UBUNTU
ÉS A KÉK AVIANOK ÜZENETE / 2. RÉSZ –
A 3. évad utolsó epizódjában
újra Michael Tellinger és a nevéhez kötődő Ubuntu Mozgalom lesz
a fő téma. Megismerkedhetünk az Ubuntu filozófia alapelveivel és
ezúttal részletesebben kifejtésre kerülnek azok az irányelvek és
gyakorlati lépések is, amelyek elvezethetnek egy új, kölcsönös
hozzájáruláson alapuló társadalmi környezet kialakulásához.
Wilcock:
Itt vagyunk újra Corey Goode-val, aki állítása szerint a Titkos
Űrprogramban dolgozott, egy olyan szervezettel, amely nagyon érdekes
nézőponttal bír a jövőnkkel kapcsolatban. Olyan technológiákkal
rendelkeznek, amelyek szükségtelenné tennék a pénzügyi rendszer
létezését. Ha szükséged lesz valamire, csak megnyomod a gombot a
replikátoron és az manifesztálja majd neked. A mai adás
különlegessége, hogy újra itt van velünk Michael Tellinger. Őt
és a nevével fémjelzett Ubuntu közösséget külön, név szerint
is említették a Titkos Űrprogram Szövetségben. Állításuk
szerint az Ubuntu-féle hozzájáruláson alapuló rendszer a földi
élet egy teljesen új útját mutatja be, amely sokkal nagyobb
harmóniát eredményez majd. A szükséges áruk és szolgáltatások
szeretetteljes, társteremtő módon jönnek majd létre, nem pedig
egy versenyen és pusztításon alapuló környezetben. Michael,
köszöntelek újra a műsorban!
Tellinger:
Köszönöm ezt a csodálatos bevezetőt!
Wilcock:
Hadd játsszam most egy kicsit a kötekedő ügyvéd szerepét. El
akarom hessegetni a rózsaszín felhőket, amiben ti folyamatosan
úszkáltok és szeretném most egy kicsit az ellenoldalt képviselni.
Úgy fogok kérdezni, mintha csak egy bírósági tárgyaláson
lennénk.
Tellinger:
Rendben. Annyit elöljáróban azért el kell mondanom, David, hogy
én személy szerint már kb 11 éve hallgatom az ilyesféle
megnyilvánulásokat:)
Wilcock:
Hát, akkor most szeretném újra a kétkedők és szkeptikusok
hangját képviselni.
Tellinger:
Nos, ez esetben köszöntelek a tárgyaláson!:)
Wilcock:
Jamestown történetét az összes amerikai kisgyerek fejébe
belesulykolják. Az első Amerikába jövő telepesek, amikor
megérkeztek az Újvilágba, azt gondolták, növényt termesztenek
majd és minden csodálatos lesz. Az történt azonban, hogy a gazdag
földtulajdonosok átjöttek ide és megtagadták a munkavégzést a
földjeiken. Éhen haltak, mert azt gondolták: "valaki majd
elvégzi helyettem a munkát, én nem akarok dolgozni." Ez tehát
az a logikai alap, amivel kimosták az agyunkat – jelenleg is ezt
oktatják mindenkinek és az emberek hisznek is ebben... Azt
gondolják, hogy szükség van a versenyen alapuló kapitalista
rendszerre - amely magában foglalja a pénz szükségességét -
illetve hogy pénzt kell keresnünk azért, hogy a megélhetésünket
biztosítsuk, mert különben éhen halnánk. Azt is vallják
továbbá, hogy ez az egyetlen dolog, ami képes korlátok között
tartani az emberi önzőséget és kapzsiságot. Azt tanították
nekünk, hogy az emberek máskülönben egymás kárára élnének és
semmilyen módon nem járulnának hozzá a rendszer működéséhez.
Mi a véleményed erről?
Tellinger:
Először is, a fenti megállapítás egy kapitalista rendszerből
származik. Abban a pillanatban, ahogy a pénz kikerül az
egyenletből és semmi szükség nem lesz rá, minden megváltozik.
Amikor egy együttműködésen alapuló struktúrában kezdesz el
dolgozni, nem pedig egy versenyen alapuló rendszerben...
Corey:
...vagy pedig kiváltságokon alapuló rendszerben...
Tellinger:
Így van, pontosan! "Jogomban áll más embereket dolgoztatni",
és ehhez hasonló hozzáállás. Ez egy több ezer éve kialakult
szemlélet, amit aztán újra meg újra továbbörökítünk. Ezért
van szükség arra, hogy újraprogramozzuk az átlagemberek
gondolkodásmódját. Mindannyian kapitalista rendszerbe születtünk
bele és azt gondoljuk, hogy a demokrácia a mi megmentőnk. Nem. A
demokrácia a megfélemlítés taktikája, nem pedig egy oltalmazó
áldomás. A demokrácia ugyanis része a problémának. Mindannyian
azt hisszük: "Oh, én egy demokratikus országban élek.”
