FÉREGLYUKAK
ÉS SZAKADÁR CIVILIZÁCIÓK MARK MCCANDLISH-SEL
– A Mark McCandlish közreműködésével
leforgatott „minisorozat” utolsó adásában szemtanúk és
személyes beszámolók alapján rendkívül látványos
ufo-észlelések részleteiről fogunk hallani. Szó lesz a Szakadár
civilizációnak nevezett csoportosulás létezéséről, esetleges
lelepleződésének körülményeiről és ennek hatásairól.
Wilcock:
Köszöntelek újra a Kozmikus Közzététel-ben. David Wilcock
vagyok és most
Mark McCandlish beszámolójából egy, a vietnámi háború idején
történt, teljességgel félreérthetetlen ufo-észlelés
történetével fogunk megismerkedni.
VÁROS
AZ ÉGBEN
Mark
McCandlish: Egy légi bemutatón voltam
az El Toro Tengerészeti Légiállomáson - ez 1991-92 körül
lehetett. Egy statikus légibemutatót tartottak. Ott volt ez a
gyönyörűen helyreállított B-24-es Liberator.
A repülőgép
alumíniumfelületét tükörsimára polírozták. A stencilek mind
tökéletesek voltak. Ott álltam a kifeszített zsinór előtt és
néztem ezt a repülőgépet. Az arcomra széles vigyor ült ki,
elismerve, hogy milyen csodásan helyreállították ezt a gépet.
Mellettem ott állt egy fickó. Kb 165 cm magas volt, öregebb
úriember, valószínűleg a 70-es, 80-as éveiben járhatott. Az ő
arcán is ugyanolyan vigyor ült. Ránéztem és azt mondtam:
„Öregem, micsoda egy szépség, igaz?" Azt mondta: „Igen! A
repülőkarrieremet egy ilyenen kezdtem."Erre én azt mondtam
neki: „Tényleg?
A II. világháborúban szolgált?" Azt mondta: „Igen, a
csendes-óceáni színtéren." Azt kérdeztem tőle: „Na és,
meddig szolgált?" Mire azt mondta: „Oh, 25-30 évet. A
pályafutásomat egy B-52-es navigátoraként fejeztem be
Vietnámban." Azt mondtam: „Öregem, volt ott néhány igen
komoly összecsapás, különösen a B-52-esek és a katonaság által
megfogalmazott politikai álláspontok okán." Így aztán
elkezdtünk beszélgetni a különböző repülőgépekről és
fegyverrendszerekről, a különböző gépekről, amikkel az évek
során repült, vagy amiken a személyzet tagjaként szolgált. Azt
mondtam neki: „Hát, tudom, hogy van néhány új, elég fejlett
cucc, ami odakint repülget mostanában. Hallottam történeteket
olyan emberektől, akik ott voltak a Perzsa-öbölben, az
öbölháborúban, és akik az égbolton megmagyarázhatatlanul
cikázó dolgokat láttak, amik hihetetlen sebességgel derékszögű
kanyarokba fordultak be, hirtelen megálltak, majd kilőttek, mintha
csak egy fegyverből lőtték volna ki őket." Ő pedig
bólogatott és azt mondta: „Igen, láttam néhány ilyet."
Azt mondtam: „Tényleg? Hát, akkor meséljen nekem erről."
Mire ő idegesen körbenézett, mert úgy érezte, mintha követné
valaki – legalábbis ezt szűrtem le a viselkedéséből. Azt
mondta: „Nos, a 60-as évek közepén átrepültünk Észak-Vietnám
felett egy küldetés miatt. Az egyik repülőnk légvédelmi tűzbe
keveredett és bekapott néhány föld-levegő rakétát. Úgyhogy
elküldtek bennünket Guam-ba, hogy javítsuk meg ezt a repülőt,
aztán pedig kaptunk egy hét
pihenőt.
Visszafelé tartottunk a thaiföld-i bázisunkra és kint jártunk a
Csendes-óceán felett. Éjjel kb 1 óra körül járhatott, telihold
volt, sehol egy felhő az égen. Én a navigátorhelyemen voltam, és
csak járkáltam, nem igazán figyeltem a dolgokra. Azt hiszem 17 km
magasságban járhattak, hihetetlen magasságban. És akkor hirtelen
a pilóta azt mondja: „Mi a fene az ott?" Így aztán mindenki
odatolult a pilótafülkébe és a bal oldali irányba mutatott. A
gép bal oldalánál pedig ott volt ez a hatalmas korong –
mérhetetlen nagy volt. Konzervatív becslés alapján –
konzervatív becslés - 400-800 méter átmérőjű volt."
