A
NAGY KÍSÉRLET – A
hetedik évad utolsó adásában végre részletesebb vizsgálat alá
vesszük, hogy mit is jelent valójában ez a Föld bolygón zajló
kísérlet, milyen összetevői vannak az élet fejlődésének a
bolygón és milyen szerep jut ebben annak a 22 különböző
programnak, amelyet földönkívüli fajok honosítottak meg a
Naprendszer ezen szegletében.
Wilcock:
Ez itt újra a Kozmikus Közzététel. David Wilcock vagyok, itt van
velem Corey Goode és a mai epizódban a Nagy Kísérletről fogunk
beszélgetni. E téma iránt különösen érdekelődöm és biztos
vagyok benne, hogy a műsor nézői közül is sokan így vannak
vele, mert ez a kísérlet hatással van azokra, akik ugyan emberek,
de nem illenek ide és lehet, hogy valójában földönkívüli
lélekkel rendelkeznek. Beszélgettünk korábban arról, hogy itt a
Naprendszerünkben volt egy Szuperföld, amely 500 000 évvel ezelőtt
felrobbant és ez az esemény deaktivált valamiféle védőrácsot a
saját Naprendszerünk és más szomszédos rendszerek körül.
Elmondtad, hogy nem sokkal ezt követően egy rakás földönkívüli
csoport jött be ide. Tudnál erről beszélni egy kicsit, csak hogy
összefoglaljuk? Kik ők és mit akarnak itt?
Corey:
Igen, „genetikai gazdálkodó” fajokként emlegetik őket és
valamiféle felhatalmazással rendelkeztek, hogy galaxisszerte
terjesszék a fejlett életet, megfigyeljék és segítsék az élet
fejlődését, illetve ennek az életnek a spirituális fejlődését.
Wilcock:
El tudnád mondani, hogy mit értesz "fejlett élet"
alatt?
Corey:
Fejlett élet lehet, mondjuk egy emberi lény.
Wilcock:
Mikor szereztél tudomást ennek a kísérletnek a létezéséről?
Corey:
Először 13 éves korom körül szereztem tudomást erről, amikor
az ún. MILAB programokban vettem részt. Amikor megkaptam a teljes
dózist abból a szérumból, amit intuitív empataként adtak be
nekem, már a kiképzésem vége felé jártam és ki akartak küldeni
terepre. Szóval 13 éves koromban kivittek erre a Jupiter körül
található Szuperföderációs bázisra. Korábban már beszéltem
arról, hogy amikor berepültünk ebbe az időanomáliába, végső
soron olyan volt, mintha berepültél volna egy űrben lévő
buborékba, amelyből nem látszódtak a csillagok. Belülről csak
koromfeketeséget láttál. Az űrállomás ennek a buboréknak a
közepén volt és láthattad, amint különböző fajok űrhajói
repülnek ki és be. Egy találkozóra voltak hivatalosak.
Wilcock:
Miért érdekli a földönkívülieket egy 13 éves kölyök?
Corey:
Egyáltalán nem érdekeltem őket. A három intuitív empata
támogató egyikeként voltam jelen. A küldöttségünk általában
három intuitív empatát vitt magával, hogy hárman kiszúrjunk
bármilyen típusú megtévesztést, veszélyt vagy bármi ilyesmit.
És ahogy korábban is mondtam, bevittek minket a fő
találkozóterembe és mi is ott ültünk a delegáltaknak
fenntartott, patkóalakban elhelyezett üléseken. És ekkor odaadták
nekünk ezeket az okostömböket, hogy lefoglaljuk magunkat. Akkor
kezdtem el olvasgatni az információkat arról a csoportról,
amelynek a támogatása végett voltam jelen és a különböző
genetikai programokról, amelyekben érintettek vagyunk. Ekkor jöttem
rá arra, hogy 22 különböző program létezik.
Wilcock:
Egy földönkívüli csoport támogatása végett voltál ott?
Corey:
Nem. Azért voltam ott, hogy a földi delegációt támogassam, de
ugyanakkor azért is, hogy a földi delegáción kívül megfigyeljek
mindenki mást is.
Wilcock:
Tehát még ez a földi delegáció sem lett megválasztva –
legalábbis egy bizonyos szinten - hogy képviseljen bennünket ebben
a tanácsban?
Corey:
Így van. A delegáció tagsága cserélődött különböző földi
emberek között.
Wilcock:
És mi volt a mi szerepünk ezeken a megbeszéléseken? Miért
küzdöttünk? Mit akartunk? Miért vagyunk ott?
Corey:
Nincs szerepünk, csak a megfigyelés. Azért vagyunk ott, hogy
megfigyeljünk. És ezt is csak nemrégiben engedték meg nekünk,
legalábbis az alapján, amit nekem elmondtak erről.
Wilcock:
Szándékukban állt ezt az információt ismertté tenni a
közvélemény előtt, vagy azt akarják, hogy mindez szigorúan
titkosítva legyen?
Corey:
Azt akarják, hogy titokban maradjon.
Wilcock:
A lények, akiket ebben a Szuperföderációban láttál, mennyire
néznek ki földönkívülinek hozzánk képest?
Corey:
Hát, több mint 60 különböző csoport volt ott. Néhányuk
méretüket tekintve hasonló volt hozzánk... nem a méretüket
tekintve, hanem a konfigurációt tekintve - ők humanoidok. De sokuk
nagyon-nagyon emberszerű. Apró eltérések mutatkoznak a bőrük
színét illetően.
Úgy értem, eltérően néztek ki, de eléggé emberiek voltak. Volt
közöttük néhány - az öregebb csoportokból - akik nyilvánvalóan
a pre-adamita csoporthoz tartoztak. Magasabbak voltak és hosszított
koponyájuk volt. Továbbá voltak olyanok is, akikről korábbi
epizódokban beszéltünk - zöld színű bőrük és fekete hajuk
volt.
Wilcock:
Tudjuk róluk, hogy pozíciójukat tekintve hol helyezkednek el ők a
galaxisunkban? Mindenhonnan jönnek a galaxisból, vagy sokkal inkább
csak egy bizonyos körzetből?
Corey:
Nem, a galaxis minden részéről jönnek. A helyi
csillagklaszterünket valaha az ősi építő faj részéről egy
védőkorlát védte – ahogy arról beszéltünk is korábban. És
amikor ez néhány bentlakó miatt belülről leomlott, ezek a
csoportok végre hozzáférhettek ehhez az új, genetikailag gazdag
állományhoz. Ez nagyon izgalmas időszak volt számukra. Korábban
nem rendelkeztek hozzáféréssel. Az egyetlen genetikai program, ami
e buborékon belül zajlott, azon csoportok részéről folyt, akik
genetikailag eléggé fejlettekké váltak és a helyi
csillagklaszteren belül utazgattak és genetikai kísérleteket
végeztek. És ez akkor már több milliárd éve zajlott.
Wilcock:
Azt hiszem említetted már korábban, hogy a helyi
csillagklaszterünkben kifejlődött
emberek általánosságban véve nagyon hasonlóan néznek ki, nagyon
hasonlítanak ránk.
Corey:
Többnyire nagyon hasonlítanak ránk, igen. Vannak különböző
típusok, akik viszont nem annyira emlősnek néznek ki.
