2016. május 31., kedd

Kozmikus Közzététel - II/3.

A GONZALES-REJTÉLY – Ebben az epizódban Corey személyes élményeit ismerhetjük meg arról, hogyan vették fel vele a kapcsolatot a Kék Avian-ok illetve a gömb lények. Gonzales alezredes szerepéről is szó esik, aki összekötőként vesz részt a Titkos Űrprogram csoportok és a Gömb Szövetség munkájában. A gömb lények Corey és Gonzales mellett most már egyre több és több embert keresnek fel álmaikban, vagy éppen apró, kék gömbök formájában. Az epizódban szó lesz továbbá a bolygón élő csillaggyermekek szerepéről és a Földön zajló Nagy Kísérletről.


A mostani epizódban egy rejtélyes figuráról, Gonzales alezredesről fogunk beszélgetni, aki iránt igencsak megnőtt az érdeklődés az interneten. Néhányan azt rebesgetik, hogy hamarosan nyilvánosság elé fog állni. Igaz ez?

Nem. Nincs semmiféle terv arra vonatkozóan, hogy ő valaha is nyilvánosság elé áll majd, hogy felfedje a kilétét. Itt a Földön fedőélete van, de nem sokat tartózkodik lent a bolygó felszínén. Ha felfedné magát, az nagyon veszélyes lenne rá illetve a küldetésére nézve is. Nincs gyermeke, vagy családja és néhányan azt gondolják, hogy neki sokkal inkább biztonságosabb lenne előállnia, mint nekem, mivelhogy családom és gyermekeim vannak. Egy bizonyos fokig egyetértek ezzel az érveléssel.

A Kék Avian-ok segítik a Solar Warden csoportot abban a törekvésükben, hogy elhozzák a kozmikus közzétételt az emberiség számára. Hogyan vették fel veled a kapcsolatot ezek a lények? Emlékszem arra a különleges napra, 2015 február 27-ére, amikor skype-on keresztül elmondtad nekem, hogy a Kék Avianok név szerint téged kértek fel a Titkos Űrprogram Szövetségtől. Hogyan történt ez?

Igen, és ha emlékszel rá, azt is mondtam, hogy kapcsolatba kerültem egy bizonyos lénnyel, és nem akartam túlságosan részletekbe menni. Akkor még azt sem árultam el, hogy hogyan néznek ki.

Igen, és én tiszteletben tartottam ezt, de ugyanakkor nagyon kíváncsivá is tett, hogy ha ilyen különleges dolgok történnek veled, miért tartod meg magadnak a részleteket? Csupán annyit tudtam róluk, hogy kék színűek, és ennyi. Össz-vissz ennyit mondtál róluk és hogy az egésznek valami köze van a családodhoz és a gyerekeidhez.

Így van, és ennél többet még mindig nem mondhatok erről...
Mikor kezdődtek el a kapcsolatfelvételek veled?

Négy évvel ezelőtt, 2011 körül. És mint utólag kiderült, Gonzales alezredes is nagyjából ugyanennyi ideje áll kapcsolatban velük. Ő egyfajta összekötő szerepet töltött be a Kék Avian-ok és a Solar Warden között, pontosabban a titkos űrprogram szakadár frakciója között. Sokak szerint ez csak a Solar Wardent érintette, de ez alatt valójában számos különböző űrprogram dezertőreiből formálódott konglomerátumot kell érteni. Mielőtt én feltűntem volna a színen, Gonzales már egy ideje információkat továbbított a Kék Avian-októl. De aztán megadták neki a nevemet és információt kapott rólam. Így Gonzales a Titkos Űrprogram Szövetség Tanácsa elé ment, és elmondta nekik, hogy a Kék Avian-ok kiválasztották ezt a fickót (vagyis engem), hogy a képviselőjük legyek. Nem repestek az örömtől, amikor ezt meghallották. Ők azt akarták, hogy Gonzales legyen a delegáltjuk, nem pedig én.

Anélkül, hogy nagyon belemennénk a kényes részletekbe, hogyan fest az ő fedőélete? Van-e háza, autója?

Igen, van egy háza vidéken, de nem szeretnék erről többet mondani.

Azt mondtad, hogy a Kék Avian-ok 2011-ben vették fel a kapcsolatot veled és Gonzales-el. Ez azelőtt történt, mielőtt az a 100 hatalmas méretű gömb (Hold, Neptunusz és Jupiter méretű) megérkezett volna a Naprendszerünkbe? Ekkor történt ez, vagy egy kicsit korábban?

