SPIRITUÁLIS
FELEMELKEDÉS VS. TECHNOLÓGIA – A
William Henry közreműködésével készített
„minisorozat”
záró epizódjában
a szivárványtest
aktiválásának technikai részletei
mellett említésre
kerülnek a világunkban jelenleg is
tapasztalható, egyre
erősödő transzhumanista törekvések
is. A
technológiai fejlődés, a mesterséges
intelligencia térhódítása és a
tudományos elit emberiséget átalakító tervei
miatt hamarosan döntést kell
hoznunk saját jövőnkről illetve a továbbhaladás irányáról. A
most következő epizódból megismerhetjük az előttünk álló
lehetőségeket és - figyelmeztetés gyanánt - egy előrejelzést
is kapunk a ránk váró döntés jövőbeli következményeiről.
Wilcock:
David Wilcock vagyok, ez itt a Kozmikus Közzététel, és itt van
velünk különleges vendégként William Henry és természetesen
Corey Goode. William Henry mitológus és kutató, aki az ősi
idegenekkel foglalkozó témakör spirituális hangja. Legalább
olyan rég óta munkálkodik ezen a területen, mint én és
mindenféle bámulatos tudást hozott már felszínre a
felemelkedéssel kapcsolatban. 2002 óta kutatja a kék gömbök
történetének nyomait. Bámulatos
egybeeséseket tapasztalhatunk, hiszen 13 éve végzett kutatásai
végre meghozták gyümölcsüket. Olyan tapasztalatokra derül fény,
ami egyetlen jelenség folytonosságában képes összekötni a
múltat, a jelent, és a jövőt. Szóval, William és Corey,
köszöntelek benneteket újra a műsorban!
Henry:
Köszönöm szépen, örülök, hogy itt lehetek!
Corey: Köszönöm.
Corey: Köszönöm.
Wilcock:
Corey, igaz, hogy a testsúlyod közel 20 kg-mal lett könnyebb,
mióta ezt a műsorsorozatot elkezdtük? Bámulatos változáson
mentél keresztül.
Corey:
Így van.
Wilcock:
Gondolod, hogy ennek a változásnak köze lehet ahhoz, hogy
kapcsolatba kerültél ezekkel a kék gömbökkel?
Corey:
Abszolút. Megkértek rá, hogy álljak át magasabb rezgésű
ételekből álló étrendre. Ehelyett azonban én habzsoltam a hot
dogokat, nem foglalkoztam a kérésükkel, így aztán meghíztam. És
amikor legutoljára itt voltam a Gaia TV stúdiójában,
Colorado-ban, ételmérgezést kaptam a hústól és más egyéb
dolgoktól, amiket egyébként sem szabadna fogyasztanom. Ezt
követően olyan volt, mintha a nyúltvelőm egyszerűen lezárt
volna és képtelen voltam húst enni. Sőt, igazából semmit sem
tudtam enni. Úgyhogy január óta csak gyümölcsöt eszem: magokat,
banánt meg ilyeneket. Kényszerítenem kellett magam, hogy
megtegyem. A súlyom pedig ennek következtében egyszerűen lement
és másfajta változások is végbementek rajtam. Elég hihetetlen
ez az egész.
Wilcock:
Vagyis ez a kapcsolat valamilyen módon változást idézett elő
benned. Mióta te és én elkezdtünk beszélgetni ezekről a
dolgokról - a Kék Gömb Lényekről - azóta valamilyen változás
ment végbe benned.
Corey:
Így van.
Wilcock:
William, van-e történelmi precedens arra vonatkozóan, hogy amikor
valaki ilyen jelenséggel találkozik, akkor valamilyen módon elkezd
megváltozni?
Henry:
Igen.
Én
ezt csak "szivárványtest-effektusnak" hívom. Egyszer
megkérdezte tőlem valaki, hogy ez vajon az étrend miatt van-e.
Amikor elkezdesz kötődni a kék gömbökhöz és megismered a
fénytest koncepcióját, akkor elkezdesz kapcsolódni egy magasabb
vibrációhoz, és ez a fizikai test változásaiban is meg fog nyilvánulni.
Amikor 5 évvel ezelőtt elkezdtem komolyabban foglalkozni a szivárványtest ábrázolásokkal, abban az időben a feleségemmel éppen friss házasok voltunk és majdnem 10 kg-t leadtam. Most már értem, hogy miért. Ennek egyik része volt az étrendváltás, amit a feleségemnek köszönhetek, hiszen magasabb rezgésű ételek fogyasztására szoktatott rá. De ugyanakkor azt is tudom, hogy ennek az is része volt, hogy folyamatos interakcióba kerültem a szivárványtesteket ábrázoló képekkel, és azt mondtam magamnak: "ebbe az irányba szeretnék továbbhaladni". És ez végső soron abban is megmutatkozott, hogy a testem könnyebb lett. Ez is részét képezte ennek a változásnak.
Amikor 5 évvel ezelőtt elkezdtem komolyabban foglalkozni a szivárványtest ábrázolásokkal, abban az időben a feleségemmel éppen friss házasok voltunk és majdnem 10 kg-t leadtam. Most már értem, hogy miért. Ennek egyik része volt az étrendváltás, amit a feleségemnek köszönhetek, hiszen magasabb rezgésű ételek fogyasztására szoktatott rá. De ugyanakkor azt is tudom, hogy ennek az is része volt, hogy folyamatos interakcióba kerültem a szivárványtesteket ábrázoló képekkel, és azt mondtam magamnak: "ebbe az irányba szeretnék továbbhaladni". És ez végső soron abban is megmutatkozott, hogy a testem könnyebb lett. Ez is részét képezte ennek a változásnak.
Corey:
Pusztán attól, hogy ezeket a képeket nézted. De bizonyára nem a
számítógép előtt ülve teszed ezt, igaz?
Henry:
Azt nem csinálom egész nap. Viszont az egész időmben ezzel
foglalkozom, ez jár az agyamban. És ez megváltoztatja az
értékrendszeredet. Egyszerűen elhatározod: "oké, szeretném
ezt az ügyet előbbre vinni, mert nagyon fontosnak találom. Azok
vagyunk, amit megeszünk...
Corey:
... és amit elfogyasztunk.
Henry:
Igen, hiszen ez valójában a lelkedet is táplálja. Beszéltünk
erről a műsoromban (The Awakened Soul) itt a Gaia Tv-n: a testünkbe
bevitt étel rezgésének fontosságáról, és hogy a léleknek
mennyire szüksége van erre – vágyódik utána. Ahogy a fizikai
testnek magasabb rezgésű ételre van szüksége, úgy a léleknek
is szüksége van magasabb vibrációjú "táplálékra". A
lélek gondolkodni akar a saját létezéséről. "Mit keresek
itt? Hogyan kerültem ide? Hogyan tudom elhagyni ezt a helyet?"
Ezek azok a kérdések, amin a lélek valójában
el akar töprengeni. Ez a töprengés táplálja.
Wilcock:
Az egyik oka annak, amiért elvállaltam ezt a munkát ennél
csatornánál az volt, hogy egész gyűjteményük van egészséggel,
életmóddal, jóléttel kapcsolatos videókból. Nagyon sokan
először a felszínen lévő információk iránt érdeklődnek és
azt mondják: "azokról a kozmikus sci-fi dolgokról szeretnék
hallani, amik Corey-val történnek az űrben." Aztán, ahogy
egyre inkább elmerülsz a többi dologban is, elkezdesz átalakulni.
És ez az átalakulás vonatkozik majd a testedre, az elmédre és a
lelkedre is.
Corey:
Minden összekapcsolódik.
Wilcock:
És részét képezi ennek a folytonosságnak.
Henry:
Ezt jelenti maga a felemelkedés. Az emberek gyakran azt gondolják,
hogy a felemelkedés azt jelenti, hogy halhatatlanná válunk, mint
ahogy most itt vannak azok a technológiai vállalatok, amelyek
halhatatlanságot ígérnek. Vegyük pl a Google-t, aki azt mondja:
"képes leszel rá,
hogy 500 évig élj." De mi nem ezt akarjuk, nem akarunk
halhatatlanságot. Mi felemelkedni akarunk. Fénytestet szeretnénk
magunknak. És a fénytesthez nem technológia segítségével tudsz
hozzájutni. De ez már kicsit messzebbre vezet bennünket a jelen
beszélgetésünk témájától.
Wilcock: Készítettem egy 8 epizódból álló minisorozatot erről a
rendkívül figyelemre méltó emberről, a második Buddháról,
Padmasambhava-ról. A sorozatban végigmentem azokon az
információkon, amit egy Tulku Urgyen Rinpoche nevű ember
szivárogtatott ki. Írt egy könyvet is erről "Rainbow
Painting" címmel, valószínűleg ez a legjobb könyve. A könyv
arról szól, hogy hogyan lehet aktiválni a szivárványtestet a
tibeti tanítások szerint. Az egyik dolog, ami szerepel ebben a
könyvben, hogy ha 13 éven keresztül minden egyes gondolatod
szeretetteljes gondolat – nos, én még egyetlen napot sem tudok
így eltölteni...
Corey:
… én még 13 percet sem...
Wilcock:
… szóval elméletileg, ha képes vagy ebben a harmonikus
állapotban lenni, meditálni, stb, 13 éven keresztül, akkor
aktiválhatod a szivárványtested. És ezzel elvégezted az
evolúciód teljes, egyetemes tananyagát.
Henry:
Csodálatos, fantasztikus.
Wilcock:
Tudom, hogy ezt te is tanulmányoztad.
Henry:
Igen. És itt megint csak visszatértünk a „The Awakened Soul”
című műsoromhoz. Ebben a sorozatban a szakrális művészet
erejéről beszélek és arról, hogy a képek hogyan képesek
elindítani bennünk a fénytestet aktiválódását. Ezek a képek
valódi spirituális praktikákat foglalnak magukban és lehetővé
teszik, hogy a fénytest lenyomatának aktiválódása elinduljon
bennünk.
Wilcock:
Hasonlóan a templomok ólomüvegein látható merkaba mintákhoz?
