FÉNYNÉL
GYORSABB TECHNOLÓGIÁK MARK MCCANDLISH-SEL – Rendhagyó epizód
következik, ugyanis a műsor vendége ismét Mark McCandlish
illusztrátor lesz, aki ezúttal egy különleges légi bemutatón
látottak alapján ritkán hallott technikai részleteket fog
megosztani velünk az eredeti ARV-k, azaz földönkívüli járművek
reprodukcióinak szerkezeti felépítéséről és működési
alapelveiről.
Wilcock:
Ez itt újra a Kozmikus Közzététel. David Wilcock vagyok és itt
van velem Corey Goode. Ma egy egész sorozatnyi interjúrészletet
fogunk megmutatni, amelyekben Mark McCandlish fog beszélni nekünk
egy bizonyos típusú meghajtórendszerről és egy bizonyos
repülőgépről, amelynek egyik barátja szemtanúja volt. Minden
további kommentár nélkül, nézzük is meg rögtön az első
filmbejátszást.
ELREJTETT
TECHNOLÓGIÁK SZEMLÉJE
Mark
McCandlish: Kaptam egy telefonhívást az egyik barátomtól,
akit még a főiskoláról ismertem. A műsor kedvéért őt most
Brad-nek fogom nevezni. Szóval Brad felhívott és azt mondta:
„Láttam a cikkedet, láttam az illusztrációdat, láttam a
nevedet a magazinban, felvettem a kapcsolatot az újság művészeti
vezetőjével, ő pedig megadta a számodat. Brad vagyok. Emlékszel
még rám?" Én meg azt mondtam: „Igen, ez nagyszerű."
Így aztán elmentünk ebédelni.
Beszélgettünk
és megemlítettem neki, hogy lesz egy légi bemutató a Norton
Légibázison, ami San Bernardino-ban, Los Angeles-től kb 120 km-re
keletre található. Keringett egy történet arról, hogy ezen a
rendezvényen megreptetik vagy egyszerűen csak álló helyzetben
megmutatják az SR-71 Blackbird-öt, ami akkoriban ritkaságszámba
ment. Úgyhogy úgy döntöttünk, elmegyünk erre a légi
bemutatóra. Az utolsó percben aztán felhívtak a magazintól és
közölték velem, hogy annyira elégedettek voltak az előző
illusztrációmmal, hogy azt akarják tőlem, készítsék még egyet
az X-31-es programról, ami majd a következő évben, 1989
februárjában jön majd ki. Szerették volna, hogy befejezzem ezt az
illusztrációt, ezért aztán ki kellett hagynom a légi bemutatót.
Eltelt
kb. egy hét, és nem hallottam semmit Brad felől, úgyhogy
felhívtam. Megkérdeztem tőle: „Na, és hogy tetszett a légi
bemutató?" Azonban Brad nagyon csendes volt a telefonban. Azt
mondtam neki: „Mi a baj? Nem úgy beszélsz, mint aki túlságosan
jól szórakozott volna." Mire ő azt mondta: „Hát, azt
hiszem, olyasmit láttam, amit nem lett volna szabad látnom."
Azt mondtam neki: „Hát, az meg hogy lehet? Minden, amit kitesznek
az ilyen légi bemutatókra, azért van ott, hogy a közönség
láthassa." Ő pedig azt mondta: „Nos, volt egy másik kis
bemutató is, amíg mi ott voltunk." Volt vele egy másik fickó
is, akivel néhány illusztrációs munka kapcsán léptünk
kapcsolatba. Ő egy magas rangú személy volt a Lockheed
Martin-nál... úgy volt, hogy összejövünk és átbeszélünk pár
dolgot a munkával kapcsolatban. Ez a személy, amikor a Thunderbird,
a Légierő bemutató csapata elkezdte a programját, azt mondta a
barátomnak: "Menjünk le oda." Szóval ez az úriember,
meg a barátom, továbbá számos magas rangú politikus és magas
rangú katonai fejes, mind felszálltak egy Boeing 727-esre, egy
katonai repülőgépre – katonai utasszállítógép, ülésekkel,
stb – és elindultak Norton-ból és elrepültek a Légierő 42-es
gyáregységébe, Palmdale-be. Ott található a Lockheed Skunk
Works. Szóval a gép leszállt, ők meg kiszálltak a gépből. Az
épület köré kordon volt kihelyezve, és a biztonsági őrök
M16-os gépkarabélyokkal felfegyverkezve igazoltatták a barátomat,
mert a kísérőjével ellentétben, rajta nem volt jelvény. A
kísérője kezeskedett érte, mondván, hogy ez az úriember a
segédje. Úgyhogy bementek erre a bemutatóra és ahogy beléptek, a
fickó körbenézett és rögvest azt mondta a barátomnak: „Oké.
Látom, hogy van itt néhány dolog, amiről nem szóltam neked
előre. Olyasmik, amikről nem szabadna tudomást szerezned. Úgyhogy
tartsd a szád, ne mondj semmit, ne beszélj senkivel. Kimegyünk
innen, amilyen hamar csak lehet, de addig is élvezd a műsort."
