KÉK
AVIANOK ÉS GÖMBÖK AZ ŐSI MŰVÉSZETBEN
– A Kozmikus Közzététel sorozat újabb,
rendhagyó epizódjában a műsor készítői William Henry
mitológiakutatót kérték
fel, hogy
vendégként csatlakozzon
Corey-ékhoz és kutatásai alapján mutasson
be olyan, korábbi
évszázadokból származó művészeti
alkotásokat, vallásos ábrázolásokat,
amelyek alátámaszthatják Corey
beszámolóit a gömb lények és Kék Avian-ok létezéséről. A
műsorban szó lesz a műalkotásokon szimbólumok útján elrejtett
tudásról és az ábrázolt jelenségek spirituális természetéről.
Itt
vagyunk Corey Goode-dal és a mai adásban egy különleges vendéget
köszönthetünk. Itt van velünk a legendás William Henry. Már
legalább az 1990-es évek vége óta ismerem a munkásságát és
ezen időszak során mindvégig nagyon következetes volt. Bejártam
már nagyon sok helyet, beszéltem már mindenről, amit csak el
tudsz képzelni: illuminátusokról, Ufo-król... Viszont William
kutatásainak középpontjában mindig is a felemelkedés állt,
mindig Krisztus volt a fókuszpontban és annak az üzenetnek az igazi
lényegére összpontosított, amit itt végső soron mindannyian közvetíteni szeretnénk.
William
hihetetlen mennyiségű, senki máséhoz nem hasonlítható munkát
végzett el a művészetek témakörében, és rájött néhány
nagyon-nagyon provokatív dologra. Amikor szembesültünk azokkal az
információkkal, amiket William összegyűjtött és láttuk, hogy
az mennyire alátámasztja Corey Goode beszámolóját, azt mondtuk
magunknak: "Ez az! El kell hoznunk őt a műsorba!" Úgyhogy
nagyon nagy várakozással tekintünk arra, amit a mai epizódban
elhoztunk nektek. William, köszöntelek a műsorban! Hogy vagy?
William
Henry: Remekül! Köszönöm!
Wilcock:
Röviden fel tudnád vázolni előttünk, hogy te mit értesz
„Felemelkedés” alatt?
Henry:
Nos, általában a hernyó és a pillangó hasonlatával szoktam ezt
megmagyarázni. Az alapelgondolás az, hogy a jelenlegi életünk,
amit emberi testünkben élünk egy báb-szakaszhoz hasonlít, de
mindannyiunkban ott van a lehetőség, hogy átlépjünk a
felemelkedés szakaszába, vagyis a következő szakaszba, amikor a
pillangó kibújik a bábból. Kicsit ahhoz hasonló a helyzetünk,
mint amit az egyik rajzfilmben láttunk, amikor két hernyó
beszélget és meglátnak egy pillangót. És az egyik azt mondja a
másiknak: "Velem ez soha sem fog megtörténni!". Vagyis a
problémánk az, hogy el sem tudjuk képzelni, hogy mit jelent a
Felemelkedés.
De ha egyszerűen akarnám megfogalmazni, azt mondanám, hogy a Felemelkedés azt jelenti, hogy égi utazóvá, kozmikus lénnyé válsz. Azt jelenti, hogy hátrahagyod a báb-szakaszt, átalakulsz és felveszel egy felemelkedett formát. Ahogy te is említetted, valóban azt tanulmányoztam, hogy hogyan jelenik meg a Felemelkedés a művészetben és elmondhatom, hogy majdnem mindig ugyanolyan módon ábrázolták. Egy humanoid forma, egy fénylény, egy ragyogó, sugárzó lény, ami gyakran egy gömbben - egy fénygömbben - jelenik meg. És ez a gömb valójában egy portált jelöl, egy olyasfajta, felemelkedésre használatos eszközt, ami végső soron a saját testünkből manifesztálódik.
De ha egyszerűen akarnám megfogalmazni, azt mondanám, hogy a Felemelkedés azt jelenti, hogy égi utazóvá, kozmikus lénnyé válsz. Azt jelenti, hogy hátrahagyod a báb-szakaszt, átalakulsz és felveszel egy felemelkedett formát. Ahogy te is említetted, valóban azt tanulmányoztam, hogy hogyan jelenik meg a Felemelkedés a művészetben és elmondhatom, hogy majdnem mindig ugyanolyan módon ábrázolták. Egy humanoid forma, egy fénylény, egy ragyogó, sugárzó lény, ami gyakran egy gömbben - egy fénygömbben - jelenik meg. És ez a gömb valójában egy portált jelöl, egy olyasfajta, felemelkedésre használatos eszközt, ami végső soron a saját testünkből manifesztálódik.
Wilcock:
Szerinted ez a Corey nevű fickó megőrült? Mit gondolsz arról,
amit idáig elmondott?
Henry:
Hallottam a történetét és rögtön rezonált mindazzal, amit
én az ősi világról tudok. Számomra egyáltalán nem hangzik
őrültségnek, mert tudom, hogy kék gömb lények léteznek. Tudok
róla, hogy az ősi feljegyzésekben Kék Avianokat - madárszerű
lényeket – emlegettek. Hogy aztán ezek vajon valódi lények,
vagy csak mitologikus létezők, azt nem tudjuk biztosan. Ugyanakkor
az emberiséget már jó ideje... használhatnám az a szót is, hogy
angyali lények" szállták meg" már több ezer évvel
ezelőtt. És az ősi műalkotásokban nagyon gyakran kék színű
lényekként ábrázolják, és gyakran tollas vagy madárszerű
lényekként mutatják be őket. Tulajdonképpen Kék Avian-okként
vannak ábrázolva!
Wilcock:
Néhányan azzal vádolták meg Corey-t, hogy előállt egy olyan
történettel, amelynek a valódiságára semmiféle bizonyíték
nincs. Viszont, amit most az előbb elmondtál, az alapján úgy
tűnik, hogy mégiscsak van rá valamilyen történelmi példa
korábbról.
Henry:
Pontosan. Mikor először hallottam Corey történetét, pontosan azt
éreztem, hogy "wow, itt van egyfajta rezonancia!" Hogy ez
nem olyasmi, amit csak úgy előhúzol a képzeletedből, mert
mindez nagyon-nagyon régóta megtalálható az emberi képzeletben.
Wilcock:
Meglátásod szerint, az általad tanulmányozott képzőművészeti
alkotások alapján, mi lehet a kapcsolat a kék madárszerű lények
és a Felemelkedés között?
Henry:
A Kék Avian-ok tanítók. Ők a fényhozók, ha úgy tetszik a
Felemelkedés misztériumainak tanítói. És ha megnézed ezeket a
lényeket, úgy tekintünk rájuk, mint az emberiség jótevőire.
Elmehetünk egészen odáig is, hogy azt mondjuk rájuk, hogy ők
"megmentők", de ez egy teljesen más kategória lenne,
úgyhogy ha egészen pontosak akarunk lenni, akkor azt mondhatjuk,
hogy ők az emberiség jótevői, a bölcsesség hozói. Megpróbálnak
rávenni minket, hogy ébredjünk rá a bennünk, a lelkünkben rejlő
potenciálra, és arra a képességre, amivel – ha úgy döntünk –
el tudjuk hagyni a Földet és utazni tudunk a kozmoszban.
Corey:
Azt mondod, hogy ezt a témát már 2002 óta kutatod, ugye?