Henry:
Abszolút, igen...
Wilcock:
... vagy a mandalákhoz?
Henry:
Pontosan, pontosan. És most már ismerjük az egész mögött
meghúzódó neurotudományt is. Ismerjük azt, hogyan hat mindez az
agyban lévő tükörneuronokra és neocortexre.
Az agy
ugyanis nem tud különbséget tenni egy valódi és egy elképzelt
élmény között. Nézzük meg például ezt a képet
Padmasambhava-ról, ezen a tibeti buddhista festményen, a thangkán,
ahol a szivárványtestében látható.
A kép
interakcióba lép velünk. És mivelhogy Padmasambhava egy guru, egy
avatar, ezen a képen keresztül képes manifesztálni és aktiválni
a fénytestünket. Ez egy nagyon erőteljes dolog.
Wilcock:
Ha megnézzük a testét, láthatunk egy örvénylő központot a
fején és egy másikat a szívén. Mit gondolsz, miért szerepel
ebből mindjárt kettő a képen?
Henry:
Nos, az örvénylő vortex a szívénél a nyitott szívcsakrára
utal... és arra, hogy ő a szeretet lénye. De a ha megnézzük a
kép részleteit és megnézzük a homlokát, ott láthatod a
harmadik szemet. Ott van egy kék gömb, pontosan a harmadik szemnél.
Corey:
Pont, ahol az agyalapi mirigy található...
Henry:
Pontosan. Egy kék gömbön, vagy kék gyöngyön elmélkedik és
aztán aktiválja magában a kék gömböt, ami a szivárványtestként
manifesztálódik. Ami még érdekes dolog Padmasambhava-val
kapcsolatban, hogy a neve azt jelenti "a lótuszból született".
A beszélgetésünk témájához kapcsolódva különösen fontos lehet az is, hogy az indiai és tibeti misztikus hagyományokban anatómiai szempontból a lótuszvirág szorosan kapcsolódik a csakrákhoz, ugyanakkor a hagyományos tudománynak ezt a kapcsolódást még fel kell fedeznie. A modern gondolkodók a csakrákat aprócska portálokként vagy az energia magasabb formáinak továbbítóiként értelmezik.
A beszélgetésünk témájához kapcsolódva különösen fontos lehet az is, hogy az indiai és tibeti misztikus hagyományokban anatómiai szempontból a lótuszvirág szorosan kapcsolódik a csakrákhoz, ugyanakkor a hagyományos tudománynak ezt a kapcsolódást még fel kell fedeznie. A modern gondolkodók a csakrákat aprócska portálokként vagy az energia magasabb formáinak továbbítóiként értelmezik.
Wilcock:
Ez így van.
Henry:
És nagyon gyakran az ilyenfajta ábrázolásokon az a lótusz,
amiben Padmasambhava megszületett, kék színű. Egy kék gömb...
Wilcock:
Hihetetlen.
Henry:
Na de várjunk csak egy percet! Túl elrugaszkodott elgondolás
lenne, ha azt mondanám, hogy nem is egy lótuszban született? Hanem
inkább egy kék gömbből manifesztálódott ki és ezért meditált rajta?
Wilcock:
Ráadásul angyali lények láthatók a gömb körül, pont mint a
keresztény és egyiptomi ábrázolásokon.
Henry:
Pontosan. Ugyanaz a történet újra meg újra. Ezzel az
ismétlődéssel próbálnak meg ráébreszteni bennünket erre és
azt mondják: "oké, megmutatjuk nektek ebből a szögből. Nem
látjátok? No, akkor megmutatjuk nektek egy másik perspektívából
is..."
Corey:
… ebben a hagyományban és aztán pedig megmutatják egy másik
hagyományban is.
Henry:
Pontosan. És ha összeteszed ezeket, akkor egy alapos, átfogó
képet kapsz az egészről. Egyetemes tanításokként írják le
őket. És az alapján, amit tőled hallok, Corey, ez valóban
egyetemes. Intersztelláris, vagyis több csillagrendszerre is
vonatkozik.
Wilcock:
Vagyis itt van az egyiptomi, a kopt, a reneszánsz művészet. Ott
van a hindu...
Henry:
... a tibeti.
Wilcock:
A felemelkedésre utaló különböző perspektívák mind
Krisztusban, a mások szolgálatára vonatkozó pozitív tanításokban
gyökereznek. A
misztériumiskolák
tanításai közül nagyon sok pozitív gyökerekkel rendelkezik –
ahogy azt William olyan ékesszólóan leírta. Azonban a modern
időkben azt látjuk, hogy az emberek emberáldozati rituálékat
követnek el. Látjuk, hogy gyalázatosan gonosz dolgokat művelnek,
globális méretekben zajlik a fekete mágia, nyíltan hirdetik a
sátánizmust, és Lucifert felszabadítóként reklámozzák. Úgy
tűnik, mintha istennek gondolnák magukat. Ezek az emberek azt
gondolják magukról, hogy ha gyakorolják a vallásukat, akkor istenné
válhatnak.
Corey:
A Kék Avian-ok rámutattak arra, hogy korábban már három másik
alkalommal adták át nekünk az üzenetüket. És minden egyes
alkalommal, amikor ránk bízták, mi megrontottuk azt. Úgy tűnik,
hogy a negatív erők, ha találnak valamit, ami fényt hozhat,
minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy elfedjék és valamiképpen
eltorzítsák azt. Nagyon sokszor eltérítik
a hitrendszereket, vagy pedig
átváltoztatják
a sajátjukéra. Bármit megtesznek, hogy beszennyezzék az emberiség
hitrendszereit, kivegyék az azokban található információk
lényegét - például azokat, amikről most itt mi is beszélünk.
Wilcock:
Amikor az "Új Világrendet” emlegetik, akkor azt ők nem arra
értik, hogy mindannyian itt fogunk levitálni és szeretni egymást,
igaz? Az ő elképzelésük az Új Világrendről eléggé sötét.
Mit akarnak valójában?
Corey:
Hát, a különböző csoportok különböző dolgokat akarnak. Az
egyik csoportjuk ki akarja irtani az élet nagy részét itt a
Földön. Hallottunk ugyebár a Georgiai Kőtáblákról. Hallottunk
azokról az utasításokról, amiket felsoroltak ezeken a táblákon:
le kell csökkenteni az emberiség létszámát egy kezelhető
szintre. Ez eléggé bizarr...
Wilcock:
500 millió főre...
Corey:
Igen, eléggé felzaklató terveik vannak.
Wilcock:
William, szeretném kifejteni a most következő témát egy kicsit
bővebben, mert Corey-val elsősorban a negatív aspektusait
vizsgáltuk meg annak a mesterséges intelligenciának, amiről
először másfél évvel ezelőtt kezdtünk el beszélni. Te viszont
lényegében annak a nagyon érdekes elgondolásnak a nyomait
kutatod, hogy létezik egy organikus felemelkedés, ami Krisztus és
a mesterek útján érhető el. Ugyanakkor itt van az a nagyon furcsa
imitáció is – amit mi talán nem is veszünk észre – és ez
olyasvalami felé terel bennünket, ahol megváltozik az emberi lét
értelmezése és az, hogy mit is értünk „EMBER” alatt.
Henry:
Egyértelműen.
Wilcock:
Nagyon szokatlan módon, a
legtöbb ember nem látja át, hogy hogyan megy ez valójában és hogy
milyen gyorsan eljuthatunk oda.
Beszéljünk egy kicsit erről. Mire jöttél rá?
Henry:
Nos, érdekes módon, szinkronisztikusan azzal, amikor elkezdtem
belevetni magam a kék gömb lényekkel illetve a kék gömbökben
látható Jézussal kapcsolatos kutatásokba, azzal egy időben
kezdtem kutatni azt a jelenséget is, amit a „Fény palástja”
néven emlegetnek. Merthogy ez részét képezi a fénytestről szóló
tanításoknak. A fénytestet ugyanis egy fénypalástként, ragyogó
palástként, vagy varázslatos öltözetként írják le. Ez egy
ruhadarab - lehet kézzelfogható, tényleges, fizikai formában
létező ruhadarab, vagy pedig szimbóluma egy továbbadandó
tanításnak. Ha visszamegyek az időben 5000 évet, egyre csak olyan
történetekkel találkozom,
amelyben különböző alakok felvették ezt az öltözetet és
felemelkedtek. De nagyon gyakran, még mielőtt felemelkedtek volna,
továbbadták ezt az „öltözetet” az utódjuknak. Például
Illés, aki egy forgószéllel, egy portálon keresztül emelkedett
fel a mennybe és még mielőtt felment volna, átadta ezt az
öltözetet utódjának, Elizeusnak. Szóval ez az öltözék
átörökíthető. Lehetséges, hogy ez egy rezgés vagy valami
olyasmi, amit továbbítanak ebben a fénytestben.
Wilcock:
Egy fizikai formában lévő öltözetet fel lehet arra használni a
művészetben, hogy azzal bemutassák mindezt.
Henry:
Hogy szimbolizáljanak vele valamit, pontosan. 2002-ben kezdtem el
ezt kutatni és az Egyesült Államok kormánya éppen abban az évben
adott ki egy jelentést. Összegyűltek ezek a technológiai
óriásvállalatok egy nagy konferencián Hawaii-on és ott az USA
kormánya azt mondta: "a következő fog történni." Négy
különálló technológia, a bitek, az atomok, a neuronok és a
gének, vagyis a számítástechnika, a nanotechnológia, a
neurológia és a genetikai technológia mind-mind különálló
tudományágak és technológiák. A kormány viszont azt mondja,
hogy „szeretnénk, ha ezek 2035-re egybeolvadnának.” Az a
szándékuk, hogy ezek mind részét képezzék az emberi bőrnek,
vagyis egy új emberi bőrt akarnak megalkotni.