Nos, nem. Ez mind része a problémának, része a hazugságnak.
Kapitalizmus, demokrácia, verseny, pénzrendszer: ezeket mindet meg
kell szüntetnünk. Amíg ezektől meg nem szabadulunk, nem fogunk
tudni megteremteni egy olyan egységes közösséget, amely mindenki
javára munkálkodik. Ahogy korábban is említettem, jó pár év
kellett, míg idáig eljutottunk. Most már 11 éve csinálom ezt és
- számomra legalábbis - ez a legfelszabadítóbb módja saját
magam felfedezésének. És aztán megosztani mindezt másokkal is –
sokakkal ez rögtön rezonál, míg másoknál egy kicsivel több
időbe telik, megint mások pedig folyamatosan elutasítják. De
ahogy az emberek megnyitják magukat ennek, elmélyednek az ilyesféle
gondolatokban és így azok elkezdenek rezonálni velük, már nincs
többé visszaút.
Wilcock:
Ok. Várjunk egy percet. Az emberek többsége csak üldögélni fog
majd a telefonjával a kezében. Még csak a szemedbe sem akarnak
majd nézni. Nem fognak semmiféle munkába belekezdeni. Csak ülnek
majd és nyomkodják a telefonjukat. Ez nem hangzik valami
gyakorlatias dolognak.
Corey:
Kell lennie majd egy átmeneti időszaknak és... Mi is az ellentéte
annak, amikor az emberekbe belesulykolnak valamit?
Tellinger:
Az, hogy felszabadítják őket...
Corey:
Így van. Fel kell szabadítanunk az emberek elméjét.
Wilcock:
Nem lehet csak úgy rávenni senkit sem arra, hogy ilyesmit akarjon,
igaz? Úgy értem, mindenki csak a maga dolgával törődik. Nézd
meg azokat, akik a telefonjukba temetkeznek. Még csak nem is
beszélgetnek, és a szemedbe sem néznek.
Corey:
Kell történnie majd egy katalizátorként szolgáló eseménynek,
amiről már beszéltek a Titkos Űrprogramokban és amiről mi is
beszéltünk már korábban. Egy globális gazdasági összeomlás
fog bekövetkezni, aminek hatására az emberek nagyon dühösek
lesznek majd. Rá fognak jönni, hogy ezt a hatalmas Ponzi-rendszert
mindvégig bűnözők irányították és a demokratikus
rendszerekben részt vevő személyek – akikre az emberek a
szavazatukat adták – mindvégig a bűnözők zsebében voltak. Az
egész egy hatalmas nagy átverés. Amikor az alvó tömegek
felismerik ezt, az katalizátorként fog szolgálni számukra és
arra fogja ösztökélni őket, hogy többet akarjanak megtudni
erről. És ekkor rengeteg információt nyilvánosságra fognak
hozni, nagyon sok adat napvilágot lát majd. Nem gondolod, hogy ez
arra fogja ösztökélni az embereket, hogy elkezdjenek nyitottabbá
válni az új ötletek/elgondolások iránt?
Wilcock:
Hát, igen... Kanyarodjunk vissza egy kicsit a Jamestown-modellhez.
Az amerikai kolonizálók olyan földre érkeztek meg, amelyről
bevallottan semmit sem tudtak. Ráadásul eleinte kis létszámban
jöttek, sokan közülük lényegében semmilyen tudással nem
rendelkeztek. Nem akarták bepiszkítani a kezüket. Keményen
kellett volna dolgozniuk a túlélésük érdekében, mert egyszerűen
nem volt más út. De mi már nem ilyen társadalomban élünk, igaz?
Tellinger:
Így igaz, és annak a rabszolga-mentalitásnak is vége, amikor még
a nyílt utcán árulták a rabszolgákat. Szóval lényegében
nagyon érdekes időket élük. Egy olyan időben, amikor nagyjából
a bolygón élő minden ember tudja, hogy valami itt nincs rendben.
Ha az utcán megállítasz valakit és megkérdezed tőle: "Elégedett
vagy azzal, ahogyan a dolgok a világban működnek? Elégedett vagy
azzal, amit a kormány tesz érted? Elégedett vagy az életeddel?
Gondolod, hogy ez az a tökéletes élet, amire megszülettél?