Brad elmondta nekem, hogy ott voltak a Légierő magas rangú
tisztjei is, akik úgy sétálgattak ott, mint az idegenvezetők,
bemutatva a különböző kiállított repülőgéptípusokat. Az
egyiket, az első generációs Aurora repülőgépet, a Lockheed-nál
dolgozók csak úgy nevezik, a „Pulser".
Ennek
négy motorja van, amik el vannak rejtve a repülőgépvázba. Az
egész gép hőálló csempével van borítva, pont, mint az
űrsiklók. A repülőgép egész hátsó vége olyan, mint egy
lineáris aerospike meghajtó, tucatnyi olajbefecskendezővel, ami
üzemanyagot juttat a spontán égéshez ebbe a szupeszónikus
lökéshullámba.
Ezeknek a gázoknak a robbanása szétterjed a
szuperszónikus lökéshullán és a gép csúcsos hátsó része
között és végső soron szinte kilövi a gépet – pont úgy,
mintha egy nedves tökmagot lőnél ki a kezedből. Ennek a bizonyos
típusú repülőgépnek az az érdekessége, hogy nyilvánvalóan
volt valamilyen stratégiai célú alkalmazása is, nem csak nagy
sebességű repülésre és nagy magasságból történő
felderítésre szolgált. Ezen a repülőgépen ugyanis fegyverek is
voltak. A törzsben elrejtve, a motorok között 121 db indítócső
volt, mindegyikre jutott egy nagy, kör alakú hőálló csempe a gép
külsején, amiket robbanócsavarokkal lehetett kipattintani. És ami
lenyűgöző volt ebben a dizájnban, hogy olyan egyszerűre vették,
amennyire csak lehetett, de ugyanakkor teljes mértékben hatékony
is volt. Használhattál hagyományos robbanófejeket, de
használhattál a MIRV-ekhez hasonlóakat is, mint amilyeneket az
interkontinentális ballisztikus rakétákon láthatsz, kivéve, hogy
a csövekben lévő önállóan célra irányítható robbanófejek
felett van egy másik hőálló csempe is, mögötte egy nagy
tekercselt rugóval, összenyomott állapotban.
És
ahogy kipattintják a külső csempeburkot, ez kirobban a csőből.
Egy másik csempe lejön, bevágódik a helyére, és azon nyomban
helyreállítja a repülőgép aerodinamikai hatékonyságát. Szóval
nem kell csapóajtókat kinyitnod a bombákhoz miközben nagy
sebességgel repülsz.
Egy
másik dolog, amire rájöttem a közelmúltban történt felfedések
alapján, hogy amikor a repülőgép aktívan működik
fegyverplatformként, akkor van egy tercier, harmadik
meghajtórendszer is a gép végén, ami lapos, háromszög alakú,
és felnyílik. Olyan, mintha egy kagylóhéj lenne a végén, amiből
egy rakétamotor bújik elő, aminek következtében a gép felmehet
egy exo-atmoszférikus kilövő pozícióba, és ott korlátlan ideig
álldogálhat. Valószínűleg ez volt a legnagyobb távirányítású
járművük a leltárban, de rendelkezett azzal a képességgel is,
hogy valaki a gép fedélzetéről, belülről irányíthassa.
Azonban a legtöbb esetben pilóta nélküli repülőgépként
üzemelt. Felrepülhetett és hadrendbe állíthatta ezeket a
MIRV-típusú fegyvereket az űrben.
*
* * * * *
Wilcock:
Nos, Corey, számomra kívülállóként, aki nem forgolódik ilyen
körökben, amikor egy ilyen fickó előáll, és ilyen sok technikai
részletet árul el, az engem teljesen elkápráztat. Az Aurora-ról
már sok évvel ezelőtt hallottam, de soha sem hallottam róla olyan
részleteket, mint amiket ő itt most elmondott. Ennek
fényében milyen gondolataid támadtak
erről?
Corey:
Igen, a részletek mértéke. Éppen erről akartam beszélni.
Azoknak az embereknek, akik előállnak és ilyesmikről beszélnek,
általában csak halvány képük van ezekről a dolgokról. Nincs
olyan ember, aki körbejárkálhatna, benézegethetne ide-oda a
Légierő személyzetének kíséretében. Szóval itt egy nagyon jó
betekintést kaphattunk abba, hogy hogyan is működik ez a hajó.
Azt
hallottam, hogy az Aurora-nak nagyon hangos, légkalapács-szerű
hangja van repülés közben.
Mit
is mondtak róla, hogy kondenzcsíkot, amit maga után húz, "kötélre
húzott fánk"-nak nevezik?
Így
van. De soha sehol sem találkoztam ilyen jellegű technikai
részletekkel erről. Mit gondolsz erről a bizonyos repülőgépről,
az Aurora-ról, ami nyilvánvaló, hogy az egyik klasszikusabb
dizájn, még akkor is, ha az 1980-as évekből való... Mire
használhatták vajon az Aurora-t?
Akkoriban
az összes nagy magasságon repülő gépet általában kizárólag
vagy felderítésre vagy fegyverplatformként használták. Sok
esetben olyan technológiáik vannak, amiket kikapcsolhatnak és
onnantól kezdve vagy ez vagy az lehet.
Azt
mondod, hogy akkoriban az Aurora-t használhatták
hagyományos hadviselésben is, és azok az emberek, akiket
lebombáztak, nem is tudták azt, hogy ezek honnan
jönnek?