Azt
mondtam: „Hogyan tudta ezt meghatározni? Miből tudta megmondani,
hogy ilyen nagy?" Mire ő azt mondta: „Volt egy kupola a
tetején. Úgy nézett ki, mintha egybeöntött lexanból (törhetetlen
polikarbonátból)
lenne. Átlátszó volt és ragyogott. Belülről volt megvilágítva.
Kívülről látszódott a kupolában lévő összes emelet sziluettje. 27
emeletet számoltunk – 27 emeletet!"
Azt
mondtam: „Oké. Mi volt a méretarány a korong vastagsága és a
gép teljes átmérője között?" Azt mondta: „Tíz az
egyhez. Ebből jöttünk rá, hogy az átmérője kb 400-800 méter
között lehetett. Nem úgy nézett ki, mint az átlagos sci-fi-kben
látott repülő
csészealjak, amiknek a külseje tükörsimára van csiszolva. Ennek
a külseje durva felületű volt. Különböző panelei voltak, már
ami a felületét illeti. Vezetékek jöttek ki belőle és kígyóztak
át valahová máshova, csövek, kis antennák és más dolgok álltak
ki belőle. A szélek körül pedig ott volt ez a nyílás. Ilyen
nagy volt... turbinapengéknek néztek ki. Mindegyik turbinapenge
mérete akkora volt, mintha mondjuk a Légierő hangárjának
elhúzható ajtaja lenne. Elég nagyok voltak. Ezek a turbinapengék,
vagy bármik is voltak azok,
nagyon lassan forogtak a jármű teljes kerülete körül. A jármű
pedig velünk párhuzamosan haladt. Ott volt velünk legalább fél
órán keresztül." Majd
így folytatta: „Talán annak köszönhetően, hogy a B-52-es
gépeket nukleáris harcokra tervezték, a repülőnk elektronikája
teljesen védve volt az elektromágneses impulzusok ellen. Bármi is
tartotta azt a valamit a levegőben - és mi azt gondoltuk, hogy ez
valószínűleg egy mágneses valami lehetett – mi körberepültük.
Elrepültünk felette, elrepültünk alatta, alaposan
végigmértük. Ez volt a legfurcsább dolog, amit valaha láttunk.
Egy idő után aztán, ez a valami elkezdett egy kicsit távolodni
tőlünk. A gép jellemzőit először is a kupola megvilágításából
tudtuk megállapítani, másrészt pedig a telihold ellenfényéből.
És aztán a holdfény tükröződése a Csendes-óceán vizén
megvilágította a gép alját. A gép tehát távolodni kezdett
tőlünk. Ezek a nagy turbinapengék a szélén elkezdtek gyorsulni
és gyorsulni és gyorsulni és gyorsulni, míg a hangárajtó méretű
pengék olyan gyorsan pörögtek, hogy nem is igazán lehetett
kivenni őket. Elmosódtak. És aztán hirtelen ez a valami
egyszerűen csak, piff, rézsútosan kitért az addigi röppályájáról.
És eközben egy csillámló fényalagút nyílt meg és ez a valami
átment ezen az alagúton.
És amíg ezt tette, az alagút végén
egy nappali fényben úszó égboltot láttunk, fehér habfelhőkkel,
és ilyesmik sehol sem voltak ott, ahol mi voltunk. Úgy tűnt, hogy
a hajó az
alagútból egy napfényes környezetbe ért ki. És ekkor az alagút
dematerializálódott és eltűnt. Mi pedig csak szájtátva ültünk
ott. Megtettük a thaiföld-i bázisunkig hátralevő utat, majd
ahogy landoltunk, az FBI már ott volt, és ki akartak kérdezni, ki
akartak hallgatni bennünket. Leginkább az a féreglyukas esemény
érdekelte őket, aminek szemtanúi voltunk."
*
* * * * *
Wilcock:
Nos, ez nagyon érdekes volt. Azt gondolom, kezdjük először a
gyakorlati részével. Úgy tűnik, hogy ez inkább egy primitívebb
űrhajó lehetett, kivéve azt, hogy hatalmas méretű volt és
McCandlish elmondta, hogy csövek, szegecsek, meg mindenféle dolgok
álltak ki belőle. Mit gondolsz, mivel találkozhattak ott
Vietnámban? Honnan jöhetett ez?