A kapcsolatfelvételre a gömbök beáramlása előtt és közben került sor.

Ok. Nekem úgy tűnik, hogy ez az egész része volt egy nagyobb műveletnek, aminek az egyik része az volt, hogy beküldik ezeket a gömböket, a másik része pedig, hogy elkezdik felvenni a kapcsolatot ezekkel a képviselőkkel, kezdve Gonzales-el, és amikor úgy tűnt, hogy te is készen állsz, akkor téged is meghívtak.

Így van. Fel lettem készítve, de fogalmam sem volt róla, hogy pontosan mire. Előtte még meg kellett békélnem a múltammal, és mindazzal, amiben korábban részt vettem. Amikor ezen túl voltam, elkezdhettem foglalkozni a Kék Avian-okkal és az általuk közölt információkkal.

Amikor az első kapcsolatfelvétel megtörtént veled 2011 körül, akkor olyan alakban láttad őket, ahogy ezen az illusztráción látható? Vagy pedig kék gömbökhöz hasonlítottak? Milyen volt az első tapasztalatod velük?


Ők eredetileg álmokon keresztül szoktak megmutatkozni az embereknek, egy nagyon tudatos álom formájában. És csak aztán jelennek meg a fizikai formájukban, miután az álmaidon keresztül felkészítettek téged.

Ez pontosan az, amit az Egység Törvénye könyvben olvashatunk. Ugyanaz a kapcsolatfelvételi protokoll. Ebben a könyvben azt mondják, hogy megszüntették a fizikai találkozásokat, mert azoknak az embereknek, akikkel felvették a kapcsolatot, túl nagy lett az egójuk, mások pedig elkezdték imádni őket, és valamiféle messiás figuráknak tekinteni őket. Az egyik része a történetednek, amit nagyon érdekesnek találtam, hogy a benemavatkozásra vonatkozó Elsődleges Direktívájukat egy pillanatra megszüntetik a személyes kapcsolatfelvétel alkalmával azért, mert szükségünk van egy kezdőlöketre ahhoz, hogy meg tudjunk érkezni az aranykorba. Kell egy kis segítség nekünk ehhez.

Minden egyes találkozó alkalmával erősen figyelmeztettek, hogy vigyázzak az egómmal, és hogy az általuk átadott információ ne váljon vallássá, vagy szektává. Semmilyen értelemben nem szabad, hogy azzá váljon.

Térjünk egy picit vissza ahhoz, ahogyan kezdetét vette az egész. Azt mondod, hogy álmokkal kezdődött. Mikor volt az a pont, amikor tudatába kerültél annak, hogy az ún. Kék Avian-okkal vagy kapcsolatban?

Eléggé tudatos voltam ezekben az álmokban.

Ugyanúgy néztek ki álmaidban, mint a róluk készült illusztrációkon?

Ez a kép nem teljesen tökéletes, de igen, nagyjából így mutatkoznak meg az álmokban, és amikor végre megjelennek, akkor a személyes találkozások alkalmával is.


Az álmok időnként nagyon furák, metaforikus, szimbolikus formát vehetnek fel, néha lehetetlen dolgok történnek bennük. Kinézel az egyik oldalon, és mire visszafordulsz, már megváltozik a látvány. A te álmaid szimbolikus természetűek voltak, vagy ez sokkal inkább egy világos, érthető kapcsolódás volt?

Nagyon világos, valós, szinte kézzelfogható élmény volt. Nagyon különbözött bármelyik korábbi álmomtól.

Az interneten nagyon sok ember állítja, hogy ugyanolyan kapcsolatban volt részük, mint neked, és megpróbálják magukat szakértőnek beállítani. Hogyan veszik fel ezek a lények a kapcsolatot az emberekkel? Milyen tapasztalattal jár mindez?

A legtöbb ember a kék gömbökkel kerül kapcsolatba. Ezek a kék gömbök a legmagasabb denzitásúak a Gömblény Szövetség fajai közül. Magasabb denzitásúak, mint a Kék Avian-ok, de sokan leragadnak a Kék Avian-oknál, mert talán kicsit romantikusnak találják az egészet. De a legtöbben a kék gömbökkel szereznek tapasztalatokat.