Wilcock:
Számomra úgy tűnik, hogy a nézők számára mostanra elég
világossá vált, hogy a titkos űrprogram a Cabal irányítása
alatt állt és hogy volt néhány nagyon negatív aspektusa is. A
"genetikai gazdálkodás" kifejezés számomra eléggé
lekicsinylően hangzik. Amit ezek a földönkívüliek tesznek, az
lehetséges, hogy végső soron sokkal jótékonyabb az emberi élet
számára a Földön, mint ahogy a Cabal irányította titkos
űrprogram tekintett erre az egész kísérletre akkoriban?
Corey:
Amikor te vagy a petri csészében, vagy te vagy a kísérleti
patkány a ketrecben, akkor a te nézőpontod kicsit különbözni
fog attól, mintha te viselnéd a fehér köpenyt.
Wilcock:
De amikor az emberek a "genetikai gazdálkodás" kifejezést
hallják, azt gondolhatják, hogy ez valamiféle rabszolgagyár,
amiben az emberi genetikát élelemként vagy valami ilyesmiként
hasznosítják. Miközben amit te elmondtál erről korábban, az
sokkal inkább úgy hangzott, mintha egy felemelkedési terv lenne,
aminek során a földönkívüliek megpróbálnak segíteni nekünk.
Corey:
Így van. Ez egy spirituális és genetikai terv vagy program az
evolúció számára, amely összhangban működik a különböző
régiókban bekövetkező kozmikus változásokkal. Ezek az
energetikai beáramlások a galaxis különböző részein különböző
időben és kissé eltérő módon következtek be. És a kozmikus
változások összhangban működnek a helyi populációval, hogy
emeljék/erősítsék a DNS-üket és hogy emeljék a tudatosságukat.
Wilcock:
Nemrégiben egy keresőmotor segítségével átfésültem az ősi
hindu szövegeket és bár nem teljesen tiszta, hogy mindegyik
individuális-e vagy sem, de kb 188 hivatkozást találtam bennük a
napvillanásra vonatkozóan. Mindenki erről a napvillanásról
beszél. Vannak csoportok, akik reptiliánok és őket Rakshasa-áknak
nevezik ezekben a szövegekben. Aztán nyilvánvalóan vannak olyan
csoportok is, mint amilyen Krishna - kék bőrszínük van, de
emberszerűek. Abban az időben számos különböző csoport volt
itt a Földön és
ezekben a könyvekben, a Védákban, úgy beszélnek a
napvillanásról, mintha mindenki tudná, hogy mi fog történni. A
Nap a korszakok végén kibocsát magából egy nagy villanást és
ekkor az élet itt a Földön valamiféle átalakuláson megy
keresztül. Gondolod, hogy lehet valamilyen kapcsolat a genetikai
gazdálkodást végzők és a hindu szövegekben található
állítások között?
Corey:
Igen, mert ez a villanás, amiről beszélnek a szövegekben, csak
egy mellékterméke a bekövetkező kozmikus változásoknak,
energetikai változásoknak. Úgyhogy igen, közvetlen kapcsolat
van közöttük.
Wilcock:
Ez érdekes, mert olyan, mintha másvalaki e-mail-jeit olvasnád.
Mindenki biztosra veszi és mindannyian tudják, hogy meg fog
történni. Nem is kérdéses, hogy be fog következni.
Corey:
Megtörtént már korábban is.
Wilcock:
Igen, szóval erre valamiféle alaptényként tekintenek, mint amikor
mi azt mondjuk, hogy a stoptábla piros. Mondjuk azt, hogy ezek a
földönkívüliek megpróbálják elősegíteni a Felemelkedésünket.
A napvillanás bekövetkezésekor számunkra milyen különbség
mutatkozna ahhoz képest,
mintha csak egyszerűen kint lennénk valahol a dzsungelben és soha
senki sem végezte volna el ezeket a kísérleteket rajtunk? Milyen
különbség mutatkozna?
Corey:
Nos, szeretném azt gondolni, hogy a kozmosznak van valamiféle
struktúrája. Azt hiszem a legvalószínűbb az, hogy ettől
függetlenül fejlődnél azért, de sokkal-sokkal lassabb ütemben.
Ez az egész olyan, mintha a felemelkedési folyamaton megnyomnának
egy turbógombot.
Wilcock:
Majdhogynem olyan, mint a dobozból előugró bohóc. Lenyomod a
doboz tetejét, a rugó megfeszül és puff! Kilövi a bohócot a
dobozból. Vagyis valami történni fog a napvillanás
bekövetkezésekor.
Corey:
Így van.
Wilcock: Milyen volt az intelligens élet történelme a Földön – ha volt egyáltalán – mielőtt fél millió évvel ezelőtt megtörtént a nagy katasztófa a Szuperföld felrobbanásakor? Ezt megelőzően volt-e valamilyen emberi vagy intelligens életforma itt a Földön?
Corey:
Nos, érdekes módon ez a reptilián vagy szaurián csoport, amely jó
rég óta konfliktusban áll az emberiséggel, azt állítja, hogy
eredetileg ők voltak a Föld intézői és a saját kísérletüket
végezték itt, és néhány más faj, amely most ezt az emlős
kísérletet végzi, sterilizálta az ő kísérletüket és ennek
következtében a reptiliánok három fajt elveszítettek.
Wilcock:
Három különböző intelligens fajt?
Corey:
Azt mondták, hogy e tisztogatás következtében elvesztettek három
fajt. Szóval ez az egyik olyan állítás, amely a reptiliánoktól
származik, de erről nem kaptam további
megerősítést.
Wilcock:
Bennfentesem, Bruce, aki nagyon sok információval látott el "A
Felemelkedés rejtélyei" című könyvemhez, azt mondta, hogy
bennfentes ismerősei között az az uralkodó nézet, hogy azt az
aszteroidát - vagy bármi is volt az - amely elpusztította a
dinoszauruszokat, szándékosan kormányozták ide, és hogy abban az
időben állították jelenlegi pályájára a Holdat, hogy ezzel a
Földön egy sokkal inkább emlősöknek kedvező ciklust indítsanak
be. Évszakok jelentek meg itt,
amelyek e nélkül nem jöttek volna
létre.
Corey:
Igen, érdekes módon a Sigmund-ot kísérő pilótákkal nemrégiben
lezajlott találkozóim során elmondták nekem, hogy én rossz
dátumokat kaptam. Azt mondták, hogy az ő információjuk szerint
ez a Szuperföld 500 millió évvel ezelőtt robbant fel, a Hold
pedig kb 60 millió évvel ezelőtt állt a pályájára... és ez
nagyon furcsa volt, de megpróbálták messze-messze kitolni az
időintervallumokat.
Wilcock:
Hát, a saját kutatásaim alapján én azt mondanám, hogy
valamilyen okból kifolyólag megpróbáltak dezinformációkat
átadni neked... merthogy több emberrel is kapcsolatban állok, akik
ugyanezeket a dátumokat mondják. Továbbá Az Egység Törvénye
könyvekben is 500 000 évről beszélnek.
Corey:
Igen, igen. Ez azután történt, miután Sigmund eltűnt és a
pilóták a holléte felől érdeklődtek nálam. És igen, azóta
nagyon sok minden elég fura.
Wilcock:
Tudunk valamit arról, hogy ez a három reptilián faj hogyan nézett
ki, vagy hogy hová lettek?