Henry:
Így van! A misztikus kereszténység tanulmányozásán át jutottam
el ehhez a témához. Eredetileg Jézus mennybemenetelének
történetét kezdtem kutatni. A Bibliában világosan le van írva,
hogy Jézus felemelkedett egy felhőbe, és ha haladunk tovább a
történetében, amikor visszatér, ugyanilyen módon tér vissza:
egy felhőben. És ha áttanulmányozod a keresztény művészetet,
akkor, igen, egy felhőt fogsz látni. Azt fogod látni, hogy Jézus
egy felhőn áll, akárcsak a buddhista felhőlovasok. De a korábbi
ábrázolásokban sokkal inkább úgy jelenítették meg, hogy Jézus
felemelkedése egy kék gömbben történt, és sokszor még kék
színű lényként is ábrázolták. Ezzel a kék gömbbel emelkedett
fel a csillagokba vagy éppen ebben a kék gömbben tért vissza a
Földre. Egyértelmű, hogy ez valamilyen szállítóeszköz
lehetett.
Wilcock:
Nézzük meg akkor, hogy mit hoztál nekünk mutatóba?
Henry:
Rendben. Először is menjünk vissza Hórusz Templomába,
Egyiptomba, méghozzá Felső-Egyiptomba, a Nílus mellé, Krisztus
előtt úgy 300 évvel. Ezt fogjuk ott látni Hórusz Templomának
külső falán.
A
falba vésve láthatjuk ezeket a bámulatos ábrázolásokat, amiken
Hóruszt madárlényként ábrázolják. Kulcsfontosságú az is,
hogy nagyon kevés szín maradt meg ezeken a templomokon. De ha
kinagyítod, egyértelműen látszódik, hogy Hórusz egy kék színű
lény.
Wilcock:
Igen, határozottan látszódik némi kék szín az álla alatt
illetve a szeme felett.
Henry:
Pontosan. Mondhatod persze erre, hogy "oké, valaki biztos
kiszínezte utólag." Szóval, nem csak kitalálmány, hogy
Hórusz egy kék madárlény volt, ha úgy tetszik, egy Kék Avian.
De menjünk tovább, mert ott van nem messze tőle, Denderában
Hathor Temploma, amit ugyanabban az időben építettek.
Hathor
templomában láthatjuk azt a hihetetlen ábrázolást Hóruszról,
amint egy trónon ül tollakkal borítva, ami jelzi a számunkra,
hogy ő egy madár lény. A madár szimbólum itt nagyon nyilvánvaló.
A felemelkedés trónján ül, ami azt jelenti, hogy e trónnal képes
a csillagokba utazni. Nyilvánvaló, hogy ő itt egy kék madár
lény, illetve abban a kontextusban, ahogy mi beszélünk róla, egy
Kék Avian.
Wilcock:
Corey, az itt látható falvéseteken szereplő lények nem úgy
néznek ki, mint azok a Kék Avian-ok, akikkel te találkoztál?
Corey: Nem egészen így néznek ki.
Wilcock:
No, de akik ezeket a véseteket készítették szerinted szemtanúk
voltak, vagy sem? Szerinted ezek az ábrázolások csak legendákon
alapulnak?
Henry:
Nos... Lehet, hogy mindkettő. Soha nem tudhatjuk, hogy a művész
honnan szerezte az inspirációt. Hogy a denderai művész látott
egy kék Hóruszt vagy pedig az öregek mondták meg neki, hogy mit
kell a falra vésnie? Korábban előfordult a szövegekben, hogy
ilyen módon írták le ezeket a lényeket, de aztán az
interpretáció már szabadon történhetett a pontos források
alapján.
Wilcock:
A lényeg azonban adott: van egy kék színű humanoid test, madár
arccal – őrületes!
Henry:
Teljes mértékben. És ha itt megnézed Hóruszt - ahogy mondtam is
az imént – a felemelkedés trónján ül. Van tehát egy emberi
alak, akik felajánl egy szimbólumot a lelkéért, hogy azt
átengedjék, miközben Hórusz több
nagyon fontos eszközt is tart a kezében.
A
jobb kezében egy nagyon hosszú botot tart, ami a feltámadáshoz
használatos és arra való, hogy megnyissa vele a mennyország
kapuját. A bal kezében tartja az „élet kulcsát”. Corey, ha
most megnézed ezt a felemelkedéshez használatos botot és
megfigyeled az alsó részét, mit látsz?
Corey:
Úgy néz ki, mint egy hangvilla. Mintha valamiféle rezonancia
készülék lenne.
Henry:
Igen! Úgy néz ki, mintha valamilyen hangvilla lenne, olyasvalami,
ami szinte egyenértékű az élet kulcsával. Lehet, hogy ezek csak
szójátékok, de az is lehet, hogy itt valamiféle vibrációs
technológiát mutat be éppen.
Corey:
Olyan mintha finoman megcélozna vele valamit.
Henry:
Pontosan.
Wilcock:
Nos, a Wisdom Teachings egyik korábbi epizódjából tudjuk, hogy a
benu, vagy más néven főnixmadár, amit a bot tetején láthatunk
valójában egy pteranodon feje.
És
úgy tűnik, hogy időnként ezek a dinoszauruszok portálokon mennek
keresztül, és ezeken a portálokon keresztül átjönnek a mi
időnkbe. Az egyiptomiak látták ezeket a lényeket és
megörökítették őket a botokon. Úgy tűnik tehát, hogy a
pteranodon fejek a felemelkedéssel és portálokkal kapcsolatos
dolgokra vonatkozhatnak.
Henry:
Nagyon fura ez a kialakítás és hogy megegyezik pont egy
dinoszaurusszal, aminek igazából nem kellene szerepelnie ebben a
jelenetben. Hiszen mi itt most egy jótevőt keresünk, egy tanítót,
aki azt mondja: "elhozom nektek az élet kulcsát és egy
tanítást adok át nektek..." talán egy vibrációt, ami
megnyit valamiféle égi szállító járművet.
Corey:
És a Kék Avianok legfőbb üzenete is az, hogy emeld meg a
rezgésedet.
Henry:
Ugye, hogy abban is ez szerepel! Szóval az egész a rezgésről
szól. És ez a vibráció a szeretet – ők pedig leginkább azt
szeretnék, hogy ezt mi megismerhessük...
Corey:
Szeretet és megbocsátás.
Henry:
Ezek nyitják meg a kapukat. Figyeljük
meg nagyon alaposan, hogy mit tart a kezében. Nagyon gyakran egy
botot vagy pálcát. Továbbá figyeljük meg a trónt is, amin ül.
Itt van tehát Hórusz, aki egy tollakkal díszített ruházatot
visel, ami a repülésre, a felemelkedésre utalhat, vagy...
Wilcock:
...vagy az is lehet, hogy ezek valójában igazi tollak...
Henry:
Igen, lehetséges, hogy ezek ténylegesen valódi tollak. És Hórusz
ott ül a trónon. Más ábrázolásokon ezen a trónon valóban
tollak vannak. Ozírisz egy tollas trónszéken ül, ami annak a
szimbóluma, hogy repülni képes. Ennek segítségével tud
jönni-menni. És ahelyett, hogy egy nagy űrhajót, vagy valami
ehhez hasonlót mutatnának nekünk, egy egyszerű trónszéket
mutatnak. A misztikusok körében ezt „Merkaba trónszekér”
szakkifejezéssel illetik. Ezen a trónon ülnek ezek a lények és
ennek segítségével emelkednek fel. Nézzük meg a következő
példát, ami egészen rendkívüli.