Megéled az álmaidat?" A válasz 100%-ban az lesz, hogy NEM,
ezt garantálom. 100%. Az emberek azt fogják mondani neked, hogy
nem, egyáltalán semmivel sem elégedettek. Tehát világos, hogy
valami drámaian rossz ebben a világban. Vagyis az alapok, amiről
el kell indulnunk ahhoz, hogy egy új rendszert felállítsunk, már
adottak. Most már csak be kell mutatnunk ezt az új rendszert. És
úgy gondolom, hogy ezt meglehetősen sikeresen tesszük. Ezért
növekszik ilyen gyorsan az Ubuntu mozgalom, messze túlszárnyalva a
legvadabb elképzeléseimet is. Soha sem akartam globális mozgalmat
elindítani, egyáltalán nem szerepelt a terveim között. Az én
tervem mindössze annyi volt, hogy információt osszak meg. És
mégis ez lett belőle.
Wilcock:
Nagyon sok közhelyet, meg jókedvű filozofálgatást hallottunk
eddig tőled. Nem hallottam viszont semmilyen konkrét, gyakorlati
útmutatást.
Tellinger:
Ok. Rá kell térnünk tehát a gyakorlati ismeretekre, mert az
emberek pontosan ezt akarják hallani. Azt mondják: "Ez valóban
nagyszerű, de hogyan jutunk el a kívánt célhoz? Hogyan jutunk el
innen oda?" Ezért nagyon fontos megosztani a gyakorlati
lépéseket is az emberekkel, hogy el tudják sajátítani és
ezáltal magabiztossá váljanak. Ehhez először is fel kell
ismernünk, hogy a közösségek már eleve adottak.
Nem
fogjuk megváltoztatni a rendszert a nagy városok, a metropoliszok
területén. Ez elég bonyolult lenne. Én abban hiszek, hogy a
kisebb városok és kis falvak azok a helyek, ahol el tudjuk érni az
embereket. Megoszthatsz velük új ötleteket és megváltoztathatod
azt a gondolkodási módot, ahogyan a saját jövőjükre tekintenek
és ott kell elkezdenünk a közös munkát... Így ezek a helyek az
újfajta gondolkodás modelljeivé vállnak, másképpen fognak
működni és másképp fogják megteremteni maguknak a bőséget:
egyszóval fejlődni fognak.
Hogyan
tegyük ezt meg? Nos, ezt meg lehet tenni úgy, hogy sok pénzt
viszel egy kisvárosba. A másik fontos dolog, amit itt el kell
mondani: "pénzt kell használnunk ahhoz, hogy felszabadítsuk
magunkat a pénztől." Jelenleg nincs más eszközünk ehhez. És
ez az a pont, ahol sokan felállhatnak és azt mondhatják: "Oh,
Tellinger, te egy csaló vagy! Pénzt akarsz, hogy mindezt
megvalósíthasd. Miért nem valósítod meg pénz nélkül a
gyakorlatban azt, amiről prédikálsz?" Az én válaszom erre
pedig az, hogy "ne legyenek téveszméid." A rendszer 6 000
éven keresztül bebörtönzött minket a pénz segítségével.
Fognunk kell ezt a rendszert és
át kell fordítsuk úgy, hogy az innentől kezdve nekünk dolgozzon.
Itt
kell visszautalnom arra, amit Corey elmondott korábban. Az Ubuntu
mozgalom és a kölcsönös hozzájáruláson alapuló filozófia nem
valaki ellen jött létre, nem akar harcolni senkivel és nem azért
jött létre, hogy véres forradalmat robbantson ki, vagy bármi
ilyesmit. Az erőszak és fizikai szembenállás ideje ugyanis
lejárt. Mostantól egy új valóságot teremtünk a magunk számára.
Fogjuk a már létező rendszert és az általa használt energiákat
– amiket eddig negatív módon,
az emberiség ellen
használtak fel – fogjuk mindezt és a saját szolgálatunkba
állítjuk, és óvatosan átalakítjuk úgy, hogy az ettől kezdve
az emberiség javát szolgálja. És még mielőtt észrevennénk
majd, lassan az egész elkezd bennünket szolgálni, olyan módon,
amilyet még csak elképzelni sem tudtunk korábban. Meg fogom
mutatni hogyan, ugyanis mindent nagyon egyszerűen és gyorsan át
lehet változtatni.
Fel
kell ismernünk, hogy annyi közösségi projektet kell létrehoznunk,
amennyire csak szükségünk van. Az egész Ubuntu kölcsönös
hozzájáruláson alapuló rendszer azon alapul, hogy a kis
közösségeken belül számos különböző közösségi projektet
hozunk létre, amik az adott város javát szolgálják majd. Amikor
közösséget mondok, akkor akár városkára, akár falura, vagy
emberek kisebb közösségére gondolok. Minden ilyen közösségi
projektet munkába állítunk. Mindenki dolgozik egy héten pár órát
az egyik ilyen közösségi projektben. Nos, hogyan tegyük ezt meg?
Mindenféle dologba belekezdhetsz – növénytermesztéstől kezdve
technológiai dolgokon át, bármibe, amit csak el tudsz képzelni.