Corey:
Semmit. Lehetséges, hogy azért, mert a raptor csoportról azt
feltételezik, hogy egy olyan dinoszaurusz fajnak a maradványa,
amely megmenekült és a föld alá költözött, ahol túlélte a
kataklizmát. Nem tudom, hogy ők vajon az egyike ezen három fajnak,
vagy van még három másik hiányzó faj, de érdekes lehet ebbe
belegondolni.
Wilcock:
Beszéltünk már korábban a raptorokról, de nem mindenki látta az
összes epizódot. Beszélnél egy kicsit róluk? Merthogy
nyilvánvaló, hogy ez egy nagyon furcsa dolog.
Corey:
Azóta rájöttem, hogy belőlük is különböző méretűek és
típusúak léteznek. Azoknak, akiket a leggyakrabban látunk, a
nyakuk hátsó részén tollak vannak, mint a madaraknak. Úgy néznek
ki, mintha egy dinoszaurusz és egy madár keveréke lennének.
Egyenetlen járásuk van, mint a madaraknak. Valahol a dél-amerikai
dzsungelben vannak azok a nyílások, amiken keresztül feljönnek a
föld alól. Feljönnek éjszaka és vadásznak. Ezt a másodkézből
származó információt nemrégiben kaptam róluk. Nem az
okostömbökön olvastam.
Wilcock:
Tudnak beszélni? Beszéd közben hangot adnak ki magukból, vagy
hogyan kommunikálnak?
Corey:
Telepatikusan kommunikálnak egymással.
Wilcock:
Oh, tehát tulajdonképpen nem beszélnek.
Corey:
Hát, hangokat adnak ki magukból. Különböző típusúak vannak
belőlük... mint a madaraknál. Különböző típusú non-verbális
kommunikációt folytatnak. De igen, nincs gégéjük. Nincsenek
ajkaik, vagy nyelvük, illetve olyan génjeik, amilyenekkel minden
beszélő lény rendelkezik a Földön – de ebben nem
vagyok biztos.
Viszont nagyon intelligensek és eléggé vadak.
Wilcock:
Van technológiájuk, vagy egyszerűen csak egy primitív faj?
Corey:
Technológiailag eléggé primitívek.
Wilcock:
Van tudomásod bármilyen általuk használt technológiáról?
Corey:
Nincsenek fejlett technológiáik. Csak alaptechnológiák.
Wilcock:
Mi számít alaptechnológiának?
Corey:
Hát, botok és kövek, amiből összeraknak különböző dolgokat.
Nem szuperfejlettek.
(Szerk.
- A raptorokkal kapcsolatban rendkívül megdöbbentő és bizarr
beszámolók érkeztek egy másik, ugyancsak a titkos űrprogramban
szolgált egykori magas rangú katonától, Mark Richards-tól.
Richards a Project Camelot öt részes interjúsorozatában
részletesebben is beszélt ennek a fajnak a jellemzőiről, és ezek
a jellemzők kicsit eltérnek azoktól az adatoktól, amiket Corey
beszámolójában hallhattunk. Édesapjához hasonlóan Richards is
magas pozícióba jutott a titkos űrprogram projektjeiben és -
többek közt az űrflotta kapitányaként - különböző katonai
műveletekben vett részt. Állítása szerint családja régóta
kapcsolatban áll a raptor fajjal, míg ő maga vértestvéri
viszonyt is ápol néhány raptor egyeddel és ezt a kapcsolatot egy
sebhely is őrzi az arcán, amit még babakorában, közvetlenül a
születése után szerzett. Elmondása szerint kapcsolatuk onnan
ered, hogy akkoriban találtak rá egy lezuhant raptor űrhajóra és
ekkor közelebbi kapcsolatot alakítottak ki ezekkel a lényekkel.
Richards
elmondta, hogy a Föld a raptorok otthona, őshonos fajnak
számítanak. Egy bizonyos fokig hasonlítanak a Velociraptorokra,
sőt az is lehet, hogy belőlük fejlődtek ki. Kb 120 cm magasak,
nagyon nagy lábuk és erős combjuk van, és ha felegyenesednek,
akár a 2,5 méteres magasságot is elérhetik. Nagyon is ebben a
dimenzióban működnek, nem különösebben szeretnek ugrálni a
denzitások között.
65
millió évvel ezelőtt egy kataklizma idején elhagyták a Földet
és kolonizálták az űrt. Az utazáshoz olyan technológiát
használtak, amit más földönkívüli fajoktól loptak el. A Corey
által elmondottakkal ellentétben tehát a raptorok igenis
használnak fejlettebb technológiát, de való igaz, hogy nem
teljesen értik e technológia működését. Miután elhagyták a
Földet, hosszú időt töltöttek a galaktikus központ belső
gyűrűjében (Sagittarius A) és több ezer éven keresztül ott
lebegtek a hajóikkal. Végül rájöttek, hogy onnan tovább kell
menniük, így kiválasztottak egy helyet a Sárkány (Draco)
csillagképben. Ezt a területet nem véletlenül nevezik
„Sárkányvilágnak”. Később aztán visszatértek a Földre.
Más
kutatók is említést tettek arról, hogy a raptorok nem alkotnak
egységes fajt. Éppen az űrutazás következtében a fajuk
fragmentálódott. Kolóniákat állítottak fel és különböző
csoportjaik élnek más bolygókon, akik teljesen különállóak és
minden csoport saját önálló vezetéssel rendelkezik. Nem
különösen érdeklik őket más fajok, nagyon önközpontúak,
abban az értelemben, hogy jól megvannak magukban, nem törekednek
világuralomra, nincs bennük szándék a dominanciára. A harcos
klánjuk nagyon erős maszkulin energiával rendelkezik, az uralkodó
rétegük viszont feminin. Ez az utóbbi vonal idővel meggyengült
és így mára a raptor fajnál nagyjából egyensúlyba került a
férfi-női energia.
Richards
szerint a raptorok képesek angolul, vagy bármilyen más nyelven
beszélni, de ehhez a hangszálaikat kissé meg kellett
változtatniuk, hogy hozzánk hasonlóan tudjanak hangot kibocsátani
és így képesek lettek a mi nyelvünkön is kommunikálni. Erre
viszont csak a társadalmi hierarchiájuk magasabb szintjein lévő
egyedek képesek, a többségük kézjelek segítségével képes
csak kommunikálni. Vannak köztük néhányan, akik enyhén
telepatikusak, de nem mindegyikük. Nagyon éles fogaik vannak, a
velük szembenállókat igyekeznek szétmarcangolni, a harcosaik
pedig hajlított kardokat is használnak.
Az
élelmüket szeretik levadászni, szeretik például a szarvasokat.
Dinoszaurusz csordákat tartanak más bolygókon – hasonlóan
ahhoz, ahogy mi itt a szarvasmarhákkal tesszük – és ez számít
a fő élelemforrásuknak. Embert is ettek, ebből a szempontból
számukra olyanok vagyunk, mint a kaviár...