Van egy
fáraó, aki a trónján ül és kezében tartja a számunkra
kulcsfontosságú eszközöket: a pálcát és a kulcsot... És
eközben egy csónakban, vagyis egy hajón tartózkodik, amit úgy hívnak:
az "Örökkévalóság Hajója", de a "millió évek
bárkája" kifejezést használják rá. Millió évek bárkája!
Vajon mit mond ez el nekünk? Mire utalhat?
Corey:
Nagyon sok mindenre!
Henry:
Igen. Arra, hogy ezek örökkévaló lények!
Wilcock:
Úgy tűnik, hogy a bal oldali fickó sokkal nagyobb, mint a jobb
oldalon álló. És az egyik dolog, amit Corey elmondott a Kék
Avian-okról, hogy sokkal magasabbak nálunk.
Corey:
Így van.
Wilcock:
Szóval akár ez is lehet egy kapcsolódási pont.
Corey:
Lehetséges, igen.
Henry:
Igen. Szóval, itt vagyunk egy kék gömbben. Van egy kék színű
lényünk és egy kék színű gömbünk. Ha összetesszük, akkor ez
egy kék színű gömblény.
Wilcock:
Őrületes. És ez egy csodálatos lapis lazuli kő.
Henry:
Igen és hozzá arany is és figyeljük meg a tetején a csillagokból
álló sort. Ezt az egyiptomi hieroglifát használják a menny
kifejezésére. És ez azt mondja el nekünk, hogy ez egy mennyei
lény, aki a millió évek bárkáján hajózik a trónján ebben a
kék gömbben.
Wilcock:
A csónak tehát lényegében egy hajó, ugye? Valami, ami...
Henry:
Valójában úgy néz ki, mintha egy féreglyuk lenne. A
lótuszvirágok a két végén olyanok, mintha egy féreglyuk szája
lennének. Vagyis ez a fickó ezen a féreglyukon keresztül utazik.
Ő egy boldog ember. Ez a célja minden embernek, aki a felemelkedést
kutatja. Be akarsz ülni te is abba az ülésbe.
Wilcock:
Corey, te pedig ezekkel a kék gömbökkel szoktál utazni az űrben,
igaz?
Corey:
Igen. Megjelenik a szobában, egy kicsit cikázik körülöttem, majd
megáll egy bizonyos távolságra tőlem, vár, amíg jelzek neki,
hogy készen állok és aztán pff! Megnöveli a méretét és ekkor
a belsejébe kerülök!
Henry:
Na tessék. Fogunk erről beszélni még, ahogy haladunk előre, mert
ez egy olyan kulcsfontosságú tapasztalat, amire mindannyian képesek
vagyunk. Mindannyian képesek vagyunk kapcsolatba lépni a felvillanó
kék fényekkel, meg tudjuk nyitni és be tudunk lépni egy kék
gömbbe és utazni tudunk vele. De haladjunk tovább az időben 300
évet, hagyjuk el Egyiptomot és most nézzük meg, hogy mit látunk
itt a bal oldalon.
Wilcock:
Ez őrület! Hiszen azok szárnyak! Az a valami úgy néz ki, mintha
egy kék gömb lenne. Ragyogás látható körülötte, mintha egy
portál rétegei lennének.
Henry:
Igen, ez az Utolsó Ítélet jelenete. Vagyis a Második Eljövetelé,
amikor is Jézus visszatér. Felemelkedett egy felhőbe és az
Apostolok cselekedeteiben leírják, hogy ugyanolyan módon fog
visszatérni, mint ahogy elment: ezzel a felhővel.
Ez a kép
Fra Angelico festménye és valamikor a reneszánsz idején készült.
Az látható rajta, amint Jézus a felemelkedés trónján ül,
körülvéve ezzel a mandorlával, vagy mandula alakú fénykapuval,
ami körül kék színű angyali lények, kék madarak láthatók.
Wilcock:
Elképzelhető, hogy Fra Angelico valamiféle misztériumiskola tagja
lehetett?
Henry:
Igen. Ő a Medici család egyik kegyeltje volt. Mai áron számítva
50 millió dollárnak megfelelő összeget fordítottak arra, hogy
kutassák a felemelkedés illetve a mennybemenetel titkát. Ezt
hívják Corpus Hermeticum-nak.
Megfejtették,
majd elmentek olyan festőkhöz, mint Sandro Botticelli,
Michelangelo, Fra Angelico és azt mondták nekik: "oké, itt
vannak a felemelkedés kulcskódjai, és azt akarjuk, hogy rejtsétek
el a műalkotásaitokban". És ők pontosan ezt tették.
Corey:
Számomra ezt azt jelenti, hogy a misztériumiskolák beavatottjainak
tudniuk kellett a Kék Avian-okról.
Henry:
Kellett, hogy tudjanak róluk. Ha megnézzük csupán a kép első
rétegét, azt mondhatjuk: "oké, az a mandula alakú kapu
valójában egy portál." És ezt a portált kék madárszerű
lények tartják nyitva. Több ezer éve jönnek és mennek a földi
síkon. És most itt van Krisztus, mint az új Hórusz - ahogyan őt
nevezték - és kapcsolódik a Kék Avian-okhoz és az égi
utazáshoz. Ezen a
portálon vagy kapun keresztül jön-megy a kozmoszban, ezekkel a kék
lényekkel körülvéve. És ez azt mondatja velem, hogy ez
ugyanannak a misztériumiskolának a része. Ezt láthatjuk tehát
ezen a képen.
Corey:
Azt hiszem, nagyon sokan találkozhattunk már ezekkel a képekkel
korábban, de ilyen mélységű kutatások hiányában még soha sem
kötöttük össze igazán a látottakat.
Henry:
Igen. Ha egy átlagos, keresztény hitű vagy bármilyen más személy
megnézi a képet, azt mondja: "oh, Jézust kék angyalok veszik
körül". Persze, ha egyáltalán észreveszik ezt, mert lehet,
hogy nem is veszik észre. Ugyanis ilyen módon rejtették el őket
az egyszeri szemlélő elől. Először nem is tűnik fel, hogy a kép
úgy van megkomponálva, hogy Jézus a kapuban körül van véve
ezekkel a lényekkel.
Wilcock:
Szeretnék ide gyorsan beszúrni valamit, aminek hallatán az
összeesküvés elméletek hívei is talán leengedik majd a
fegyverüket. Ugyanis az Edgar Cayce-anyagokban és az Egység
Törvényében is az olvasható, hogy az egyiptomi misztériumiskolák
tanításai eredetileg nagyon pozitív szelleműek voltak. Ízisz,
Ozirisz, Hórusz pozitív lények voltak, akik lényegében ugyanazt
tanították, mint Krisztus. A Cayce-anyagokban is ez szerepel és az
Egység Törvényében is. És ezeket a tanításokat aztán később
negatív szándékú lények kooptálták és eltorzították. Szóval
végső soron a Cayce-anyag azt mondja, hogy Thoth Hermész
Triszmegisztosz valójában Krisztus korábbi inkarnációja volt.
Henry:
Igen.
Wilcock:
És Thoth az egyik Kék Avian, igaz?
Henry:
Nos – minden bizonnyal láthatod őt madárszerű lényként, ibisz
fejjel. Nem tudom, hogy van-e róla olyan ábrázolás, amin kék
színű lenne... De nem is kell feltétlenül kéknek lennie ahhoz,
hogy kapcsolódjon ehhez a madár fajhoz.