Pontosan mi történik ilyenkor?

Általában egy kék gömb – vagy gömbök – jelennek meg az embereknél, körbe cikáznak vagy megállnak előttük és pulzálnak. Ilyenkor akár üzenetet is kaphatnak, amire tudatosan emlékeznek, vagy egyszerűen csak azt gondolják, hogy most láttak egy tök jó jelenséget és nem értik, hogy tulajdonképpen egy üzenetet kaptak a tudatalattijukba. Hogy a felsőbb énjük kapott egy üzenetet ezektől a magasabb denzitású lényektől, jövőbeli okok miatt.

Beszéltünk egy bizonyos dologról privátban, de szeretném ezt most megosztani kamerák előtt is. Ez talán egy picit önleleplezésnek és monologizálásnak tűnhet majd, de nagyon fontosnak találom. Elolvastam az Egység Törvénye és a Seth könyveket, az egyik Carla Ruekert, a másik pedig Jane Roberts nevéhez köthető. Ők ketten véleményem szerint a modern időszak legkiválóbb csatornázói között említhetők. Mindketten leírják a könyveikben ezekkel a kék gömbökkel/orbokkal való találkozásaikat. Én annyira beleástam magam ebbe, hogy egy időben frusztrált a dolog és azt kérdeztem magamtól, hogy „miért nem engem látogattak meg?”. Az Egység Törvénye könyvben azt írják, hogy először telepatikusan próbálnak veled kapcsolatot létesíteni. Ha csak tehetik, kerülik a személyes, szemtől szembe történő találkozókat. Ehelyett sokkal inkább azt szeretnék, hogy mint esetemben is, telepatikus úton vonnak be a kommunikációba. Egyik nap aztán, amikor Észak-Karolinában voltam, meglátogatott egy barátom. Egy mezőn ültem és meditáltam. És ekkor láttam egy Ufo-t – életemben először. Bement egy felhő mögé, majd amint a felhő elúszott, az Ufo is eltűnt mögüle. De mivelhogy meditáltam, azt mondtam magamban: „hát, jól van, láttam egy Ufo-t. Nagy ügy. Az egyetlen dolog amit még látni szeretnék – és ezt egyfajta imaként mondtam – az egy fénygömb, amint megjelenik a szobámban és átad nekem egy értelmes üzenetet.” Pont ahogyan Carla-val és Jane-nel történt.

Pár nappal később felhívtam apámat és úgy tűnt, hogy egyszerre a testvérem is a vonalban keveredett, úgyhogy összekapcsolt minket. Azt mondtam apámnak: „Látod, Apu, ez egy szinkronicitás.” Ő erre csak elutasítóan hümmögött. Aztán miután beszéltem neki arról, hogy láttam egy Ufo-t, a testvérem azt mondta: „hát ez vicces, mert velem is történt egy fura dolog.” Kérdeztem, hogy mi volt az. Azt mondta: „egy fénygömb jelent meg a szobámban és átadott egy értelmes üzenetet.” Az ő esetében az történt, hogy meditálás közben valahogy hátracsuklott a feje, és ekkor meglátott egy gömböt a mennyezet közelében. A gömb másfél méter átmérőjűre megnőtt és úgy nézett ki, mintha egy vortex alagút lenne. Valójában egy csillagkapu nyílt meg pulzálva a mennyezeten és erről aztán írtunk egy cikket 2001-ben a honlapomon.
Az üzenet, amit a testvérem kapott ettől a gömbtől így szólt: „a felemelkedés, amiről a testvéred ír, nem egyszerre fog bekövetkezni. Hanem felemelő, inspiráló élmények egész sorozata lesz. Te most megkaptad az első ilyen élményedet.” Ez észbontó volt. Hogyan érintett téged az, amikor elmondtam neked, hogy a testvéremnek volt egy ilyen élménye 2001-ben?

Nem tudtam róla, de több tíz- sőt, mostanra már több százezer embernek volt része ilyen tapasztalatban.

Gonzales-el is történt ilyen, mint ami veled? Nála is ugyanígy zajlott?

Igen.

Jelenleg pontosan mi a szerepe Gonzales-nek? Van-e valami különbség köztetek a kapcsolatfelvételeket illetően? Ő a titkos űrprogramban szolgált, amikor ez történt.