Idővel
tehát visszatértek a Földre és jó darabig negatív szándékú
interakciót folytattak az emberiséggel. Ugyanakkor nyomokat hagytak
a felszíni civilizáción is, hiszen Richards elmondása szerint
Mnajdra-t és más templomokat is a raptorok építették, amire
bizonyíték pl az épületeken látható ajtók mérete és
kialakítása – nem emberi méretekre készültek. Az 1950-es
években azonban gyökeres fordulat következett be – kollégáinkká
és szövetségeseinké váltak és a velük folytatott kapcsolatunk
az elmúlt 40-50 év során nagy változáson ment keresztül. Mark
Richards elmondása szerint ennek az az oka, hogy a II. világháború
után a raptorok – akik egykor ellenségeink voltak – látták,
hogy a földi emberiség között jó harcosok vannak és ez
tiszteletet ébresztett bennük. A raptorok uralkodónője képes
volt beletekinteni a lehetséges jövőváltozatokba és úgy
találta, hogy saját fajuk további fejlődése és túlélése
érdekében számukra a legpozitívabb ösvény az, ha
együttműködésre lépnek a földi emberiséggel. Ezért
elkötelezték magukat az emberi faj mellett, 1954-ben megállapodást
kötöttek, és ennek értelmében felhagytak az emberevéssel. Az
1950-es évek óta közvetlen kapcsolatban állnak a katonaságunkkal
(leginkább az USA haditengerészetével) és ennek keretében közös
bázisaink vannak például a Falkland-szigeteken. A Shasta-hegyben
15-16 00 éve lemúriai bázisok vannak, amelyek az idők során
számos változáson és kihíváson mentek keresztül. A raptorok is
ott voltak egészen 1981-82-ig, de a falklandi háború után
kivonultak onnan, mert más fajok nem bíztak már meg bennük a
raptorok bizonyos emberi csoportokkal ápolt, túlságosan szorosra
fűzött kapcsolata miatt. A Közel-Keleten zajló háború során a
raptorok segítenek néhány csillagkapu védelmében. Képesek
voltak mesterséges intelligencia kifejlesztésére is és ezt arra
használják, hogy védjenek bennünket más földönkívüli fajok
mesterséges intelligenciáitól. Technológiájuk tehát képes
védelmezni a bolygót. A titkos űrprogramok keretében a földi
emberiség terraformált néhány holdat és ezeken a holdakon több
százezer olyan ember él, akiket a raptorok mentettek ki rabló
szándékú földönkívüli csoportok karmaiból. Ezeket az
embereket Richards elmondása szerint nem hozhatják vissza a Földre,
mert félnek attól, hogy esetleg eljár a szájuk és így a titok
lelepleződne.
A
raptorok egyik csoportja azonban nem értett egyet az
uralkodónőjükkel és ezért ők a nácikkal és a reptoidokkal
léptek együttműködésre az emberiség ellen. A nácik által
felépített Új-Berlinben emberek mellett raptorok is megtalálhatók.
A
reptiliánok magukénak tartják a Földet és háborúban állnak a
raptorokkal a Föld tulajdonlása végett. Az emberek segítenek a
raptoroknak, míg a raptorok segítenek az embereknek a
reptiliánokkal folytatott küzdelem során.
Richards
és más kiszivárogtatók is beszéltek már arról, hogy a földi
nők nagyon kívánatosak különböző földönkívüli fajok
számára. A reptiliánok és a raptorok is képesek párosodni földi
nőkkel és az így születő utódok hibridek lesznek.
A
raptorok bármit megtesznek, hogy segítsenek az embereknek a
reptoidok elleni küzdelemben. A reptoidok tulajdonképpen a raptorok
leszármazottai – egyfajta ember/raptor hibridek. A reptilián
izomkolosszusokkal ellentétben a reptoidok magas, vékony, nyúlánk
lények. Nagyon aljasak és együttműködnek a drákonidákkal.
Saját bázisokkal rendelkeznek a Marson és a Holdon, de ezeken túl
is terjeszkedtek az űrben. Valamiféle királyi vérvonalból
származnak és Richards elmondása szerint pl a japán uralkodó
család azt tartja magáról, hogy elődei a csillagokból érkeztek
és szerinte ezzel egyértelműen a reptoidokra akarnak utalni. A
raptorok tehát háborúban állnak a reptoidokkal is. Richards
szerint az ebola vírus kifejlesztése eredetileg a reptoid faj ellen
irányult, mivel ők hozzánk képest sokkal érzékenyebbek a
kórokozókra. Reptoid bázisok találhatók Nyugat-Afrikában,
Maliban. Állítása szerint a reptoidok segítették Hitlert,
segítették a japánokat és most a Daesh-t, vagyis az Iszlám Államot is segítik. Van egy bázisuk Iránban és három bázisuk
Afrikában. Találkozókat tartanak a Vatikán alatti barlangokban
is, ami tulajdonképpen egy földönkívüli nagyköveti kolónia,
amit a Vatikán és a svájci gárda védelmez és senki sem léphet
be oda fegyveresen. Richards szerint a reptoidok valószínűsíthetően
beszivárogtak az USA hadseregébe is.
A
raptorok kastélyokat bérelnek Angliában, ahol az angol kormányzat
küldötteivel találkoznak. Ezeket a kastélyokat emberek őrzik, de
sok esetben az őrök maguk sem tudják, hogy kiket őriznek
pontosan, mert a raptorok képesek egyfajta „varázslatra”. El
tudják homályosítani az emberi elmét és ennek következtében a
szemtanúk elfelejtik, amit láttak. Többek közt ezért is nincs
túl sok beszámoló raptor-észlelésekről.)
Wilcock:
Oké. Tehát úgy tűnik, hogy van egy ördögi reptilián-típusú
faj, amely a dinoszauruszokból fejlődött ki itt a Földön. Valaki
bejött és úgy döntött, hogy ezt sterilizálni kell és ki kell
takarítani az egészet. A reptiliánok még mindig hisznek abban,
hogy az irányítás és a terület az övék és megvan a jogcímük
erre a bolygóra amiatt, hogy azt gondolják, ők voltak itt először?
Corey:
Igen, ez az egyik követelésük.
Wilcock:
Szóval azt látjuk – legalábbis hogyha tényleg ez történt –
hogy ezek a genetikai gazdálkodó fajok tulajdonképpen
terraformálják a bolygót, és képesek egy egész bolygót
átalakítani, hogy az alkalmas legyen egy bizonyos vágyott
végkifejlet elérésére. Szerinted ez igaz lehet?
Corey:
Igen, ez részét képezi a Nagy Kísérletnek.
Wilcock:
William Tompkins-hoz hasonlóan mi is beszéltünk a Holdról és
arról, hogy hatalmas méretű belső struktúrája van. Lehetséges,
hogy e terraformálás részeként a Hold belsejében elszállítható
– szó szerint – egy egész bolygó bioszférája?
Corey:
Nos, ez az egyik elmélet arra
vonatkozóan, hogy a Hold valóban ilyen öreg.
Wilcock:
Ha a genetikai gazdálkodók aktívan alkalmazzák ezt a fajta
stratégiát, úgy tűnik, hogy ez nem csak arról szól, hogy életet
hozzanak létre, olyan formában, ahogyan azt ma látjuk. Hanem hogy
valaminek a kellős közepén vagyunk. Nem valaminek a végén. Mit
gondolsz erről?
Corey:
Igen. Én úgy mondanám, hogy eléggé messzire jutottunk már ebben
a Kísérletben. Nyilvánvalóan most valamiféle crescendo-hoz
érkezünk,
úgyhogy elég jó úton haladunk ebben a Kísérletben.