Wilcock:
Lehet, hogy egy madárszerű humanoid volt.
Henry:
Pontosan. Amikor először jártam Egyiptomban, soha nem felejtem el,
amikor az idegenvezető azt mondta, hogy a kereszténység egy
egyiptomi vallás. Mire én: "Hogy érted ezt? Muszlimok vagytok
meg arabok." És csak miután már harmadik alkalommal hallottam
ezt, akkor sikerült megértenem. A kereszténység egy egyiptomi
vallás, amelyben Jézus tölti be Hórusz szerepét. A
misztériumtanítások képezik a kereszténység misztikus oldalát:
a gnosztikus kereszténységet, amely Egyiptomból ered. Úgy értem,
a kereszténység Egyiptomból jött. Az egyetlen dolog, amit a
Katolikus Egyház tett, hogy megpróbálta elszakítani ezt a
kapcsolatot Egyiptommal. Mert ha egyszer követed Jézus útját
Egyiptomba... akkor hirtelenjében szembejönnek veled a misztikus
vonatkozások, és más hasonló dolgok.
Corey:
Vagyis túl sok kérdés merülne fel.
Henry:
Így van. Úgyhogy az egyház szerint inkább ne is merészkedj oda
:)
Wilcock:
Emlékszem rá, hogy ültünk egyszer Graham Hancock egyik előadásán,
amit az egyiptomi spirituális tanításokról tartott és e
tanítások közt szerepelt az, amikor mérlegre teszik a szíved és
egy tollat és a szívednek könnyebnek kell lennie ahhoz, hogy
felemelkedhess.
Henry:
Igen, abszolút. Egy pillanatra menjünk vissza és nézzük meg
Maat-ot, aki reiki vagy gyógyító energiát sugároz a trónján
ülő fáraó felé. És a feje tetején tartja a tollat. Nos, ez
ugyanaz a toll.
És
ez számomra azt mondja el, hogy ezek a lények itt a Földön
átmentek ezen a teszten. A képen látható lény szíve könnyebb,
mint a toll. Ő egy tiszta lény. Ez az egyetlen módja annak, hogy
trónra kerülhessen. Tiszta a szíve. Ő a fény és szeretet lénye.
Wilcock:
Térjünk vissza egy pillanatra a reneszánsz művészethez. Azt
mondod, hogy a Mediciek rendelkeztek a misztériumiskolák
hagyományaival és rendelkezhettek olyan dokumentumokkal is, amiket
más emberek nem láthattak és ezekben a dokumentumokban ilyenfajta
képek is lehettek?
Henry:
Minden bizonnyal. Ez nem is lehet kérdéses, mert amit tudtak –
amit megállapítottak a Corpus Hermeticum tanulmányozása során,
amit Egyiptomból kaptak és úgy hitték róla, hogy az tartalmazza
az eredeti misztikus keresztény tanításokat – az a kép ereje
volt. A Corpus Hermeticumban megtalálható egy nagyon fontos idézet:
"A kép mutatja neked az utat." Szóval nagyon-nagyon
eltökéltek voltak, hogy dekódolják és megfejtsék a képben lévő
üzentet, amely emlékeket keltett életre, kiváltotta bizonyos
összefüggések meglátását, és ezek révén elkezdhetted végre
összekötni a pontokat.
Kisgyerek koromban sokat olvastam a Highlights magazint, ami gyerekeknek készült. Ültem a földön és volt egy olyan oldal, amin meg kellett találni tizenöt dolgot, amit elrejtettek a képen. Volt ezekről egy egész lista. Órákat töltöttem vele. És most, felnőttként, lényegében ugyanezt teszem. Művészeti alkotásokat nézek és keresem azt a tizenöt dolgot, amit elrejtettek a képen. Viszont most nincs róla lista, hogy mit is kellene megtalálnom. A Medicieknek és más beavatottaknak viszont volt listájuk hozzá, mert felrakták ezeket a dolgokat a képekre, nekünk pedig a lista nyomára kell akadnunk. És mi pontosan ezzel foglalkozunk.
Kisgyerek koromban sokat olvastam a Highlights magazint, ami gyerekeknek készült. Ültem a földön és volt egy olyan oldal, amin meg kellett találni tizenöt dolgot, amit elrejtettek a képen. Volt ezekről egy egész lista. Órákat töltöttem vele. És most, felnőttként, lényegében ugyanezt teszem. Művészeti alkotásokat nézek és keresem azt a tizenöt dolgot, amit elrejtettek a képen. Viszont most nincs róla lista, hogy mit is kellene megtalálnom. A Medicieknek és más beavatottaknak viszont volt listájuk hozzá, mert felrakták ezeket a dolgokat a képekre, nekünk pedig a lista nyomára kell akadnunk. És mi pontosan ezzel foglalkozunk.
Corey:
Meg kell fejtenünk a rejtvényt
anélkül, hogy lenne hozzá listánk.
Henry:
Pontosan, pontosan.
Wilcock:
Amiről az imént beszéltél, az számomra nagyon hasonlít a gnózis
koncepciójához, amikor is az információ élő. És amikor arra
rávilágítasz, akkor az kiváltja benned az átalakulást.
Henry:
Így van, teljes mértékben. Tehát tulajdonképpen azok a képek,
amiket itt bemutatunk, mint pl amikor Jézus ül a felemelkedés
trónján, az valójában nem egyszerűen csak egy statikus kép.
Hanem a misztériumiskolák számára ez valójában maga egy portál.
Azt akarják, hogy te magad is lépj be a képen ábrázolt
jelenetbe. Azt akarják, hogy rájöjj arra, hogy itt és itt mit
kell tenned, annak érdekében, hogy te is megkezdhesd az utazásod
ebben a kék gömbben. Erről szól az egész földi élet. Erről a
felemelkedésre szolgáló gömbről. És amikor ebben a kék gömbben
vagy, akkor tudod, hogy felemelkedtél. Talán azok az angyali
lények, akiket keresünk, itt vannak a közeledben és körbevesznek
téged. Talán éppen Jézus ül itt a közeledben, aki visszatért
azért, hogy segítsen neked a felemelkedésben.
Corey:
Talán adtak nekem egy kis haladékot.
Henry:
Igen, nos ez egy nagyon nagy jelentőségű kép és üzenet a
számunkra, amit ma már képesek vagyunk megérteni. Mert ma már
rendelkezünk a csillagkapuk, féreglyukak és a csillagközi utazás
koncepciójával. Tudjuk azt is, hogy emögött egy egész fizikai
húzódik meg. És ezek azok, amik bele vannak kódolva ezekbe a
képekbe: az egész csillagközi fizika, ami ténylegesen egy új
spiritualizmust jelent. Én úgy hívom: "csillagkapu
metafizika". És ezt találhatjuk meg az ősi Egyiptomban. Ezt
találhatjuk meg a kereszténységben és a buddhizmusban, akárcsak
az iszlámban.
Wilcock:
Nem is beszélve azokról az emberekről, akiknek halálközeli
élményeik vannak, aminek során fénylényeket látnak, akik egy
gömbszerű aurával rendelkeznek maguk körül.
Henry:
A halálközeli élmény során tapasztalt fényfolyosó egy
féreglyuk. Erre eléggé biztosan mondhatjuk azt, hogy ez tény. De
még ennél többet is mondhatunk. Tudjuk tehát, hogy a féreglyukak
léteznek. És végső soron mindannyian képesek vagyunk megnyitni
egy féreglyukat magunkon belül. Ez az elgondolás képezi az
alapját ezeknek a képeknek. Nézzük meg például ezt. Itt van
Jézus, amint épp a trónján ül és egy kék színű gömbben van.