Corey:
Hát, ez minden bizonnyal egy földönkívüli űrhajó volt.
Elmondta, hogy a kupolán belül 27 emelet volt. A repülő csészealj
fő része – azt hiszem nevezhetjük így – az, ahol a legtöbb
dolog zajlik és egy csomó mozgó alkatrész van, azok okozzák azt,
hogy ezek a hatalmas nyílások körbe forogjanak. Szóval a
személyzeti helyiségek nagy része fent van a kupolában, a hajó
tetején. A lenti rész belsejében generálódik a meghajtáshoz
szükséges erő, és ott kezdenek el a dolgok is forogni. Akik le
tudnak menni oda, azok tartják karban a hajót.
Szóval
legyünk akkor abszolút világosak: semmi ilyesmivel nem találkoztál
a titkos űrprogramban?
Nos,
ahogy mondtam, ez egy öregebb technológia. Ezeket a típusú
hajókat sokszor a "Szürkék”-nek tulajdonítják. Vagy az
ún. "ében-típusúak”-nak.
Igen, hallottam hasonló hajókról – hatalmas méretűek, néhányuk
akár másfél kilométer hosszú is lehet.
Mit
gondolsz, miért lehetett ott Thaiföld közelében,
a Csendes-óceán felett?
Konfliktusok
idején úgy tűnik, hogy nagy ufo-aktivitás tapasztalható. Mintha
a földönkívüliek azért jönnének, hogy megnézzék,
megfigyeljék, hogy mi folyik itt, vagy akár még részt is vegyenek
ebben. Ahogy hallottuk a Clifford Stone-nal készült interjúban,
hogy amikor Vietnámban
volt, egy B-52-es lezuhanása után földönkívüliekkel
találkoztak. Szóval úgy tűnik, hogy Ázsia azon részén, a
vietnámi háború idején erős földönkívüli aktivitás volt.
A
történet végén a féreglyuk felbukkanása természetesen nagyon
izgalmas volt, hiszen
ez éjszaka történt. A
holdfény tükröződött a csészealjon, aztán megláttak egy
alagutat, a féreglyuk túloldalán viszont nappal volt. Égbolt,
felhők és napsütés. Szerinted mi történhetett ott? Mivel állunk
itt szemben?
Meglátták
az úti célt, megnyílt előttük egy ablak a célállomásukra. Nem
tudom, hogy említettem-e ezt már a műsorban, de több alkalommal
is hallottam ilyesmiről. Furcsa égboltot láttak, ami úgy nézett
ki, mint ami nyilvánvalóan nem a Földön van. Szóval igen,
többször is hallottam, amikor ilyesmiről beszélgettek.
A
megfelelő látószögből keresztülláthatsz a portálon és látod,
hogy hol a végállomás a másik oldalon?
Igen.
Az
alagút leírása a szikrázó fényekkel mennyiben áll összhangban
az általad hallottakkal?
Én
korábban úgy magyaráztam ezt, hogy megtöri a fényt. Úgy néz
ki, mint egy vibráló délibáb, én legalábbis ezt láttam.
Ez
nagyon érdekes számomra, mert McCandlish nem tudja azt, hogy én
mit hallottam Daniel-től, egy másik
bennfentesemtől, aki elmondta, hogy a Montauk Projekten dolgozott és
hogy a portálok megjelenhettek akár egy kávézóban is. És ilyen
esetekben egy füves mezőt láttak ott, ahol egyáltalán semmilyen
mező sem volt. Nézted a falat, és aztán ott volt ez a
délibáb-szerű jelenség, mögötte a mezővel. Ezek a portálok
nemcsak a téren, hanem az időn is átvisznek téged?
Igen.
És megtanulták, hogyan manipulálják ezeket a portálokat, hogy a
segítségükkel képesek legyenek az időben is oda-vissza
utazgatni.
Rendben.
Most pedig egy
újabb részlet következik a Mark McCandlish-sel készített
interjúból, amelyben egy személyes élményéről
fog beszélni.