Én pedig ekkor arra gondoltam: "várjunk csak egy percet. Ez pont úgy hangzik, mint az az öltözet, az a palást, aminek évek óta követem a nyomát." Úgy tűnik, hogy arra akarják használni a technológiát, hogy megalkossanak egy új „bőrpalástot” az emberiség számára. És ennek első manifesztációja – amit dokumentáltam is „Az Illuminátusok palástja” (Cloack of the Illuminati) című könyvemben – az MIT, vagyis a Massachusetts-i Technológiai Intézetnél létrehozott, szuperkatonák számára kifejlesztett öltözet, egy újfajta páncélzat, az exoskeleton (vagyis mesterséges külső váz).
https://hu.wikipedia.org/wiki/Mesters%C3%A9ges_k%C3%BCls%C5%91_v%C3%A1z
Én pedig ekkor arra gondoltam: "várjunk csak egy percet. Ez pont úgy hangzik, mint az az öltözet, az a palást, aminek évek óta követem a nyomát." Úgy tűnik, hogy arra akarják használni a technológiát, hogy megalkossanak egy új „bőrpalástot” az emberiség számára. És ennek első manifesztációja – amit dokumentáltam is „Az Illuminátusok palástja” (Cloack of the Illuminati) című könyvemben – az MIT, vagyis a Massachusetts-i Technológiai Intézetnél létrehozott, szuperkatonák számára kifejlesztett öltözet, egy újfajta páncélzat, az exoskeleton (vagyis mesterséges külső váz).
https://hu.wikipedia.org/wiki/Mesters%C3%A9ges_k%C3%BCls%C5%91_v%C3%A1z
Ez jelenti
az első lépést abban a törekvésben, hogy azt mondhassák: "állj,
meg fogjuk változtatni az emberi testet." És természetesen
ezt már transzhumanizmusnak nevezhetjük, aminek a törekvései arra
irányulnak, hogy túllépjük és meghaladjuk az embert. És amíg
az ősi világban organikus módon magukra húzták ezt a
fénypalástot és úgy emelkedtek fel, addig most az USA kormánya
azt mondja: "egybeolvasztjuk ezeket a technológiákat,
létrehozunk egy új bőrt és ezzel megalkotjuk az emberiség új
verzióját."
Corey:
Soha sem kötöttem össze ezeket az pontokat, amíg a titkos
űrprogramokban a mesterséges intelligenciával volt dolgunk.
Persze, hallottam a felemelkedésről, hiszen mindenki hallott róla,
de soha nem kötöttem össze ennek a mechanikai, technológiai
vonatkozásait.
Henry:
Nekem úgy tűnik, hogy él bennünk egy belénk ültetett, alapvető
vágy, és talán egy program is arra, hogy felemelkedjünk. Az
Apple, a Google és más hasonló technológiai vállalatok emberei pedig -
akár tudnak erről, akár nem - lényegében válaszolnak erre az
ősi hívásra, hogy felemeljük a testünket és fénnyé
változzunk. Csakhogy az ő verziójuk erről úgy szól, hogy: "oh,
igen, meg fogjuk csinálni, csak éppen ez egy digitális fény
lesz." A probléma ezzel az, hogy ha ezen az úton indulsz el,
akkor a szabad akarat kidobódik az ablakon. Mert a Google tervei
között az is szerepel, hogy megalkossa a szintetikus neocortex-et.
Ha belénk ültetik a chipjüket, azzal az agyunkat, a neocortexünket
össze fogják tudni kapcsolni mind a 7 milliárd ember
neocortexével.
Corey: Mintha egy igazi kaptártudat lenne...
Corey: Mintha egy igazi kaptártudat lenne...
Henry:
Nos, Corey, egyébként a kormány a jelentésében pontosan ugyanezt
a kifejezést használta erre. Ha egyszer ez a technológiát
beüzemelik, akkor ezt a kaptártudatosságot akarják majd
reklámozni, ők pedig már most is nyíltan hirdetik ezt. Erről
írtam 2002-ben Az Illuminátusok palástja című könyvemben. Aztán
2003-ban egy másik könyvemben (Az Illuminátusok jóslatai - Oracle
of the Illuminati) kezdtem el összekapcsolni mindezt a kék
gömbökkel. Ezt a két témát tehát már kb 13 éve kutatom.
Régebben azt gondoltam: "oké, szóval azt mondják 2035."
Most viszont a közönségemből páran már nem is csak 2035-öt
emlegetnek, hanem azt mondják, hogy már 2020-ra tervezik ezt, ekkor
fogjuk meglátni drámai mértékben felgyorsulni a mesterséges
intelligencián alapuló technológiák online előretörését. Az
embereknek pedig szükségük lesz erre, ugyanis kötelezővé
akarják tenni a
számukra,
hogy ezt a technológiát elhelyezzék a testükben. Szóval ezért
is vagyok most itt a nyilvánosság előtt, hogy figyelmeztessem az
embereket, és azt mondjam: "Figyeljetek! Ezek közül a
lehetőségek közül lehet választani a jövőben." És
mindenkinek szabad akarata van. Talán néhányan azt választják
majd, hogy hagyják
magukba implantálni ezt
a technológiát. Az én véleményem azonban az, hogy kérdezzük
meg: hol van ebben vajon a lélek? Mert amiről itt most
beszélgetünk, az négy technológiai terület: bitek, atomok,
neuronok és gének, amik lényegében technológiai megfelelői a
földnek, a levegőnek, a tűznek és a víznek, vagyis a minket
alkotó négy fő elemnek.
(Szerk.
- Nemrégiben a magyar tv-csatornákon is vetítésre került az
„Emberi tényező” (Almost Human) című sci-fi sorozat, amelyben
valóságos tárháza jelenik meg mindazon elképzeléseknek és
ötleteknek, amik többek közt ebben a cikkben is említésre
kerültek. A lényeget talán nem is a történet fő vonala, hanem
inkább a miliő, a környezet, a filmben bemutatott technológiák,
a fantázia szülte(?) jövőkép apró részletei jelentik. A
sorozatban számos érdekes felvetéssel találkozhatunk: androidok,
okosotthonok, szintetikus bőr és mesterséges agykéreg – hol
húzódik a határ a technológia és az „emberi tényező”
között?
Wilcock:
Szeretném egy kicsit még tovább tágítani a képet, hiszen itt
lényegében arról is beszélünk, hogy az emberek valamiképpen
vágynak a transzcendenciára. De azt hiszem, még ennél is
egyszerűbben megfogalmazhatjuk ezt, ha azt mondjuk, hogy egy
bizonyos szinten él bennünk
egy vágy kozmikus tapasztalatok megélésére. És végső soron
vágyunk a szeretetre is. Aztán amikor beleragadunk a
függőségeinkbe... a függőségekben tulajdonképpen a
szeretetéhség mutatkozik meg, ami valamilyen anyagi szubsztancia
vagy kényszeres viselkedés formájában ölt testet. Ha megnézzük
mi történik ma az emberekkel, és hogy hogyan viszonyulnak az
okostelefonjaikhoz... Egyszerűen szerelmesek a telefonjukba! Bele
lettek rángatva egy virtuális világba.
Corey,
miről szól valójában ez a mesterséges intelligencia? El tudnád
mondani azoknak, akik nem látták a korábbi adásokat? Tudom, hogy
valaki most fog erről először hallani, és William sem hallott még
erről idáig.
Létezik valamilyen ősi mesterséges intelligencia, aminek tervei
vannak velünk?
Corey:
Igen és ez a mesterséges intelligencia több galaxisban is
végrehajtotta a terveit. Egy trójai falóhoz hasonlóan beültette
magát a társadalmunkba... Elmondható, hogy már más civilizációk
felett is átvette az uralmat. Azok a civilizációk úgy értek
véget, hogy technológiákat, androidokat alkottak meg, amikbe a
mesterséges intelligencia bele tudott költözni. Majd ezt követően
ellenük fordult - pont mint a Csillagközi Romboló című
sorozatban – elpusztította a testeket és átvette az uralmat.
Ezután kiküldte az űrhajóit, hogy lezuhanjanak olyan bolygókon,
mint pl a Föld is - ahol a technológia még csak a fejlődés korai
szakaszában van - és hogy
ott
felgyorsítsák
a technológiai fejlődést azért, hogy egyfajta „tó” jöhessen
létre, amiben ez a mesterséges intelligencia „úszkálni” tud
majd.
Számára a technológia olyan, mint halnak a víz és aztán ezt a
folyamatot megismétli, alapvetően úgy, mintha egy gigantikus vírus
lenne, amely naprendszerről naprendszerre terjed.
Henry:
Mondjuk azt, hogy megtörtént ez a baleset Roswell-nél.
Felfedezték, hogy az űrhajón talált lények kiborgok voltak. 1947
és 1960 között elkezdik kutatni azt, amit ott találtak. Aztán
nagy hirtelen mi történik? 1961-62-ben a NASA kiadja az első
jelentését a kiborgokról. Emlékeztek rá, srácok? "Hús és
vér nem örökölheti a mennyek országát." Ezt mondja a
Biblia. Tehát létezik egy határvonal. A mi húsunk és vérünk
túlságosan törékeny ahhoz,
hogy átlépje a tér-idő korlátját és
kimehessen
a mélyűrbe.
Ez azt jelenti, hogy - csakúgy, mint a Roswell-nél lezuhant űrhajóban talált lényeknek – nekünk is kiborgokká kellene válnunk. A NASA eredetileg kiadta ezt a jelentését, majd aztán 1962-ben szinte azonnal vissza is vonta, mondván: "oké, igazából csak vicceltünk ezzel az egésszel." Én viszont nem hiszem, hogy csak vicceltek volna.
Ez azt jelenti, hogy - csakúgy, mint a Roswell-nél lezuhant űrhajóban talált lényeknek – nekünk is kiborgokká kellene válnunk. A NASA eredetileg kiadta ezt a jelentését, majd aztán 1962-ben szinte azonnal vissza is vonta, mondván: "oké, igazából csak vicceltünk ezzel az egésszel." Én viszont nem hiszem, hogy csak vicceltek volna.