És a gömb telis-tele van csillagokkal.
Wilcock:
Az a trón nem is érintkezik a talajjal, ugye? Hanem egyszerűen
levitál.
Henry:
Igen, levitál. Néha kicsit úgy viselkedem, mint Forrest Gump és
amikor meglátok egy csillagokból kirakott gyűrűt, vagy egy kaput,
akkor azt mondom rá: "ez egy csillagkapu". Jézus itt egy
csillagkapuban ül. Vagy mondjuk másképp, ami talán jobban
érhetőbb az emberek számára: mi van akkor, ha Jézus
csillagkapukon keresztül utazott? Mi van ha időutazó volt, és a
kék gömb éppen erre szolgált? Mi van, ha ez tényleg így volt?
Wilcock:
De azt gondolom, hogy ez azt is magában foglalja, hogy ezek a képek,
amiket most mutatsz nekünk, nem csak szabad művészi választás
eredményeképpen jöttek létre. Hanem a készítőik ezoterikus
tudásán alapultak.
Henry:
Úgy van.
Corey:
Túl sok különböző művész festette le ugyanazt.
Henry:
Tudod, hogy honnan tudható mindez? Onnan, hogy a kép alkotói
gyakran ismeretlenek. Olyan, mintha a művészek azt mondanák ezzel:
"Ez nem rólam szól. Ez nem az én nagyságomat hirdeti."
Hanem az üzenet volt a fontos. Így aztán a képek készítőjét
sok esetben nem ismerjük.
Corey:
Ez nagyon fontos.
Henry:
Mi pedig ezt próbáljuk megfejteni: "Oké, mi a valódi,
mögöttes üzenet?" Mert tudták, hogy a legtöbb ember, ha
megnézi ezeket a képeket, át fog siklani rajta. Vagy pedig nem
fogja érdekelni őket. De ha valóban érdeklődést mutatsz efelé,
akkor viszont rájöhetsz: "oké, ez tehát a valódi üzenet."
Wilcock:
Nézzük meg azt a négy angyalt Jézus körül ebben a kék gömbben.
Kik lehetnek ők? Mit tudunk róluk?
Henry: Ők
arkangyalok és a trón őrzői. Néha oroszlánként, bikaként,
férfiként vagy sasként ábrázolják őket, ami tulajdonképpen az
evangélisták négy fő szimbóluma és négy irányzata is és így
tovább. De a fő céljuk, hogy jelezzék a számunkra, hogy mindez a
mennyei birodalmakban történik és erre az erőre van szükség a
repüléshez, a felemelkedéshez - egy angyali szupererőre.
Wilcock:
Azt hiszem, az "angyal" szó görögül "ángelos",
ami azt jelenti: "hírnök".
Henry:
Pontosan.
Wilcock:
Szóval, Corey, William azt mondja, hogy őrzők, hírnökök. Ez mit
idéz fel benned?
Corey:
És korábban azt is mondta, hogy tanítók. Eszembe juttatja azokat
az embereket, akik maguk is tapasztalatokat szereztek ilyen kék
gömbökkel. Egy kék gömböt láttak, ami megjelent előttük. És
néha tudatosan fel tudják idézni, hogy információkat kaptak a
gömbből. Szóval ezek a gömbök tudást és információt adtak át
nekik, ami mindig azt tartalmazta, hogy a fejlődés és a változás
mindig belülről érkezik el hozzájuk.
Henry:
Így van. Ezzel a témával foglalkoztam a Gaia Tv-n "The
Awakened Soul" (A felébredt lélek) néven futó műsorom "A
lélek kék gömbje" című epizódjában.
Corey:
Hallottál arról, hogy kék gömbök látogattak meg embereket és
üzenetet adtak át nekik?
Henry:
Igen. Ez nagyon lényeges. Van egy indiai guru, Swami Muktananda.
Corey:
Hallottam már ezt a nevet.
Henry:
Szóval, Swami Muktananda azt mondja, hogy a legmélyebb meditációs
élmény, amiben csak részed lehet, és amire felkészítheted
magad, hogy megemeled a rezgésedet, és így magadhoz vonzol egy
ilyen kék gömb lényt, vagy egy fényvillanást. Manifesztálódni
fog előtted és a mérete akkorára megnőhet, hogy egy ember át
tud rajta menni...
Corey:
Most csak viccelsz, ugye?
Henry:
… vagy pedig be tud lépni a gömbbe és utazni tud vele.
Corey:
És ez le van írva az egyik könyvében?
Henry:
Aha.
Corey:
Wow!
Henry:
Nos, ez elég félelmetes, mert ugye jelenleg most a felvétel idején
a Colorado államban lévő Boulder-ben vagyunk éppen. A főiskola
elvégzése után vonaton utaztam ide, Boulder-be, hogy jelentkezzek
a Narópa Intézetbe. (Szerk. - A Narópa
Intézetet Csögyam Trungpa, egy Oxfordban tanult tibeti láma
alapította, aki az emberiség szolgálatának szentelte életét. Az
Intézet megalapításával egy újfajta kulturális tudatosságot
szeretett volna meghonosítani.)
És
amíg ide tartottam, találkoztam két fickóval, akik Muktananda
hívei voltak. Az egyikük szinte már beteg volt attól, hogy az
ashram-on (spirituális elvonulóhelyen) kell élnie, és nem akarta
tovább csinálni ezt. Az egyik teremben összefutott Muktanandával,
de úgy, hogy ő volt a terem egyik, Muktananda meg a másik végében.
Amikor Muktananda megjelent, feltette a kezét és egy kék fénylabda
jelent meg a kezei között, amit odadobott a srác felé. És
eltalálta vele a srácot, aki szinte rohamot kapott az eksztázistól.
Szó szerint görcsbe rándulva fetrengett a földön... És ezt az
egész sztorit ez a srác személyesen mondta el nekem a vonaton.
Tisztára véletlen, ugye? És hogy befejezzem a történetet, mikor
Muktananda odament hozzá, azt mondta, „ugye most már boldog vagy
és élvezed, hogy itt lehetsz?” És ő meg mondta, hogy „igen,
igen, igen!” Ezt követően a fickó mosott, takarított, és
mindent megcsinált, amit csak kellett.
Corey:
Hát azt hiszem, ez egy elég gyors módja a rezgés megemelésének!
:)
Henry:
Pontosan. Számunkra az üzenet mindebben az, hogy 2500 évnyi
dokumentáció szól arról, hogy ezek a kék gömbök itt vannak
közöttünk. Elképzelhető, hogy most jött el az ideje annak, hogy
az emberek tömegesen kezdjék el fejleszteni azon képességüket,
hogy ez a tapasztalat velük is megtörténhessen. Ez hihetetlen!
Szerintem teljesen természetes jelenség, ha egy kozmikus lény
képes ilyesfajta élmény megtapasztalására. Megint csak vissza
kell utalnom a hernyós példára, aki azt mondja: „soha nem leszek
képes erre.”
Corey:
Mindenki képes lenne rá.
Henry:
Pontosan.
Wilcock:
Említetted a The Awakened Soul című műsorodat.