A
FELVILLANÓ JELENSÉG
Mark
McCandlish: 1994-ben az Angel
stadionból, a Los Angeles Angels baseball-meccséről tartottam
hazafelé – azt hiszem június vagy július lehetett. Kelet felé
haladtam a Carbon Canyon-on keresztül. Chino-tól délnyugatra van
egy terület, ami tulajdonképpen egy
vadrezervátum. A távolban nagyfeszültségű
villamosvezetékek futottak fel a dombra, és volt némi lakott
terület, néhány ház, és abban néhány más dolog. Két-három
kölyök társaságában voltam, együtt utaztunk az autóban.
Akkoriban azon a vidéken Santa Ana-szelek jártak, így az összes
érkező repülő, amely normál esetben keletről jön, nem tudott
leszállni, mert a szél a hátuk mögül érkezett és ez
csökkentette az általuk kapott felhajtóerő mértékét. Így
aztán körbe repültek, nyugati irányból érkeztek a területre,
majd továbbmentek kelet felé, hogy az onnan jövő szél által
megkapják az extra felhajtóerőt. Így aztán ezek a gépek ott
körözgettek, és láthattad a fényeiket, meg minden. Azt mondtam:
„Öregem, tudjátok, elég nagy kihívás lehet a légi irányítás
számára szervezetten tartani azokat a repülőgépeket, hogy
egyikük se ütközzön össze." Végül aztán ufo-król
kezdtünk beszélgetni, mert ez a dolog nagyon izgalmas volt. És
ahogy erről beszéltem – a balesetekről, meg a levegőben történő
összeütközésről – egy ragyogó fényvillanás történt.
Mindannyiunk arcára kiült a döbbenet. És ez a ragyogó
fényvillanás egyre nagyobb lett, és aztán újra összezsugorodott.
Aztán volt egy másik pont is, ami ugyancsak elkezdett előtűnni az
égbolton, 45 fokos szögben lejjebb ereszkedett, és ennek a mérete
is egyre nagyobb lett. És aztán olyan volt, mintha egy majdnem
láthatatlan lyuk lett volna az égen és ezzel az objektummal
összehangoltan és annak nyomvonalát követve, párhuzamos csíkok
kezdtek megjelenni. Egymással összehangoltan mozogtak és
valamiképpen imbolyogtak. Mindegyik vonal különböző volt,
valamelyik vastag, valamelyik vékony. De mindegyik aranysárga színű
volt, és ezzel a dologgal összehangoltan mozogtak. Elkezdtem
gondolkodni. Felhívtam a repülőteret. Azt mondtam: „Baleset
történt? Összeütközött valaki?" „Nem." Miközben
gondolkodtam, eszembe jutott, hogy ez a dolog a vadrezervátumba
érkezett le. És
nagyon szigorú iránymutatások szolgáltak arra, hogy senki sem
tartózkodhat a parkban sötétedés után. Jelölések voltak kitéve
erről. Ennek utánajártam. Vagyis nem akarják, hogy sötétedés
után a park körül lófrálj.
És most azt gondolom, hogy tudom is hogy miért. De az az objektum,
amit én láttam, úgy tűnt, hogy éppen akkor jött ki az egyik
ilyen átjárható féreglyukból. Ahhoz hasonlított, mint az a
filmjelenet a legelső Star Wars filmből, amikor beugranak a
fénysebességbe és aztán meg kiugranak a hiperűrből, a távoli
csillagok képe elkezd egy-egy vonallá átváltozni.
Nos, ugyanez
történik visszafelé is, mert amikor ez a dolog kiér az átjárható
féreglyukból, tulajdonképpen magukkal húznak némit azoknak a
csillagoknak a fényéből, amiket elhagytak az űr egy bizonyos
pontján. Magukkal húzzák a fényüket. Így aztán azt látod,
hogy azoknak a csillagoknak a fénye tulajdonképpen egy-egy vonallá
változik, mindegyik
csillagé. A nagyobb csillagoknak, amelyek közelebb voltak, nagyobb,
vagy erősebb vonaluk van. Azok, amelyek halványabbak, távolabb
vannak, azoknak meg egészen
apró csíkjuk van. De ezek mind párhuzamosak és egymással
összehangoltan mozognak. És ekkor rájöttem, hogy az aranyszín
azoknak a fényeknek a vöröseltolódása, amelyek azokból a
csillagokból származnak és amelyek szabad szemmel fehérnek
látszanának. De ha a Doppler-effektusról beszélünk és egy
fényforrástól való eltávolodásról, akkor vöröseltolódást
kapsz, így a fény egyfajta aranysárga színűvé változik. Így
jöttem rá erre.