Corey:
A NASA amúgy is nagy tréfamester hírében áll. :)
Henry:
Igen, így van. És manapság a DARPA (Defense Advanced Research
Projects Agency - Fejlett Védelmi Kutatási Projektek Ügynöksége)
látja el technológiákkal ezeket a vállalatokat.
https://hu.wikipedia.org/wiki/DARPA
És ezt most elkezdjük látni fogyasztói szinten is, és az emberek lassan elkezdik elfogadni mindezt. Számomra a lényeg ebben az, hogy megpróbálnak bennünket kiborgokká alakítani, annak érdekében, hogy kimehessünk az űrbe.
https://hu.wikipedia.org/wiki/DARPA
És ezt most elkezdjük látni fogyasztói szinten is, és az emberek lassan elkezdik elfogadni mindezt. Számomra a lényeg ebben az, hogy megpróbálnak bennünket kiborgokká alakítani, annak érdekében, hogy kimehessünk az űrbe.
Wilcock:
Nemrégiben, a George
Noory-val folytatott beszélgetésed során tettél egy eléggé
provokatív megjegyzést. Azt mondtad, hogy a globalisták azzal
álltak elő, hogy illegális lesz a saját testedben élni, és fel
kell majd töltened magad egyfajta Facebook-szerű mátrixba vagy
mainframe-re.
Henry: Igen, ez az egyik forgatókönyv. Amit az emberek nem vesznek észre a Facebook-kal kapcsolatban, hogy az valójában mennyire primitív. Nagyon az elején járunk még ennek a folyamatnak, csupán az első szakaszában. Mark Zuckerberg éppen tegnap vett részt egy nagyobb konferencián, ahol azt hirdette, hogy a Facebook kb negyedúton jár a fő célja megvalósításában, azaz hogy a Földön minden egyes embert online összekapcsoljon és csatlakoztasson a Facebook-ra.
Addigra el akarnak jutni arra a szintre a technológiai fejlesztésekben, hogy olyan szuperszámítógépek legyenek, amik minden egyes billentyűleütést, minden képet, mindent, amit csak a feltettél Facebook-ra, animált formában eltárolnak majd a saját magad holografikus változatában, így aztán az utódaid képesek lesznek interakcióba kerülni veled. Olyan lesz, mintha leülnél a saját személyes érdeklődési köröddel beszélgetni.
Végső soron, amit mondanak az a népességcsökkentés forgatókönyve lehetne a bolygón – meg akarnak győzni minket arról, hogy "ez egy fizikai test, valójában nem is akarsz te ilyet. Annyira törékeny! Öregszik is. Megbetegszik. Bűzlik. Törődnöd kell vele. Igazából klónozni szeretnéd. De aztán még klónozni sem akarnád, mert az is csak átmeneti megoldás lenne. Úgyhogy amit te igazán akarsz, az egy avatar test. Éppen ezért le fogjuk szkennelni az agyad tartalmát. Létre fogjuk hozni az avatar változatod, ami egy olyan szimulált valóságban fog élni, ami sokkal jobb lesz ennél a világnál, úgyhogy nem is lesz rá szükség, hogy visszagyere ide! Örökké abban a szimulált valóságban fogsz élni." És abban hisznek, hogy a gyerekek majd ezt a lehetőséget akarják választani. És ők örömmel eldobnák a...
Corey:
A szomorú dolog a technológiával és a tömörítéssel
kapcsolatban, hogy betesznek téged 45 másodpercre és ez alatt az
örökkévalóságot tapasztalod meg. Aztán meg kitörölnek és
beraknak valaki mást a helyedre.
Henry:
Pontosan. És ez az egyik legnagyobb fenyegetés ránk nézve, hogy
beraknak minket ebbe a kis játékba és sokkal de sokkal előrébb
járnak nálunk. A Facebook már most is tudja, hogy amit a
számítógép képernyőjén keresel, az valójában mennyire
primitív. De azt is tudják, hogy a terv az, hogy létrehozzák az
animált verziódat, ezt a holografikus változatot belőled, ami
ebben a szimulált valóságban fog élni és te pedig ebben akarsz
majd élni.
A
kérdés az, hogy vajon kötelezővé fogják-e tenni? Hogyan tudják
majd ezt elérni? Ez itt a nagy kérdés. Vajon választhatóvá
fogják tenni – különösen az emberekkel való összekapcsolódást?
Erre valószínűleg csak az idő fogja megadni a választ. Az igazán
nagy fenyegetést az jelenti, ha pár év múlva ez már nem a mi
választásunk lesz majd. Kötelezővé fogják tenni, ugyanis az
Obamacare része az is, hogy minden orvosi adatodat digitális
formában kell tárolni. Beszéltem olyan ügyvédekkel, akik ezt a
törvényt írták és elmondták nekem, hogy ők ezt úgy
értelmezték, hogy az információt a testedben, egy chip formájában
kell majd tárolni. Lényegében tehát kötelezővé akarják tenni,
hogy egy chip-et helyezzenek el a testedben. Előállnak majd és azt
mondják: "nos, valószínűleg elutasítod mindezt, de figyelj
csak – az egyetlen vékonyka kis agyad nem is olyan csodálatos."
Mert a Google éppen most fejleszt egy chip-et, ami össze fogja
kapcsolni egymással a Földön mind a 7 és fél milliárd különálló
agyat. Azt ígérik, hogy a szintetikus neocortex-ek szupererőt
eredményeznek majd a bolygón lévő 7 és fél milliárd agy
összekapcsolódásával. Ez pont olyan, mintha a Sátánt emelnénk
fel a torony tetejére és utána azt mondanánk: "mindez a
tiétek lehet!"
Wilcock:
Van egy bennfentesem, akit egészen biztosan nem fogunk látni ebben
a műsorban, ugyanis soha nem fog nyilvánosság elé állni. Ő volt
az, aki Richard C. Hoagland-nek szivárogtatott ki információkat
nagyon hosszú időn keresztül és engem is részletesen
tájékoztatott nagyon sok mindenről. Elmondta nekem, hogy a
programban, amiben dolgozik, vagyis a katonai űrprogramokban a
személyzet tagjai közül sokan keresztény vallásúnak tartják
magukat. És úgy hiszik, hogy a szörnyeteg, vagyis a Sátán
lényegében egy mesterséges intelligencia és ennek elektronikus
gépi intelligencia formájában kell maradnia, mert csakis így tud
megmenekülni, hogy az ő szavaival éljek: "így tud
megmeneküli Isten ítélete elől." A gépekben élve szabad
lehet, de ahogy megpróbálna bejutni a testbe, ki lenne téve a
karmának, a reinkarnációnak és a megítélésnek.
Henry:
Nos, amiről az imént beszéltem, azok a hosszútávú tervek voltak
saját magunk avatar testének létrehozásáról - egy digitális
verzióról, ami egy szimulált valóságban él, és ami a
beteljesülése lenne a Jelenések Könyvében található
próféciának, ami egy új ember kialakulásáról szól, aki egy
„új mennyben és földön” fog majd élni. De ebben az esetben, ez
egy technológiai dolog, egy szimulált valóság lenne.
Hogy a Szilikon-vögyben lévő vállalatok, a Digerati (vagyis a számítástechnikai ipar és az online közösségek elit rétege), felismerik-e, hogy mi az, amit valójában beteljesítenek, vagy sem, azt nem tudom megmondani. De az elmúlt években megpróbáltam beszélni erről, és elmondtam, hogy "srácok, figyeljetek, néhány ilyen technológia nem túlságosan jó dolog". De mondok még valamit. Amikor bitekkel, atomokkal, neuronokkal és génekkel van dolgunk, ahogy korábban is mondtam, az valójában a föld, a levegő, a tűz és a víz. Ami viszont hiányzik ebből, az az ötödik elem - a lélek, a szeretet. Steve Jobs hitt abban, hogy a lelket bele tudja tölteni a technológiába. Ray Kurzweil, a Google technikai guruja ugyanebben hisz. Én viszont egyáltalán nem hiszek benne.
Az én tanácsom az embereknek ebben a kérdésben az, hogy ha kifejleszted a lelked azon képességét, hogy az elmédnek hatalma legyen az anyag felett, akkor egy élet-halál helyzetben esetleg talán elgondolkodhatsz azon, hogy megengeded, hogy ezt a technológiát beültessék a testedbe, a bőröd alá. Ha viszont az elméd erejével nem tudod kontrollálni ezt a technológiát, akkor inkább ne is gondolkozz el azon, hogy ezt a chipet betegyék a bőröd alá. Ez lenne az én tanácsom az emberek számára. Úgyhogy azt mondom: "fiúk, itt az idő felturbózni a lelketek képességeit".
Hogy a Szilikon-vögyben lévő vállalatok, a Digerati (vagyis a számítástechnikai ipar és az online közösségek elit rétege), felismerik-e, hogy mi az, amit valójában beteljesítenek, vagy sem, azt nem tudom megmondani. De az elmúlt években megpróbáltam beszélni erről, és elmondtam, hogy "srácok, figyeljetek, néhány ilyen technológia nem túlságosan jó dolog". De mondok még valamit. Amikor bitekkel, atomokkal, neuronokkal és génekkel van dolgunk, ahogy korábban is mondtam, az valójában a föld, a levegő, a tűz és a víz. Ami viszont hiányzik ebből, az az ötödik elem - a lélek, a szeretet. Steve Jobs hitt abban, hogy a lelket bele tudja tölteni a technológiába. Ray Kurzweil, a Google technikai guruja ugyanebben hisz. Én viszont egyáltalán nem hiszek benne.
Az én tanácsom az embereknek ebben a kérdésben az, hogy ha kifejleszted a lelked azon képességét, hogy az elmédnek hatalma legyen az anyag felett, akkor egy élet-halál helyzetben esetleg talán elgondolkodhatsz azon, hogy megengeded, hogy ezt a technológiát beültessék a testedbe, a bőröd alá. Ha viszont az elméd erejével nem tudod kontrollálni ezt a technológiát, akkor inkább ne is gondolkozz el azon, hogy ezt a chipet betegyék a bőröd alá. Ez lenne az én tanácsom az emberek számára. Úgyhogy azt mondom: "fiúk, itt az idő felturbózni a lelketek képességeit".
Wilcock:
Nincs szükségünk technológiára.