De
ahogy elkezdesz fenyegetést jelenteni a kormányzat számára,
fegyveres férfiakat fognak küldeni akik
lepuffantnak téged.
Tehát nem ez a megoldás. A másik fontos dolog, amit fel kell
ismernünk, hogy világszerte már most is nagyon sok önfenntartó
közösség létezik. Az ilyen közösségek hatással vannak-e
bármilyen módon a világ többi részére? Nem igazán. Ők csak
egyszerűen önfenntartó közösségeket működtetnek. Egy
önfenntartó közösség pusztán egy nagyobb változata az önző
individuális gondolkodásnak, csak ebben az esetben az "én,
én, én" felkiáltásokat a "mi, mi, mi" váltja fel.
Az ilyen közösségek azt mondják: "Ne mássz át hozzánk,
amíg mi meg nem hívunk téged. Nem fogunk veled semmit sem
megosztani, mivel te kívül vagy, mi pedig bent."
Tehát
ez sem jelent megoldást. Ezért hangsúlyozom mindig, hogy mi nem
önfenntartó közösségeket szeretnénk létrehozni. Hanem egy
újfajta gondolkodásmódot szeretnénk meghonosítani, ami azt
mondja: „a munkánkkal annyi
mindent hozunk létre, hogy elérhetővé tudjuk tenni azt a
körülöttünk élők számára is, akár úgy hogy megvásárolják,
akár úgy, hogy ingyen odaadjuk nekik."
Wilcock:
Ha a titkos űrprogramok elérhetővé teszik a technológiáikat,
amik – gombnyomásra - bármilyen anyagot, árut, ételt elő
tudnak állítani, az hogyan fog kapcsolódni mindehhez? Mondjuk azt,
hogy megvan a technológia, mert mindenki rendelkezésére lesz
bocsátva. Lesz egy nagyszabású közzététel. Itt lesz minden
príma technológia. Hogyan fog az általad említett modell működni
ilyen környezetben?
Tellinger:
Ez egy nagyon jó kérdés. Egy ideje intenzíven gondolkodom ezen.
Ez az a pont, ahol az individuális viszonyulás bejön a képbe. Míg
valaki inkább replikátort használna mondjuk egy sült krumpli
elkészítéséhez, addig én inkább élvezni szeretném a főzés
művészetét. Vagy mondjuk szeretném fából elkészíteni a
bútoromat, mert szeretem a fa illatát. Vagy szeretek például
horgászni. Vagy szeretem kibontakoztatni a tehetségemet, kifejezni
a velem született képességeket. Máskülönben akár fegyvert is
tarthatnék a halántékomhoz, hiszen mi mást tudnék kezdeni
magammal, mi értelme lenne az életemnek.
Hiszem,
hogy azért éljük le ezeket az életeket itt a bolygón, hogy
megtanuljuk értékelni ezt a denzitást, a levegőt, a vizet, a
gravitációt, hogy megtapasztaljuk mindazt a szépséget, ami
betölti ezt a bolygót. Ezt kellene tennünk. Mindannyian különleges
adottságokkal születünk és nekünk ezek kibontakoztatásával
kellene foglalkoznunk. Szóval, ha akarod, választhatod a
replikátort, hogy készítsen neked egy nadrágot. De én azt
gondolom, hogy nagyobb öröm, ha megbeszéled az édesanyáddal vagy
a nagymamáddal, vagy esetleg a szabóval, hogy készítsen neked egy
vadonatúj ruhát, olyan anyagból, aminek a létrejöttében te
magad is segédkeztél, mondjuk kenderből, vagy más anyagból, ami
biológiailag lebomlik, nem mérgező, újrahasznosítható, és amit
ebben a denzitásban, ebben a valóságban alkottál meg, itt ezen a
bolygón. Ezért vagyunk ugyanis itt: megtapasztalni ezt a valóságot.
És amikor már eleged lesz ebből, eldöntheted, hogy mit kezdesz
magaddal.
Corey:
E technológiák nagy része hidat képezhetne a városi és falusi
környezet között.
Tellinger:
Igen. Nagyon sok érdekes dolog történhetne. És éppen ez az,
amiért előálltunk annak a közösségi projektnek a modelljével,
amit az Ubuntu mozgalom és – nagyon fontos – az Ubuntu Párt is
használ.
Nyilvánvalóvá
vált a számomra, hogy ahhoz, hogy át tudjuk adni ezt az egyesítő,
a bőség új rendszerét megteremtő új társadalmi struktúrát az
embereknek, azt politikai szinten is meg kell támogatnunk, mert
jelenleg az életünket a a politika irányítja és pusztítja el.
Sokan mondhatják erre, hogy „Oh, Tellinger, te eladod magad.