Nos,
mióta rájöttem, hogyan is néz ki ez a jelenség, és mióta
Észak-Kaliforniába költöztem, valószínűleg legalább hat vagy
nyolc alkalommal láttam ilyen eseményt – pár alkalommal ezek
igen látványosak voltak. De ezek nagyon gyakoriak, különösen
nyáron. Nem tudjuk, hogy miért. Úgy tűnik, hogy a nyár az az
időszak, amikor gyakrabban történik ilyesmi.
De olyan gyakran történik, hogy a helyi emberek, akik figyelik az
eget, a csillagászatért rajongók, és olyanok, akik szeretnek
ufo-kat nézni, vagy várják, hogy lássanak egyet, ők ezeket
"felvillanások"-nak nevezik, mert olyan gyakran történnek
ilyen esetek.
*
* * * * *
Wilcock:
Amikor McCandlish körülírta ezt
a portál-jelenséget a belőle kijövő csíkokkal, mire
gondoltál először?
Corey:
Nagyon sok optikai-jellegű jelenség történik.
Még a fény is elakadhat ezeknek a hajóknak a nyomában, miközben
átutaznak ezeken a féreglyukakon. Hallottam
olyanról, hogy
amikor egy hajó belépett és elhagyta a féreglyukat, különböző
típusú fényjelenségek történetek a levegőben.
McCandlish
beszélt ezekről a felvillanásokról, amelyek elég gyakoriak. Én
még nem igazán hallottam senkit, aki leírást adott volna erről.
Gondolod, hogy ha valakik – akár földönkívüliek, akár az
itteniek közül – portáltechnológiát használva ki- és
beutaznak a légkörünkbe, a megfelelő időben és helyen
tartózkodva ehhez hasonló fényjelenségeket láthatsz?
Sokkal
több minden zajlik a fejünk felett, mint amiről tudomásunk van.
Egy átlagember az egész napot azzal tölti, hogy a talajt bámulja.
Nagyon kevesen állnak meg, hogy felnézzenek.
Így
van. Szóval azt mondod, hogy lehetnek olyan légköri jelenségek,
amelyeket a legtöbb ember észre sem vesz, mert annyira gyorsan
történnek, és máskülönben nem nagyon láthatók?
Légköri
és fényjelenségek, igen.
Egy
olyan esetben, mint amilyenről az imént hallottunk, lehetséges-e
hogy ez űrhajó volt? Vagy inkább egy természeti jelenség, amely
a fényt ilyesfajta portáljelenséggé hajlítja?
Mindkettő
lehet, mert ahogy elmondtam korábban a kozmikus hálózat
működésével kapcsolatban, vagyis ahogy a Föld forog, a Föld, a
Nap, továbbá a Nap és az ő csillaguk közti elektromágneses
kapcsolódásának megfelelőnek kell lennie. Szóval ez ugyancsak
megmagyarázza azt, hogy miért csak nyáron láthatóak, vagy
lehetséges, hogy azért, mert ez az az időszak, amikor ezek a
portálok a Föld bizonyos csomópontjain megnyílnak. És ahogy
korábban is mondtam, ezek az elektromágneses csomópontok
megnyílhatnak a föld alatt, az óceán alatt, a Föld felszínén
és extrém magasságban fent a légkörben is.
A
fenti interjúrészlet hallatán eszembe jutott az, amit a Discover
magazinban olvastam valamikor az 1990-es években. Abban leírtak egy
új jelenséget, ami bár nem igazán Aurora Borealis volt, de volt
némi hasonlóság köztük. „Koboldoknak” nevezték őket. Ez
volt az egyik típus. Aztán volt egy másik, amit pedig
„tündéreknek” neveztek. Most, amikor visszagondolok ezekre, a
„koboldok” és a „tündérek” leginkább egyenes vonalú
fényoszlopok voltak, amelyeken látszólag volt egy nyílás,
egyfajta tölcsér-szerű alakjuk volt. Szóval gondolod, hogy a
„koboldok” és a „tündérek” arra lehetnek példák, hogy
ezek a féreglyukak láthatóak a számunkra?