Lehetséges,
hogy hagyományos hadviselésben is alkalmazták, de nekem úgy
hangzott, mintha tartogatták volna valamire. Ott volt a leltárban
egy különleges esemény idejére, mondjuk egy Szovjetunióval
kirobbanó konfliktus esetére.
Rendben.
Most pedig bennfentes vallomások alapján valódi illusztrációkat
fogunk látni földönkívüli járművek reprodukcióról, vagyis az
ARV-kről, ami úgy tűnik, hogy pontos mása az eredeti német
harangnak.
ARV
- FÖLDÖNKÍVÜLI JÁRMŰVEK REPRODUKCIÓI
Mark
McCandlish: Miután a kiállítás összes résztvevője
megjelent, kezdetét vette egy másik külön bemutató is.
Visszahúzták a függönyt és ott volt az a három repülő
csészealj, amik végül is földönkívüli járművek
reprodukcióként, vagyis röviden ARV-ként, vagy Fluxliner-ként
lettek ismertek.
És
ekkor kezdtem megérteni, hogy volt néhány igazán vad és fejlett
rendszer, ami fejlesztés alatt állt. Nem csak hogy bemutatták
őket, hanem ezek a járművek lebegtek a padló felett. Nem volt
alattuk landolószerkezet, és kábel sem volt felettük, ami a
mennyezetről lógatta volna le őket. A legkisebb kb 7,5 m, a
következő 18 m, a legnagyobb pedig kb. 36,5 m átmérőjű volt. Az
érdekes dolog a bemutató ezen részével kapcsolatban az volt, hogy
Brad elmondása szerint ezek a járművek úgy néztek ki, mintha már
nagyon rég óta ott lettek volna. És ez 1988. november 12-én volt.
Elmondta, hogy számos panel volt a géptörzs széle körül, az
alja lapos volt, az oldala kb 35 fokban lejtett - volt egy kis
párkány a pilótafülkének tűnő rész körül, továbbá egy
kupola a tetején.
A
kupola tetején ott voltak ezek a kis hólyagoknak látszó
dudorok... olyanok, mint a CCD kamera, mindegyik egy vízszintes
iránytűtokon volt, ami körbemozgatta a kamerát. És ez megint
csak valamiféle szintetikus képalkotó rendszer használatát
jelentette, amikor is két kamerát párban lehet mozgatni, hogy
létrehozzanak egy, a bal szemnek illetve egy, a jobb szemnek
megfelelő nézetet, hogy amikor a pilóta a gép belsejében egy
speciális sisakot visel, egy teljesen tökéletes 3D-s látómezővel
rendelkezzen. Végső soron nyilvánvalóvá vált, hogy ez a
rendszer egy szokatlan technológiát használ ahhoz, hogy elektromos
energiát hozzon létre, amit egyenesen a tér-idő vákuumból von
ki, és amit skaláris energiának vagy nullponti energiának
neveznek. Amikor ez jármű áram alá kerül, olyan hatalmas
mennyiségű ionizációt hoz létre a hajó körül, hogy a levegő
molekulái tulajdonképpen elkezdenek röntgenfotonokat termelni,
amik halálosak. Úgyhogy ennek a hajónak nem lehetnek ablakai.
Valamiféle szintetikus képalkotó rendszerrel kell rendelkezned
ahhoz, hogy irányítani tudd ezt a hajót. De visszatérve a
repülőgép leírásához, Brad elmondta, hogy úgy nézett ki,
mintha az egész hajó valamiféle gyantaalapú festékkel lett volna
bevonva, amin fémes pöttyök voltak beágyazódva a gyantába,
mintha csak oda lettek volna csapva a hajó oldalához. Vágások és
repedések voltak a Dzus zárak körül, amelyek a géptörzs széle
körüli paneleket tartották, továbbá olajos ujjlenyomatok, meg
hasonlók voltak rajta. Szóval azt mondta, hogy úgy nézett ki,
mintha már jó ideje ott állt volna.
*
* * * * *
Wilcock:
Nagyon sok részletet hallhattunk itt, és ezek közül az egyik az
volt, hogy amikor áram alatt van, olyan mértékű ionizáció jön
létre a hajó körül, hogy a hatalmas mértékű elektromos töltés
hatására elkezd röntgenfotonokat termelni, amelyek halálosak és
ezért nem lehetnek ablakok a hajón. Néhány Maria Orsic és az
általa használt űrhajóról készített illusztráció alapján az
a benyomásom támadt, hogy azon a hajón viszont voltak ablakok.
Gondolod, hogy történt valamilyen fejlesztés, ami lehetővé
tette, hogy ezek az ablakok blokkolják a röntgensugarakat?
Corey:
Igen. Nagyon sok hajón vannak ablakok, különösen a nácik
fejlesztéseinek időszakából. És nem voltak rajtuk kamerák, nem
hiszem, hogy lettek volna kamerák beállítva rajtuk. De lehet, hogy
igen. Nem emlékszem. Volt néhány kép, amin ilyen hólyagoknak
nevezett tiszta, áttetsző félgömbök voltak, amelyek hirtelen
kinyíltak és ebbe ment be a kamera. Láttam ilyeneket néhány
hajón, de nem emlékszem rá, hogy kamerákat használtak volna
vizuális tájékozódáshoz.