Wilcock:
Szerinted a Kísérlet a napvillanást követően hamarosan véget
ér, és akármit is kapjanak ennek
eredményeként, az lesz a Kísérlet
végeredménye?
Corey:
Nem
fog véget érni. Csak meg fog változni – egy új szakaszba fog
lépni.
Wilcock:
Oké. Szóval tulajdonképpen – a mi szempontunkból nézve – még
jó ideig tovább folytatódhat.
Corey:
Addig fog menni, amíg minden vissza nem tér a Forráshoz, vagy amíg
történik valami az idő végén.
Wilcock:
Ezek a genetikai gazdálkodást folytató csoportok az idő egy
pontján el fogják majd ismerni, hogy eléggé fejletté váltunk
ahhoz, hogy találkozzunk velük és tudatába kerüljünk annak, ami
történt?
Corey:
Minden bizonnyal. Ezeknek a programoknak az a célja, hogy minden
egyes planetáris gömböt és a rajta élő fejlett lényeket
eljuttassák arra a pontra, ahol képesek gondoskodni önmagukról.
Egy bizonyos ponton technológiailag és spirituálisan elég
fejlettek leszünk ahhoz, hogy elkezdjünk saját magunk gondoskodni
a saját genetikánkról és a fejlődésünk üteméről. Ez a cél.
Mindenkit el akarnak juttatni erre a pontra. És azon a ponton
részévé fogsz válni ennek a Nagy Konföderációnak.
Wilcock:
Korábban beszéltél a galaktikus rabszolgakereskedelemről és
arról az elgondolásról, hogy bármit is tettek itt, az sok más
helyhez képest sokkal értékesebbnek számít és hogy mi nagyon
vágyott árucikkek vagyunk az elrablásokhoz, akár rabszolgaként,
akár genetikai alapanyagként. Mit gondolsz, miért olyan különleges
ez a bolygó abban az értelemben, hogy miket képesek itt
véghezvinni ezekkel a programokkal?
Corey:
Nagy valószínűséggel a helyi csillagklaszterben elfoglalt
helyzetünk miatt. Pontosan a közepén vagyunk, pont egy
szuperkapunál, így a különböző lények nagyon könnyen be
tudnak jönni a galaxisunk bármely pontjáról, vagy más
galaxisokból.
Wilcock:
Van bármilyen specifikus információd a földönkívüli lények
által végzett genetikai programok tényleges összetevőiről?
Corey:
Van egy genetikai összetevő, van egy spirituális összetevő és
egy kapcsolódó összetevő – méghozzá
a
tudatosság. Továbbá van egy utolsó összetevője is,
amiről már beszéltünk korábban – ez pedig
a
kozmikus összetevő. Ezek aztán mind összhangban működnek a
kozmikus összetevőhöz időzítve.
Wilcock:
Alapvetően a genetikai és a
spirituális összetevőt említetted és beszéltünk erről
korábban, hogy egyfajta csúszó skála van e kettő illetve a többi
alkotóelem között. Most viszont a genetikai és spirituális
összetevő mellett a tudatosságot is megemlítetted. Fel tudnád
vázolni, hogy mit takar ez a négy kategória?
Corey:
Rendben. Soha nem beszéltünk még erről ilyen mélységben. A
genetikai program megléte nyilvánvaló. Összegyűjtik a genetikát
más csillagrendszerekből és galaxisokból. Miután eljutnak egy
bizonyos pontra - amiről azt gondolják, hogy jó katalizátorként
szolgálhat majd más fajok számára - elviszik ezt a genetikát egy
planetáris gömbbre és elkezdik genetikailag manipulálni azt a
bizonyos fajt. Nagyon szigorúan tartaniuk kell magukat a kozmikus
törvényekhez – a szabad akarat törvényéhez. Tehát az egyik
legnagyobb összetevője ennek a programnak – és elég hosszú
időt vett igénybe, mire rájöttek erre – hogy nagyon sok ember –
ha nem a legtöbb – azok közül, akiket elrabolnak és
kísérleteznek rajtuk, abból a lélekcsoportból - azt hiszem
nevezhetjük így – és azok közül a lények közül
inkarnálódott le ide, akik a kísérletet végzik. Tehát vegyük
például az Ében-eket. Ők általában nem kísérleteznek túl
sokat embereken, de ha le akarnának jönni és etikus módon
kísérleteket végezni az embereken, akkor sokan közülük
elhagynák a testüket, lejönnének, leinkarnálódnának a Földre
és aztán részt vennének a kísérletben és egy előzetes
megállapodás keretében megengednék, hogy genetikai kísérleteket
végezzenek rajtuk.
Wilcock:
Azt mondod, hogy kozmikus törvényi feltételei vannak annak, hogy
ezekkel a kísérletekkel játszadozhass?
Corey:
Hogy ilyesmit végezhessenek, arra kozmikus törvényi feltételek
vonatkoznak a jóindulatú fajok esetében. Nagyon jól megtanulják,
hogyan manőverezzenek e kozmikus törvények között anélkül,
hogy áthágnák azokat.
Wilcock:
Oké. Itt van tehát a genetikai összetevő és utaltál rá, hogy
összegyűjtik a genetikát más bolygókról. Mit jelent ez
pontosan? Elég ijesztően hangzik.
Corey:
Nos, genetikai mintákhoz jutnak olyan lényektől, akiket egy
bizonyos időperiódusra fejlesztettek ki. És aztán itt van egy
lény, akinek ugyanilyen fejlődésre van szüksége, így aztán
adnak neki egy kis lendületet, fogják a géneket és átviszik
ehhez a csoporthoz.
Wilcock:
Szóval ez nem úgy megy, hogy bedobnak egy lényt a turmixgépbe és
aztán kiveszik a biológiai szövetet.
Corey:
Nem.
Wilcock:
Hanem feltételezem, hogy ez egy nagyon technikai jellegű folyamat.
Corey:
Jelenleg is, ha genetikai mintát vesznek, akkor egyszerűen csak
bele kell köpnöd egy pohárba, vagy hoznak ehhez egy tampont. Nem
kell, hogy "turmixgépbe" tegyenek.
Wilcock:
Tehát ezt érted az alatt, hogy „összegyűjtik" a genetikai
mintákat.
Corey:
Így van.
Wilcock:
Oké. Említetted azt is, hogy ehhez egy tudatosságbeli összetevő
is társul. El tudnád magyarázni, hogy mi ez a tudatosságbeli
összetevő és hogy miben tér el ez a spirituális összetevőtől?
Corey:
Igen. A tudatosságbeli összetevő kapcsolódik a spirituális
összetevőhöz. A tudatosságbeli összetevő az, hogy van egy
célcsoport – aki jelen esetben mi vagyunk - akinek a tudatossága
egy bizonyos ütem szerint fejlődik, és ez az ütem passzol a
kozmikus menetrendhez. Szóval ezt nagyon óvatosan kezelik. A
tudatosság egy bizonyos mértékben fejlődik, amit ők ki tudnak
számolni, de meg tudják növelik azzal, hogy bejönnek ide, és
átadnak számunkra nem csak vallási, hanem kulturális dolgokat is.
Például megtanítják nekünk, hogyan neveljünk állatokat, meg
ehhez hasonló civilizációs dolgokat.