Politikus akarsz lenni, pont olyan leszel, mint ők.” Nem. Azért
akarunk részt venni a politikában, hogy megváltoztassuk ezt az
undorító, becstelen, tisztességtelen és mocskos részét a
társadalomnak, amelyik elpusztítja az életünket. Ezt meg kell
változtatnunk. De ha csak ülünk és elutasítjuk a politikát, az
nem fog semmit sem megváltoztatni, az nem megoldás.
Szóval
mit csinálunk? Valamit kezdenünk kell vele. Létrehoztunk hát egy
politikai pártot, ami valami teljesen mást hirdet.
Decentralizálnunk kell a kormányzást. Be kell zárjuk a Federal
Reserve rendszert és ideiglenesen létre kell hoznunk az Emberek
Bankját, ami adómentesen és kamatmentesen bocsát ki pénzt az
emberek számára. Tehát nincsenek adók, nincs infláció, semmi
ilyesmi. Valójában tehát a rendszer elkezdi szolgálni az
embereket ebben az átmeneti időszakban, hogy minden olyan közösségi
projektet és munkálatot be lehessen indítani, amikre csak
szükségünk van, hogy aztán kiengedhessük az embereket a városi
környezet jelentette börtöneikből. Ezután vissza tudnak térni a
kisvárosokba és falvakba, mert most már tudják, hogy ott találni
fognak valamilyen tennivalót, hiszen a pénzt az Emberek Bankja
biztosítja a számukra. Tehát ez csak egy átmeneti időszak lenne.
Wilcock:
Nem tűnik úgy, hogy a dolgok már most is ebbe az irányba
haladnak? Nézzük csak meg, hogy hány embernek van saját youtube
videója. Tudják, hogy soha sem fognak vele pénzt keresni, mégis
cikkeket írnak, ingyenesen letölthető programokat készítenek.
Miért csinálják ezt? Azért, mert szeretnének hasznára lenni a
társadalomnak. Gondolod, hogy az ilyen jellegű társadalmi
együttműködések részét képezik majd ennek?
Tellinger:
Teljes mértékben. Amire most utaltál, David, az kritikus
fontosságú. Amikor elkezdesz munkálkodni a közösségedben, és
amikor reggel felkelsz, tudni fogod, amit Corey is említett, hogy
minden, amire csak szükséged van, biztosítva van a számodra.
Miért? Mert mi, közösségként ezt biztosítjuk neked. Van elég
élelem, elég technológia, elég anyag, mindenből van elég.
Minden bőségesen rendelkezésünkre áll. Minden, amit ehhez tenned
kell, hogy heti néhány órányi munkával hozzájárulsz a
közösségi projektekhez és a többi fennmaradó idő a tiéd.
Hogyan fog ez kialakulni? Még én sem tudom. A közösségek fogják
eldönteni, hogy hogyan alakuljon ez ki. De ennek eredményeként a
hét nagy része szabadon a tiéd lesz majd. Kibontakoztathatod a
tehetségedet, lehetsz akár festő, szobrász, vagy zenész, vagy
lótenyésztő, mérnök, vagy tudós. Mindegy, hogy mit csinálsz.
Minden lehetőséged meg lesz rá, hogy azzal foglalkozz, amit
szeretsz.
Mosollyal
az arcodon fogsz ébredni, mert tudni fogod, hogy nem kell öltönyt
és nyakkendőt felvenned, felülnöd a vasútra, vagy buszra, vagy
biciklire az esőben, szélben, hogy bemenj az utált munkahelyedre,
csak hogy minden hónapban keres néhány nyamvadt dollárt, hogy
kifizethesd a jelzálogodat, meg a villanyszámlát, a tejet, a
kenyeret, meg a gyereked oktatását, hogy később aztán ő is
ugyanennek a rendszernek a rabszolgája legyen. Majd a következő
hónapban az egészet kezded elölről újra.
Wilcock:
Ahogy Graham Hancock mondaná: „alkohollal butítod el az agyad,
csak hogy képes legyél elviselni és tovább csinálni.”
Tellinger:
Pontosan. Szóval, ettől kezdve nem kell ez tenned. Megválaszthatod
majd, hogy melyik közösségben akarsz élni. Nem leszel olyasmire
kényszerítve, amit nem akarsz megtenni. Minden ingyen
rendelkezésedre áll majd, hiszen a munkáddal heti néhány órával
te is hozzájárulsz az egyik közösségi projekthez. Közösségként
ez egy nagyon erős munkaerővé tesz bennünket. Ezt a szót
használom, de ez nagyon hamarosan ki fog kerülni a szóhasználatból.