Egyszerűen
csak teljesen világos, hogy a Mark által adott leírás nagyon
hasonlít a te felfogásod szerinti eredeti német harangon alapuló
űrhajóhoz.
Az
én megértésem szerint, az ARV-k a németek levetett gépei voltak,
és ARV-nek, földönkívüli járművek reprodukcióinak nevezték
őket, azért, hogy elhessegessék az emberek kérdéseit azt
illetően, hogy honnan érkeztek.
Na
és honnan érkeztek?
A
németektől, az 1952-es csereüzlet révén, amikor is a szakadár
németek elkezdtek szorosabban együttműködni az amerikai
katonai-ipari komplexummal.
Amikor
éppen nem repült, miért volt képes a hajó mégis lebegni? Vagy
volt valamiféle lebegő üzemmódja, ami lebegésben tartotta?
Antigravitációs
meghajtást használtak, úgyhogy a hajót egy alapvetően semleges
állapotba lehetett helyezni és lerögzíteni egy adott helyre.
Rendben.
Nagyon sok mindenről kell beszélnünk itt, úgyhogy toljuk is
tovább a bulit. Még több mindent fogunk hallani Mark
McCandlish-től erről a bámulatos megfigyelésről és az ezt
követően készült illusztrációkról.
AZ
ARV BELSEJÉBEN
Mark
McCandlish: Műszaki rajzolóként és olyasvalakiként, aki
konceptuális művészet terén szerzett tapasztalatokat, az egyik
mód arra, hogy kitaláljam, hogyan függnek össze ezek az
alkatrészek az volt, hogy számos panelt levettek a járműről, a
legkisebbről.
Volt
egy gurulós lépcsőjük, rajta egy kis teraszrésszel, amit
odagördítettek a jármű alá, a jármű lejtős oldala mellé. Ott
álltál egy kis teraszon és benézhettél a pilótafülke ajtaján.
És ami nagyon vicces, hogy maga az ajtó az acélkerettel és az
elfordítható kerékkel és a kis csapszegekkel úgy nézett ki,
mintha Nemo Kapitány tengeralattjárójáról lett volna levéve.
Brad azt mondta, hogy benézhettél a fülkébe és láthattad a
katapultüléseket.
A
középső tartóoszlop, ami keresztülfut a személyzeti fülke
közepén... nos, ez a fülke valójában csak egy nagy összetett
gömb. Ezt hívják pultrudált hajónak. A pultrúzió egy olyan
eljárás, aminek során fogsz egy üveg-, karbon- vagy kevlárszálat
és impregnálod azt gyantával miközben megforgatod azt egy
armatúra, egy alakzat vagy éppen egy hajó körül. Mostanában
oxigéntartályokat hoznak létre ilyen módon. Szóval ez az egész
gömb egy nagy pultrudált gömb volt. Miközben ezt a formát
beburkolják ezzel a gyantával impregnált üveggel, az egész nagy
feszültség alatt történik, így az egész szerkezetet feszültség
alá helyezik mielőtt a gyanta elindulna, így az katalizálódik,
megkeményedik és nagyon erőssé válik – erősebbé mint az
acél. Így aztán ezzel a szerkezettel az óceánokban is lehet
közlekedni, ami megint egy külön történet. A pilótafülke
kinézete felfedte, hogy belülről igencsak spártainak nézett ki,
úgy értem, nem volt benne műszerfal, mérőeszközök, semmiféle
telemetria. Minden abban a headset-ben volt, amit a pilóta a fején
viselt.
A
katapultülés jobb oldalán volt a pilóta számára egy nagy
potenciométer – olyan, amilyet a Frankenstein filmekben láthatunk.
Ezzel tudod irányítani az elektromosság mértékét.
A
bal oldalán pedig egy nagyon szokatlan típusú irányítóberendezés
volt. Egy állvány. Úgy nézett ki, mintha fém vagy kompozit
anyagból lett volna – egyfajta fordított "J"-alakú
oszlop, amin egy labdához hasonló valami volt, aminek az alsó
oldalán egy konform félgömb helyezkedett el. Ennek a belsejében
volt egy lézer, ami körülötte tükröződött. Impulzusokat
küldött a hajó különböző részei felé, és ennek a
segítségével irányították a hirtelen irányváltoztatásokat,
az ereszkedést és hasonlókat. Ami érdekes volt, hogy amikor a
jármű kevés energiával működött és csak magától lebegett...