Wilcock:
Igen, ez érdekes, mert úgy tűnik, hogy ha megnézzük az
atlantiszi katasztrófát 12 500 évvel ezelőtt, akkor ennek
következtében mindenfelé a Földön független civilizációk
jöttek létre, amelyek úgy tűnik, hogy kifejlesztették a
gabonaőrlést, a kohászatot, vízvezetékrendszereket,
csatornahálózatot, építészeti technológiákat, matematikát,
időmérést, törvénykezést. Azt mondod, hogy ezek a genetikai
gazdálkodó fajok központilag részt vettek az ilyen típusú
dolgokban?
Corey:
Igen.
Wilcock:
Azért, hogy egy bizonyos idővonalon tartsanak minket?
Corey:
Nos, nem feltétlenül az idővonal miatt, hanem hogy a Kozmikus
Eseményhez vezető menetrenden tartsanak bennünket. A genetikai és
spirituális mérnökség folyamatán keresztül sokkal tovább
akarnak fejleszteni bennünket, hogy amikor ez az Esemény, a
Kozmikus Esemény bekövetkezik, sokkal nagyobb lendületet kapjunk
annál, mintha csak egyszerűen, természetes úton fejlődtünk
volna.
Wilcock:
Úgy tűnhet, hogy meg van engedve nekik, hogy „istenek"
legyenek - ha lehet ezt így mondani - , és hogy személyesen is
megjelenjenek a hajóikkal és inkarnálódott formában közöttünk,
miközben mi keresztülmegyünk egy ilyen civilizáció
újraindításának szakaszain.
Corey:
Igen, hogy ha egy újraindítás közepén járnának, de a
legnagyobbrészt nem ez a helyzet. A pozitív fajok megpróbálnak
nem megjelenni az égbolton vagy az emberi lények közelében,
egészen addig, amíg az nem szolgál egyfajta
katalizátorként. Ezt a katalizátort
pedig arra próbálják felhasználni, hogy megnöveljék a
tudatosságunkat.
Wilcock:
Szóval ha tanítani akarnak bennünket az alkímiáról, vagy a
kohászatról, vagy az asztrológiáról vagy bármi hasonlóról és
ehhez nem akarnak megjelenni, akkor hogyan csinálják?
Corey:
A vezetőkön keresztül. Telepatikusan kommunikálnak az emberekkel.
Ötleteket adnak. Hosszú ideje ezt teszik a tudósainkkal. Ötleteket
és információt ültetnek el a tudatalattijukban.
A spirituális összetevő nagyon szorosan kapcsolódik a
tudatosságbeli összetevőhöz. Ennek úgyszintén a genetikai
gazdálkodókhoz van köze. Beinkarnálódnak közénk és részévé
válnak ennek a Kísérletnek, de sokan közülük karmikusan is
kapcsolódnak. Ugyanis az általuk végzett kísérletek során nem
haladhatnak tovább a maguk evolúciós folyamatában, amíg mi velük
együtt nem
fejlődünk. Szóval sok agendájuk arról szól, hogy fejleszteniük
kell bennünket, különben ŐK SEM TUDNAK FEJLŐDNI.
Wilcock:
Mindegyiküknek van olyan nyelve, amelyen a saját csoportjuk nevét
ki lehet ejteni az
általunk használt mássalhangzókat és magánhangzókat használva?
Corey:
Néhányuk nevét képesek lennénk kiejteni.
Wilcock:
Más csoportok beszédjében pedig előfordulhatnak olyan anomáliák,
amelyek miatt a nyelvük nem passzol azzal, ahogyan
mi beszélünk?
Corey:
Hát, ha elmész mondjuk Szváziföldre, vagy bárhová itt a Földön,
a kommunikáció során hallani fogod a különbséget. De igen,
számos különböző módon kommunikálnak, különböző típusú
nyelvet használnak. De úgy tűnik, hogy van egy standard nyelv,
amelyet megosztanak és amit használnak.
Wilcock:
A Contact in the Desert rendezvényen leültem ebédelni Graham
Hancock-kal és hasonló dolgokról beszélgettünk. Emlékeztetett
rá, hogy „Természetfeletti" címmel egy egész könyvet írt
erről, és ebben a könyvében azt emlegette, hogy számos
bennszülött kultúrában barlangrajzokat készítettek és hogy
ezek talán egy sokkal fejlettebb nyelven „íródtak”, egyfajta
hieroglifaként, és valamilyen módon kapcsolódtak egy
pszichedelikus tudatossághoz és hogy a rajzokon feltüntetett
lények tulajdonképpen valahol léteztek.
http://www.ujkorklub.hu/load/ezoterikus_konyvek/konyvek/graham_hancock_termeszetfeletti/1-1-0-6207
Kíváncsi vagyok rá, hogy a genetikai gazdálkodó fajok által használt nyelvekben találhatók-e olyan hieroglifák, amelyek rendelkeznek egy pszichikus tartománnyal is, és ami aktiválódik, ha ránézünk e jelekre?
http://www.ujkorklub.hu/load/ezoterikus_konyvek/konyvek/graham_hancock_termeszetfeletti/1-1-0-6207
Kíváncsi vagyok rá, hogy a genetikai gazdálkodó fajok által használt nyelvekben találhatók-e olyan hieroglifák, amelyek rendelkeznek egy pszichikus tartománnyal is, és ami aktiválódik, ha ránézünk e jelekre?
Corey:
Igen. A földönkívüliek nagyon sok piktografikus nyelvet
használnak, amelyek képesek kiváltani ilyen típusú
válaszreakciókat. Kivált bennünk egy ehhez hasonló
válaszreakciót. Attól függ, hogy elég közel vagy-e hozzájuk.
Itt nagyon sok változó lehetséges.
Wilcock:
Beszéltünk tehát az összes összetevőről és ezek közül a
negyedik a kozmikus összetevő. Ez
hol lép be a képbe?
Corey:
A kozmikus összetevő az, hogy a galaxisunk minden egyes régiójában
a galaxis forgása során a csillagrendszerek és csillagklaszterek
bekerülnek ezekbe a nagyenergiájú gáznemű körzetekbe, amelyek
katalizátorként szolgálnak. Kiszámolják, hogy milyen gyorsan
érsz ezekre a területekre. Azt mondják, hogy ezen energiák közül
sok már legalább az 1930-as évek óta eltalál bennünket, és
ennek a mértéke
egyre csak nő és
nő. Így aztán
a genetikai gazdálkodó fajok azt csinálják, hogy genetikailag
embereket "szerkesztenek", emellett a tudatosságunkon és
a spiritualitásunkon is dolgoznak egy olyan módon, hogy elérkezünk
ezen energiabeáramlások crescendo-jához, amelyek felkészítenek
bennünket egy turbóugrásra, amellyel megváltoztatjuk a
denzitásunkat és a tudatosságunkat. Míg ha nem avatkoztak volna
bele, akkor saját magunknak egy enyhén különböző változataként
léteznénk.
Wilcock:
A genetikai gazdálkodó fajok témájához számomra nagyon
sok érdekes dolog kapcsolódik, mert életemben utoljára egy
pénteki napon ittam alkoholt. Az anonim alkoholisták egyik
találkozójára mentem, amit egy szombati napon tartottak. Ugyanezen
a hétvégén, azt hiszem vasárnap, írtam egy hosszú esszét a
Földről. A címe azt volt: "A Föld, mint Kísérlet". És
abban leírtam, hogy itt a Földön mindent földönkívüliek
állítottak fel egy nagy kísérlet részeként. Szerinted ezek a
genetikai gazdálkodó csoportok jelennek meg itt emberként?