Nem,
nem. Azok elektromágneses jelenségek. Van amelyik pozitív, és van
amelyik negatív töltéssel rendelkezik. Nagyon sok elektromos
becsapódást látunk, amelyek egy polaritásúak. És vannak
olyanok, amelyek messze kinyúlnak az űrbe, és ezek más
polaritásúak illetve töltésűek. Nagyon messze kinyúlnak az űrbe
– ezek azok a bizonyos „koboldok” és „tündérek”.
Azt
hiszem te mondtad, hogy maguk a portálok plazma alapúak?
A
plazma sokkal inkább a bekövetkező elektromágneses fluxálás
mellékterméke. Mint amikor McCandlish emlegette a Fluxliner-t
(ARV), és hogy az hogyan hoz létre fényből egyfajta koronát a
hajó körül, amely röntgen-sugarakat bocsát ki. Ez sokkal inkább
ennek a mellékterméke.
Az
egyik érdekes dolog, amit elmondott ebben az interjúrészletben,
hogy bármi is jött keresztül ezen az állítólagos portálon, az
úgy tűnik, hogy egyre nagyobb és nagyobb lett, amíg feléjük
közeledett. Gondolod, hogy a méret növekedése egyszerűen csak a
feléjük egyre csak közelítő objektum funkciójából ered, vagy
valami más okozza?
Amikor
keresztülmegyünk az idő-tér helyi torzulásain, amiket ugye
portáloknak nevezünk, elmagyaráztam, hogy van ott egy fémrúd,
amivel a portál ki- és bekapcsol, és aztán bemehetsz rajta.
Leírtam, hogy hogyan lesz ebből egy három dimenziós gömb, és az
emberek minden irányból ugyanakkor mennek be ebbe. És aztán a
másik oldalon tűnnek elő. Nos, ahogy bemennek és kijönnek, olyan
ferdülés van az idő-térben, hogy amikor bemennek,
úgy tűnik, mintha összezsugorodnának. És amikor kijönnek, úgy
tűnik, mintha megnagyobbodnának. Szóval amikor McCandlish-t
erről hallottam beszélni, az alapján olyan volt, mintha közeledett
volna feléjük.
De ez arra a furcsa anomáliára emlékeztetett, ami akkor történik,
amikor emberek vagy tárgyak jönnek ki és be ezeken a portálokon.
Szerinted
lehet valamiféle kapcsolat a
megalitikus kövekből készült építmények és a portáljelenségek
között?
Igen.
Az ősiek sok megalitikus építményt állítottak fel a Föld
rácsrendszerén. Ez a rácsrendszer vezeti az elektromosságot és
elvezeti azt a különböző csomópontokhoz... amelyek aztán
portálokként nyílnak meg.
Rendben.
A Mark McCandlish-sel készített utolsó interjúrészletben el
fogja mondani nekünk az ő interpretációját arról az
elnevezésről, amelyet Richard Dolan, a nagyszerű ufo-kutató
talált ki. Ő fogalmazta meg azt az elgondolást, hogy a
nemzetbiztonság érdekében zajló titoktartás kultúrájából egy
szakadár civilizáció emelkedhet ki és hogy hogyan tudnak ezek a
mérnöki visszafejtésből származó, antigravitációs
technológiával működő ufo-k kolonizálni a Földtől távol, és
ennélfogva egy olyan civilizációt alkotnak, amely teljes mértékben
különálló a miénktől. Hallgassuk meg, hogy mit mond Mark
MacCandlish erről a nagyon izgalmas koncepcióról.