merthogy olyan volt, mintha a hajók az óceánon lebegtek volna, és
csak a víz áramlatai mozgatták őket, és amikor a hajó egy
kicsit megbillent az egyik oldalra, a golyó, ami a gömb alsó
oldalán volt, abba az irányba kezdett dőlni. A gravitáció elég
hatást gyakorolt rá ahhoz, hogy elkezdjen dőlni, és korrigálta
saját magát. Önkorrigáló volt, mindegy, hogy melyik irányba
indult a dőlés. A jármű képes volt a fény sebességénél is
gyorsabban repülni – szuperluminális sebességgel. A bemutatót
tartó tábornok úgy nevezte ezt, hogy "fénysebesség, vagy
még annál is jobb" sebességre képes. Így aztán felmerül a
kérdés, hogy hogyan lehetséges ez egyáltalán? Sokan azt
gondolják, hogy ez sületlenség, és hogy ez nem lehetséges. Így
aztán vissza kell mennünk és meg kell nézzük Einstein-t, az ő
eredeti egyenleteit és mindent, amit arról mondott, hogy teljesen
lehetetlen, hogy valaha is meghaladjuk a fény sebességét. Az
egyenleteiben és írásaiban azt fejtegette, hogy amikor egy tárgy
felgyorsul a tér-időn keresztül, a tömege megnövekszik. De az
egész dolog kulcsa és amiről senki sem beszél, hogy azért nő a
jármű tömege, mert a jármű atomi szerkezetének és a környezet
nullponti energiájának interakciója azt okozza, hogy az atomok
nagyobb energiájúvá válnak. Mert a középiskolai fizikában az
volt a nagy kérdés, hogy ha anyagot nem lehet létrehozni, nem
lehet elpusztítani, az elektronok soha nem lassítanak, nem követik
a termodinamika második törvényét – ami az entrópia – akkor
azt várnád, hogy idővel lelassulnak, de mégsem ez történik.
Méghozzá azért, mert folyamatosan elnyelik ezt a nullponti
energiát. És ez az, ami mindvégig mozgásban tartja az atom minden
részét. Ezért nem dezintegrálódik, ezért nem esik szét.
Ezért
aztán, amikor egy atomokból álló objektum keresztülhalad a
tér-időn és egyre csak gyorsul és gyorsul, egyre többet és
többet nyel el ebből az energiából, mindegyik része egyre
gyorsabban és gyorsabban pörög, mintha csak egy giroszkóp lenne.
És csakúgy mint a giroszkóp esetében – ha tartottál valaha a
kezedben ilyet – ha egyszer igazán begyorsul, nagyon nehéz
elmozdítani. Ez ugyanígy működik. Olyan, mintha valamiképpen
saját maga fejlesztené a gravitációt. És erről mondta Einstein,
hogy lelassítja a dolgokat és lehetetlenné teszi, hogy valaha is
elég energia legyen ahhoz, hogy felmenjünk és meghaladjuk a
fénysebességet, mert a tömeg szó szerint a végtelen felé kezd
közelíteni, ahogy egyre közelebb és közelebb kerülsz a
fénysebességhez.
Szóval
a mérnökök rájöttek, hogy ha ugyanazt az energiát használod a
környezetben, mint ami megnöveli a tömegedet, de ezt egy propulzív
energiaforrásként használod arra, hogy energiával lásd el a
rendszeredet, az azt fogja jelenteni, hogy minél gyorsabban mész,
annál több energiád lesz ahhoz, hogy a hajód még gyorsabban
menjen. Nem kell üzemanyag utánpótlást szállítanod, így nem
kell aggódnod a jármű tömege miatt. Minél gyorsabban mész,
annál inkább képes leszel a még gyorsabb haladásra. És így
tudod áttörni a fénysebesség határát, mert a tömeged soha nem
lesz igazán nagyobb annál, mint ami kezdéskor volt. De ott lesz ez
a hatalmas, majdhogynem korlátlan mennyiségű energia, amit be
tudsz húzni meghajtó erőként. Valószínűleg ezért van az, hogy
a hajó összes elektromos alkatrésze be van vonva kvarc-cal
egyfajta szigetelésként, mert itt millió és millió voltnyi
elektromosságról beszélünk. Ezért van az is, hogy amikor a hajó
a légkörben van, az ionizáció olyan súlyos, hogy
röntgenfotonokat termel és szintetikus képalkotó rendszerre van
szükség ahhoz, hogy lásd, merre mész.
*
* * * * *
Wilcock:
Hát, csak annyit tudok mondani erre, hogy wow! Nagyon
határozott megerősítést nyert itt egy olyan dolog,
amit azt hiszem te mondtál nekem, úgyhogy szeretném hallani a
gondolataidat erről. Méghozzá arról, hogy néhány ufo
meghajtórendszere ahhoz hasonlóan működik, mintha egy tökmagot
lőnél ki az ujjaid közül.
Corey:
Ezt Mark mondta, de én is elmondtam ezt korábban.
Igen,
de én tőled már őt megelőzően is hallottam ezt.
Én
valószínűleg dinnyemagot mondtam, mivelhogy délről származom.
Ha, ha.
Amiről
Mark McCandlish beszél itt, az legalábbis részben, spekulatív
alapokon nyugszik, illetve azon, amit ő megpróbált megérteni
abból, hogy mi folyik itt, továbbá amit elmondtak neki erről. A
te személyes eligazításaid – például az okostömbökön
olvasottak – alapján a meghajtórendszerekkel kapcsolatban mindez
hogyan viszonyul ahhoz, amit Mark elmondott itt az
imént?
Nagyon
hasonlít. Azt hiszem nagyjából hasonló módon írtam el ezt,
beleértve, hogy hogyan működtek a torziós mezők használatán
alapuló meghajtók a kutatóhajón, és hogy az egyik végén
nagyobb csavarodást hozott létre, mint a másikon. Olyan volt,
mintha az egyik végén szappanbuborékok egész sorát lőtted volna
ki. Egyszerűen csak kilőtted és ez kilövi a hajót a másik
irányba. Szóval a leírás nagyon hasonlít.