Corey:
Igen, határozottan. Emberként, emberi lényként inkarnálódnak
ide. És aztán életük végén a csoportjuk bejön, megkeresi
ezeket a lelkeket és visszahelyezi őket a közösségükbe.
Általában van egy tartaléktestük. Kezdetben a titkos
űrprogramokban volt némi zavarodottság, mert akkor még nem
voltunk ennyire tisztában ezekkel. Ugyanis ezek a lények bejöttek,
elraboltak embereket és visszatértek az alapvetően halott
testükbe. Végül aztán az történt, hogy amikor elkaptunk közülük
néhányat és kikérdeztük őket, rájöttünk, hogy azokat az
embereiket szedik össze így, akik több ezer éve űrhajó
lezuhanások következtében haltak meg itt. Az embereik a
reinkarnációs ciklus csapdájába estek itt a Földön. Úgyhogy
azt kellett tenniük, hogy meghatározták ezeknek az embereknek a
pozícióját, kivették őket, eltávolították a lelküket és
aztán beletették azt egy másik "konténerbe" és
visszatértek az eredeti testükbe. Tehát ők ezt egy mentőakciónak
fogták fel, a programokban viszont sokan azt gondolták, hogy ennek
kapcsán valami sokkal gonoszabb dolog
történik.
Wilcock:
Igen, ez nem úgy hangzik, mintha egy jószándékú csoport lenne,
sokkal valószínűbb, hogy egyszerűen csak belepiszkálgattak a
dolgokba, különösebb spirituális fókusz nélkül.
Corey:
Így van, de e csoport nézőpontja alapján ez olyan, mint a Star
Trek Voyager-ben, amikor bejönnek és megmentik az egyik társukat,
aki kb 1000 éve tűnt el. Szóval nekik teljesen más a nézőpontjuk
erről.
Wilcock:
Mennyi emlékük van Az Egység Törvényében „vándorokként"
emlegetett embereknek arról, hogy kik voltak ők valójában,
mielőtt emberré lettek volna?
Corey:
Amikor idejönnek, általában egy emléktörlésen mennek keresztül
azért, hogy megóvják őket attól, hogy megsértsék azokat a
törvényeket, amiket megpróbálnak kikerülni az ideinkarnálódásuk
révén. Szóval azzal, hogy emlékkitörléssel inkarnálódnak ide,
tulajdonképpen megkerülik azokat a törvényeket.
Wilcock:
Mi teszi lehetővé ezen emberek számára, hogy kimeneküljenek a
reinkarnációs ciklusokból? Azt mondtad, hogy ha egyszer bejöttek
ide, akkor inkarnálódniuk kell.
Corey:
A reinkarnációs ciklusuk során ők
sokkal gyorsabban fejlődnek, hiszen már
csinálták ezt korábban, mivelhogy általában hozzánk képest
sokkal fejlettebb fajokból érkeztek. De az is megtörténhet itt,
hogy kimenekítik őket. Ha nem menekítik ki őket, akkor viszont
beragadnak ide arra az időre, amíg teljesítik a ciklust.
Wilcock:
Amit elmondtál, abból néhány ember számára ez úgy hangozhat,
mintha az idejövetelükkel egy lélekcsapdába kerültek volna.
Corey:
Nos, a lelkük VALÓBAN csapdába esik itt, de az történik, hogy
minden egyes planetáris gömbnek megvan a saját reinkarnációs
ciklusa. És ha abba beleragadnak és nincs senki, akik kimentse
őket, akkor ott kell maradniuk egészen addig, amíg a gyors
evolúció révén képesek lesznek kijutni onnan.
Wilcock:
Az Egység törvényében azt mondják, hogy minden olyan vándor,
aki mások irányába tudatosan szeretet nélküli cselekedetbe
bocsátkozik, csapdába esik ebben a reinkarnációs ciklusban. Ez le
van írva ebben a könyvben. Hallottál-e valaha bármi olyasmit, ami
megerősíti ezt az elgondolást?
Corey:
Tulajdonképpen ennek megerősítései azok a jelentések, amik arról
szólnak, hogy a múltban itt lezuhant űrhajók utasai beleragadtak
a mi reinkarnációs ciklusunkba. Szóval ez összhangban áll ezzel.
Wilcock:
Hadd kérdezzek valamit. Ezek a különböző földönkívüli
csoportok – azt mondtad róluk, hogy 40-60-féle különböző
csoport volt a Szuperföderációs találkozókon – ők mind
együttműködnek egymással és ugyanazért a célért dolgoznak?
Corey:
Ugyanazon végső cél érdekében dolgoznak, és laza
együttműködésben állnak egymással és megállapodásaik vannak,
de a működésük nincs összhangban egymással. Nagyon sok e
programok közül egymással versengő program. Ezért van az, hogy a
kísérleteiket elkülönítik egymástól. Belénk neveltek bizonyos
vallásos dogokat: „ne keveredj más fajokkal." Nem akarják
beszennyezni a kísérletüket egy másik kísérlettel.
Wilcock:
Akármilyen okból kifolyólag a saját csoportjukon kívül másokat
is el szoktak rabolni?
Corey:
Igen. Ezek a csoportok gyakran figyelemmel követik egymás
kísérleteit. És gyakorta megpróbálják szabotálni a másik
csoport kísérleteit. Bejönnek és elrabolnak egy másik csoport
kísérletéhez tartozó embert, hogy általa genetikai információhoz
jussanak. Kiértékelik a spirituális és tudatosságbeli szintjét,
hogy ily módon figyelemmel kövessék, milyen gyorsan megy végbe
egy, az övékkel versenyben álló kísérlet folyamata.
Wilcock:
Azt mondod tehát, hogy a vallás az egyik módja annak, ami mentén
e csoportok felosztódnak. Tehát alapjában véve azt mondod, hogy
az adott földrajzi területen élő fajok és saját különálló
nyelvük tulajdonképpen mind különálló programnak számít?
Corey:
Nos, igen. Továbbá az a tény, hogy ezek a különböző fajok itt
a Földön különböző területeken találhatók - óceánokkal
elválasztva egymástól - általában ez is szándékosan történt
azért, hogy a ezek a kísérletek nehogy összekeveredjenek és így
beszennyezzék egymást. És itt lép be a sok különböző
társadalmi programozás, illetve vallási programozás. „Ne
házasodj a saját fajtádon kívül mással" – belénk
nevelték a rasszizmust és az „ők mi ellenünk"-jellegű
mentalitást. Azt akarják, hogy ezen a szinten igazgassuk önmagunkat
és ne keveredjünk egymással. Mert az beszennyezné a
kísérleteiket.
Wilcock:
Mi lehet a célja az ilyesfajta egymással történő versengésnek?
Ez az egész a presztízsről szól? Van valamiféle győzelem abban,
ha az egyik csoport gyorsabban fejlődik spirituálisan vagy
technológiailag?