Henry:
Igen, ez a műsor itt a Gaia TV-n fut, összesen 13 epizódot
készítettünk és a Felemelkedés elveszett tudományáról szól. A
legelejétől kezdjük. Megpróbálom történelmi kontextusba
helyezni a felemelkedés alapkoncepcióját. Visszamegyünk a
történelembe és azt mondjuk: „hé, hiszen erről már nagyon rég
óta beszélünk.” Nézzük meg a történetét. Nézzük meg a
művészeti alkotásokat. Fokról fokra haladjunk, így aztán
láthatjuk, hogy nagyon sok ember... Vegyük például azt a
kifejezést, amit a New Age körökben gyakran emlegetnek, amikor azt
mondják: „Csillagmag vagyok.” És ettől nagyon sokan ódzkodnak.
De az emberek nem tudják, hogy ezt a kifejezést először a sztoikusok
használták az ókori Görögországban, időszámításunk
előtt 200 évvel, amikor arról kezdtek beszélni, hogy a lelkünk
egy csillagmag.
Corey:
Én azt gondoltam, hogy ez egy New Age-es kifejezés.
Henry:
Igen. És ez az egyik lényege a The Awakened Soul műsornak. Azt
mondjuk: „hé emberek, erről a dologról már nagyon rég óta
beszélnek. Nézzük meg az erről szóló történelmi
dokumentumokat. Vegyük hozzá a művészeti alkotásokat, és
mutassuk meg, hogy mindnyájan képesek vagyunk erre.” Úgyhogy,
nagyon izgalmasnak találom, és köszönöm, hogy megemlítetted.
Wilcock:
Térjünk át egy másik témára. Mi van még a tarsolyodban a
számunkra?
Henry:
Menjünk vissza a Krisztus utáni negyedik évszázadba, Egyiptomba.
Ezt a képet a kairói Kopt Múzeumból hoztam. A koptok egyiptomi
keresztények. Hitük szerint náluk van az eredeti keresztény
történet, aminek a nézőpontja nagyon különbözik attól, ahogy
ma a legtöbb ember a kereszténységre tekint. A lényeg azonban,
amit itt látunk, hogy Jézus ül egy trónon, és egy könyvet tart
a kezében és az egész jelenet egy kék gömbben látható. Ez egy
felemelkedési jelenet.
Wilcock:
Csak hogy a szkeptikusoknak is kedvezzünk egy picit, lehetségesnek
tartod, hogy a képek készítői láthatták egymás munkáit? Vagy
pedig ezek az alkotások földrajzi szempontból is nagyon
elszigeteltek egymástól?
Henry:
Földrajzilag messze esnek egymástól. Ugyanakkor lehetséges, hogy
a kr.u negyedik évszázadban valaki elment Egyiptomba és megnézte,
majd aztán lemásolta. De maga az alapgondolat részét képezi a
keresztény dokumentumoknak. Ez az a tapasztalás, amiről szó van.
És ezt más emberek is alátámaszthatják, olyanok, akiknek hasonló
tapasztalataik voltak, mint pl Corey.
Corey:
És korábban ugye a művészet a hagyományban gyökerezett.
Henry:
Igen, és az emberek is kötődtek a hagyományokhoz. Nem
változtatták meg az irányvonalat és nem álltak elő a saját
interpretációjukkal, mert a hagyomány szent volt.
Wilcock:
Valami más is eszembe jutott ezzel kapcsolatban. A Bibliában az
áll, hogy Jézus csak példabeszédek útján szólt a tömegekhez.
De aztán a kulisszák mögött – vagyis, amiket nem olvashatsz el
a szentírásban - a tanítványainak olyan dolgokat is elmondott,
amik nem példabeszédek voltak. Gondolod, hogy ez is részét
képezhette a leplezetlen tanításoknak?
Henry:
Azt gondolom, hogy ez részét képezi a kereszténység titkos
tanításainak. Mert egy átlagos keresztény valószínűleg soha
sem látott ilyen képeket. És ennek megvolt az oka, mert ezek a
képek csak a beavatottak számára készültek.
Corey:
Igen, én magam is keresztény nevelést kaptam – és még ma is
kereszténynek vallom magam – mégsem láttam ezeket a képeket
eddig.
Henry:
Igen, mert az egyház hierarchiája azt mondja: „ezt megtartjuk
itt, aztán talán majd az emberek felfedezik saját maguk.”
Szóval, ha megnézzük ezt a képet, akkor eléggé provokatívnak
találhatjuk, mert itt van ugye Jézus egy kék gömbben. Szeretném
felhívni a figyelmet, hogy ezek koncentrikus körök. És ha én
szimbolistaként koncentrikus köröket látok, akkor két dologra
gondolok. Vagy hang vagy pedig rezgés. És ebben az esetben a képen
látható körök a hangrezgéseket próbálják imitálni.
Corey:
És akkor vissza is tértünk a hangvillához.
Henry:
Pontosan. Visszatértünk a hangvillához, az élet kulcsához.
Emellett eszembe juttat egy portált, vagy egy vortex-et, egy
átjárót, illetve egy féreglyukat is. Mindezt leolvashatjuk
a képről és azt mondhatjuk: „rendben, itt van Jézus, amint ül
a trónján egy vibrációs átjáróban”. Nyilvánvalóan fényt
és szeretetet áraszt, és keresztülutazik a kozmoszon. És vegyük
hozzá a képen szereplő egymással ellentétes irányba forgó
gyűrűket is. Azt a torziós mezőt. Miről beszélünk itt?
Corey:
És lehet akár egy magasabb rezgésű lény is, és lehet az is,
hogy vibrációk áradnak ki belőle.
Henry:
Ez itt a kulcspont, mert ezek szupermagas rezgésű lények, akik
messze túl vannak a mi normális érzékelésünkön. Szóval kell
nekik valamilyen módszer vagy jármű, amivel lelassulhatnak, hogy
képesek legyünk érzékelni őket. És talán ez lehet a kék
gömbök funkciója is. Egészen biztos, hogy ez a funkciója a
trónnak, mert itt most meg fogok osztani egy ezoterikus titkot. Az a
zsámoly, amire Jézus a lábát teszi a trónszék előtt, az a
Szövetség Ládája. A kereszténység általában mellőzi a
frigyládát, mert azt az Ószövetség részének tekinti. És
Jézusnak nincs szüksége a frigyládára.
Corey:
Igen, az Új Szövetség miatt.
Henry:
Igen, az újonnan kötött szövetség miatt. De a lábát mégis
erre a zsámolyra helyezi. Mert a frigyláda Isten zsámolya. Ez a
Föld és a Szövetség ládája. Szóval, mi van akkor, ha a
Szövetség Ládája is valamiféle készülék, ami lelassítja őt
ahhoz, hogy egyáltalán képesek legyünk őt érzékelni? Mert
máskülönben túl gyorsan mozogna és teljesen kívül esne a mi
érzékelésünk határain.
Corey:
Az Ószövetségben úgy írják le, mintha valamiféle készülék
lenne.
Henry:
Abszolút. Semmi kétségem sincs afelől, hogy ez valamilyen
készülék.
Corey:
Méghozzá egy többfunkciós készülék.
Henry:
Pontosan. És én még egészen addig is hajlandó lennék elmenni,
hogy ez nemcsak egy elektromos készülék, vagy valamiféle
radioaktív fegyver, hanem egy teleportálásra szolgáló masina. De
ez már túl messzire vezetne minket a jelen beszélgetésünktől...
Wilcock:
Nos, Jerikó falainak ledöntésekor ezt a ládát használták,
megfújták a kürtöket és a falak hirtelen sárrá változtak. A
kő folyékonnyá vált és leomlott.
Corey:
Rezgéseket használtak.