A
lézer-t állítólag a II. Világháború után fedezték fel. Ezt
bennfentes körökben nagyon gyakran összekötik a
Roswell-nél megtalált roncsokkal, és azt mondják, hogy ez egyike
az abból visszafejtett technológiáknak. Miközben itt
mi nagy valószínűséggel az eredeti német hajók egyikét
mutatjuk be és ennél fogva a dátum valószínűleg
az 1930-as évek vége lehet. Mark mégis azt mondja, hogy az a
lézer-alapú kupola, amire ráteszed a kezed, elengedhetetlen része
volt a hajó egész navigációs rendszerének.
Gondolod, hogy a drákonidák tették lehetővé a
náciknak, hogy lézert készítsenek még mielőtt
hivatalosan bemutatták volna ezt a technológiát?
Nos,
arra is emlékezhetünk, hogy a németeknek is megvolt a maguk
Roswell-je. Volt egy űrhajó, ami a roswell-ihez képest messze
korábban, az 1930-as években zuhant le. Azt hiszem talán a Fekete
Erdőben. Sokkal briliánsabb mérnökök voltak akkoriban
Németországban, mint nálunk. És hozzánk képest legalább egy
évtizeddel korábban már rendelkeztek ezzel a technológiával.
Szóval valószínűleg képesek voltak vissza is fejteni azt, amit
találtak.
Amikor
először megláttam ezt az rajzot McCandlishtől, az egyik dolog,
ami agyon rejtélyesnek tűnt számomra, hogy miért néz ez ki ilyen
régimódinak? Miért van rajta ez az öreg, tengeralattjárón
látható, mechanikusnak tűnő ajtó? De így, hogy azt mondod, hogy
ez a technológia még Németországból származik, már sokkal
érthetőbb a dolog. Gondolod, hogy a németek
tengeralattjáró-építésben való jártassága miatt lehet ennyi
hasonlóság a kinézetük között?
Abszolút.
Igen, pontosan ezt akartam mondani. És az a Nemo kapitányéhoz
hasonló ajtó is valószínűleg egy német tengeralattjáróról
került fel rá.
McCandlish
leírt egy technikai metódust, amivel a hajó fénysebességre tud
gyorsulni. Hogyan érzel a tömeg megnövelésére vonatkozó
értelmezésével kapcsolatban, amikor is ahelyett, hogy a tömeg
növekedése lehetetlenné tenné a fénysebességen túli haladást,
éppen hogy ez lesz a legjobb barátod ebben?
Pontosan
ezt olvastam az okostömbökön, és ezért van az is, amiért a
hatalmon lévők kihagyják az elektromos plazma univerzum fizikai
modelljét a főáramlatú tudományból, mert ez képezi annak a
tudománynak az alapját, ami alapján megépítették és munkára
bírták ezeket a járműveket.
Rendben.
Van mára még egy bejátszásunk. Ezzel fogjuk befejezni a mai,
mérnöki visszafejtésről és más érdekes témákról szóló
epizódunkat.
A
TÉR-IDŐN ÁT
Mark
McCandlish: Kezdetben, amikor megláttam ezt a hatalmas
kondenzátorokból álló sort a hajó aljában, az volt a
feltételezésem, hogy az teljes egészében a
Biefeld-Brown-effektuson alapul.
Na,
most mi is az a Biefeld-Brown-effektus? Az 1930-as, 1940-es években
volt egy egyetemi diák – azt hiszem valahol Ohio-ban – Thomas
Townsend Brown-nak hívták és az ő professzora volt Alfred
Biefeld.
Úgy
döntöttek, hogy kísérletekbe kezdenek lapkondenzátorokal,
párhuzamos lapkondenzátorokkal, amelyek elektromossággal vannak
töltve, és köztük valamiféle szigetelés található. Rájöttek,
hogy amikor a megfelelő elektromos frekvenciát, a megfelelő
elektromos feszültséget – általában egyenáramot – adnak
hozzá, akkor ez a cucc lényegében lebegni kezd. Elkezd levitálni.
Nagyon
sok vita van erről, mert láthatsz olyan videókat a Youtube-on,
amiken az emberek emelőszerkezeteket készítenek és kis
üvegbúra-szerű készülékeket - amelyeket laboratóriumokban
találhatsz - hogy létrehozzanak valamiféle félkemény vákuumot,
ahol az összes levegőt kiüríted a búrából. Ezek rövidre
zárnak, és nem működnek. Így feltehetőleg soha sem működnének
az űrben sem. De ha ténylegesen megnézzük azt, ahogy az ARV-ket
megtervezték, láthatjuk, hogy a lapkondenzátorok nem a szabad
levegőn vannak. Nagyon erősen le vannak szigetelve. És ebben
mutatkozik meg a különbség. Ezért képes működni odakint az
űrben, mert azoknak az alkatrészeknek nincs lehetősége rövidre
zárni. Valójában az egyik dolog, amit észrevettem a lapokat
bevonó kvarccal kapcsolatban, hogy ezek optikailag tiszták.