Nagyon-nagyon gyorsan – akár egy éjszaka leforgása alatt – a
közösséged olyan hatékony munkaerővé válhat, amivel egyetlen
vállalat, város, vagy kormány sem vetekedhet majd. És most pedig
fel fogom vázolni azokat a lépéseket, amik el fognak vezetni
idáig. Hogy hogyan jutunk el innen, a mából, egy olyan közösségbe,
ami bőségben él és mindezt a bőséget képes saját magának
megteremteni.
Wilcock:
Mi lesz ha egy fickó előugrik, kést szegez a nő nyakára és
megerőszakolja? Mihez kezdesz majd egy ilyen fickóval?
Tellinger:
Nos, ezt gyakran megkérdezik tőlem, úgyhogy köszönöm, hogy
felhoztad a témát. Nagyon érdekesnek találom ezzel kapcsolatban,
hogy azok a kérdések, amikkel az emberek előhozakodtak az elmúlt
11 évben, mind azt mutatják, hogy mennyire egyformán be vagyunk
kötve a jelenlegi rendszerbe, arra késztetve minket, hogy egyformán
gondolkodjunk, ha bizonyos problémák és akadályok felmerülnek.
Ez csodálatos! Tehát most már tudjuk, hogy milyen problémákat
kell megoldanunk. A jó dolog ebben azonban – és emlékezzünk rá,
hogy ez részét képezi az Ubuntu modellnek – hogy el kell
távolodnunk a központosított kormányzástól. A közösségeknek
saját magukat kell kormányozniuk. Szóval nem tudom, hogy az én
közösségem, vagy az a közösség, amiben élni fogok, hogy dönt
majd. Új jogi rendszert fognak felállítani, egészen az alapoktól
kezdve, a szokásjog alapján: „ne ölj, ne lopj és viselkedj
tisztességesen.”
Corey:
Tehát nem egy centralizált kormányzati ideológia lesz, hanem a
különböző régiók saját erkölcsi irányelveket fognak
felállítani.
Tellinger:
Sok mindenben hasonlít ez a városállamokhoz, amikor is minden
közösségnek saját szabályai és irányelvei voltak. Nyilvánvaló,
hogy sok mindent kell majd átbeszélni. De az Ubuntu modell szerint
törzsi tanácsok alakulnak majd, aminek a tagjait a közösség
választja, nyilvános szavazással. Vagyis mindenki tudni fogja,
hogy arra szavaztál, David Wilcock kerüljön be a vének tanácsába
:)
Corey:
Talán így az öregeket is újra tisztelni kezdik majd.
Tellinger:
Ennek így kellene történnie. És talán éppen ezért állítják
félre és teszik öregek otthonába őket. És idővel megpróbálunk
megszabadulni tőlük...
Corey:
… ha nem látjuk, könnyebb elfelejteni őket.
Tellinger:
Pontosan. És nem tudod többé hasznosítani a meglévő
bölcsességüket sem. Tehát a közösség maga fogja megválasztani
az Öregek Tanácsát, akik aztán a közösség vezetői lesznek. És
ők fognak dönteni napról napra, óráról órára, percről
percre, hogy mi a legjobb a közösségnek, nem pedig arról, hogy mi
a legjobb nekem. Én ezt általában nem többségi irányításnak,
hanem kisebbségi irányításnak nevezem, és ettől sok ember
kiakad. Azt mondják: „Hogy érted ezt?” Mivel annyira meg
vagyunk mérgezve a demokráciával és a többségi irányítással.
„Hogy mondhatsz ilyeneket?” Azért mert sokkal több az úgymond
„kisebbség, mint a „többség”. Ok? A „kisebbségben”
lévők száma végtelen. Ők vigyáznak a pillangókra, ők
gondozzák a barackfákat, a termőföldet, bármit. Ők vigyáznak
arra, hogy a genetikailag módosított cucc ne kerüljön be a
táplálékláncba – szóval nagyon sok különböző „kisebbség”
van. És egy hozzájáruláson alapuló rendszerben minden
„kisebbségről” gondoskodni fognak. Minden „kisebbség” meg
fogja kapni a szükséges eszközöket, a technológiát, minden
támogatást, a laboratóriumokat, a kutatásokat, mindent, amire
csak szükség van a közösség életében. Ezért mondom, hogy ez
egy „kisebbségek” irányította rendszer, nem pedig többségi
irányítású, ahol 51 ember mondja meg 49-nek, hogy nem
csinálhatják úgy a dolgokat, ahogy ők szeretnék.
Wilcock:
Mi van, ha megtelik a pöcegödör és bedugul a csatorna? Senki sem
akar lemászni majd a csatornába kitisztítani. Akkor mit csinálsz?
Tellinger:
Oh, szeretem ezt a kérdést. Gyakran megkérdezik ugyanis: ki fogja
eltakarítani a szemetet? Mi lehet erre a válasz? Általában,
amikor előadásokat tartok és felhozom ezt a témát, találd ki mi
történik. Érdekes módon mindig akad 2-3 ember, aki jelentkezik,
és azt mondja: „majd én vállalom ezt a feladatot”. Így a
kérdésed már meg is válaszoltuk. De sokkal tovább is megyek
ennél.