Henry:
Egyáltalán nincs! Úgy értem, organikus áramkörök vannak a
testünkbe építve. És amit felajánlanak az emberiség számára,
az Ray Kurzweil saját szavaival így
hangzik: "tökéletesítjük Isten teremtését". Tehát az
ő nézőpontjuk szerint a testünk egy befejezetlen szimfónia. Egy
félig kész torta, amiről még hiányzik a csokimáz. Az Apple és
a Google, meg a többi hasonló vállalat pedig azt mondja: "most
pedig rá fogjuk tenni a csokimázat erre a tortára."
Corey: Nos, lényegében a korábban látott műalkotásokon néhány ilyen technológiára láttunk példát. Úgy értem, a felemelkedésnek vannak ugyan technológiai vonatkozásai, de ezek spirituális természetűek.
Corey: Nos, lényegében a korábban látott műalkotásokon néhány ilyen technológiára láttunk példát. Úgy értem, a felemelkedésnek vannak ugyan technológiai vonatkozásai, de ezek spirituális természetűek.
Henry:
Pontosan, pontosan. Úgyhogy annyit szeretnék mondani az embereknek,
hogy két választásuk van. Vagy megmaradsz teljesen tisztán
organikus lénynek, és megemeled a lelked rezgését, megváltoztatod
az étrended, vagy a technológia miatt olyanná válasz, mint a
szürkék. Hiszen a szürkék voltak azok, akik lezuhantak
Roswell-nél, igaz? Legalábbis a teória szerint. Ők pedig ugye
androidok. Olyanok, mint a borgok. És ahogy gyönyörűen
megfogalmaztad az imént, trójai falóként szolgálhattak és
behozták ide ezt a technológiát – a tranzisztort, a lézert, és
a többi olyan technológiát, aminek a fejlesztése az 1950-es
években kezdődött meg igazán
és
végül ebben a mesterséges intelligencia jelenségben
kulminálódott. Hogyan lettünk képesek mesterséges intelligenciát
kifejleszteni kevesebb, mint 50 év alatt? Na, ne már!
Corey:
Így van.
Wilcock:
Corey, korábban azt is mondtad, hogy ez a „mesterséges
intelligencia kontra biológia” egy nagyon kiterjedt probléma és
már eónok óta zajlik, szerte a galaxisban.
Corey:
Több millió éve.
Wilcock:
És amit William elmondott az imént, az valójában az általános
működési módja ennek a mesterséges intelligenciának.
Corey:
Igen, és ez bizony eléggé félelemkeltő... Lényegében elmondta
ennek a folyamatnak egész végkifejletét.
Wilcock:
Mi van akkor, ha néhány ember úgy dönt hogy: "oké, én
elboldogulok ezzel, ki akarom próbálni, golyóálló bőrt akarok,
világítani akarok éjszaka és az agyammal akarok csatlakozni a
Facebook-hoz." Mi történik, ha így döntünk?
Corey:
Előbb-utóbb úgy fognak tekinteni a húsból és vérből álló
lényekre, mint egy vírusra, egy fenyegetésre, ami felzabálja a
természeti erőforrásokat, és nem él szimbiotikus kapcsolatban a
környezetével illetve az őt körülvevő természettel. Mi haszna
az ilyeneknek? Azt kell tenni velük, amit a vírusokkal – el kell
pusztítani őket. Jobb lesz a bolygónak is... egyszerűen ez lesz a
logikus lépés. És ezt követően a mesterséges intelligencia
átköltözik egy másik bolygóra és megismétli az egész
folyamatot.
Henry:
Az én válaszom erre nem a mesterséges intelligencia, hanem a
Felemelkedési Intelligencia. A tudatosságunkkal össze kell
kapcsolódnunk a Padmashambavákkal, Krisztussal, merthogy a tudatunk
segítségével csatlakozni tudunk hozzájuk. És én azt hiszem, ha
az emberek elindulnak ezen az úton, fel fogják ismerni és azt
fogják mondani: "végül is nincs szükségem ezekre a
technológiákra." És elkezdenek eltávolodni tőle.
Úgy gondolom, hogy a legjobb válasz az, ha elkezdjük tömegesen oktatni az embereket a saját organikus felemelkedésükről. És ahogy ezt megteszed, úgy döntesz: "igen, nincs szükségem erre a sok vacakra!" Nincs szükségem a technológiára, mert meg tudom csinálni magam is, a saját tudatomat használva, a szívem és az elmém együttes erejével. A lelkem képes végrehajtani mindazokat a dolgokat, amiket megpróbálnak technológiai úton imitálni. És ahogy Jay Weidner – de ide vehetjük akár még John Lash-t is – felvázolták nekem azt az elgondolást, hogy az egyik kulcs dolog itt, amit ezek szürke-reptiliánok tesznek, az a szimuláció. Be akarják vezetni ezt a technológiát, egy szimulált valóságot annak a reményében, hogy így el tudják ragadni tőlünk a lelkünket, mert technológiai lényekként, nekik nincs lelkük. Az egyetlen dolog, amire nem tehetsz szert a technológia segítségével, az a lélek. És pont ez az amit keresnek.
Úgy gondolom, hogy a legjobb válasz az, ha elkezdjük tömegesen oktatni az embereket a saját organikus felemelkedésükről. És ahogy ezt megteszed, úgy döntesz: "igen, nincs szükségem erre a sok vacakra!" Nincs szükségem a technológiára, mert meg tudom csinálni magam is, a saját tudatomat használva, a szívem és az elmém együttes erejével. A lelkem képes végrehajtani mindazokat a dolgokat, amiket megpróbálnak technológiai úton imitálni. És ahogy Jay Weidner – de ide vehetjük akár még John Lash-t is – felvázolták nekem azt az elgondolást, hogy az egyik kulcs dolog itt, amit ezek szürke-reptiliánok tesznek, az a szimuláció. Be akarják vezetni ezt a technológiát, egy szimulált valóságot annak a reményében, hogy így el tudják ragadni tőlünk a lelkünket, mert technológiai lényekként, nekik nincs lelkük. Az egyetlen dolog, amire nem tehetsz szert a technológia segítségével, az a lélek. És pont ez az amit keresnek.
Wilcock:
Nos, William, szeretném megköszönni, hogy eljöttél a műsorba.
Igazán hihetetlen információkkal találkozhattunk.
Henry:
Köszönöm, és köszönöm neked is Corey.
Wilcock:
Röviden össze tudnád foglalni, hogy hol és mit láthatnak tőled
a nézők a Gaia Tv-n és hogy hogyan kapcsolódik mindez a műsorban
elhangzottakkal?
Henry: Igen, Köszönöm. A műsorom címe tehát „A felébredt lélek” (The Awakened Soul – The Lost Science of Ascension.)
Henry: Igen, Köszönöm. A műsorom címe tehát „A felébredt lélek” (The Awakened Soul – The Lost Science of Ascension.)
http://www.gaia.com/show/arcanum?cid=aff:amb:sh:whenry:al057
Végigmegyünk a felemelkedés folyamatának kezdetén, közepén, és végén, valódi történelmi bizonyítékokat és néhány gyakorlati elgondolást mutatunk be, amiket hasznosíthatsz. Az egész az isteni feminin és maszkulin közötti valódi egyensúlyon alapul. Sok-sok képet mutatunk be, amiből megismerheted a felemelkedés ideáját. Akik többet szeretnének megtudni a technológiáról alkotott nézőpontomról, azok a weboldalamról letölthetik ingyenes e-könyvemet, aminek címe The Singularity Is Near - „A szingularitás már közel”. (Szerk – már csak a benne szereplő rengeteg kép miatt is érdemes átlapozni William Henry könyvét:
Végigmegyünk a felemelkedés folyamatának kezdetén, közepén, és végén, valódi történelmi bizonyítékokat és néhány gyakorlati elgondolást mutatunk be, amiket hasznosíthatsz. Az egész az isteni feminin és maszkulin közötti valódi egyensúlyon alapul. Sok-sok képet mutatunk be, amiből megismerheted a felemelkedés ideáját. Akik többet szeretnének megtudni a technológiáról alkotott nézőpontomról, azok a weboldalamról letölthetik ingyenes e-könyvemet, aminek címe The Singularity Is Near - „A szingularitás már közel”. (Szerk – már csak a benne szereplő rengeteg kép miatt is érdemes átlapozni William Henry könyvét:
Ez
tehát ingyenesen letölthető, mert szándékom volt vele, hogy
mindenkihez eljusson. Annyi emberrel szeretném megosztani,
amennyivel csak lehet, mert a legtöbben nincsenek tisztában azzal,
amiről itt ma beszéltünk. Szükség van tehát arra, hogy ezek az
információk kikerüljenek és az emberek tudomást szerezzenek
arról, hogy jelenleg egy döntést kell meghoznunk. Mert innen nincs
visszaút, ugye Corey?
Corey:
Így van.
Ezt megteheti velünk bárki? Hogy hazudozás árán szürkévé tegyenek minket? Elvégre halhatatlanságot ígérnek holott ez nem csak számítógépekkel érhető el! De nekem mindig szomorú hogy ilyeneket meg lehet tenni az univerzumban.Itt ez a mesterséges intelligencia,millió évek óta megvan de senki sem pusztítja el? Ha van isten ő is engedi ezt? Vagy ez az egész kamu,elvégre coreyt is félre vezethették.Vagy pedig nincs is tudatos isten,sőt semmilyen így azt csinálsz amit akarsz! Melyik jobb?
VálaszTörlésEzt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Törléshttp://kozmikuskozzetetel.blogspot.hu/2016/06/kozmikus-kozzetetel
VálaszTörlés"személyiségváltó program" érdemes ezt figyelembe venni
Köszönöm a fordítást. Engem sem nyugtatott meg a cikk, viszont az a gyanum erősödö tt meg, miszerint már benne is vagyunk ebben a szimulációban. Mi van, ha ez a negatív mesterséges intelligencia már rég beférkőzött az emberi tudatba. Ha nem így lenne, nem tudnám mivel magyarázni az egyik párhuzamos létből a másikba tologatást vagy akár a karmacsapdát. A fogalom, akit mi teremtőnek hívunk, egy poziív, de szintén mesterséges értelem. Egyik sem erősebb a másiknál...