A kapcsolatfelvételek mindkettőnk esetében ugyanúgy zajlottak. Ő a titkos űrprogramok delegáltjának lett kinevezve. Összekötő volt a titkos űrprogram és a Kék Avian-ok között. Időközben engem neveztek ki képviselőnek a Kék Avian-ok és a Titkos Űrprogram Szövetség, valamint minden más olyan csoport között, akikkel a Kék Avian-ok személyesen akarnak, vagy éppen nem akarnak találkozni. Számos alkalommal egymás társaságában vettünk részt ezeken a föderációs találkozókon.

Volt-e olyan utazásod, mióta ez az egész a kezdetét vette, hogy felvittek téged az űrbe és Gonzales nem kísért el és egyáltalán nem találkoztál vele?

Igen, de az utóbbi időben nagyon aktívan kiveszi a részét ezekből. Amikor legutóbb a Gaiam TV stúdiójában voltam, két rendkívül fontos találkozóra került sor, amik időérzékenyek voltak, így neki kellett átvennie a helyemet. Az egyik találkozó a Drákonida Szövetséggel történt, és számára ez egy traumatikus élményt jelentett. A második találkozó viszont már sokkal tiszteletteljesebb légkörben zajlott és kellemesebb tapasztalattal járt. Ez a találkozó a Szuperföderáció 40 földönkívüli csoportjával történt, akik az emberiségen végzett 22 kísérletben érdekeltek. Jelen volt még 20 másik csoport is, így összesen 60 csoport jelent meg, akik mind részt vesznek ebben a nagy kísérletben.

Eredetileg mit csináltál, amikor ilyen Szuperföderációs találkozón kellett részt venned? Hány éves voltál és mi volt ott a feladatod?

Nagyon fiatal, még kiskorú voltam és a tinédzser éveimben történt. Inutitív empata szerepet töltöttem be, ami azt jelentette, hogy amikor megérkeztünk a találkozó vagy konferencia helyszínére, 3 intuitív empata volt jelen. Az volt a szerepük, hogy kiszűrjék a csalást, a megtévesztést, és a veszélyt. Én is ezt tettem. Mostanában, ahogy Gonzales vagy én megyünk ezekre a találkozókra, mi is ugyanilyen kíséretet kapunk.

A Szuperföderációs lények tudatában voltak annak, hogy te azért vagy ott, hogy észrevedd a csalást?

Igen, mindegyik csoportnak van erre szakosodott személyzete. Ahogy már korábban leírtam, egy kb 12-18 méter hosszú, moduláris elemekből álló űrhajó vitte fel Gonzales-t és segítő személyzetét a Jupiter és a Szaturnusz közötti területre. Ez a körzet nem látható a teleszkópokon keresztül, mert egy olyan buborékban helyezkedik el, amely eltorzítja az időt. Belépsz ebbe a torzulásba, majd ugyanazon a ponton kell ki is lépned belőle és amikor belépsz, teljesen sötét van. Nem látod a Napot, a csillagokat vagy bolygókat, semmit. Teljes sötétség van. Minden, amit látsz, az az állomás, ahol a találkozó zajlik.

És mi van a többi űrhajóval?

Látni fogod a többi hajót, amint éppen a kettős dokkolókarok felé közelítenek. Szóval, Gonzales hajója is dokkolt, majd a személyzetével együtt kiszálltak. Ez volt az első alkalom, hogy őt hivatalosan elismerték ott, mivel ezt megelőzően csak a segítő személyzet tagjaként volt jelen, hiszen én voltam a hivatalos képviselő.

Álljunk itt meg egy pillanatra, ez olyan, mintha egy mozifilmben lennénk. Mit láthatunk ott ilyenkor, olyan, mintha egy város lenne? Ez pusztán csak egy hatalmas építmény, ahol megtartják a gyűlést, vagy valami más is folyik ott?

Ez egy rendkívül fejlett űrállomás. Ahogy Gonzales elhagyta a hajót és elindult a folyosón a tanácsterem felé, az emberek most először ismerték el őt hivatalos delegáltként. Van ott egy előcsarnok, ahol fogadják az érkezőket, majd onnan mennek tovább a tanácsterem irányába. Abban a teremben minden delegációnak külön helye van, amely patkó alakúra van kialakítva. Mindegyik szekcióban van egy központi fő szék, amely magasabban helyezkedik el, ezt 3 másik szék veszi körül, amik mélyebben fekszenek. Az egészet pedig egy korlát veszi körül.