Emlékezzünk
rá, hogy ezeket a tevékenységeket többé nem pénzért fogjuk
művelni. Hanem a közösségünkért, ami valójában azt is
jelenti, hogy önmagunkért. „Én nem akarom kitakarítani a
csatornámat”. Ennélfogva, ha a közösségem csatornája eldugul,
akkor következésképpen az én csatornám is el fog dugulni.
Szóval, bárki is lesz szolgálatban azon az adott héten, hogy
figyeljen a csatornára, az fog lemenni és kitakarítani. Térjünk
vissza ahhoz, hogy miről is szólnak valójában ezek a közösségi
projektek.
Corey:
Vannak emberek, akik ezekre a különféle feladatokra
specializálódnak. Ilyen esetekben egyesíthetik az erőforrásaikat.
Tellinger:
Így van. Felismerhetjük az emberiességünkben és a közösségünkben
felfedezhető sokszínűséget, de ugyanakkor felismerhetjük az
egységet is a sokszínűségeinkben illetve az egységben található
sokszínűségünket is. Az emberi lényeknek – éppen azért, mert
emberek – nagyon sokféle képességük, tehetségük és vágyuk
van. Mindannyian tökéletesen különlegesek vagyunk.
Corey:
És egyenlőek. Ez nagyon fontos.
Tellinger:
Pontosan. A tested sok milliárd sejtje közül mindegyik
kulcsfontosságú szerepet tölt be a tested felépítésében. Erre
folyamatosan, mindig emlékeztetem az embereket. Ne gondolkodjanak
úgy, hogy senkik és jelentéktelenek lennének. Mert hiszen
pontosan ezt teszik. Azt mondják: „Oh, én csak egy jelentéktelen
senki vagyok.” Nem! Nem vagy az! Egy Ubuntu-hoz hasonló vagyis
hozzájáruláson alapuló rendszerben kulcsfontosságú része vagy
a közösségednek!
Mindenki
egyenlően fontos szerepet tölt be a közösségben. Nem számít,
hogy orvos, vagy tudós, vagy mérnök, vagy esetleg pék. Mindenki
egyenlően fontos szereppel bír, pontosan úgy, ahogyan a testedben
lévő sejtek. A szenzációs dolog az, hogy minden őrült
Michelangelo-ra vagy Leonardo Da Vinci-re ezernyi fiatal őrült
mérnök jut, akik szenvedélyesen kutatják a szennyvízre vonatkozó
problémák megoldását. És olyan rendszerekkel fognak előállni,
amelyek megoldják majd ezt a problémát.
Wilcock:
Amikor középiskolás voltam, minden nap a reggeli
rádióközleményekben legalább 20 sportoló szerepelt azzal, hogy
ezt vagy azt a versenyt megnyerték. Ők voltak azok a srácok, akik
gyorsan futottak, vagy a legtöbb kosarat dobták a kosárcsapatban.
És aztán volt kb 10-15 „tojásfejű” gyerek, akik meg
mindenféle tudományos versenyeket nyertek. Csak ezekről a sikeres
srácokról hallottál. A többi sok-sok ezer kölyök meg teljesen a
peremre szorult, nem kaptak semmilyen elismerést és soha sem
említették meg a nevüket a közleményekben. Hogyan tudod
elkerülni, hogy ilyen klikkek alakuljanak ki – ahol mindig csak
néhány emberre terelődik a figyelem?
Tellinger:
Ok. Általában az összes ilyen kérdés abból ered, hogy jelenleg
egy kapitalista társadalomban élünk és ebben nőttünk fel.
Amiről te beszélsz, az a kapitalizmus következménye. Az emberi
természetre nem a lustaság jellemző. Ez gyakran felmerülő
kérdés. Azt mondják: „Oh, az emberi természet eredendően
lusta.” Nem, ez teljesen hibás feltételezés.
Az
ember természete ugyanis a teremtés és az alkotás. Hogy
kifejezésre juttassa mindazt a tehetséget, amivel született és ez
az, amit az iskolarendszer gyakorlatilag kiver belőlünk. Tehát meg
kell változtatnunk az oktatási rendszert – ezt teljes mértékben
meg kell tegyük. Nem lesz olyan iskolarendszer többé, amilyen
jelenleg van. Ezek a helyek ugyanis - ahová jelenleg a gyermekeinket
küldjük - kiképző, agymosó és manipuláló börtöntáborok.