Henry:
Igen, minden bizonnyal. De megint csak a képre nézve, itt van egy
trón és vele együtt egy kék gömb. Ez az egyiptomiak képe a Kék
Avian-okról.
Wilcock:
Erről eszembe jutott valami. Ha megnézzük ezeket a koncentrikus
köröket, bámulatosak! 2001 áprilisában, imádkozás közben azt
mondtam, hogy az egyetlen dolog, ami még nem történt meg velem –
mivelhogy olvastam azokról az emberekről, akik kék gömböket
láttak – hogy szeretném, ha ez velem is megtörténne.
Majd
ezt követően felhívtam apámat. A telefonvonalba aztán
bekapcsolódott a bátyám is, úgyhogy ez egy háromszereplős
beszélgetés volt. És ekkor a bátyám elkezdte magyarázni, hogy
meditáció közben látott egy kék gömböt. Megjelent a szobában,
lebegett egy ideig, majd felment a mennyezetig és ott egy nagy
vortex-szé változott. A bátyám úgy magyarázta, hogy a szélén
világosabb volt és a közepe felé haladva egyre kékebb lett.
Corey:
Amikor David elmondta ezt nekem, teljesen ledöbbentem.
Wilcock:
A gömb átváltozott egy csillagkapuvá. Úgy nézett ki, mint egy
féreglyuk, ami felért egészen a mennyezetig. És amikor
elhalványult, azt mondta a bátyámnak: „a felemelkedés, amiről
a testvéred ír, nem egyszerre fog megtörténni. Hanem egymást
követő felemelő események sorozata lesz. Számodra ez volt az
első ilyen esemény.” Teljesen eldobtam az agyam. És ezeket a
képeket nézve most azt mondom: a bátyám pontosan ezt láthatta.
Henry:
Itt látható a kép egy részlete. Jézus egy könyvet tart a
kezében, a Tudás Könyvét.
Ez
a könyv arról szól, hogy hogyan érheted el mindezt. És ott van
még egy melldísz is, amin egy kereszt látható, ami a nyitott
szívcsakrára utalhat, ugye? És a képen éppen áldást oszt ránk.
Ha elég érzékenyek vagyunk és ráhangolódunk a szimbolikára,
azt mondhatjuk: Jézus meghív minket, hogy nyissuk meg magunkból
ezt a kék gömböt, illetve meghívja ezt a kék gömböt a
tudatunkba, hogy képesek legyünk erre a tapasztalásra.
Corey:
Ez bámulatos.
Wilcock:
Corey, szerinted mi lehet a kapcsolat Jézus üzenete és a Kék
Avian-ok és gömb lények között és talán ide vehetjük még a
belső földi embereket is, azon beszélgetés alapján, amit
Kaaree-val folytattál a könyvtárban? Hogyan áll ez össze egy
egésszé?
Corey:
Nos, az ő üzenetük arról szól, hogy bocsássunk meg másoknak,
bocsássunk meg saját magunknak és folyamatosan törekedjünk mások
szolgálatára, és emeljük meg a rezgésünket – belülről
fókuszáljunk a fényre. És persze hogy előbb vegyük ki a
gerendát a saját szemünkből, mielőtt a szálkát meglátnánk
mások szemében. És ez nagyjából megegyezik az összes vallás
tantételével.
Henry:
Így van, abszolút. Ami számomra kivehető ebből az üzenetből,
hogy azt mondja: "ez már további motivációt biztosíthat a
számunkra ahhoz, hogy ténylegesen meg is csináljuk." Mert
hiszen most már tudsz róla, hogy nem azért kell szolgálnod az
életet, hogy jutalmat kapj érte. De ha tudod, hogy ez maga a
jutalom, akkor az azt hiszem, ténylegesen motiválhat téged.
Corey:
Igen. Nézzünk még meg pár képet, mert bámulatosak.
Henry:
Ok. Ez itt a Sínai-hegy. Mindannyian ismerjük Mózes és a
Sínai-hegy történetét. Van ott egy gyönyörű kolostor, ahol
eleinte elkezdték kidolgozni ezeket a korai képeket. Itt van a
felemelkedő Krisztus egy szivárvány hídon egy kék gömbben, ami
megint csak tele van csillagokkal. Szóval ez nyilvánvalóan egy
másik portál vagy kapu, ami azt jelzi, hogy Jézus keresztül
utazik az égi birodalmakon.
Wilcock:
Mit jelent az, hogy szivárvány hídon ül?
Henry:
Ez azt jelenti, hogy egy ún. fény szivárványtestben van. A
tibetiek ezt a kifejezést használják erre. A keresztények
"dicsőséges test"-nek vagy "feltámadt test"-nek
nevezik. A korábban emlegetett példázat alapján, ez már a
pillangó, vagyis az emberi evolúció következő szintje. A bennünk
lévő fénytestet egy sugárzó, szivárványszínű fényként
ábrázolják. Bármikor, ha azt látod, hogy Jézus egy szivárványon
ül vagy szivárványszínű fény borítja be, az azt jelenti, hogy
a dicsőséges testben van, ami végül is egy szójáték – a
"dicsőséges" (glory) és a ragyogó sugarak (glow rays)
szavakból. Jézus ezen a képen egy ragyogó sugarakból álló
fénytest formában van jelen.
Wilcock:
És úgy tűnik, hogy egy kék gömbben áll.
Henry:
Igen. És ha megfigyeljük, megint ott van alatta egy másik, kék
színű ív, ami újfent a zsámoly gondolatát veti fel. És
csillagkapukon való utazást jelent illetve akár időutazást is.
Corey:
Hiszen megint csillagok láthatók a háttérben.
Henry: Így van. Itt a Gaia Tv-n látható műsorom (The Awakened Soul) 13
epizódjában megmutatjuk az embereknek a felemelkedés elveszett
tudományát, átvezetjük őket a felemelkedés hihetetlen
történetén. Különböző gyakorlatokat mutatunk be, és
hivatkozunk különböző hagyományokra: keresztény, buddhista,
egyiptomi tradíciókra, a Isteni Nőiségre – és hogy mindez
hogyan kapcsolódik a felemelkedés gondolatához, illetve hogy
hogyan tudjuk ezt valósággá tenni a magunk számára.
Corey:
Nagyon örülök, a figyelmembe ajánlottad ezt, mert felkeltette az
érdeklődésemet és ahogy korábban is mondtam, nagyon sokan láttuk
már ezeket a képeket korábban, de soha sem kötöttük össze így a
dolgokat.
Henry:
Igen. Köszönöm. Ez valóban egy nagyon erőteljes történet. Úgy
gondolom, hogy ez az üzenet a mi időnknek szól, ilyen módon mi is
meg tudjuk emelni a rezgésünket, és talán utazhatunk egyet
ezekkel a kék gömbökkel. :)
William
Henry weboldala: http://www.williamhenry.net/
"Ez itt a kulcspont, mert ezek szupermagas rezgésű lények, akik messze túl vannak a mi normális érzékelésünkön. Szóval kell nekik valamilyen módszer vagy jármű, amivel lelassulhatnak, hogy képesek legyünk érzékelni őket." Ez itt valóban kulcspont. Gondolom, most is vannak itt páran, csak láthatatlan üzemmódban...ők látnak minket, mi meg nem is látjuk őket és át is tudunk menni rajtuk, mert nekünk légneműnek tűnhetnek...légneműként viszont nem könnyű beavatkozni...sugallani tudnak dolgokat, de mi vagy nem fogadjuk meg vagy fel sem fogjuk...