Mind a 40 csoport egy-egy patkó alakú helyen ül?

Igen, mindegyik. A képviselő ül a fő helyen, mellette pedig bal oldalon az egyik tanácsadója áll. Ezen az adott eseményen a terem csordulásig megtelt. Mindenki tudta, hogy valami nagy bejelentésre lehet számítani, ezért a teremben szinte csak állóhelyek voltak, a 60 különböző csoportnak pedig pótszékeket is hoztak. Gonzales elmondta, hogy nagyon izgatott volt, hogy a fő székben ülhetett. Korábban, amikor én voltam a képviselő és ő volt a segítőm, én ültem ebben a székben és az úgy működött, mintha egy univerzális fordító lett volna, mindenki azon a furcsa, nagyon monoton földönkívüli nyelven beszélt és a csoportomban senki sem értette ezt a nyelvet rajtam kívül. Szóval, ezúttal Gonzales ült a székben és arra számított, hogy a székbe ülve valami furcsa jelenséget fog megtapasztalni, de végül nem érzett semmit. Ekkor egy lény előlépett és beszélni kezdett. Ez a lény már ismeretes volt a titkos űrprogram számára, narancssárga bőrszíne és hatalmas kék szemei voltak, a koponyacsontja pedig a feje tetejétől leágazott egészen a két füle irányába. Termetre nagyon magas volt és a szerzetesekéhez hasonló köntöst viselt. Bemutatta Gonzalest az egész gyülekezetnek, és felkérte, hogy lépjen elő. Gonzales előrement és megtette azt a bejelentést, amit a közönség már oly nagyon várt. Ennek a lényege az volt, hogy a Földet körülvevő belső korlátot feloldják, így azok a földönkívüli csoportok, akik csapdába estek itt a Földön, mostantól elmehetnek. Ezek a csoportok úgymond „jóindulatúak”, főként azért jöttek ide, hogy tanulmányozzák az óceánjainkat, a dzsungeleket és nem igazán foglalkoztak az emberiséggel. Pusztán azért jöttek, hogy tanulmányozzák a bolygónk ökoszisztémáját. Ezeknek a lényeknek nagyon sok problémájuk származott abból, hogy itt ragadtak a Földön.

Kifogytak a készleteikből.

És emellett még más számos más problémájuk is adódott. De Gonzales bejelentése nyomán, mostantól csatlakozhatnak a saját csapataikhoz, akik várják őket messze kint a Föld keringési pályáján kívül. Az intuitív empaták elmondták, hogy amikor a bejelentés megtörtént, hatalmas megkönnyebbülést lehetett érezni a teremben. Gonzales szerint ettől kezdve a szerepük olyan lesz, mint a járőröké, vagy a légi irányítóké, akik ellenőrzik és engedik a kimenő és bejövő forgalmat. Ezután visszaült a székébe. Amikor én is jelen voltam ezeken a találkozókon általában az történt, hogy a 40 csoport mindegyike előállt és kb 2 percben bemutatta, hogy ők mivel járultak hozzá az emberiség fejlődéséhez és a Nagy Kísérlethez. Kifejtették, hogy ők miért olyan nagyszerűek, és hogy csodálatos dolgokat tettek értünk, stb, majd visszaültek a székeikbe. Mindegyik csoport egyesével előállt, elmondták a mondandójukat, majd visszamentek a hajóikhoz és eligazításra visszatértek saját bázisaikra.

Mit tettek ezek a lények, amiről azt gondolják, hogy olyan értékes a mi számunkra?

Úgy gondolják, hogy ezzel a Nagy Kísérlettel nagy szolgálatot tesznek az egész Galaxisnak.

Az egész Galaxisunknak?

Igen, és még azon túl is. A Kék Avian-ok azt állították, hogy annak ellenére, hogy e lények közül sok nagyon jószándékúnak tűnik a szemünkben, attól még saját célokat követnek és ennélfogva figyelembe kell vennünk, hogy még mindig önmagukat szolgáló aspektusok vezérlik őket.

Úgy tekintenek ránk, mint egy felsőbbrendű mester fajra, és megpróbálják kikeverni/megalkotni a „végső embert”?

22 program fut egyszerre, és ezek közül sok egymással is verseng. Emellett itt van ugye a drákonidák programja is, szóval nagyon bonyolult az összkép.