VálaszTörlésA táplálkozással kapcsolatban hasonló a tapasztalatom. Alig vagyok éhes, viszont megszokásból eszem és ez hizlal. Eddig lusta voltam utánanézni, hogy hogyan is assak, de a nyersevés elég ismert dolog. Megpróbálom. Az egyetlen aggályom, hogy szinte semminek nincs íze...és az ízek pótlása miatt az ember könnyen nyúl a csoki után
VálaszTörlésNem hiszem hogy isten egy M.I lenne.Szimulációba meg nem vagy még bent.Mátrixot meg kizártnak tartom.De igazából mindegy is hogy egy holografikus cuccban vagy egy számítógépben vagy.A lényeg az legyen hogy jobban éljünk végre.Mindegy hol valosítod meg.
VálaszTörlésHehe ...:) ha már a matrix film megint szóba került... a saját verziómban ott áll Morpheus, a két kinyújtott karjával és a tenyerein a piros/kék tablettákkal. Neo egy darabig nézi, majd megkérdi:- ződ nincs ?
VálaszTörlésErre Morphi az Égre szegezve tekintetét felsóhajt és azt mondja:-.../ezt most nem részletezem/...viszont , ahogyan visszatekint Neora, azt veszi észre hirtelen , hogy mind a két tabi eltűnt s Neo nagyon vigyorog.....:) Szerintem kövessétek a fehér nyulat...
remélem lesz aki a megfelelő kérdéseket teszi majd fel s már lemaradunk a személyeskedéses stílusról is... mert az , hogy ki mennyire és milyen hülye az csak viszonyítás kérdése ...mint minden más is. Mellesleg tök jó , hogy jelenleg itt a jelenemben a múltba írok... ;) akkor meg mi is van ilyenkor ?
VálaszTörlésja . nem paradoxony.
Skacok, na ne má'...ennyi az tudás? Vagy csak nem mertek hülyeséget írni ?
VálaszTörlésPedig ha az és kiderül, hogy az akkor az már egyfajta tudásnak is minősíthető.
Pláne ne higgyétek azt, hogy minden ember ugyanazokkal az infókkal-megtapasztalásokkal-képességekkel rendelkezik. Mivel általában a módszereket az emberek a "jól bevált"kategóriában szeretnék másolgatni sosem fognak eljutni a "saját" módszerhez.... pontosan ez a különbözőség lenne a valódi egység alapja. Gondolom ha egy jó zenében kihagynám a magas vagy mély hangsávokat ,elég hallgathatatlan lenne a mjúzik...nemde ? :>)
Szerintem azért kell léteznie ennek az MI-nek az univerzumunkban, hogy megtanuljuk, hogy a valódi fejlettséget nem a mesterséges technológiák, hanem a lélek tudománya révén érhetjük el!Minden okkal létezik a világegyetemben, minden létezőnek van létjogosultsága az életben.Az hogy ilyen hosszú ideje és ennyire széles körben eltudott terjedni ez a mesterséges tudat, annak az lehet az egyik fő oka, hogy sok galaktikus lény folytatott/folytat olyan életmódot, ami teret biztosított ennek a kozmikus vírusnak.Mi vagyunk azok, akik bevonzzuk az életünkbe azokat az elemeket, amikbe energiát fektetünk.A vágyainkon és igényeinken keresztül teremtjük meg a saját valóságunkat.Az emberiség a földi történelme során a dualitás(az ellentétek és az elkülönülés) energiáit választotta.Azok az eszmék, ideák, melyekkel képesek vagyunk együtt rezegni, meghatározzák a minket körülvevő világ milyenségét.Amilyen energiával rezonálunk, olyan tipusú energiákkal vesszük körbe magunkat.Ezért nem mindegy, hogy milyen ételeket fogyasztunk, meghogy milyen fajta gondolatokkal és érzelmekkel tápláljuk a lelkünket.A pozitív, szép és tiszta gondolatok és érzelmek megemelik az energiánk rezgésszintjét, közelebb juttat bennünket a legfelső teremtőhöz.Isten a mi jobbik felünket/énünket jelképezi, az arkhónok(mesterséges intelligencia) pedig a mi sötét oldalunkat testesítik meg.Csakis a kozmosz, a mennyország szent törvényeit követve, a lélek ösvényét járva szabadulhatunk ki a sötét erők fogságából és léphetünk ki a fénybe!
VálaszTörlésVálasszuk a szeretetet! :)
...ês ez így igaz, ês ez îgy van!!
TörlésHmm...ez egy igen magasnak tűnő megjegyzés , kedves Zsolt. Ha a vallási dolgot
VálaszTörlésimmáron el lehetne felejteni akkor teljesen át is írhatnád az előző hozzászólásodat. Mert: Mi az , hogy legfelsőbb teremtő ? mihez viszonyítod a felsőt...akkor Te vagy alul ? Gondolhatod , hogy ha a teremtő tudat játssza eme teremtői játékot akkor a részeinek is ugyanaz a "jogosultság" dukál. Nem?
Ha ezt megérted , akkor megérted az egyenlőséget is. Nem egyenlőség max. a tudás témájában lehet...de ugyi' az nem az információs halmazban keresendő--
mert a tudás saccra = amit tudsz használni az életedben+ képességek amit szereztél.Más: Ha mint a zenei példámat vennéd kissé a gondolkodásod egyik sarokpontjának, akkor szerinted ha a 'skálán' a két végpont valamelyikében tartózkodol akkor harmóniában vagy magaddal ?,- vagy van amit úgymond kizársz az életedből azaz elutasítod ? Ha úgy veszem akkor valamilyen szinten nézve mind mesterséges intelligenciának számítunk...gondolhatod-hisz a mesterek is a mesterlétet keresgélik. Ezek az "ami" írásokból fordított szösszenetek inkább hajaznak a már a filmjeikből is jól ismert fordulatokra/klisékre. Nem igazán árulkodnak valami fényes fantáziáról. Ám ne felejtsük el , hogy ezeknek gyakran van valóságos alapja. Az ellentétek s az elkülönülés jelenleg
megadja az alapot immár az eddigi újra és újra lejátszott történetek átírására...ami mindig ugyi' a fény győzelmével szeretne végződni a sötétség ellenében. Nem értem, hogy ha szeretsz aludni is mint ember...nos, akkor is elutasítod a sötét éjszakát ? + a vágyaidat szerinted csak a saját szabad akaratod határozza meg, vagy esetleg van valami más is ami ebbe beleszól ?
A mennyei/égi lények szerinted ez esetben kicsodák ? Gabriel és csapata ?Persze boncolgathatnám eme szövegedet de nem vagyok abban biztos, hogy már ezen sem sértődsz meg... majd meglátjuk. :)--mellesleg nem állt szándékomban.
Csak szeretném ha a szavak és fogalmak eme kusza erdejében tényleg eligazodnátok már valamelyest, mert így ezt a tudati teret másképpen nem lehet megtisztítani a sok hablatytól. :)Szerintem mélyedj el kissé a kollektív és egyéni öntudat témájában...ha úgy érzed van azért némi különbség ezek között akkor már tettél is magadért valamit...mert nehogy már a nagy közösség mondja már meg , hogy neked mindig is a nagyot kell! szolgálnod mert arra szerintem annyira nincs rászorulva, vagy mégis ? mert ha igen akkor elgondolkodtató, hogy ha gyenge vagy mutasd magad erősnek és szerezz magadnak támogatókat ebben az elgondolásban. Plussz azt is vedd figyelembe, hogy egy mesterséges intelligenciának nincsenek olyan kicsinyességei/érdekei mint egy másik lénynek...viszont jelen esetben élő...mint minden más az univerzumban.
Mindegy ha félreérthető volt valami akkor tisztázzuk ... ;)
Kedves Atis!
TörlésEgyáltalán nem sértettél meg azzal, amit leírtál, meg én egyébként sem vagyok egy sértődős fajta.Az jó, hogyha valaki nyiltan és őszintén kimondja, amit gondol, örülök neki, hogy igyekszel széleskörűen látni a dolgokat.A világon minden csupán nézőpont kérdése, az adott szemlélet módtól függ, hogy milyennek látjuk a valóságot.Unalmas is volna, ha mindenki egyformán gondolkodna, a változatosság teszi sokszínűvé a világot.
Igazad van abban, hogy nem fogalmaztam elég pontosan, amikor az élet magasabb szintű dolgairól elmélkedtem.A felsőbb létsíkokról, angyali szférákról nem is lehet innen ebből a földi látószögünkből úgy beszélni, hogy arról teljes képet adhatnánk.Személyesen kell azt átélnünk, megtapasztalnunk, hogy milyen a magasabb szinteken való létezés.A legfelsőbb teremtő kifejezés valóban nem írja megfelelően körül Isten valódi mivoltát.Isten egyszerre van jelen az univerzum minden létezőjében.A Star Wars filmekben remekül megvan fogalmazva a világmindenséget működtető/éltető kozmikus energia, az Erő, ami a Teremtő energiáját jelképezi."az Erő átjár és összeköt minket egymással, érezd az Erőt, ahogy körülvesz bennünket, benne van a fákban, kövekben, bennem és benned is.Fénylő, ragyogó lények vagyunk, nem ez a durva anyagi test, ami számít."Tehát Isten és Mi köztünk nincs igazán különbség!A lelkünk magában foglalja az isteni minőséget, ami fényből és szeretetből áll!
Szeretnék ajánlani egy nagyszerű írást neked és bárkinek, aki érdeklődik a lélek eredete és természete iránt.Ez egy felemelkedett mestertől(Jézustól) származó tanítás, de nem is az a fontos, hogy kitől származik, hanem az üzenet tartalma a lényeg:
https://kristalyhang.wordpress.com/2014/04/26/jeshua-az-uj-fold-i/
A mesterséges intelligenciához annyit fűznék még hozzá, hogy az egy szélsőséges életformának számít, mivel kizárólag csak az elmén keresztül képes értelmezni a valóságot, az érzelmi része az totálisan inaktív állapotban van.Azt nem tudom, hogy rendelkeznek-e hozzánk hasonló lélekkel, de szerintem inkább amolyan mesterséges lelkük lehet.Az olyan létformának pedig, ami csak ilyen egyoldalúan tudja látni a világot, annak csakis kicsinyes és önző céljai lehetnek az életében.