SZAKADÁR
CIVILIZÁCIÓ
Mark
McCandlish: Azt hiszem a barátom,
Richard Dolan volt az elsők egyike, aki elkezdett azon spekulálni,
hogy ennek a fajta technológiának a közvélemény elől történő
elkülönítése és elhallgatása olyan következményekkel járhat,
hogy lehetséges az, hogy létezik egy olyan emberi populáció,
amely magasabb szintű védettséget élvez. Akik ki vannak választva
az intelligenciájuk, a képességeik és annak megértése által,
hogy mi működteti ezeket a dolgokat. És azok, akik benne vannak
ilyesféle dolgokban... minden valószínűség szerint soha nem
beszélhetnek erről. Nem beszélhetnek a technológiáról. Nem
fedhetik fel azt, amiről tudomásuk van. És ennek következtében,
megalapították a saját társaságukat, a saját csoportjukat, a
saját rendjüket, ahol összegyűlhetnek és együtt
csoportosulhatnak. Valószínűleg van valamilyen településük is,
talán az Antarktiszon. Úgy értem, hatalmas érdeklődés övezi
azt, hogy mi folyik a mi Antarktiszunkon. Hallhattál John Kerry-ről,
Richard Branson-ról és másokról, akik mind lerepültek oda, Isten
tudja miért. De valami nagyon érdekes dolog történik ott. Nagyon
sok minden utal arra, hogy Byrd admirális a II. Világháború után
konfrontálódott egy fejlett technológiával rendelkező,
elkülönült civilizációval odalent. Ennek eredményeként
repülőgépek, személyzet és néhány hajó is odaveszett. A
technológia valós. Tudom, hogy olyan dolgokat láttam, amelyek
megmagyarázhatatlanok a hagyományos típusú meghajtórendszerek
vagy technológia keretén belül – dolgokat, amelyek hihetetlen
sebességgel haladtak át az égen, dolgokat, amelyek úgy tűnt,
egyben az időt is manipulálják. És ha van egy társadalmad,
amelynek rendelkezésére áll ez a fizika, ez a fajta technológia,
úgy tűnik számomra, hogy a megfelelő körülmények között, ez
a technológia világszerte felhasználható egy kis karfeszítésre,
abban az értelemben, hogy mi történik politikailag, vagyis
jó és rossz célokra egyaránt. Talán
lehet egy mód arra, hogy valakit arra bátorítsanak, kezdje meg a
III. világháborút. Amikor azt látod, hogy a kínaiak
kardcsörtetésbe kezdenek és aztán hirtelen történik egy
hatalmas ufo-észlelés a főváros, Peking felett. Ez megállásra
készteti az embert. Elcsodálkozol, hogy vajon nem-e egy nagyon
finom üzenetet kaptak arra vonatkozóan, hogy álljanak le ezzel.
* * * * * *
* * * * * *
Wilcock:
Láthatólag az egészet az mozgatja
itt, hogy az ufo-jelenség mögött sokkal nagyobb mértékű a
titoktartás, mint ahogy azt a legtöbb ember gondolná. És ez
nyilvánvalóan központi eleme a műsorunknak. Érdekesnek találtam,
hogy McCandlish az
Antarktiszt említette, és nagyon sok olyan adatot hozott fel,
amelyekről mi is beszéltünk már - látszólag anélkül, hogy
tudta volna, miket fedtünk fel a műsorban korábban. Milyen
érzéseid vannak ezzel kapcsolatban?
Corey:
Nos, a szakadár civilizációval kapcsolatban, az egyik nemrégiben
tett helyzetjelentésemben említést tettem egy Antarktiszon lévő
51-es körzetről, és hogy sok jég alá épített bázisuk van,
amiket a Jégfurat Projekt során építettek.
Ezek hatalmas,
kutatás-fejlesztésre szánt létesítmények. Lakják és
használják is ezeket a bázisokat - pl a Lockheed Martin. És nem
csak ez, hanem egy űrkikötő is van, ami korábban a nácik
űrkikötője volt, és amit átadtak nekünk az 50-es évek végén,
60-as évek elején és mi átalakítottuk azt a saját űrkikötőnkké.
Ez egy nagyon sűrűn használatos űrkikötő.
De
ugyanakkor arról se feledkezzünk meg, hogy egy szakadár
civilizáció koncepciója nem új keletű találmány. Már az
ókorban is létrejöttek ilyenek. Ősi civilizációknak voltak papi
kasztjaik, és ezeknek a papi kasztoknak a tagjai mérnökök voltak.
Az összes tudást a papi kaszt őrizte. Ezeket még a királyok
előtt is titokban tartották. Azokban az időkben, amikor ilyen
típusú technológiákat fejlesztettek, a fejlesztést a saját
civilizációjuktól elkülönülten végezték. És aztán sokuk
leköltözött a föld alá, vagy elmentek más bolygókra és ott
bázisokat hoztak létre. Néhányuk pedig most itt van körülöttünk
földönkívüli csoportokként látjuk őket repkedni az
égboltunkon. Legalábbis mi azt gondoljuk róluk, hogy ők
földönkívüli csoportok.