Olyanok, mint a tiszta optikai üveg – nincs tömítődés,
nincsenek apró szennyeződések, légbuborékok, semmi.
Kezdetben,
amikor megláttam őket, logikusnak tűntek számomra ezek a
párhuzamos lapkondenzátorok, amelyek szegmentáltak és 48
sugárirányú részre vannak felosztva, mint a hosszú, vékony
pizzaszeletek egy nagy pizzából.
Mindegyik ilyen szeletben nyolc
lap volt összerakva, amik... hogyha a Biefeld-Brown-effektusról
beszélünk, akkor egy váltakozó sorrendet mutatnak - pozitív,
negatív, pozitív, negatív, ahol a pozitív lap a rakás tetején
van és az utolsó negatív lap van alul. Számomra úgy tűnt, hogy
ez képezi a meghajtórendszer alapját, mások viszont azt mondták:
"Nem, nem. A Biefeld-Brown-hatás nem annyira erős. Nem tudsz
ennyit kihozni belőle." De akik ezt mondták, soha sem
beszéltek arról, hogy ez egy olyan rendszer, ami tulajdonképpen
bele van ágyazva egy kvarc-hoz hasonló szigetelőanyagba. A másik
dolog, amit a szemtanú elmondott, hogy nem csak tiszta kvarcot
használtak. Hanem bekenték azt nehéz elemekkel, mint amilyen az
urán és ehhez hasonlók, és az évek alatt, a kísérleteik során
rájöttek arra, hogy amikor nehéz elemekkel kened be a kvarcot és
a hajó kezdőtömege magas, akkor az működés közben javítja a
tolóerő hatékonyságát. Idővel aztán kezdtem rájönni arra,
hogy mivel ez a hajó erőforrásként nullponti energiát használ -
ami a jármű központi oszlopán belül történik - a hajó olyan
hatalmas mennyiségű tárolt energiamennyiséget hozott létre a
kondenzátorok sorában, hogy az elkezdte meghajlítani a tér-időt.
Úgy
tűnik, hogy - azt hiszem 1994 márciusában - volt egy tudós,
Miguel Alcubierre, aki megjelentetett egy írást a térhajtóműről
(warp drive), egy űrben használható, metrikusan megtervezett
űrmeghajtóról.
Ebben
leírta, hogy azáltal, hogy elektromágneses és elektrosztatikus
mezőket irányítasz, össze tudod nyomni a tér-időt a hajó
előtt, mint ahogy a fekete lyukaknál illetve a szingularitásnál
láthatod. És aztán pedig a hajó mögött kitágítod a tér-időt.
Ez egyfajta polarizációs eljárás, legalábbis Puthoff így írta
le ezt és ő nagyon részletesen írt erről.
Ez
a polarizációs eljárás lehetővé teszi a számodra, hogy
létrejöjjön egy olyasvalami, mintha egy hullámon szörföznél -
előtted van egy hajlat, mögötted pedig egy gerinc és lényegében
lesiklasz ezen a görbületen a tér-időben. Ez hozza létre azt a
vektort, ami lehetővé teszi számodra az előrehaladást. Ami
lenyűgöző az egész koncepcióban az az alapelv, hogy létrehozol
egy dinamikusan megtervezett helyi tér-időt – fogsz egy tér-idő
buborékot a hajó körül, ami megteremtődik és magából a hajó
rendszeréből, belülről befolyásolod azt, és amikor a hajó a
tér-időn keresztül elkezd mozogni, egységesen mozog, és a
tér-idő egy része – a hajó, a személyzet, az alkatrészek, és
minden, ami benne van ebben a buborékban – egy egységként mozog.
És ezt az egységként való mozgást olyan más dolgok
befolyásolják, amiket a hajó tesz a körülötte lévő
tér-időben. Szóval létrehoz egy tágulást a tér-időben a hajó
mögött, és összenyomja azt a hajó előtt. De az egész hajó
egységesen mozog, így egyáltalán nem lehet érzékelni a
gravitációs erőket. Egyáltalán nem lehet érezni. Szóval amikor
az emberek arról beszélnek, hogy láttak egy objektumot az égen,
ami 15 000 km/h sebességgel haladt, megpróbálják kitalálni ezt
az értéket az időhöz viszonyított távolság alapján, és hogy
ilyen hatalmas sebességnél is képes volt jobbra kanyarodni, nos
ilyenkor az emberek, akik még soha nem láttak ilyet, azt
mondhatják: "Nos, ez lehetetlen. A pilóta hamburgerré lapult
volna, szétcsattant volna a jármű falán." De ha megszünteted
a tömeget, nincs tehetetlenség. És ha egységes gyorsulásról,
vagy metrikusan megtervezett tér-időről beszélünk, a jármű, a
tartalma és minden, ami benne van – az egész együtt mozog, így
egyáltalán nem érzékelhetők benne a G-erők, mert ebben a
metrikusan megtervezett helyi tér-időben nincs tehetetlenség.