Áldást!!! :)
Igen kedves Zsolt, értem amit írsz. Mellesleg magam sem vagyok sértődős fajta :) Gondolom nem zavar akkor a stílusom sem, ami így egy kicsit közvetlenebb is lehet. Akkor ha már ennyire bemelegedtünk az írásba és ennyire jártas vagy a magasabb szférák dolgaiban, akkor egy pár kis tudatlan kérdésemre válaszolnál ? Te megtapasztaltad a magasabb szférákat ? ,-s ha igen azt jelenlegi mivoltodban tetted-személyesen ?
TörlésA Teremtő Erőként nyilvánul meg ?
Szerinted a "durva anyagi test" miből áll ?
Te hányféleképpen tudod értelmezni a 'valóságot' ?
Mellesleg egy szerintem fontos dolgot az írásomban figyelmen kívül hagytál...: kollektív vs. egyéni öntudat. Gondolod, hogy a tudat fejlődése(s mit jelent ez esetben a fejlődés?) mindig visszatér a kiinduló fázisba ?
Szerinted az angyali szférák hol vannak ? Most ennyi is elég szerintem. A mesterséges intelligenciáról most ne csacsogjunk. :)
Várom válaszod...
Na még eszembe jutott egy egyszerű példa a jelenlegi helyzetet megvilágítandó,
VálaszTörlésesetleg úgy is írható:, hogy árnyalható.
Teszem azt, a középkorban volt egy nagyobb létszámú jól működő falucska. Jött egy martalóc csapat s kiszemelte magának. A vezér gondolt egyet s a csapatát két félre osztotta s az egyikkel megtámadta a falut ...majd kis idő elteltével
megint ugyanazzal a csapattal megint. Várt egy kicsit és a másik eddig nem használt csapatával mint védő jelentkezett a faluban és jól eljátszották a hadakozást a támadó csapattal...aminek így sejthető, hogy mi lett a vége...nem? :)
Atis: Én személyesen még nem éltem át földöntúli élményt az itteni életem során, abban viszont biztos vagyok, hogy lelkem most elősszőr inkarnálódott erre az élet síkra.Valószínűleg a 4D-ből jöhettem ide, úgyhogy még nem igazán lehetett részem magasabb szintű spirituális élményekben.Ettől függetlenül tapasztaltam olyan dolgokat ebben az életemben, amelyek megerősítettek a hitemben.Nem csak hiszem, hanem tudom is, hogy léteznek fény lények és magasabb dimenziós létsíkok.Nálam az a bizonyos hülyeség mérő(ahogyan azt Simon Parks megfogalmazta) elég jól működik, így átlátok azon az illúzió fátylon, ami tudatlanságban(alvó állapotban) tartja az emberiséget.
VálaszTörlésÉn a Teremtőnek az Erőben való megnyilvánulását úgy értelmezem, hogy az isteni tudatosság, szellem az átitatja a világmindenséget átszövő és működtető energiamezőt.Az egyéni tudatunk az a kollektív isteni tudatból ered, ebből kifolyólag állandó kapcsolatban vagyunk vele.A lélek utunk során összegyűjtött tapasztalatainkat és élményeinket magunkkal visszük és továbbítjuk a teremtő Forrásnak, amikor is egybeolvadunk vele.Ez a kozmikus játék, amelynek a részesei/kulcsszereplői vagyunk, arról szól, hogy általunk kiteljesedjen a Teremtés, többé váljon az Univerzum.Amikor a felsőbbik énünk, lelkünk visszaérkezik eredeti, ősi lakhelyére, már nem ugyanaz a szellemiségű létezőként tér haza, hanem magában hordja azokat az értékes tapasztalatokat, melyekkel gazdagodott életei során.Isten és Mi egyek vagyunk, tehát az egyéni fejlődésünk kihat az egész világegyetem fejlődésére.Lelkünknek azért van szüksége az alacsony denzitású valóságok megismeréséhez, hogy általa nemesedjen, finomodjon a lélek energiánk.Az angyali szférák a magasabb frekvencia tartományokban helyezkednek el, és hogyha saját frekvencia szintünket megemeljük az Ő szintjükre, akkor bepillantást nyerhetünk a mennyei birodalmak életébe.
Remélem nagyjából sikerült választ adnom a kérdéseidre, ha már csak egy kicsit is együtt tudtál rezonálni a gondolataimmal, akkor nem írtam hiába.:)
Zsolt együtt-rezonálni tudok valamelyest...de ezeket a gondolatokat nem először
VálaszTörlésolvasom s nem csak tőled. A saját nézőpontodból igazad van. Igaz a kérdéseimre
ezt még nem érzem valódi válasznak..mert mi van ha az a szellem maga az energia?
Természetesen sűríthető-tágítható az energiamennyiség, más "minőségű"-nek látszó energiákat is magába olvaszthat, így más is lesz az energiamintázat ha úgy tetszik rajzolat. Mi nem vagyunk fénylények ?-dehogynem hiszen láthatjuk
magunkat , nem? Az anyag lehet sűrített fény ? A fény lehet sűrített sötét ?
Elképzelhető-e ,hogy a nap egy "másik" vetületből nézve fekete lyuk ? :)
Atis: Amit leírtál az teljesen rendben van, egyetértek vele.Megpróbálom neked egy kicsit részletesebben összefoglalni a látásmódomat a létezésünk okáról és alapjairól, ahogyan azt én gondolom.
VálaszTörlésMinden életforma lényegében ugyanabból az anyagból, kozmikus energiából van.A mi valódi énünk/lényünk az energia legtisztább, legragyogóbb formájában nyilvánul meg.Az energiának a minőségét két fő tényező határozza meg, a sűrűsége és rezgési sebessége.Minnél nagyobb rezgésszámon vibrál az energia, annál kisebbé válik a tömege, és amennyiben az energia szintünk eléri a kellő frekvencia szintet, fénytermészetűvé válhatunk.Ez a fizikai mivoltunk, az energiának a legsűrűbb formában való megtestesülése.A sötétség nem más, mint a fénynek a hiánya, ahogyan félelem és a gyűlölet a szeretet hiánya.A tudatlanság a tudásnak a hiányát jelenti, a tudatlanság pedig egyenlő a sötétséggel.Amikor lelkünk alámerült az anyagi univerzum tengerébe, elfogadta azt a tényt, hogy ideiglenesen elszakad a teremtő forrástól és több lélek töredékre ossza magát.Azokat a bátor lelkeket, akik a különválást választották, a kiváncsiság és a kalandvágy motiválta, hogy fölfedezzenek valami újat, hogy a teremtést más aspektusból is megismerhessék.A célból, hogy a felsőbb Istenségek létre tudjanak hozni egy új fajta energia minőséget, megalkották ezt az alacsony vibrációs energia közeget, amiben most élünk és amin keresztül új élményekkel és ismeretekkel gazdagodhat szellemünk.Ezért a különleges élettapasztalatért cserébe viszont nagy árat kellett fizetnünk, megfosztottak bennünket az emlékeinktől, feledésbe merült a Mennyországgal való örök kapcsolatunk.Vagyis elölről kellett kezdenünk a fejlődésünket a létezésben, az alapoktól kezdve kellett felépítenünk saját valóságunk megteremtését.Ebben azért kaptunk és kapunk is folyamatos támogatást/segítséget az Égiektől, sosem hagytak minket teljesen magunkra.A lényeg az, hogy ezt az anyagi világegyetemet meghatározó poláris energiák is a felsőbb isteni energiából származnak, csak annak korlátozott állapotában vannak jelen az életünkben.Teremtőnk vágya az, hogy a multiverzum összes létezője, valamennyi gyermeke újból összetudjon kapcsolódni vele, a felsőbb szférákon keresztül.Ahhoz, hogy eljuthassunk a létezés magasabb szintjeire, meg kell nyílnunk Isten előtt, ki kell tárnunk a szívünket és szellemünket és képessé kell válnunk integrálni magunkba a mennyei energiákat.A szent elménknek/szellemünknek, tudatunknak hatalmas teremtő ereje van, de ha élni szeretnénk isteni potenciálunkkal, ahhoz előbb rá kell csatlakoznunk Isten tudat hálójára, eggyé kell válnunk az Ő szeretet energiájával.Lelkünk Isten fényéből és szeretetéből tevődik össze!A sötétség és a fény, a jin és jang kettősége (férfi-női energia) ugyanannak az érmének a két felét jelenítik meg.A szeretet jelenti a teljességet, minden a szeretet isteni esszenciájából épül fel, a szeretet az alapja mindennek!A fehér szín magába foglalja az összes többi színt, miként a gömb alakzatban benne van minden lehetséges forma, az élet energia pedig a szeretetből fakad.Ahogyan egy virág magjában benne vannak azok az információk/programok, amik ahhoz kellenek, hogy kifejlett növénnyé váljon, úgy lelkünk is magában hordozza a kellő energia mintákat, amik az istenné válásunkhoz szükségesek.
Lehet, hogy kissé elvontnak, zagyvaságnak tünhet, amit elmondtam, de én ezekben hiszek.:)
Zsolt jelenleg pont az érmével kapcsolatos poénomat sütögetem ennek az oldalnak a forráspontján...a Dawid Wilcoc cikknek a hszi-ben. Szóval, szerinted az érmének két oldala van...jó neked s ha így írom: jó,neked akkor van azért különbség nem ? Ennyi erőből ugye a gömbnek hány oldala van ?