Corey:
Nem hiszem, hogy ez ilyen jellegű versengés lenne. Azt akarják
látni, hogy a saját agendájuk teljesül be először. És még
mielőtt az összes megállapodást megkötötték, e 22 faj közül
sokan harcban álltak egymással. Amikor először jöttek be egy
olyan területre, ami nem az egyik genetikai gazdálkodó faj
felügyelete alatt állt, egész sor követelést támasztottak és
csetepaték alakultak ki e követelések nyomán. Szóval végigmentek
ezen az egész folyamaton, ami általában valamiféle
megállapodással ért véget, amihez tartják is magukat egészen
addig, amíg a kísérlet eléri azt a pontot, ahol a program
kozmikus része lép életbe.
Wilcock:
Ha azt mondod, hogy 22 különböző csoport van és 60 faj
képviselője, akkor...
Corey:
22 különböző program létezik 60 résztvevővel. Van olyan
például, hogy öt csoport dolgozik együtt egy genetikai programon.
És aztán van olyan is, hogy valaki több programon is dolgozik.
Olyan programokon is dolgoznak, amelyek nem versengenek a
sajátjukéval.
Wilcock:
Szóval mondjuk azt, hogy van egy bizonyos kultúra a Földön egy
földrajzilag elkülönült területen, ahol összesen 5 földönkívüli
csoport munkálkodik az ott élőkkel, és beinkarnálódnak közéjük.
Ilyesmire gondolsz?
Corey:
Igen és lehet, hogy néhányuk csak a genetikai összetevőt
biztosítja ehhez. Mások megjelenhetnek bizonyos embereknek a bolygó
felszínén és vallásos ideológiát adhatnak át nekik. Néhányuk
egyszerűen csak megjelenik és egy technológiai vonatkozású
lendületet ad a civilizációnak. Szóval összhangban működnek
egymással.
Wilcock:
Kíváncsi lennék ezeknek a csoportoknak a népsűrűségére itt a
Földön, mert számomra úgy tűnik, hogy valaki talán tévesen
arra a következtetésre juthatna, hogy mindössze csak néhány
kategóriája van ezeknek a programoknak, az alapján, hogy csak pár
monoteista vallás létezik. De itt azt hallottuk, hogy csakúgy,
mint a középkori Európában, vannak országok amelyeket
hegyvidékek vagy vízfelületek választanak el egymástól, stb.
Szóval számos földrajzilag különböző terület lehet, amelyeken
bizonyos értelemben egy-egy kísérlet zajlik.
Corey:
Így van. És néha, ha egybeesnek egymással, több kísérlet is
folyik.
Wilcock:
Az ilyen jellegű örökséggel rendelkező embereket Az Egység
törvénye könyvekben „vándoroknak" nevezik. Nagyon gyakran
hívják őket „csillagmagoknak", és én úgy képzelem, hogy
a műsorunk nézőinek többsége földönkívüli lélek lehet, az
alapján, amit tudunk róluk. Milyen üzeneted lenne ezen emberek
felé, ami talán segíthet nekik megérteni, hogy kik ők valójában,
mit csinálnak itt, és mi lehet a céljuk?
Corey:
Hát, azt hiszem a legnehezebb dolog számukra elhinni azt, hogy
beleegyeztek abba, hogy idejöjjenek és megtapasztalják mindezt.
Emlékezni arra, hogy te egy bizonyos szinten beleegyeztél abba,
hogy megtapasztald mindezt, azt hiszem ennek tudatosítása a legjobb
módja annak, hogy reálisan szemléld ezt az egészet.
Wilcock:
Milyen spirituális iránymutatással szolgálnál ezeknek az
embereknek abban az értelemben, hogy megértsék, mi a célja az
ittlétüknek?
Corey:
Nos, ezen emberek legtöbbje már eleve vonzódik az ilyen dolgokhoz
– megfelelően táplálkozik, emeli a rezgését az ilyesfajta
információk iránti érdeklődésével és ezek befogadásával, a
meditálással és ehhez hasonlókkal – továbbá hasonszőrű
emberek társaságát keresi.
Wilcock:
Számomra úgy tűnik, hogy nagyon sok ember beleragad abba, amit az
ezoterikusok csak „áldozati mentalitásnak" neveznek. Abba az
elgondolásba, hogy elnyomja őket valami rettenetesen nagy és
teljes mértékben az irányításukat meghaladó dolog. Nagyon sokan
lemondanak a személyes felelősségvállalásról és felveszik ezt
a nagyon kényelmes áldozati szerepet. Mit mondanál azoknak az
embereknek, akik hajlamosak így gondolkodni, merthogy ráébredtek
az igazságra, megtanulták, hogy önként vállalkoztak erre és
önként vállalták, hogy idejönnek?
Corey:
Azt tanuljuk éppen, hogy igazából egyáltalán nem vagyunk
áldozatok. Ez az áldozati mentalitás, talán ez is csak egyfajta
lélektani hadviselés. Talán egyszer rájövünk arra, hogy mik
vagyunk valójában és mik a valódi potenciáljaink, és képesnek
fogjuk érezni magunkat erre, nem pedig áldozatnak.
Köszönöm a bejegyzést, már azt hittem, eltüntették a bloggert...
VálaszTörlésEz a mindannyian beleegyeztünk, hogy idejöjjünk kifejezés nagyon pontos és persze nagyban különbözik a mi választottuktól...és ettől persze nem megnyugszunk, csak éppen belenyugszunk...és ez is különbség.
VálaszTörlésPersze, ha azt nézzük, hogy ez a híres nagy szabadakarat csakis ezen a bolygón létezik, lehet, hogy erről képzeltünk többet, mint, ami valójában....viszont az is érdekes, hogy tudtunk nélkül végezzük az általunk nem is ismert küldetésünket...ez vicces...
A szabad akarat egyetemes joga minden érző, tudatos lénynek. Ezt be KELL tartaniuk, csak cifra ügyességgel kell emiatt manipulálniuk, így mondta a csóka és ezt el is hisze. Ezért lényeges elfogadni a helyzetünket, hogy azután a szabad akaratunknál fogva felhasználjuk ezt a tudást a helyzetünk fel és kihasználása végett.. Tudatosan és Szeretetteljesen fordítsuk a saját, a család, az érdekközösségünk, nemzetünk és az emberiség javára. persze embere válogatja...
TörlésHogy is tudhatnánk azt hogy kik is vagyunk valójában, ha ennyire összetett kísérlet eredményei vagyunk? Így hogyan jöhetünk rá valaha is a gyökereinkre?
VálaszTörlésOtt a belő érzékelés, ami sokmindenre rávilágít.
VálaszTörlésbelső - rossz az 'S' betűm
TörlésÖrülök hogy minden indok nélkül eltűnt a hozzászólásom ami számomra azt jelenti, hogy jó úton járok! Még egyszer nagyon köszönöm :-)))
VálaszTörlésAz enyém a hírhajhász újvilágtudatról szokott,de ott csak azt hagyják bent ami szimpatikus és beleillik az admin-szemléletbe..
TörlésEzt valóban kívülről is figyelik,viszont nem törődnek vele,vagy talán csak a kommentelőd ragadt be,biztos ami biztos írd le még1x..
Vallalta a f*szom! Ha onkent vallaltam, miert nem emlekszem ra? Egyik cikkbe azt irja, hogy onkent nem tudjuk legyozni a sotet eroket, a masikban azt hogy szedjuk ossze magunkat, azt oldjuk mar meg... Most akkor melyik?
VálaszTörlés