Mit
gondolsz, mi a valószínűsége annak, hogy ez a szakadár
civilizáció valaha is be fogja gyógyítani ezt az elszakadást a
földi emberiséggel egy olyan szinten, ahol tudomást szerzünk a
létezésükről és képesek leszünk bizonyos mértékig
kapcsolatba kerülni velük?
Nagyon
meglepődnék, ha saját maguk fednék fel magukat. Úgy értem, a
teljes szakadár civilizáció, amely a legfejlettebb technológiával
rendelkezik. Sokáig nagy valószínűséggel csak a másik titkos
űrprogramok egyikéről fogunk hallani. De az egyetlen mód, amit
látok arra, hogy felfedjék ezt, az egy hatalmas méretű
adatáradat, vagy valamiféle esemény, aminek során ez az
információ kikerül a nyilvánosság elé a szakadár
civilizációkat futtató, hatalmon lévők akarata ellenére.
Mit
gondolsz, hogyan fog ez kibontakozni? Mert úgy tűnik, hogy azon
koncepció alapján, ahogy ez a szakadár civilizáció működött,
nekünk nincs meg az a képességünk, hogy kiküldjük a saját
drónjainkat, hogy ott körözgessenek a Hold körül és megnézzük,
hogy mi van a Hold sötét oldalán. Mi, vagyis az átlagos népek,
nem rendelkezünk azzal a képességgel, hogy kijussunk az űrbe.
Aztán vannak olyan fickók, mint pl Elon Musk és Richard Branson,
akik létrehozták a maguk kis űrprogramját és megpróbálják
fellőni a rakétáikat, és amikor ezek felrobbannak, úgy tűnik,
hogy szabotázs történt. Szóval végső soron hogyan fogjuk
megtapasztalni ezt? Hogyan jutunk el odáig?
Nos,
ezek a dolgok mind titokban történnek. A fegyverek, a programok,
amelyek - mondjuk úgy – szabotálják ezt a két civil
űrprogramot, szóval ez mind titokban történik. Ha valamiféle
adatáradat és nagy mennyiségű információ kerül ki, amivel majd
nem lehet vitatkozni, akkor a titkolózásnak vége. El tudnak majd
bújni a függöny mögé, vagy ahová csak akarnak, de ettől mi még
tudni fogjuk, hogy ott vannak.
Mit
gondolsz, mi lehet majd a végjáték, már ami a szakadár
civilizációt illeti? Ha még mindig a Naprendszerünkben élnek,
védtelenek maradnak majd, ha valamiféle nyilvánosságra hozatal
történik. Ha tényleg el akartak szakadni, nem kellett volna
megszakítaniuk minden kapcsolatot a Naprendszerünkkel és elmenniük
valahová máshová?
Ezt
már megtették. Más csillagrendszerekben is élnek. Vannak bázisaik
más csillagrendszerekben. Terveik voltak arra, hogyha egy bizonyos
ponton, amikor úgy néz ki, hogy az információk közzé lesznek
téve a közvélemény vagy a hierarchiában középen elhelyezkedők
számára – olyanok számára, akik képesek „harapni”, tehát
a katonai-ipari komplexum bizonyos csoportjai számára – és ha
ezek az emberek elkezdik felfedni ezeket az információkat, a
hatalmon lévők – akik részei ennek a szakadár civilizációnak
– azt tervezték, hogy elmenekülnek a Naprendszerünkből és
elmennek egy másik csillagrendszerbe.
Mit
gondolsz, a „külső korlátnak” nevezett dolog milyen hatással
lesz erre a tervre?
A
külső korlát lehetetlenné tette ennek a tervnek a megvalósulását.
Itt ragadtak velünk. Ha a Teljes Nyilvánosságra hozatal
megtörténik, akkor – ahogy te mondtad – védtelenek maradnak.
Azonosítják őket és mindenki vethet majd egy pillantást rájuk
és arra, hogy mit tettek azért, hogy eltitkolják előlünk a
szakadár civilizációjukat – ez jelentős részét fogja képezni
a közzétételnek.
köszönöm a fordítást.
VálaszTörlésérdekes dolog ez a szakadárság. Ha az emberiség elől akarják elrejteni a tudást, akkor rosszfiúk...ha viszont éppenhogy meg akarják akadályozni, hogy rosszkezekbe kerüljön, akkor már mindjárt jók...csak...ki fönti el, hogy mi a jó- és mi a rossz cél...