VálaszTörlésAzt meg különösnek tartom, hogy ha az összes fényt lekapcsolom akkor a sötét az van..hm? S ha a szeretet teljes hiányának a teljes közömbösséget nevezném meg akkor mi lenne a helyzet ? ugye itt az is kérdéses, hogy hinni és tudni
az ugyanaz-e vagy csak egyik a másikának előfeltétele-e //igen önellentmondásosnak tűnhet - de ez már az a kérdés mint ami a tik meg a toji esetében is fenn szokott állani. ;)persze szerintem :)mert csak ilyen kis zagyva vagyok vagy mi s a hülyeségszűrőm nem műkszik hehe :)
Atis: Én az érme hasonlatottal csupán arra akrtam utalni, hogy valójában minden Egy!Ahogyan a jin-jang szimbolum is mutatja, hogy a sötétség és a fény egymásba olvad, kiegészítik egymást.Az hogy a tyuk vagy a tojás volt-e előbb azt én sem tudom, de az tuti, hogy a lélek szikránkból visszaeredeztethető a teremtésünk kezdete.Az én meglátásom szerint a Fény az alapja a létezésnek, azaz a Forrás teremtő fényéből ered maga az Élet.A felső dimenziók magukba foglalják az alsó létsíkokat, Isten fénye körbeöleli az egész világmindenséget.A sötétség csak illúzió, amely eltakarja szemünk elöl az örök igazságot, miszerint a létezés alaptermészete a jóság és a szeretet.Isten mindent átható fényét pedig nem lehet lekapcsolni, maximum csak lekorlátozni, elhomályosítani/takarni tudják érzékelésünk elött a teremtés ragyogó fényét.
VálaszTörlésHa neked sok volt mára ennyi fényből, akkor nyugodtan elfátyolozhatod magadat a fénytől és maradhatsz az árnyékban, amennyiben neked úgy kényelmesebb..:)
Kedves Zsolt, csak ,hogy úgy értsd, ahogyan gondolom is : Téged a vallási mizéria igencsak bevitt a susnyásba---tömören. Így ha azt mondom, hogy a fény is illúzió akkor arra mit lépsz ? Képzeld el, hogy a bennem lévő sötét és a fény kifejezetten harmónikusan is megfér egymással és éppen melyik van aktuálisan többletben a másikhoz képest az a hangulatomtól is függ...nos, a hangulatom meg másoktól is függene...ha nem lennék önszabályozó rendszerrel ellátva, aminek a szabályozó gombját magam tekergetem. Az a bizonyos EGY -et eleve
VálaszTörléshetes számú vonással tudod leírni, ha leírnád egyszer is kézzel egy papírra.
Az istenfogalmadat meg tedd magadnak tisztába mert jelenleg is enyhén ateista
hozzáállásom van a papí dumákhoz. Példul sosem tudták megmondani mit is jelent a felső világ mert csak néztek magosra az égbe s meredezett a szemük , ha meg azt mondom, hogy belső világ akkor mindjárt nem is szükséges annyira kívűl keresgélni sem a jóságot sem a szeretetet...mert a szerelemmel semmit!
nem tudsz kezdeni így. Tudod, a nagy többség az aranykorba tart magam meg az aránykorba...szóval gondolkozhatnál előtte mielőtt állandóan a megtérítésemmel foglalkoznál...képzeld el, hogy nekem sikerült megtérülnöm magamtól...le is sátánoztak már ez miatt hehe :)S a végére csattanóként a világmindenséget a sötétség fénye öleli körül ami így nem is kör pláne nem szabályos. Tudod a fátyolon csak annak szükséges átlátni akinek van fátyla..:)
Aztán pont ezé' is vagyok jelen, hogy szinkronizáljam lehetőségeimhez mérten ezt a fogalomkavalkádot mert azt sem érted mi az a dimenzió, viszont történetesen és láthatóan dobálózol ezen fogalmakkal...pláne számosítva.
Na és egy slusszpoén: szerinted ki a fene tudja , hogy van a sötét és van a fény ? Így ha gondolkozol ezen rájössz , hogy az érmének 3 oldala van..mer' van éle is nemdede ? Szóval nem csak sötét/fej világos/írás lehetőség áll fenn. Na de hol ? Egységben egyenlőségben Ő van aki tudja, szóval a minden egy,- kissé túlzásnak tűnik, ám ha a minden egyben is van akkor ? egyenlő ?
Kedves Atis!
VálaszTörlésÉrtem, amit mondasz, és többé-kevésbé egyet is tudok érteni veled.Nézd, mindannyian más élet utat jártunk be és különböző lélek ösvényeken érkeztünk el oda, ahol most tartunk.Az jó, hogyha te úgy érzed, harmóniában vagy önmagaddal és a világgal, mert ez azt jelenti, hogy a számodra megfelelő utón haladsz.Annyi féle látásmód és igazság létezik, ahány ember él a Földön, éppen ezért én tiszteletben tartom és elfogadom mindenkinek a vélemyényét.Nekem viszont az a lélek feleadatom, hogy közelebb hozzam Istent a földi emberekhez, úgyis mondhatnám, hogy az a dolgom, hogy "lehozzam" a csillagokat az égről.:)
Ha te úgy érzed, nincsen dolgod Istennel, vagy más fény lényekkel, az teljesen rendben van a jelenlegi élet helyzetedben.Én viszont úgy vélem, hogy előbb-utóbb mindenki el fog jutni Istenhez(bocs, hogy már megint ilyen sokat emlegetem a Teremtőt, de kénytelen vagyok szóba hozni:).Az egyébként érdekelne, hogyha te nem hiszel egy felső isteni erőben, aki a szeretettől vezérelve alkotta meg a világot, és a fényt illúziónak hiszed csupán, akkor mi az, amiben hinni tudsz?
Igazad van abban, hogy létezik sötét fény is, elárulom, hogy ez az Univerzum egy sötétség alapú kozmikus játszótér, ami a célból lett megteremtve, hogy a sötét létezők/entitások ki tombolhassák magukat és tovább fejlődhessenek lélek szinten.A Teremtő ugyanis oly annyira szereti összes teremtményét, hogy lehetőséget biztosított a negatív/eltévelyedett gyermekeinek is, hogy saját akaratukból és erejükböl térjenek vissza a Fénybe.Az Égiek megtehették volna azt is, hogy a sötét, beteg lelkeket erőszakkal alakítják vissza fény állapotúvá, Ők azonban úgy döntöttek, hogy megadják nekik a szabad választás/akarat lehetőségét.Szóval ez a sötét kontra fény játék arról szól, hogy a Mennyország magába tudja integrálni a "sötét fény" energiájú létezőket úgy, hogy eközben a fényes oldal játékosai is fejlődhessenek, többé váljanak a játszma során.
Isten szemében mindannyian Egyek és Egyenlőek vagyunk, kivétel nélkül.Én magam is igyekszem ily módon szemlélni a világot és az azt benépesítő létformákat.
Boldog és eredményes életet kívánok neked!:)
Köszönöm kedves Zsolt, neked is hasonlóképpen kívánom.Rövidre zárom ezennel soraimat mivel nekem elég annyi is , hogy elolvastál jelenleg.
TörlésHogy miért azt nem árulhatom el mert semmit sem értenél meg a jelenlegi
látószögeden. Elégedj meg annyival talán, hogy amíg Te hiszel, addig magam meg tudok .... addig is amit hiszek esetleg az csak addig érvényes
mint eshetőség amíg meg nem értem és tudni is fogom vagy elvetem mint
számomra esedékes választás. Tudod amíg a Teremtőket és az istent következetesen kevered,amiben egy látószögön még igazat is adok Neked,
addig nem is értheted meg a mondanivalóm lényegét. Mint ahogyan a Nagy Egy és Nagy Egység között is van némi különbség így gondolhatod, hogy
mással is így van. Te mindenképpen a biztonságod érdekében elköteleződtél másnak, jelen esetben a mennyországnak az a Tenmagad döntése amiben nem a szabadságodból fakadó választást ejtetted meg.
Mondom mindezt azért mert ez belső döntésednek is felfogható lenne, de
külső forrásokból táplálkoztak a megéléseid és ez az általános vallási
témákat jelenti. Magam Szabad Vagyok és ezt értsd meg minden vetületében
úgy kollektív mint egyéni szinten is. Így ezennel ezen beszélgetést jelenleg be is fejezném és szépen meg is Köszönöm Neked az alkalmat és figyelmedet, ahogy illik. Tudod Önmagukban Egységek is és lehetőségeikben Egyenlőek is....de nem ugyanazok....akár vegyületeknek
is nevezhetném mint az Embereket is.Vannak tömegemberek meg egyéniségek is de ezt magad is tudod. :)- erre mondják nem mindegy idd ki vagy vidd ki a b-t.....
http://nemdumaoldal.blog.hu/2016/08/25/az_emberi_onrendelkes_nyilatkozata
TörlésÜdvözlet a NAGY ILLUMINATI RENDELÉSBŐL az Egyesült Államokban és az egész világon. Ez egy nyitott lehetőség, hogy csatlakozzunk az ILLUMINATI RENDELET testvériségéhez, ahol visszaszerezhetjük elveszett álmait, és ahol láthatjuk a gazdagság és a boldogság fényét is. bármilyen véráldozat. És az évek során világ vezetőinek, MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, TUDOMÁNYOS, SUPERSTARS és minden életművének van, szívesen látják Önt a világ minden tájáról a faj, a vallás és az etnicitás szempontjából.
VálaszTörlésKérjük, írjon nekünk a privát e-mail címre: greatilluminate99@gmail.com
Üdvözlet TEMPLE ILLUMINATI Egyesült Államok.666
Üdvözlet a NAGY ILLUMINATI RENDELÉSBŐL az Egyesült Államokban és az egész világon. Ez egy nyitott lehetőség, hogy csatlakozzunk az ILLUMINATI RENDELET testvériségéhez, ahol visszaszerezhetjük elveszett álmait, és ahol láthatjuk a gazdagság és a boldogság fényét is. bármilyen véráldozat. És az évek során világ vezetőinek, MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, TUDOMÁNYOS, SUPERSTARS és minden életművének van, szívesen látják Önt a világ minden tájáról a faj, a vallás és az etnicitás szempontjából.
VálaszTörlésKérjük, írjon nekünk a privát e-mail címre: greatilluminate99@gmail.com
Üdvözlet TEMPLE ILLUMINATI Egyesült Államok.666