Hogyan tud hasznot húzni belőlünk a galaxis? Ezt nem teljesen értem.

Amikor azt mondjuk, hogy "mi", akkor általában a húsról és vérről beszélünk. Ugyanakkor ennek a kísérletnek van egy spirituális és sokkal nagyobb vonatkozása is annál, mint ahogy azt a legtöbb ember gondolná. A programban részt vevő Szuperföderációs lények némelyike ugyanis földi emberek közé inkarnálódik.

Ez lenne az egyik program, amiről most beszélsz.

Nem, ez csak része az egyik programnak. Azok az emberek, akiket csillagmagnak vagy vándoroknak hívnak, ezekből a földönkívüli csoportoktól inkarnálódnak ide. A legtöbben, aki kapcsolatba kerülnek ezekkel a kék gömbökkel, valójában csillagmagok, vagy vándorok. Az összeesküvés csoportjai nagyon érdeklődőek az ilyen csillagmagok iránt, kooptálják és igyekeznek a sötét oldal céljaira felhasználni őket.

(Ezzel kapcsolatban érdemes lehet egy pillantást vetni Mary Rodwell ausztrál hipnoterapeuta tevékenységére, aki munkája során ezres nagyságrendben találkozott ilyen csillaggyermekekkel. Terapeutaként, hipnózis útján szerzett tapasztalatait összegyűjtötte és rendszerezte. Ebből az írásból jobban megismerhető, hogy mi is ez a jelenség valójában:
Nemrégiben Mary Rodwell kutatásaira alapozva megszületett egy ún. Csillaggyermek-teszt is, amit az Exopolitika Magyarország blog tett magyar nyelven hozzáférhetővé. Ha te magadról, valamely családtagodról, gyermekedről, unokádról, úgy sejted, hogy közéjük tartozhat vagy erre utaló „tüneteket” produkálna, érdemes lehet elolvasnod az alábbi írást:

Mit tesz a Cabal, hogy megtalálja ezeket a vándorokat, csillagmagokat? Hogyan működik ez?

Sok módja van, de az én esetemben az iskolában kitöltött teszteket használták fel erre. Állandóan vannak embereik, akik figyelik azokat a gyerekeket, akik különleges képességek birtokában vannak, vagy erre utaló jeleket produkálnak. Megtalálják a módját, hogy további teszteket végezzenek rajtuk, és megbizonyosodjanak arról, hogy megfelelnek bizonyos feltételeknek.

Ezek az emberek tudatosan nem emlékeznek a fizikai inkarnációjuk során arra, hogy előző életeik földönkívüli természetűek?

Így van.

Kötik őket bizonyos szabályok, aminek értelmében azt kell "játszaniuk", hogy ők teljesen normális átlagemberek?

Igen. Az, hogy a kék gömbök meglátogatják ezeket az embereket, része a felébredési folyamatuknak. Ezek az emberek ugyanis most egy felébredésen mennek keresztül, tudatába kerülnek annak, hogy mi a szerepük, mi a küldetésük ebben az életben, miért vannak itt.

A Szuperföderáció tud a Napunkban végbemenő energetikai változásokról, arról az energetikai cunamiról, amiről korábban már beszéltél?

Igen, nagyon is tisztában vannak ezekkel a változásokkal.

És mi a szerepük ebben?

Néhányuk azt tervezi, hogy akármilyen szándéktól vezérelve, eltűnnek innen, mikor a váltás megtörténik. Tulajdonképpen ezért is állították fel ezt a külső kerítést itt, hogy akik belekontárkodtak a Föld bioszférájába és az emberiség genetikájába, azok ne tudjanak elmenekülni.

Van egy sor az Egység Törvénye című könyvben, hogy amikor a kvantumugrás megtörténik, és nem vagy kész arra, hogy a negyedik denzitásba lépj, akkor a harmadik denzitású elektromágneses tested szétesik az inkompatibilitás miatt. Eszerint azoknak, akik túlságosan bele vannak ragadva a harmadik denzitásba, és nem elég tiszták ahhoz, hogy keresztülmenjenek ezen az átalakuláson, számukra olyan lesz ez, mint egy halálos ítélet.

Igen, a földönkívüliek közül sokaknak és a Kék Avian-oknak is a természet törvényei és az Egység törvénye az irányadóak, ebben hisznek és eszerint cselekednek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése