AZ
EGYSÉG TÖRVÉNYE ÉS A TITKOS ŰRPROGRAM: TECHNOLÓGIAI MEGVÁLTÁS
– A mai adásban újra Az Egység Törvénye könyveké lesz a
főszerep. Ezúttal a könyvekben emlegetett Orion csoporttal, más
néven „orioni kereszteslovagokkal” ismerkedhetünk meg. Tetteik,
hódító törekvéseik mozgatórugóinak ismertetése mellett
magyarázatot kapunk arra is,
hogy mit jelent pontosan Az Egység Törvényében sokszor említett
„társas memória komplexum”.
(Szerkesztői
megjegyzés: A Kozmikus Közzététel epizódjainak fordításában
megint egy kisebb ugrás következik. A hatodik évad 10-11-12-ik
epizódjaiban Corey és David legutóbbi helyzetjelentésüket
beszélték át újra, így ezekről az epizódokról külön
fordítás nem fog készülni. A sorozathoz készített
illusztrációkkal kiegészített helyzetjelentések itt olvashatók:
Hatodik
évad – 13. epizód
Wilcock:
A mai adásban bele fogunk merülni Az Egység Törvénye könyvek és
a Corey által ebben a műsorban elmondottak közti elképesztő
mennyiségű egyezőségbe és a hírhedt és rettegett Drákonida
Szövetségről fogunk beszélgetni.
Corey,
a specifikus részletek mennyiségét tekintve az előző epizódban
már találkozhattunk olyasmivel, ami messze meghaladta mindazt, amit
előzőleg Az Egység Törvénye könyvekről gondoltál. Tudom, hogy
a most következő szövegrészletekkel még soha sem találkoztál
korábban, és azt gondolom, hogy nagyszerű, hogy most kamera előtt
fogsz először szembesülni mindezzel. Az én véleményem szerint
ezek a legjobb információk Az Egység Törvénye könyvekben
szereplő orioni/drákonida csoportról. Mielőtt belevágnánk,
szeretném megkérdezni tőled – talán már beszéltél erről a
műsorban korábban, de szeretném, ha most újra elmondanád. Van-e
kapcsolat a drákonidák és az Orion konstelláció között?
Corey:
Igen. Nem tudom, hogy vajon onnan származnak-e, de vannak olyan
gyakran használt szimbólumaik, amelyek az Orion-t ábrázolják.
Szimbólumok
az egyenruháikon, vagy a hajóikon?
Olyan
szimbólumok, amelyek a hajóikon és a hajóik belsejében láthatók.
Ezt
még soha sem mondtad korábban.
Igen.
Ezek háromszögek, amelyeken az Orion szimbóluma látható.
Nos,
annyit tudok, hogy néhány Apollo-küldetés emblémáján az "A"
betű szerepel és a betű közepén ott van az Orion-öv.
Igen.
A háromszögben ott az Orion-öv.
Ez
megmagyarázza, hogy Az Egység Törvénye könyvekben miért nevezik
őket orioniaknak, merthogy ezt a logót használják. Más
bennfentesektől hallottam, hogy van egy gigantikus gyarmatuk az
Orion konstellációban, és hatalmas szektorokat tartanak ott
uralmuk alatt.
Igen.
Tudom, hogy a szabad szemmel látható nagyjából összes
csillagrendszerben ott vannak. Mindegyik csillagrendszerben
problémákat okoztak, néhányat meghódítottak, máshonnan pedig
kirúgták őket.
Nos,
erről mind beszélni fogunk, úgyhogy vágjunk is rögtön bele.
AZ
EGYSÉG TÖRVÉNYE A TITKOS ŰRPROGRAMRÓL
"8.12
Kérdező:
Azt is állítottad, hogy néhány jelenlegi földreszállás mögött
az
Orion csoport áll. Miért szállt le itt az Orion csoport? Mi az ő
céljuk?
Ré:
Ré vagyok. A céljuk hódítás, szemben a Konföderáció
tagjaival, akik a hívásra várnak.”
A
"hívás" itt azt jelenti, hogy kérnünk kell a
Konföderáció segítségét. Nem segíthetnek nekünk a szabad
akaratunk engedélye nélkül. Szóval hódítás. Mondhatjuk, hogy
dióhéjban ez jellemző a drákonidákra?
Ez az ő
megbízatásuk. És nem csak, hogy hódítanak, hanem a titkos
űrprogramok bizonyos részeit kooptálták, hogy azok
asszisztáljanak számukra a hódításokban.
Na,
akkor nézzük meg ami most következik, mert az tökéletesen
megerősíti mindezt.
"Az
úgynevezett Orion csoport magát hívja hódításra.
8.13
Kérdező:
Konkrétan mit tesznek, amikor földreszállnak?
Ré:
Kétfajta leszállás van. Az elsőben népetekből a hajójukra
visznek és jövőbeli használatra programoznak entitásokat.”
Mit
gondolsz, mit jelenthet ez?
Nagyon
sok ember van, akiket földönkívüliek raboltak el, viszont
fogalmuk sincs róla, hogy mi történt velük valójában. Nagyon
sokan közülük keményvonalas szkeptikusok, és arra lettek
programozva, hogy a jövőben bizonyos események kiváltsanak
belőlük bizonyos típusú tetteket és e tettek révén
beteljesítsenek bizonyos feladatokat.
Na,
akkor nézzük csak meg, hogyan folytatódik a szöveg.
„A
programozásnak két vagy három fokozata van. Az első fokozat az,
amit felderíthetnek azok, akik elvégzik a kutatásokat."
Én itt
csak zárójelben teszem hozzá, hogy szerintem itt az elrablásokra
utalnak. Ez elég nyilvánvalónak tűnik.
„A
második egy önkioldó program."
Ez
minden bizonnyal elmekontrollnak tűnik, ami ugyanaz, mint amit te is
mondtál, de nézzük csak meg, hogy mi a harmadik fokozat.
„A
harmadik fokozat egy második és sokkal mélyebb önkioldó program,
amelyik az entitást kikristályosítja és ezáltal élettelenné
teszi, és felhasználhatóvá egyfajta jeladóként."
Úgy
tűnik, hogy itt a programozható életformákra utalhatnak.
Hallottál annak a lehetőségéről, hogy bizonyos organikus,
látszólag biológiai életforma programozhatóvá válik?
Igen,
nanotechnológia segítségével.
Szóval,
a programozásnak ebben a mélyebb formájában, amiről itt is
beszélnek, valamiféle mesterséges intelligencia is érintve van.
Eléggé
úgy hangzik.
A
fenti szövegrészletben, ha figyelmesen olvasod, azt mondják, hogy
a test élettelenné válik. A mesterséges intelligencia átveheti
valakinek teste felett az uralmat annyira, hogy a hagyományos
biológiai élet többé már nem is lesz tényező?
Még soha
nem hallottam ezt a részt.
Szerinted
lehetséges ez?
Elképzelhető.
Dr
Steven Greer-től hallottam a PLF-el vagyis a Programozható
Életformával kapcsolatban, hogy bizonyos Szürke lények igazából
nem is élőlények. Hanem olyanok, mint a bio-robotok.
Így van.
Ez
összhangban van azzal, amit láttál?
Igen.
Néhányukat távirányítással irányítják úgy, mintha egy
avatar lenne.
És
megint csak, mindez sokkal fejlettebb annál, mint amivel 1981-ben, a
könyv születésekor találkozhattál.
„Ez
az egyik fajta földreszállás. A
második fajta földreszállás a Föld kérge alatt történik,
ahová a vízből lépnek be."
Szóval
a titkos űrprogramnak vannak olyan bázisai, amelyekbe a víz alól
lehet belépni és a földkéreg alatt helyezkednek el?
Nem-földi
és földi csoportoknak is vannak olyan bázisai, amelyek az óceán
és a Föld kérge alatt helyezkednek el, és amelyeknek a bejáratai
víz alatt vannak.
A
könyvben itt most kimondottan a drákonidákról beszélnek. Az
orioniakról.
Itt a
drákonidákról beszélnek, de a titkos űrprogramban a
Szuperföderáció ezeket "nagykövetségeknek" hívja.
Mit
láthatnánk az óceánban egy ilyen portálban? Hogy nézne ez ki,
ha lemehetnénk oda?
Ezek
gigantikus barlangrendszerek,
Tehát
akkor nem feltétlenül egy íriszhez hasonlít, amely ki- és
becsukódik.
Néhányuk
elé holografikus jellegű technológiát helyeztek, hogy elrejtsék
őket, néhányuk elé pedig a hadseregünk bizonyos típusú
anyagokat helyezett el, amelyek úgy verik vissza a radar és szonár
jeleket, mint a körülötte lévő sziklák és ezek az anyagok
álcázásra szolgálnak. Vannak elektromágneses tengeralattjáróink,
amelyek ki-be utazgatnak és a kéreg alatt illetve a kéreg alatti
hasadékok övezetében közlekednek.
„Újra
csak dél-amerikai és karib-tengeri, valamint az úgynevezett északi
sarkhoz közeli területekről van szó általában. A bázisaik a
föld alatt vannak."
Figyeljük
meg, hogy azt mondják: "Újra csak dél-amerikai és
karib-tengeri területek", vagyis megint a Bahamák és Chile.
Lényegében itt arról beszélnek, hogy a drákonidák bázisai
illetve az emberek bázisai közös bázisok. Igaz? Mert akkor ez
megint összhangban van azzal, amit te mondasz.
Igen, sok
bázist ezek közül közösen használnak.
Vagyis
a drákonidák együttműködnek emberekkel föld alatti és víz
alatti bázisokon, ahogy itt is említik.
Aha.
„8.
14 Kérdező:
Az
Orion csoportnak mi a… mi a cél az Orion csoport hódítására
nézve?"
És
ez még csak a nyolcadik ülés volt! Kb 2 hete zajlott az egész
kérdezősdi...
Don azt
kérdezi itt, hogy miért hódítanak az orioniak?
Hogy
miért csinálják ezt az orioniak, mert akkor még nem tudott a
negatív lények terveiről. Ez még az előtt volt, hogy megértette
volna a "loosh-t", még mielőtt megértette volna ezt az
egészet. És itt érkezik rá a bámulatos válasz.
„Ré:
Ré vagyok. Mint azt már korábban elmondtuk, a szándékuk
megtalálni
bizonyos tudat/test/lélek komplexumokat, amik az ő saját
vibrációs komplexumukkal rezonálnak, hogy azután leigázzák
a nem-elitet, ahogy a nem orioni vibrációval rendelkezőket
nevezhetnéd."
Figyeljük
meg, hogy nem azt mondják, hogy csak egyszerűen bejönnek és
közvetlenül hódítani kezdenek. Hanem, hogy kapcsolatba kell
lépniük a bolygó elitjével. Mit is mondtál korábban, hogy
melyik volt az első csoport, akivel kapcsolatba léptek?
A nácik.
Akkor
ez összepasszolhat, igaz?
Igen. A
nácik a drákonidákéhoz eléggé hasonló vibrációval
rendelkeztek.
És
mit akartak csinálni a nácik?
Pontosan
ugyanazok voltak a terveik, leigázni a világot, csökkenteni a
népességszámot és átvenni az irányítást a bolygó lakói
felett.
A
magyarázat tehát nagyon szépen összecseng.
Most pedig ugrani fogunk egyet a 14-es kérdésről a 23-asra.
„8.23
Kérdező:
A legmegdöbbentőbb információ, amit ezidáig adtál (és be kell
vallanom, nehézségeim vannak vele, hogy elhiggyem), hogy az USA 573
db, az általad leírt típusú légi járművel rendelkezik. Hány
USA által kinevezett ember..."
Nézzük
meg a szóhasználatot. Nagyon óvatosnak kell lenned, hogy hogyan
kérdezel, mert ha másképpen kérdezed, akkor teljesen másféle
választ fogsz kapni.
„Hány
USA által kinevezett ember tud ezekről a járművekről, az
üzemeltetőiket is beleértve?
Ré:
Ré vagyok. Embereitek száma változik, mivel kommunikálni
szükséges jelen idő/tér nexusban, így a szám növekszik
jelenleg."
Azt
hiszem, hogy ez azt akarja jelenteni, hogy az USA-ban szükség van
olyan emberekre, akik tudnak erről, és akik így aztán
kommunikálni tudnak a Szakadár Civilizációval. Mert hogy Don nem
róluk kérdezett, hanem az amerikaiakról. És itt jön rá a
válasz.
„A
megközelítő szám 1500.”
Az
nem sok.
Mit
gondolsz, 1981-ben a titkosítás világában hány ember lehetett,
aki Kozmikus Szigorúan Titkos vagy még annál is magasabb
hozzáféréssel rendelkezett és tudnia kellett erről, és hányan
lehetnek, akik még mindig az USA-ban élnek, és nem tagjai a
Szakadár Civilizációnak?
Azt
mondanám, hogy a számuk nem különbözhet túlságosan a fentitől.
Közel
esik ahhoz, amennyinek te saccolod?
Talán
egy kicsit több, de még mindig nagyon kis számú ember rendelkezik
teljes tudással erről. Nagyon sokan azt gondolják magukról, hogy
tudják, de olyanok, akik logisztikai ügyekben kommunikálnak a
Szakadár Civilizációval, nagyon kevesen vannak.
Nemrégiben
beszéltem erről Richard C. Hoagland bennfentesével, Bruce-szal, és
feltettem neki ugyanezt a kérdést. Ő azt mondta, hogy jelenleg kb
3000 olyan ember van a Földön, akinek mindenről tudomása van. Ami
lényegében csak a duplája annak a számnak, mint amiről a
könyvben beszélnek. Vagyis ez egy nagyon szigorúan őrzött titok.
Na, de olvassuk tovább a könyvet:
„Ez
csak közelítés, mivel ahogy illúziós idő/tér folytonosságotok
jelenből jelenbe halad, sokan szereznek tudomást."
Vagyis
azt mondják, hogy az erről tudomással bírók száma gyorsan
növekszik.
„8.24
Kérdező:
Hol készülnek ezek a járművek?
Ekkoriban
még senki sem tudott az 51-es körzetről. Egyáltalán nem került
nyilvánosság elé ez a téma.
„Ré:
Ezeket a járműveket egyesével készítik két helyen: az
úgynevezett Új-Mexikótok sivatagos vagy kiszáradt régióiban és
az úgynevezett Mexikótok sivatagos vagy kiszáradt régióiban,
mindkét telep a föld alatt
van."
Ez
összhangban van azzal, mit te láttál?
Igen.
Nagyon érdekes. Vannak létesítmények Mexikóban, odakint a nagy
sivatagos régiókban, hegyekkel elválasztva, és nem tudom a pontos
földrajzi helyüket, de vannak földalatti körzetek, ahol
előállítják a technológiák bizonyos részeit, legalábbis
régebben így volt. Nem tudom, hogy még mindig ez-e a helyzet. Ez a
80-as, 90-es években volt.
Szerk
– A katonai programok emblémái, jelvényei olykor egész sor
utalást tartalmazhatnak a programok mélyebb aspektusaira. A képen
látható logó felirata „omnis vestri substructio es servus ad
nobis” nagyjából annyit tesz: „Minden
bázisotok bennünket
szolgál”.
A kép jobb oldalán látható 5+1 csillag utalás az 51-es körzetre.
„Nunquam
Ante, Numquam Iterum” ami ebben a kontextusban nagyjából azt
jelenti:
„Sosem
voltatok és sosem lesztek szabadok”
Nem
beszéltünk erről korábban, én pedig nem igazán tudtam ezekről.
Még soha sem
hallottam bennfentestől korábban, hogy földalatti bázisok
lennének Mexikóban.
És nem
gondolnám, hogy a mexikói kormánynak tudomása lenne erről.
És
mi a helyzet Új-Mexikóval? Hallottál az ottani földalatti
bázisokról?
Nem
sokat...
Nyilvánvaló,
hogy Nevada államról beszéltek.
Igen,
Nevada-ról, Utah-ról, és egy keveset Új-Mexikó-ról... hogy
gyártanak ott bizonyos dolgokat.
Lehetségesnek
tartod.
Oh,
igen, igen. Nem avattak be minden információba.
És
nagyon sok mindent a sivatagban művelnek.
Persze.
Akkor
most vessünk egy pillantást erre.
„8.25
Kérdező:
Azt akarod mondani, hogy az USA-nak ténylegesen egy gyára
van Mexikóban?
Ré:
Ré vagyok. Ekképpen beszéltem."
Ezt
mondtam én is.
Ré
pedig letolja Don-t, hogy gyatra kérdéseket tesz fel.
„Megismételjem
e pillanatban újra, hogy ez az információ nagyon sekélyes, és
nincs különösebb következménye az Egység Törvényének
tanulmányozása szempontjából?"
Amikor
megkérdezek valamit, vagy felvetem az aggályaimat, Raw-Tear-Eirtől
gyakran hallom, hogy "ennek nincs különösebb következménye".
Ez
vicces, mert ebben a műsorban leginkább olyan témákról
beszélünk, amiket ők jelentéktelen információknak tartanak, és
megpróbálnak téged rávenni arra, hogy inkább az üzenetre
összpontosíts...
Igen.
…
az
Egység Törvényének tanulmányozására, és itt is pontosan ezt
hallottuk. Tehát annak ellenére, hogy ez a téma felcsigázza az
érdeklődésünket, számukra ez olyan, mintha azt mondanák:
"gyerünk már srácok, fókuszáljatok inkább arra az
információra, ami ugyanolyan fontos ma, mint volt 10 000 évvel
ezelőtt."
A
velük való kommunikáció során azt akarják, hogy inkább térjek
vissza a spirituális üzenethez.
Nos,
mi pontosan ezért csináljuk ezt. :) Mert végső soron, ha valaki
nézi ezt a műsort, de nincs tisztában azzal, hogy mire lenne
szükség a felemelkedéshez, akkor mivel találja majd szembe magát,
ha a napvillanás megtörténik?
A
műsorban elhangzottak alapján nagyon sok pontot össze tud kötni
magában.
AZ
ORION CSOPORT – KIVÁLASZTÁS ÉS LEIGÁZÁS
„7.14
Kérdező: Az Orionról
fogok kérdezni. Azt mondtad, hogy orioni eredetű
volt némelyik az ufókkal való kapcsolatfelvételek közül. Tudnál
valamit mondani erről a kontaktusról, a céljáról?
Ré:
Ré
vagyok. Végy, ha úgy tetszik, szándékok egy egyszerű példáját,
amelyek rosszak/jók.”
Hadd
fűzzek egy kis magyarázatot ehhez. Az Egység Törvénye könyvekben
soha semmi sem abszolút. Vagyis ha valami rossz, akkor az rossz/jó,
ellentétben a jó/rosszal. Végső soron ezzel azt akarják
kifejezni, hogy ez a dolog nekünk rossz, de azoknak, akik ezt
művelik viszont jó, vagyis ők azt gondolják, hogy jól
cselekszenek. Nézzük a következő részt. Ebben Hitlerről fognak
beszélni.
„Ré:
Ré vagyok. Végy, ha úgy tetszik, szándékok egy egyszerű
példáját, amelyek rosszak/jók. Ez a példa Adolf. Ez a ti
vibrációs hang
komplexumotok. A
szándék gyaníthatóan egyesülés az elitnek
nevezett torzulási komplexum kiválasztásával egy társas memória
komplexumból,...
Ez
a szándéka az Orion-csoportnak, a drákonidáknak. A könyvben a
„társas memória komplexum” kifejezést használják egy
bolygóra, mert azt mondják, hogy magunkat nem különböztethetjük
meg másoktól. Nem különböztetheted meg magad egyénként, hiszen
része vagy ennek a társas memória komplexumnak. Egy elme vagy, ami
szimbiózisban van a Földdel. Szóval ezek a birodalmak le akarják
igázni ezeket az elméket. Egész bolygókat kell elfoglalniuk
ehhez. Lényegében erről beszélnek itt.
Ugyanezt
mondták nekem a belső földi emberek is.
Mesélj
még erről.
Még
mielőtt fejlettebb hitrendszerük és megértésük lett volna
erről, az őseik abban hittek, hogy itt a Földön lettek
megteremtve és tudatilag kapcsolódnak a Földhöz és gondnokai a
Földnek és a tudatuk visszatér a Földhöz.
Igen,
ez tökéletesen passzol a fentiekkel. Szóval a drákonidák
megnézik a mi társas memória komplexumunkat és keresik az elitet.
A legnagyobb hatalommal bírókat, a legvagyonosabbakat és a gonosz
felé leginkább hajló egyéneket keresik meg.
A
leginkább korrumpálhatókat.
„… majd
pedig különböző eszközökkel történő elnyomása azoknak,
akiket a nem-elit torzulásnak tekintenek. Ez után jön az
elképzelés, hogy az így megtisztogatott társas memória
komplexumot vegyék és hozzátegyék egy az úgynevezett Orion
csoport által birodalomnak gondolt torzuláshoz.”
Ez
eddig eléggé egyértelmű. A "megtisztogatás" alatt itt
azt kell érteni, hogy kigyomlálnak minden ellenállást, ami a
zsarnokságuk útjában áll. És amint tudjuk, a drákonidák nem
egyszerűen megjelennek itt. Igaz? Nem az a jellemző rájuk, hogy
megjelennek az egünkön és megmutatkoznak, mint hatalmas
reptiliánok, mondván: "itt vagyunk." Nem ilyen módon
intézik a dolgaikat.
Így van.
Bizonyos kozmikus törvényeknek vannak alávetve, amik szerint meg
kell találniuk a kiskapukat, amikkel áthághatják ezeket a
törvényeket.
VÉLETLENSZERŰ
ENERGIA
„A
velük farkasszemet néző probléma az, hogy egy nagy rakás
véletlenszerű energiával szembesülnek, amit az elkülönítés
gondolata vált ki.”
Ez
azt jelenti, hogy az Egytől elkülönülve látják önmagukat.
Persze ennek a könyvnek az a címe, hogy "Az Egység Törvénye",
mindenki egyetlen elmének a része. A drákonidák viszont az
elkülönülésben hisznek, így aztán ez azt jelenti, hogy árulások
is történnek közöttük.
„Ez
sebezhetővé teszi őket, mivel a saját tagjaik közötti
torzulások nem harmonizálnak.”
Itt
lényegében azt mondják, hogy folyamatos harc megy a csoporton
belül és folyamatosan megdöntik a másik uralmát. Ez megegyezik
azzal, amit te tapasztaltál?
Nincs róla
információm, hogy a reptiliánok ölnék egymást és harcolnának
egymás ellen, de azon a találkozón, amelyen részt vettem és
amelyen a drákonidák is jelen voltak, azt az információt kaptam,
hogy a föderációjukban inszektoid és mantid-típusú lények is
vannak. Lehetséges, hogy hatalmi harcok és ehhez hasonlók zajlanak
ezen csoportok között.
Ugyanakkor
azt is mondják, hogy a drákonidák megpróbálnak összeesküvő
csoportokat létrehozni, egyfajta elitként, és a saját csoportjaik
részeként kezelik őket. Szóval minden bizonnyal ilyen problémák
is felmerülnek.
Igen,
igen, minden bizonnyal.
Akkor
ez is tökéletesen passzol. Eddig eléggé általánosságban
beszéltek, de sokkal részletesebben is ki fogják fejteni.
AZ
ORION DENZITÁSAI
„7.15
Kérdező:
Mi az Orion csoport denzitása?
Ré:
Ré
vagyok. Mint a Konföderáció esetében, az e csoportosulást alkotó
tömeg-tudatok denzitása is változó. Egy nagyon kevés harmadik
denzitású,...”
Ez
a 300-ak Bizottsága és Illuminátus típusú csoportokat jelenti.
„egy
nagyobb számú negyedik, egy hasonlóan nagy ötödik, és egy
nagyon kevés hatodik denzitású entitás alkotja ezt a
szervezetet.”
A
ötödik denzitású dolog nagyon fontossá válik most, ahogy
mindjárt látni fogjuk.
A
LÉTSZÁMUK 1/10-E A MIÉNKNEK
„A
létszámuk olyan egytizede a miénknek a tér/idő kontinuum bármely
adott pontján, mivel a spirituális entrópia problémája azt
okozza náluk, hogy állandó szétbomlást tapasztalnak a társas
memória komplexumukban.”
Beszéljünk
erről egy kicsit. A te információid alapján az az adat, hogy a
rosszfiúk számszerűleg tized annyian vannak az univerzumban
odakint repkedő jófiúkhoz képest, megközelítőleg pontos lehet?
Egészen
biztosan kisebbségben vannak, és ezért használnak más, leigázott
csoportokat, akik proxy katonákként őket szolgálják. Az
űrprogramunk bizonyos részei az ő oldalukon harcolnak, hogy
ezáltal is növeljék a létszámukat és azon képességüket,
amikkel képesek megvédeni a területeiket.
Ami
a Titkos Űrprogram Szövetséggel történik, az megint egy újabb
példája lehet a csoportok szétesésének, a spirituális
entrópiájuknak, merthogy a korábbi szolgálóik most ellenük
fordultak. Kezdenek kifogyni a lehetőségekből.
Igen.
Azt mondták nekem, hogy ez azóta történik, amióta csak itt
vannak. Nem voltak folyamatosan a hatalomban. Magukhoz ragadják a
hatalmat, aztán kirúgják őket, visszajönnek és újra magukhoz
ragadják. Az egész dolog ingadozik a különböző csoportok
között.
Egy
újabb tökéletes korreláció.
MÁSOK
SZOLGÁLATA VÉGÜL ÖNMAGUNK SZOLGÁLATÁHOZ VEZET
„Az
erejük ugyanakkora, mint a miénk. Az Egység Törvénye nem
kivételez sem a fénnyel, sem a sötétséggel, hanem lehetőséget
ad másokat szolgálni és önmagadat szolgálni. Mindamellett mások
szolgálata végül önmagad szolgálatához vezet, megőrizve és
tovább harmonizálva így az e viselkedésmódokon keresztül az
intelligens végtelent kereső egyének torzulásait.”
Ez
egy nagyon érdekes nézőpont, igaz? Hogy az önmagukat szolgálók
mindent maguknak akarnak. Elragadni, elfogyasztani,
leigázni, irányítani akarnak. Itt viszont azt mondják, hogy ha
segítesz az embereknek, akkor azzal magadnak segítesz. Ez
megegyezik azzal az üzenettel, amit a gömb lények adtak át neked?
Így van.
Ez pontosan ugyanaz az üzenet. Az üzenetük az volt, hogy emeljük
a rezgésünket, hogy legyünk megbocsátóbbak magunkkal és
másokkal szemben, hogy legyünk sokkal inkább másokat
szolgálóbbak. Ez mind-mind megegyezik.
Amikor
ehhez hasonló módon együttműködve, közösen dolgozunk, akkor
abból előnyt kovácsolhatunk. A dolog tehát nem arról szól, hogy
irányítanod és dominálnod kell mások felett, hogy előnyt
szerezz a magad számára. Amikor elkezdünk megosztani, kooperálni,
megbocsátani egymásnak, és mindenki dolgozik, akkor abból
mindenki részesül. Ez egy nagyon fontos filozófiai aspektus, amit
nem szabad elfelejtenünk. Most viszont térjünk vissza az
elkülönülés koncepciójához.
AZ
ELKÜLÖNÜLÉS KONCEPCIÓJA
„Azok,
akik önmaguk szolgálatához folyamodva keresik az intelligens
végtelent, ugyanakkora hatalmat teremtenek meg, de mint mondottuk,
állandó nehézségeik vannak az elkülönülés gondolata végett,
mely elválaszthatatlan az önmaguk szolgálatának mások feletti
hatalommal együtt járó megnyilvánulásaitól. Ez gyengíti és
végül szétoszlatja az olyan tudat/test/lélek komplexumok által
egybegyűjtött energiát, akik az Orion csoportot és az Orion
csoportot alkotó társas memória komplexumokat hívják.”
Milyen
fő példákat láthatunk a Cabal körében tapasztalható
széthullásra? Amikor bemutattak a fehér drákonidának, akkor
200-ak Bizottsága néven mutatkoztak be neked. Igaz? Nem pedig
300-ak Bizottsága-ként.
Igen,
lehetséges, hogy ez egy másik csoport. Ezek az emberek öltönyt
viseltek, vagyis emberi lények voltak jelen és 200-ak Bizottsága
néven mutatkoztak be.
Ez
pontosan azt jelentené, mint amiről a könyvben is beszélnek, hogy
folyamatos széthullás van köztük. A szövetségek felbomlanak és
nem tudják egyben tartani a struktúrát.
Azon a
találkozón a királyi drákonida felajánlotta, hogy feladják az
összes csoportot és az összes alárendeltjüket a Naprendszeren
kívülre történő szabad elvonulásért cserébe.
Nem
tudsz működtetni egy olyan csoportot, amelyben a tagok folyamatosan
elárulják egymást. Ezek a királyi drákonidák pedig olyanok,
mintha azt mondanák: "csak engedjetek szabadon minket, és mi
eláruljuk az összes emberünket."
Amikor ez
megtörtént, az valóságos lökéshullámokat idézett elő.
Hihetetlen,
hogy a könyvben is pontosan ezt írják le.
A
TÉR-IDŐ MINT MÉDIUM
„Meg kell jegyezni, gondosan fontolóra kell venni, és el kell fogadni azt, hogy az Egység Törvénye rendelkezésére áll bármely társas memória komplexumnak, amelyik úgy döntött, hogy együtt verseng valamely kereső célért, légyen az akár másokat szolgáló, akár önmagát szolgáló. A törvények, melyek az Egység Törvényének elsődleges torzulásai, ezután működésbe lépnek, és a tér/idő illúziója hordozóvá szegődik az ekképpen szabadon meghozott döntés eredményeinek kifejlődéséhez.”
Hát
nem érdekes? Itt valójában arról beszélnek, hogy a tér-idő nem
valóságos. Az idő nem lineáris, egy illúzió, amiben egy
tanulási mechanizmusban veszünk részt. A gondolataink és az
általunk végrehajtott cselekedetek között kapcsolat van. Ez az
egyik alapvető pont Az Egység Törvényében, amit számos
alkalommal megerősítettél. Mi olyat hallottál az idő
természetéről, ami illeszkedik az imént olvasottakhoz?
Ez
pontosan az, amit én mondtam. Kapok olyan e-maileket, amikről
korábban már beszéltem és amik alapján úgy tűnik, hogy a tér
és az idő, de különösen az idő nem lineáris.
De
amit itt is mondanak, hogy egy illúzióként lett felépítve úgy,
hogy tanulhassunk és spirituálisan fejlődhessünk.
„Így
minden entitás tanul, nem számít, mit keres. Mind ugyanazt
tanulják, egyesek gyorsabban, mások lassabban.”
A
cél tehát ugyanaz. Mindannyian visszatérünk az egységbe.
AZ
ORION CSOPORT - TÁRSAS MEMÓRIA
„11.16
Kérdező:
Mivel
foglalkoznak a keresztesek?”
Itt
kezd igazán érdekessé válni a dolog, hogy a drákonidák hogyan
veszik át az uralmat a bolygók felett. És itt nagyon részletesen
elmondják.
Kereszteseknek
hívják őket?
Orioni
kereszteseknek, Orioni birodalomnak, Orioni konföderációnak.
Ilyesmi kifejezéseket használnak rájuk.
„Ré:
Ré vagyok. A keresztesek harci szekerükben közlekednek...
Úgy
tűnik, hogy ez egy űrhajó, egy csatahajó. A szekér kifejezést
itt háborús értelemben használják.
„Ré:
Ré vagyok. A keresztesek harci szekerükben közlekednek planetáris
tudat/test/lélek társas komplexumok meghódítására, mielőtt
azok elérnék a társas memória fokát.”
Számomra
ez azt jelenti, hogy van egy pont, amikor a bolygónk tudatossága
egyesül. És amikor ez bekövetkezik, utána nem lesznek már
képesek olyasmit tenni velünk, mint amit addig tettek.
Teljes
mértékben. Ezért beszélek annyit a társteremtő
tömegtudatosságunkról. Ha egyszer felismerjük, hogy mekkora
erővel rendelkezünk, onnantól kezdve nem tudnak manipulálni
bennünket, sem pedig hatalmat gyakorolni felettünk.
Nagyon
érdekes, hogy erről már 1981-ben beszéltek. Most már az internet
lehetővé teszi számunkra, hogy egyesítsük a tudásunkat. Ez
tehát lépcsőfokként szolgál a társas memória elérése felé,
amikor is minden információ minden ember számára elérhető.
Szóval kezd a helyzet elég feszült lenni ezen fickók számára.
Nem tudják elrejteni többé a dolgokat. És ez nagyon érdekes,
mert a könyvben alapvetően azt mondják, hogy ha egyszer
felemelkedünk, ha egy globális tudatosság létrejön, onnantól
kezdve semmit sem tudnak tenni, amivel bántani tudnának bennünket.
És az
elit pontosan ezt használja – a televíziót, a médiát, az
elmekontroll mindenféle különböző metódusait – hogy elérje
nálunk, hogy ne legyen tudomásunk a társteremtő
tömegtudatosságunkról és hogy valójában milyen szinten vagyunk
összekapcsolódva egymással.
Mert
ha egyszer rájövünk erre, akkor nekik végük.
Igen.
„11.17
Kérdező:
Mely fokon éri el egy bolygó a társas memóriát?
Ré:
Ré vagyok. A tudat/test/lélek komplexum akkor lesz társas memória
komplexum, amikor entitásainak egész csoportja egyazon
orientációban vagy szándékban tartózkodik.”
Gondolkodjunk
el ezen picit. Az mondják, hogy az aratás során a negatív
szándékúakat kiszedik innen. Így aztán amikor az aratási
esemény megtörténik, a negatívak nem lesznek itt többé. A
kollektív tudat pozitívvá válik.
Továbbá,
az "oszd meg és uralkodj" jellegű módszerek és
taktikák, amit az elit alkalmaz...
...és
amik megakadályozzák, hogy egyesüljünk...
...
szintén eltávolításra kerülnek. Így van.
Említhetjük
John Lennon-t, aki megírta az "Imagine" című dalát.
Nos, az elit nem akarja, hogy eljussunk a dalban felvázolt
állapotba. Amint
Lennon újraaktiválta zenei karrierjét, azon nyomban megölte egy
"magányos merénylő". Az elit tehát megpróbálja
irányítani a folyamatot, hogy túlságosan ne merészkedjünk el
abba az irányba. De most szeretnék valami másról beszélni veled.
Említettél nekem ma valamit, miközben jöttünk az autóval ide,
és ezt még soha sem mondtuk el ebben a műsorban. Most először
hallottam ezt tőled. Azt mondtad, hogy a Gömb Lény Szövetséget
alkotó öt fajból háromról volt tudomásod.
Így
van.
Viszont
nemrégiben olyan találkozóid voltak, amikről még nem beszéltünk.
El tudnád mondani, hogy mi olyan zajlott ezeken a találkozókon,
amely releváns lehet itt és most?
Nos,
tulajdonképpen ezek nem új találkozások voltak. Némileg tudtam
már ezekről korábban, csak egyszerűen nem osztottam meg a
nyilvánossággal. Szóval a két másik lény... a két másik
lénycsoportról azt állították, hogy meg fogják mutatni magukat
az egész emberiség számára az átmenet időszaka közben és itt
fognak maradni velünk egy egész korszakon keresztül.
Vagyis
nem fogjuk őket látni, egészen addig, amíg az átalakulás be nem
következik.
Közvetlenül
az átalakulás előttig illetve az átalakulás közben.
És
mi ez az átalakulás?
Feltételezem,
hogy valamiféle energetikai esemény.
A
Napunkkal történő villanás, amiről már eddig is beszéltünk?
Így
van.
Szóval
azt mondod, hogy a gömb lények másik két faja akkor fog először
felbukkanni, amikor a Napvillanás bekövetkezik, és szó szerint
itt fognak állni mellettünk a földön amikor ez megtörténik.
Gondolod, hogy amikor ők felbukkannak és a negatív szándékúakat
eltávolították, valóban megtörténik az, hogy mindannyian egy
irányba fogunk húzni és továbbhaladni?
Igen.
És
azok a lények segítenek megvédeni bennünket, hogy a negatív
szándékúak ne jöhessenek vissza?
Nem
hiszem, hogy minket védenének. Azért lesznek itt, hogy segítsenek
nekünk az átalakulásban
Hogy
megvédhessük magunkat.
Így van.
MINDEN
TUDÁS ELÉRHETŐ
„Az
egyének számára a tudat fájának gyökereiben elvésző csoport
memória ezután ismertté válik a társas komplexum egésze
számára, így alkotva a társas memória komplexumot.”
Mit
gondolsz, hogyan kapcsolódik ez ahhoz, amit te láttál? Lehetséges
egy lénycsoportnak, hogy eléggé telepatikus legyen ahhoz, hogy
egyfajta telepatikus internettel rendelkezzen, nem technológiai
értelemben, hanem hogy ez a tudás elérhető, úgy mint pl a belső
földi könyvtárban?
Nemrégiben,
az elmúlt pár hónapban, Kaaree elkezdett velem egyfajta
telepatikus konferenciahívás formájában kommunikálni...
Amellyel
kapcsolatban te először eléggé bizonytalan voltál.
Igen. És
már előtte is azt mondta nekem, hogy ez mindennapos, megszokott
dolog lesz majd az emberek számára és e kommunikáció közben
először eléggé bután éreztem magam. De mindig inkább a szemtől
szemben történő kommunikációt kértem tőle, mert... nem
akartam, hogy megtévesztő lények jöhessenek be és problémákat
okozzanak.
Egy
későbbi epizódban majd alaposabban kitárgyaljuk Az Egység
Törvénye könyvekből származó idézetek alapján, hogy ha a
Krisztus tudatosságban, a fehér fény állapotában, vagy az egység
állapotában vagy – igazából bármilyen vallási kifejezést
alkalmazhatunk erre - vagyis ájtatos, szeretetteljes,
kiegyensúlyozott, békés állapotban vagy, akkor a telepatikus
kommunikáció teljesen biztonságos.
Kaaree
valószínűleg ebben a tudatállapotban van, de nem tudom, hogy én
abban vagyok-e. De kétségtelen, hogy az ő csoportja ezen a módon
kommunikál. Körbeülnek és telepatikus konferenciahívásokat
bonyolítanak.
Szóval,
hogy ha ez a két csoport bejön és segít nekünk átesni ezen a
változáson, akkor a belső földi emberek is feljönnek a felszínre
és közvetlenül együttműködnek majd velünk? Vagy mi fogunk
lemenni hozzájuk?
Fogalmam
sincs. Tudok róla, hogy a belső földiek petíciókat nyújtottak
be valamiféle megállapodásokkal kapcsolatban, amelyeket Mohamed
időszaka után írtak alá és ami megakadályozta a nyílt
kapcsolatfelvételt. Most ezt módosítani akarják, hogy sokkal
nyíltabban folyathassák a kapcsolatfelvételt előkészítő
munkálatokat.
„E
komplexum előnyei a társas létezés relatív torzulásmentes
megértése, és a relatív torzulásmentes célirányos haladás a
keresésben, mivel a társadalom egyedei számára minden
megértés/torzulás elérhető.”
Ez
a szövegrész azt mondja, hogyha egyszer elérjük a társas
memóriát – amit ezek a drákonida
fickók
elutasítanak – akkor egyesülünk a létezésben. Attól kezdve
egy irányba fogunk húzni, és minden tudás elérhető lesz
mindenki számára. Úgy tűnik, hogy a belső földi lények már
elérték ezt a szintet.
Igen, ők
már elérték.
Ami
nem más, mint a negyedik dimenzióba való átlépés.
Igen. Ők
már ezt tapasztalják meg.
És
ebből úgy tűnik, hogy ha egyszer mi is elérjük ezt, akkor
ezeknek a nagykövetségeknek, az összes ilyen drákonida
csoportnak, nem lesz megengedve, hogy itt maradjanak a bolygónkon
vagy a bolygó környékén.
Nos,
amikor ez megtörténik, az energetikai változások még arra is
inkompatibilissé teszik őket, hogy itt maradjanak.
Értem.
Most pedig meg fogjuk vizsgálni azt a tulajdonképpeni módszert,
amivel a drákonidák megpróbálják leigázni a bolygókat. Azok
számára, akik nem értik ezeket a kozmikus törvényeket, vagyis
hogy a dolgokat engedélyezni kell, úgy tűnhet, hogy ez egy idegen
invázió, pont úgy ahogy pl a mozifilmekben látható. Nos, itt nem
teljesen ezt fogjuk látni.
HOGYAN
CSINÁLJÁK?
„11.18
Kérdező:
Itt vannak tehát az orioni keresztesek, akik gondolatirányító
célokkal jönnek bolygónkra. Hogyan teszik ezt?
Ré:
Mint mindenki, az Egység Törvényét követik a szabad akarat
betartásával. Kapcsolatot teremtenek a hívókkal.
Mi
tudjuk, hogy kik voltak azok. Azt mondtad, hogy az 1930-as években
kezdődött.
Hát,
annál sokkal korábban.
Először
a németekkel vette kezdetét, majd aztán a katonai-ipari
komplexummal folytatódott.
„A
planetáris szférán élők aztán ugyanúgy tesznek, mint ti,
vagyis elterjesztik az ő sajátos felfogásuk álláspontjait és
filozófiáit az Egység Törvényéről, ami esetükben az önös
szolgálat.”
Hogyan
terjesztik el az önmaguk szolgálatára irányuló filozófiákat
itt a Földön Milyen példákat láthatunk erre?
Ez a hívás
már jóval az 1930-as évek előtt kiment. Több ezer év óta
kötnek megállapodásokat az elitekkel. Először is ott van a
pénzrendszer, amit babiloni pénzvarázslaton alapuló pénzügyi
rendszernek neveznek – ami egy rabszolgarendszer. Úgy van
felállítva, hogy irányítson bennünket és elmekontrollt
gyakoroljon rajtunk. A legfontosabb, hogy materialista gondolkodásba
hajszol minket, aminek következtében mindenki arra fog törekedni,
hogy a szomszédjához hasonló életmódot folytasson, hogy a
szomszédjáénál jobb autót szerezzen, vagy legalábbis azzal
összemérhetőt. Ez az az elmeberendezkedés, amit megpróbálnak
belénk plántálni.
Mindig
az erősebb győz és mindig ő terjeszkedik tovább.
Azt
akarják, hogy az emberek belekeveredjenek az ego alacsonyabb rezgésű
csapdáiba, a hiúságba, a kapzsiságba...
...
a hírnév hajszolásába.
Így van.
És
mi van azokkal a mozifilmekkel, videóklippekkel, stb., amelyek
sátánista típusú képekkel, sátánista szimbólumokkal vannak
teli? Szerinted ez is részét képezheti ennek a filozófiának?
Igen.
Ezek azért vannak, hogy hatással legyenek az egyének tudatára és
lecsökkentsék a rezgésüket, hogy ne akarjanak olyan spirituális
információk után kutatni, amelyek emelhetnék a vibrációjukat.
Vagyis
a játék arról szól, hogy arra kell rávegyenek bennünket, hogy a
saját szabad akaratunkból legyünk rabszolgák.
Igen.
Mert
ezek azok a szabályok, amikhez tartaniuk kell magukat. Hát nem
bámulatos, hogy ez mind benne van Az Egység Törvényében?
„Belőlük
lesz az elit. Ezek révén, a próbálkozás megkezdi egy olyan
feltételrendszer megteremtését, melynek során a planetáris
entitások többi részét rabszolgává teszi az ő saját szabad
akaratuk.”
Ez
mind itt olvasható Az Egység Törvényében. Corey, megint csak
megdöbbentnek látszol... Úgy értem, nem gondoltad volna, hogy
mennyire szorosan kapcsolódik mindez azzal, amiről korábban
hallottál.
Nem
gondoltam volna.
A megosztást a Facebook blokkolja!!!
VálaszTörlésMost sikerült megosztani a Facebook oldalon is.:) Nem tudom mi volt a baj...
VálaszTörlésKöszönöm a fordítást.
VálaszTörlésÉrdekes, hogy mennyire jól felépítettprogramozásról van szó. Körülöttem még az ébredező emberek is csak a meglévő rendszeren belüli változtatásokban tudnak gondolkodni. Az eszükbe sem jut, hogy hazugság és átvágás az egész. Mindenkinek joga van élelemhez, egészséghez, tudáshoz...ezek bejövő oldalára egy virtuális csapot szereltek ezek a lények és saját kényük-kedvük szerint zárják vagy nyitogatják. Persze csak annyira, hogy a nyomorúságos helyzet fennmaradjon. És persze annyira jól be vannak programozva, hogy nem az elnyomást találják torzulásnak, hanem az elnyomás alól való kibúvást furcsállják.
Ez egy nagyon jól összeállított írás/műsor. Teljesen logikus amit mond. Számomra ez megmagyarázza a "hatalom" megőrzését és az irányítást, ilyen hosszú időn keresztül. Nagy köszönet a fordításért. Ismét azt látjuk, hogy nem marad más hátra, mint előre :)))
VálaszTörlésAz eddigieket ki lehet egészíteni azzal is, hogy a programozás része az emberek fizikai és lelki energiáinak a kizsákmányolása.
VálaszTörlésMáshogyan fogalmazva, itt konkrétan arra gondolok, hogy az embereket nemcsak arra akarják terelni, hogy ne akarjanak a nagy kérdésekkel foglalkozni, hanem arra is törekednek, hogy minél kevesebb idejük és energiájuk legyen erre. Az emberek nagy része éjt nappallá téve, naphosszat dolgozik, és még örülnie kell, hogy ebből valahogyan meg tud élni. Energiája meg ideje persze nem marad, csak többnyire arra, hogy egyen meg lefeküdjön végre aludni, hogy másnap újra robotoljon.
Az emberektől elvették a munka, az alkotás felszabadult örömét, mert ugye, pénzért, megélhetésért kell dolgozni, és örülni kell, hogy egyáltalán van mit dolgozni, függetlenül attól, hogy mennyire szeretik azt csinálni. A legtöbb embernek ez persze fel sem tűnik, hogy ez a napi sok óra munka sem természetes, szerintem már a 8 óra sem az, főleg, ha olyan dolgokat kell csinálni, amit nem szeret az ember, és még meg sincsen fizetve érte rendesen.
Fiatalkorban meg ott a másik borzalom, a tanulás, az oktatás. Itt is ugyanez megy lényegében véve. Az embereket már gyerekkorukban robottá nevelik, és úgy van beállítva ez az egész rendszer, hogy minél hosszabb ideig tanuljanak, nehogy az alacsony szintű vagy nem megfelelő végzettség miatt utána ne kapjanak munkát. Akik meg rosszabb értelmi képességűek, azok meg "mehetnek a levesbe". Sokaknak meg ez az eszement teljesítménykényszer akadályozza azt, hogy jól tanuljanak, pedig meglenne rá az eszük, értelmi adottságuk.
Ráadásul materialista hazugságokkal tömik a fiatalok fejét, meg hamis történelemmel, és sok más értelmetlen dologgal, mint például a magasabb szintű matematika, amiknek később semmilyen hasznát nem veszik. Szerencsére az oktatási rendszer problémáit már sokan kezdik látni, de ez még csak a felszín kapargatása véleményem szerint.
Hatalmas kincs a mai világban, ha az ember azt csinálhatja, amit szeret, ami örömet okoz, és azzal kereshet pénzt. Ez a sok lelki betegség meg öngyilkosság sajnos hű tükörképet mutat a rendszer tarthatatlanságáról.
Van ez az Inuaki-könyv, két kötete is megjelent, talán már más is olvasta innen a blogról. Ebben az áll sok más mellett, hogy a Föld előtt ezek az elnyomó annunakik az Inua nevű bolygót gyarmatosították sok százezer évig, ebből ráadásul sok ezer évet úgy töltöttek ott, hogy rejtve voltak, az átlagemberek észre sem vették őket, tehát mint ahogyan itt nálunk vannak már igen régóta. Csak az elittel álltak kapcsolatban a háttérben, akik általában nekik dolgoztak. Állítólag már vagy félmillió éve itt vannak, miután távoztak az Inuáról. Hát, most már tényleg ideje lenne távozniuk innen is valahogyan.
Igen 5-ös. Ez tökéletesen így van. Ez az egész egy nagy torzulás. Nem tudom, pontosan mennyi idejükbe tellett, mire mindenkit, minden téren így meg tudtak forgatni, hogy már nem tudják, merre van az előre. Ehhez nem lehetett elég a néhány nemzedék. Valakik mindig voltak, akik emlékeztek a régmúltra. Ezért kellett felgyújtani az Akexandriai Könyvtárat. Ezért kellett lerombolni a Magyar Királyi Várat a Pilisben..A habsburgoknak is 200 évükbe tellett.Ezért kellett kiirtani az indiánokat, a maradékot meg lezülleszteni. Ezért kellett egy csomó műemléket szétzúzni, szétrabolni. Ezért kell a nyelveket lerombolni és helyette a nagyon szegényes angolt erőltetni. Ha még mindig maradna olyan, aki az ősemlékezet segítségével összerakná a képet vagy csak gyanút fogna, abban az esetben tesz nagy szolgálatot a kábítószer. Elhitetik az emberekkel, hogy mindenki eldobható és csak nyűg a Föld hátán...A felesleges munkákkal is ezt segítik...A művészet és a mezőgazdaság kivételével szinte az összes szakma hamis és felesleges...persze a mostani felhasználás szerint...mert persze a fejlettebb lények is tanulnak történelmet és matematikát csak épp nem hazugságokból és félrevezetésből összetákolt formában...
TörlésNa akkor egy kérdés.Ki engedte ezt meg hogy egy bolygót elfoglalhassanak?
TörlésRabszolgaságot hozzanak itt létre azt ki engedte meg? Akkor hol voltak az UFÓ-k? Már rég elkéstek az egésszel.
De mondom hol voltak mikor ilyenné alakult az élet? Sehol senki.Még a belső földiek is leszarták az egésszet pedig ők itt is voltak.Persze olvastam hogy le is lettek cseszve emiatt mert hogy nem viselték gondják nekünk meg a felszínnek de az is miért csak most? 3000 évvel ezelőtt kellet volna őket lecseszni mert Egyiptomban is UFÓként meg istenként tevékenykedtek tudtommal.Mindegy azért valamilyen szinten nek a Föld és azon az élet van elcseszve hanem az egész univerzuk egy határtalan hulladék a jelenlegi formályában.Bárki aki ezt létrehozta távol áll a jótól.Lehet hinni akár milyen istenben,de ha lenne egy jó isten akkor egy alapvető életminőség meglenne,de áhhh.Afrikában 10 éveaek halnak éhen,indiában szemetet esznek az emberek meg minden féle állati búvóhelyekről viszik el amit találnak és azt eszik.Most komolyan,aki ezt engedélyezte az nem normális.Persze Corey mondaniválóját se kell 100 százalékik igaznak tekinteni.Például az Avianok 6os ill 9 dimenziós lények de csak a saját felemelkedésük miatt segítenek nekünk.Ilyen önzőség van feljebb is? Na szóval Corey se mond mindig faszát,vam hazugság is ds olyan is amit rosszul tud.Ezeket ki kell tudni szűrni de alapjába véve a spirituális egy rosz dolognak tekinthető istent meg pláne.
Szeretnék ajánlani egy nagyon jó írást, amelyből választ kaphatunk azon fontos kérdésekre, hogy miért nincsenek emlékeink az előző életeinkből, és hogy mi okból vált börtönbolygóvá a Föld! Mindenkinek ajánlanám figyelmébe ezt a csillagközi üzenetet, akik kellően nyitottak és befogadóak az újszerű, földöntúli információk és igazságok irányában. Bár elsőre kissé meseszerünek tűnhetnek ezek az olvasmányok, mégis ezen közlések által kerülhetünk közelebb a felsőbb Igazság megismeréséhez és megértéséhez!
VálaszTörléshttp://www.angyalszarny.eoldal.hu/cikkek/szellemi-uzenetek/juventus-tanitasai-1..html
http://inuaki.uw.hu/
VálaszTörlésúgy néz ki, hogy ezek a jómadarak mindenhol taroltak, pusztítottak...a saját bolygójukat is lakhatatlanná tették, mindenkit gyötörtek, rettegésben tartottak...valami megegyezés alapján éppen minket áldoztak be a többiek nyugalma oltárán...így aztán bátran hagyták, hogy velünk kegyetlenkedjenek, elnyomtak, mérgeztek, uszítottak...de az idő, amit kaptak a bolygójuk rendbehozására, lejárt, viszont a bolygójuk nincs készen...és ők szépen be is rendezkedtek itt...eszük ágában sincs menni...ezért zsarolnak mindenkit...
az is az egyezség része volt, hogy törölhették az emlékezetünket...amihez hozzátartozik az ősi népek és ősi nyelvek kiirtása is...mert ezekben él a múlt...visszafejthető a valós történelem...ezért kellett az idniánokat kihalasztani..ezért kell a magyar nyelvet rombolni...ezért kell a görögökre és ránk is gazdasági válságot szabadítani...
Ha ez igaz,ez az egész Univerzum egy nem normális dolog.Nem is ezzel van a baj hanem magával a rendszerrel.Ilyen szarban kell élni.Amúgy van más Univerzim is? Más világ,más isten stb...? Őrülnék neki.Igazából ha most választanom kellene hogy az Orion csoporthoz vagy a "fényhez" csatlakozzak akkor az Orionhoz mennék.Nem kell bugyuta szabályokat betartani.Oda megyek az űrhahókkal ahova akarok.Azt teszem amit akarok.Nincsenek ciklusos baromságok illetve a technológiát erőltetik nem a bugyuta szellemi létet.Ki akar komolyan szellemi életet élni? Nem tudom milyen lehet de inkáb egy fizikai testem legyen ;) Az a baj hogy nem akarok annyira a fénybez tartozni mert sok minden sőt kinek hazudok semmi nem tetszik benne.Orion csoportot meg nem kell annyira leírni,nem tudjuk hogy milyenek,biztos van igazsság is abban amit mondanak vagy amit hisznek.
Törléshttp://inuaki.uw.hu/
Törlésitt írnak róla, hogy 10 univerzum is van.
Persze, lehet, hogy te nem tartozol a fényhez, de az is lehet, hogy csak elhitették veled...szerintem az orioniak sokkal szigorúbb körülmények között élnek, mint a fénylények. Kemény katonai szigor szerint és nincs ellentmondás.
Nem feltétlenül.Ha ők repkednek a légterünkbe akkor lazább már.A jók mindig az olcsó kifogással jönnek hogy szabad akarat meg ilyen hülyeségek.Egy közzététel hogy akadályozza a szabad akaratomat? Ha azt mondom hogy oké de ne jöjjenek ide akkor úgy se erőltetik.Ilyen egyszerű ez.De nem nekem sok minden nem tetszik!
TörlésA karma,a sors,a 3D-s világ kegyetlensége,akkor a cikklusos hülyeség hogy csak akkor lehet felemelkedni meg ilyenek.Mi ez? Tudtommal idő nem is létezik akkor ki hazudik most??? De ha van idő akkor ez most minek?
Az a baj hogy mindent máshogy csinálnék.Egyébként aki eltérített az az élet ;) Ezek után ne várja el senki hogy boldogan vigyorgok mint ezek.Fentről ugatni is könnyű.Mondom az Orion csoport már ha létezik akkor nem feltétlenül gonoszak.Egyszerüen nem értenek egyet de attól még lehet nekik is igazuk.Annyira kegyetlenek nem lehetnek ha ilyen technológiai szintre is elengednek mint most vagyunk.Persze van amit ők is máshogy csinálnak de itt az ideje hogy mindenki tanuljon egymástól,ne mindenki a saját igazát hangoztassa.Úgyhogy nem hitette el senki velem,de minek tartozzak ahhoz aki ilyen kegyetlen világot létre hoz és engedélyezi? Ez egy szerető isten? Szerintem változtasson pozíciót! Nem való annak,ajjaj mi lesz mikor meghalok,megyek a pokolra amiért ezt írtam :D
Amúgy úgy tudom hogy a 3D-s világban nincs is isten csak a hülye szabályai.Akkor most már tök mindegy.Ha lehet nélküle is élni akkor nekem nem kell semmilyen istenség.Sok mindenki megvan nélküle,kár hogy ott a halál,ha az se lenne akkor nem is kellene látni soha.
TörlésErre a fenti Juventus-féle írásra azt is lehet mondani, hogy így jár az, aki az ördöggel egyezkedik. Nem is csoda, hogy ez lett belőle, a megállapodás mehet a levesbe, mi meg gályázunk tovább itt a rabszolga-karanténunkban idestova sok ezer éve, vagy netán már több százezer éve, ha igaz az Inuaki-írás. Nekem tehát ezek a Juventus-féle írások sem megnyugtatóak, sőt pont ellenkezőleg.
VálaszTörlésKomolyan mondom, ennél még egy óvodás is bölcsebb és előrelátóbb lett volna, mint ezek a sokat emlegetett "fényerők", akik teljesen kiszolgáltattak minket az orioniaknak!
Ennyi évezred, meg főleg egy ilyen 20. század után az ember nyilván keresi a válaszokat, viszont már szinte semmi logikus dolog nincsen, ami ezt az egészet meg tudná magyarázni.
Ha tényleg nekik kell helyreállítaniuk az általuk tönkretett bolygókat, akkor könyörgöm,
a fényerők miért nem tették őket addig egy üres, lakatlan bolygóra, egy másik karanténba, ahol nincsen kiket elnyomniuk? Jogos a kérdés, hogy miért mi vagyunk az áldozatok, talán nincsen elég üres bolygó a Tejútrendszerben? Tényleg érthetetlen.
Azt mondják, hogy így lehet a legjobban fejlődni, ha elnyomás és szenvedés van. Hát, én ezzel sem értek egyet! Szerintem nem feltétlenül kell ahhoz szenvedés, hogy fejlődjön egy lélek, legalábbis nem ilyen borzalmak, mint amik itt történnek a Földön.
Arra meg várhatunk, hogy egyenként felébredjenek az emberek, és visszanyerjék az emlékezetünket, miközben ezek itt uralkodnak és garázdálkodnak felettünk kényük-kedvük szerint.
Majd az újabb beígért dátumok letelte után megint azt fogják nekünk beadni várhatóan, hogy sajnos megint, még mindig nem meditáltak elegen, és amiatt nem történt semmi jó dolog. Hát ettől a szövegtől már kész vagyok én is! Eleve, hogyan meditáljanak, hogyan fogjanak össze, meg egyáltalán hogyan tehetnének bármit is az emberek, amikor erről az egészről még mindig nagyon kevesen tudnak?!
Szóval, tényleg nem stimmel ez az egész valahogyan. Egy maroknyi ember majd gondolom elmeditálgat ezután is, az orioniak meg röhögnek és uralkodnak rajtunk, ők úgy tűnik, nagyon jól elvannak továbbra is. A bolygó meg közben szépen lassan tönkremegy, ők meg legfeljebb keresnek maguknak másikat, a fényerők meg nézhetik a falat és egymást.
Sajnos jól látod.De mondom ha ilyenek felett szemet hunynak akkor a fény nem is létezik ;)
TörlésDe itt nem az Orion csoportról van szó,hanem arról hogy olyan mérrékben uralkodnak felettünk amindk nem is szabadna léteznie! Amúgy is hol voltak a fényerők 1000 éve? Ugyan úgy sehol.Mindenki mozizik egy jót de ennyi.
Azt olvasni, hogy a jófiúk közül is mind érintett, azért nem erőltetik a teljes és gyors nyilvánosságra hozatalt...magyarul mindenki segédkezett elnyomni, megalázni és lezülleszteni minket. Beáldoztak egy bolygónyi lényt, hogy legyen, aki dolgozik rájuk...mert csak nem várhatjuk el tőlük, hogy miután nagy fáradtsággal leigáztak bennünket, még dolgozzanak is magukra...a többiek meg nemhogy nem látták igazságtalannak, hanem még rá is játszottak....például istent meg jézusmáriát...nem is csodálom, hogy nincs pofájuk elénkállni és bevállalni a sorozatos és folyamatos kész átverést.
VálaszTörlésA felemelkedés meg fog történni csak úgy magától, mert emelkedik a rezgésünk, akié meg nem, az nem bír velünk egy tér-időben maradni...máshova kerül...ezért nem tudnak a jófiúk sem megjelenni közöttünk...sőt az 1-2 dimenzióval felettünk járóknak is nagyon nagy nehézség lenyomni a rezgésüket a látogatás idejére..."lehangolódni"
Meg tudnak jelenni.50es évek nagy UFÓ észlelései is ezt bizonyítják.De embereket is el szoktak vinni.Corey is említi ezeket az ufó találkozásokat.De azt is hogy abba maradt...
TörlésÚgyhogy meg tudnak jelenni,nem minden a rezgés.Annyi hogy mivel ez egy nagyon is fizikai világ ezért itt mindenkinek űrhajó kell,nem tudnak csak úgy utazgatni mint feljebb...Ez egy olcsó kifogás.Amúgy igen senki se harcol senkiért se szerintem.Xyronnal igaza lehet,mi se harcolnánk más fajért.
Sziasztok
VálaszTörlésElolvastam itt a hozzászólásokat.
Mi lenne, ha egy kissé más nézőpontból néznétek ezt a jó - rosszfiú szerepet, fény-sötét erőket, ufókat? Ugyanis ilyenek nem léteznek.
Et-k jönnek-mennek, teszik a dolgukat, itt is vannak a Földön, ha nagyon muszáj azért beavatkoznak, de amit a legtöbb blogon olvasni, hogy jó-rosszfiúk harca az emberiségért, ezt felejtse el mindenki. Ez is a megvezetés része, felosztásban gondolkodni.
xyron.