Vegyünk például egy aranyhalat egy gömb alakú akváriumban és
most mozgasd meg az egészet nagyon gyorsan. A víz, a hal és
minden, ami az akváriumban van, együtt mozog az akváriummal, de a
hal nem érez semmit. Egyáltalán nem érez G-erőket. Talán
észreveszi, hogy a víz egy kicsit felkavarodik idővel. De ha
teljesen feltöltöd az akváriumot úgy, hogy ne legyen benne
légbuborék, ami lehetővé tenné a víznek, hogy mozogjon, akkor
ez egész dolog egységesen mozdul. Erről szól valójában az
egységes gyorsulás.
*
* * * * *
Wilcock:
Nagyon érdekes adatokat hallhattunk az imént. Először is
hallottál-e arról, hogy elektromosan töltött alkatrészek
átlátszó kvarccal vannak befedve? Láttál-e valaha ilyesmit?
Corey:
Igen. Sok esetben egy mesterséges kvarc van, amely le van öntve egy
üvegszerű anyaggal, amelyet impregnálhatnak különböző más
típusú anyagokkal. Szóval már korábban hallottam arról, hogy ez
nagyszerű szigetelő.
Észrevettem,
hogy Mark erősen támaszkodott olyan fizikával kapcsolatos
dolgokra, amikkel én már az 1990-es években nagyon is tisztában
voltam – nevezetesen Miguel Alcubierre meghajtással
kapcsolatos elgondolásaira, amelyeket aztán Hal
Puthoff fejlesztett tovább. Puthoff és Alcubierre voltak az
egyetlenek, akik arról az elgondolásról beszéltek, hogy maga a
tér-idő mozog a hajóval. Hogyan áll ez összhangban
bármilyen, általad ismert meghajtásra szolgáló metódussal?
Mark
pontosan leírta ennek a működési módját. Létrehoz egy helyi
tér-idő buborékot, ami izolálva van a tehetetlenségtől vagy
bármilyen más, a buborékon kívülről érkező erőtől. Szóval,
képes leszel 12 Mach sebességnél irányt váltani és 90 fokos
fordulatot tenni, és ez abszolút nem lesz rád semmilyen hatással
a buborékon belül.
Határozottan
úgy tűnik, hogy Hal Puthoff egy bennfentes és az a feladata, hogy
bizonyos dolgokat kiszivárogtasson. Kíváncsi lennék, hogy egy
olyasvalaki, mint Alcubierre... hogy ő vajon saját magától állt
volna elő ezzel? Vagy a hozzá hasonló tudósok lehetséges, hogy
olyasmikről állítják fel az elméleteiket, amikről már tudják,
hogy igazak?
Sok
esetben ezek a fickók a programokon kívül próbálnak meg saját
maguk előállni a koncepcióikkal. Úgyhogy nagyon sok briliáns
elme van odakint, akik a dobozon kívül gondolkodnak. Az embereket
megpróbálják benntartani ebben a dobozban, a fizikai modell
dobozában és e dobozon belül kell dolgozniuk. De mindig vannak
innovatív típusú emberek, akik kilépnek ebből és olyan
elméletekkel állnak elő, amelyekkel nem lenne szabad előállniuk
a főáramlatú médiában.
Rendben.
Ma nagyon érdekes dolgokat láttunk Mark McCandlish-től, és igazán
mélyen belemerültünk az eredeti német technológia technikai
részleteibe, amelyek révén az 1930-as évek végén kezdetét
vehette a titkos űrprogram.
Jó cikk,köszönjük
VálaszTörlésKöszönöm.
VálaszTörlésKöszönöm a fordítást. Lám, kibújt a szög a zsákból. Mark McCandlish sokkal többet tud, mint, ahogy a múltkori adásban előadta.
VálaszTörlésAz 1930, '52, '89-es évek nem tegnap voltak...ha már akkor képesek voltak a tér-idő buborék létrehozására, hol tarthatnak most.
Néhány dolog jutott eszembe.
Elkezdtem olvasni Dolores Cannon könyveit és az ott olvasottak teljesen "összecsengenek" a többi leírásban olvashatókkal.
Az űrbéli-bolygóközi cserekereskedelem nagyon élénk...technológiát cserélnek gyümölcsre, ásványokra, gyógyításra... egyáltalán mindenre, kinek-mije van..nagyon úgy tűnik, hogy a Föld ebből majdnem teljesen kimaradt...kivéve az emberkereskedelmet....viszont ezért cserébe a földi elnyomók csak kacatokat vagy semmit se kaptak, ha csak visszafejtéssel tudnak ilyenekhez jutni...mindenhol olvasni, hogy a rendes bolygóközi cserekereskedelemben nem tudnak trükközni, mert az összes résztvevő látja a másik gondolatait, szándékait.
Talán ezért sem üzletelnek a magukat önkényesen Föld képviselőinek kijelölő bandával...
A másik, hogy az űrjárműveket nem nagyon szokás fegyverkezési célra használni, főleg nem gyilkolási szándékkal...a földi hajók meg teli vannak fegyverekkel...és nem védelmi céllal, mert minket, a bolygó lakóit tálcán vagy épp zsákban kínáltak fel...megevésre, rabszolgamunkára meg kísérletezésre...
Bosszantó, hogy a kevés nyilvánosságra hozó oldalt sem képes mindenki elolvasni, mert mivel talán nem érti, el sem tudja olvasni...aztán, ha valakitől hallja, nem is hiszi el...mert mindenki tudja, hogy, amiről nem tudunk, az nem is létezik....