ennek a tévhitnek a fenntartásában."
TörlésJelzem, én a cikkhez szeretnék hozzászólni: Arthur C. Clarke-nak sok könyvét olvastam. De volt köztük egy, ami a földbe döngölt: A gyermekkor vége. A bolygószintű felemelkedésről szól. Most, hogy már tudom, hogy a bennfentesek bennfentesének a bennfentese volt, újra át kell gondolnom a munkásságát.
VálaszTörlésNekem is a Nagy Kedvencek közé tartozik és meg is filmesítették, három részbe fért bele. Igaz egy kissé "holywoodos" adaptáció lett olyan kicsavart részekkel ami a könyvben nem is szerepel, de egész jól átadja a mondanivalót. Egy ilyen jellegű külső beavatkozást én személy szerint szívből támogatnék még akkor is ha a Szabad Akart Törvényét megsérteni is látszik...
Törléscsak emlékeztetőül....a filmben határozottan ördög kinézetű lényeket állítanak be segítőnek...végülis kinek-ki minúsül segítőnek...az említett lényeket gyermek- és emberbarátbarát, tanító, gyógyítóknak ábrázolják....
VálaszTörlésEzt a megjegyzést eltávolította a szerző.
TörlésA Felemelkedés "pusztulással" jár, és mivel ilyen kinézetű lények közreműködésével valósult meg ez a "végső pusztulás", -amelynek az idő/térben torzult rezgése visszacseng az egész, valójában idő nélküli emberi történelemben, belűlről jövő intuitív manifesztáló hatásként- ezért ábrázolták így a történelem folyamán a Sátánt. Mindezt még jól meg is fűszerezik a Létezés fizikai formáinak irányába történő igen erős és igen mélyen befolyásoló megítélésekkel és el nem fogadással.
Törlésvisszatérve a névtelenségre, gyűlöletre, gyűlölködésre...
VálaszTörlésaz ember a gyűlöletét csak egy nevesített személyre tudja kivetíteni..itt a nickname is számíthat nevesítésnek...
(nick)név nélkül nem lehet kinek dobni a labdát..és fel sem kell venni...könnyebb elkerülni a hevesebb, hosszabb vitákat
Elolvastam az opp oldalt. Vicces egy kicsit. Ezek szerint senkinek nem kell tovabb fizetni az adossagait, mert azok el lettek torolve...Ezt biztos a bankban is igy gondoljak...
VálaszTörlés