VálaszTörlésEzek csodás leírások. Sok mindent el kell engedni a lelkünkkel,megbocsájtani és nem ítélni.Akkor könnyebb lesz a szívünk.Az igazság és szeretet felemeli a rezgésszintünket.Áldás☺Köszönet a teremtőnek hogy már tudunk erre figyelni.☺
TörlésEzt a képet és a Ji.Min -Jung címet a lányom adta ezen az oldalon,a válasz az enyém,ami tényleg jó és örülök,hogy ilyen infókat kapunk és megértjük.Áldás a földre ,Áldás minden létezőre.
Törlésés persze köszönöm a fordítást is
VálaszTörlésja lehet őket híjják angyaloknak nem ? majd némelyik ultraseggberúgást fog kapnyi azé a sok suggalmazásé :)
VálaszTörléspéldául azt, hogy "edd meg a speót"
VálaszTörléshttps://www.youtube.com/watch?v=Y9GHkXP7WH4
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlésEzt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlésErre valami bizonyíték? Elvégre ha látja valaki őket akkot fizikai világunkban vannak ami már rögzíthető lenne.De nem tudom,nekem ilyan meseszerű.A mi világunkban nincsenek csodák,se varázslat meg úgy semmi.De minek meditálni meg ilyenek? Simán elèg lenne ha megjelenne kérésre.Imát is hülyeségnek tartom.Nem tudom,mindenki nem fog felemelkedni,elvégre nehèz és lehet nem is sikerülne.
VálaszTörlésVannak csodák és varázslat ezen belül a világon is, csak azok mesék, legendák és mítoszok formájában öltenek testet.Már maga az a tény is, hogy gondolat szinten felmerülnek és jelen vannak életünkben a földöntúli, misztikus dolgok, egyértelműen bizonyítják, hogy a valóság több, mint ami a felszínről látszik!A külső világ, az valójában nem más, mint a mi belső valóságunknak a tükörképe, kivetülése!A mi belső vágyainkon és álmainkon keresztül képesek lehetünk formálni, alakítani ezt a 3 dimenziós, anyagi világot.A meditáció ahhoz szükséges, hogy a belső elmélyülés által kapcsolatot tudjunk teremteni lelkünkkel(isteni énünkkel).Jelenlegi világunkban azonban nagyon sok energetikai blokkoló tényező van, amik megnehezítik a magasabb élet síkokkal való összekapcsolódást.A felsőbb spirituális szférákban már olyan az élet, mintha egy tündér mesébe csöppenénk bele.Az létezés magasabb szintjein egészen más törvényszerűségek vannak jelen, mint a mi bolygónkon ismeretes.
TörlésItt van egy csodálatos fantázia/sci-fi francia rajzfilm linkje, ami jól prezentálja, hogy léteznek más valóságok is.A Gandahar-Light Years egy 1987-es mese, René Laloux rendezésében, amiből csak úgy sugárzik a nem evilágisága!
https://m.youtube.com/watch?v=My7yQaP5FlM
Én festő vagyok és 59 éves.A mai napig sosem olvastam arról, hogy amiket átéltem azt mások is így élték meg, és festmények is vannak róla, pedig a Bibliát is 10 éven át tanulmányoztam és sok száz könyvet olvastam.Én is képekben kell megörökítsem amiket "látok", úgy tudom azért is, mert a szem a leggyorsabb és legjobb "befogadó"ami a tudatosságot jelenti, és elég hozzá egy pillanat akár.Nézzétek meg a honlapomat,a képeimet és a beavatásaimról írnom kellett egy könyvet is, ami ingyen letölthető onnan.
VálaszTörlésSzerető szívvel: www.gobelinfesto.hu
én csak álmomban látok lényeket, láttam lófejű emberkezű, halfarkú lényeket, láttam horpadtfejű bronzbőrű lényeket, láttam hüllőket, láttam csótányszerűeket páncélban. valami puhatestút. Aviánt nem láttam meg a göm űrhajókat sem, de a lapos korongalakú hadihajókat igen. Biztosan nem mese, ha az ókorban ennyien látták őket...akkor le kellett lassítani a rezgésüket, hogy az itteniek is észlelni tudják őket...aztán vagy elmentek vagy nem szedtek elég lassítót...(slow-t)
VálaszTörlésEnnyi hülyeséget amit ez a Henry össze hordott, fájdalmas, képtelen voltam végig olvasni...
VálaszTörlésAz hogy a kereszténység Egyiptomból ered ez nap vicce, most komolyan. Eddig is tele volt fél igazságokkal, de a mostani cikk egy vicc. Ez a véleményem.
Lényegében télleg 1iptomból ered a kereszténység hisz az a zsidó vallásból lett.
TörlésLényegében télleg 1iptomból ered a kereszténység hisz az a zsidó vallásból lett.
TörlésBakker, nagyon igazatok van. Faci már törölgetsz ?
VálaszTörlésmikor fagyit játszik és kétszer-háromszor megnyomom a gombot, akkor többször is felteszi ugyanazt a hozzászólást....ilyen egyszerű
TörlésAz egèsz cikk egy teória csak.A sok "talán" meg a "szerintem" nem vall épp szakmaiságra.Inkábh csak beképzel dolgokat.Ettől létezhetnek ezek a lények,de ez az ember semmit nem tud róluk,és ez oktatja,talán.
VálaszTörlésÍgy van te-ó-ria/nás --riogatás. Valamilyen "másik" valóságban igaz is lehet.
VálaszTörlésDE! nem itt s nem így ! mivel annyi valóság ahány ember, így akkor elgondolható milyen kacifántos is ez az ügy.hehe de sebaj, azok akik ki szeretnének szállni
ebből a léghajóból, csak szóljanak.Dimenzió/k témakörét kéne kissé'óvasgatni..
;) tudok egy frankó linket ha tényleg érdekel valakit s onnan aztán lehet szerteágazó de mély/magas tudást/megértést szerezni :
http://kapu.elmenypark.net/
Asszem behívom Fiskars Tesómat a meccsbe....ő majd hasít rendesen a 33fokka vagy 30al ? na eßße most belekeveredtem kissé.. hhehhe ;)
VálaszTörlésEhh nehéz így mikó beájjítva az ojja pontosan mi ? mikroütemek tititátá ;>ßß
VálaszTörlés??????????????????????????????????????
Törlés.. .. . .. . .. . . ... .. .. .. . . . .. .. . .. .... . ..!?.
VálaszTörlésno mivan má alusztok ? ?);)
VálaszTörlésregel hajnalpírban mikor az óra estét mutat ? ezé' van a sokk kérdŐjeeeel ?
VálaszTörlésS z ép álomokokoat gyrkócok ;)
VálaszTörlésálom az álomban
VálaszTörlésja ja
VálaszTörlésBloggazdi itt nagyon megállt az élet. Leheljek belé némi pörgést ?
VálaszTörlésPersze ingyé, de tehetnél ki egy uccsó hsz-blokkot is... ha szépen kérhetem ;)
http://magasabbdimenziosember.blogspot.hu/2016/07/magusokkal-osszecsapas.html
No akkó adjunk vagy csapjunk a levesbe Tesókék. Gondolom ebben a nagy nyárban mindenki ee'ment nyaraani ??? Ja magam is ...lenn vagyok a bícsen summer house mix emi 76372736
VálaszTörlésebben a részben sok kérdésre adnak sok választ
VálaszTörléshttp://2012portal-hungary.blogspot.hu/