Ezt
drámai módon meg kell változtatnunk. Olyan közösségben fogsz
felnőni majd, amelyben mindenkor, minden elérhető mindenki
számára, és nem kell aggódnod semmiért sem. Szeretni fogod a
körülötted élőket, akik aztán majd új technológiákkal állnak
elő, vagy új módszereket találnak ki a kenyérsütésre, vagy a
tésztakeverésre vagy cipőkészítésre, ruhafestésre, vagy új
anyagokat találnak ki, mondjuk grafént kevernek össze kenderrel.
„Istenem, micsoda nagyszerű kombináció lesz ez!” :)
Mivel
a fő problémát megoldottuk, a pénz nem fog többé a fejlődés
útjába állni. Ettől kezdve bármi lehetséges lesz. Arról szól
majd az egész, hogy téged mi hajt majd, és ezért tisztelni és
szeretni fognak a közösségen belül. Azért fognak szeretni,
David, amit teszel és aki vagy. Abban a pillanatban, amikor az ego
kezdene el vezérelni téged, találd ki, mit fog tenni a közösség.
Azt fogják mondani: „Oh!” És nagyon gyorsan tudni fogod, mert
az egész arról szól, hogy amit teszünk, az az egész közösségnek
a hasznára váljon. És attól kezdve válik ez nagyon érdekessé,
amikor elkezded megérteni a hatásait, hogy kivé fogunk válni a
közösségen belül.
Wilcock:
Amikor most a repülőtérről jöttem, egy hölgy vezette a buszt,
Teresa-nak hívják. Két állása is van, mert a Deltánál és az
Alamonál is dolgozik. 16 órát melózik naponta! Csak úgy tud
eleget aludni, ha éjszakai műszakot vállal és alszik egy kicsit
reggel 2-től 4-ig. 6 órát alszik otthon. Amikor beszéltem
Teresa-val elmondta, hogy nemrég Haiti-n járt, ahol nagyon jól
érezte magát. Nagyon finomak voltak a gyümölcsök, nagyszerű
volt az idő és ha tehetné, visszamenne és terepjáró kölcsönzőt
nyitna, hogy ott a kocsikkal az emberek körbejárhassák a terepet
és jól érezzék magukat. Egyszóval olyasmit szeretne elkezdeni,
ami hozzájárulna a közös jóléthez. Ha bárki olyannal beszélsz,
aki ilyen halálig tartó, kilátástalan munkahelyen éli le az
életét, kiderül róluk, hogy mindannyiuknak van egy álma.
Alapjában véve mindannyiunknak van egy álma.
Tellinger:
Így van, én is így gondolom. És arra is rájöttem, ha magas
beosztásban lévő üzletemberekkel beszélsz - vezérigazgatókkal
például, akik jó sok pénzt keresnek – és megkérdezed tőlük,
hogy „mi volt az álmuk gyermekkorukban”, akkor ki fog derülni a
számodra, hogy nagyon sokan közülük elfelejtették a gyerekkori
álmaikat és nagyon erősen kell gondolkodniuk, hogy fel tudják
idézni. Ezt nagyon-nagyon szomorúnak találom. Ugyanis ezt teszi
velük a rendszer. Ennyire rossz a rendszer. Olyan mélyen és
súlyosan pusztít bennünket, hogy nagyon sokan közülünk
elfelejtettük a gyermekkori álmainkat.
Volt
egy módszer, amit kipróbáltam ezeken az egyéneken. Megkérdeztem
tőlük, hogy hol éltek. Egyszerűen vissza kell vinned őket az
időben, az emlékeikben, egy kicsit terápiás jelleggel. Ilyeneket
kérdeztem tőlük: "Hol éltél? Hova jártál iskolába? Mit
csinált édesanyád, mit csináltak a barátaid? Bicikliztél-e
gyerekkorodban?” Egyszerűen tehát megpróbálod visszaforgatni az
idő kerekét velük. És ekkor elkezdenek emlékezni a gyerekkori
álmaikra. És azt fogod látni, hogy az egész testbeszédük, az
energiájuk megváltozik ahhoz a merev és önmérséklő
viselkedésükhöz képest, amikor azt mondták neked: „pénz
nélküli világról beszélsz. El akarsz venni tőlem mindent.”
Nem, nem. Én csak megpróbálom visszaadni neked az életed.
Megpróbálom visszaadni neked a gyerekkori álmodat, hogy megélhesd
őket, attól való félelem nélkül, hogy valaki megpróbálja majd
eltéríteni és rávesz arra, hogy egész életedben mással
foglalkozzál.
Corey:
Ez tehát olyasvalami, amit az emberek kis léptékben akár már
most is elkezdhetnek megvalósítani a gyakorlatban? Van egyáltalán
olyan hely, ahol többet tudhatnak meg erről és elkezdhetik
létrehozni ezeket a közösségeket? Belekezdhetnek ebbe a
„társadalmi kísérletbe”, amit aztán bemutathatnak másoknak
is?
Tellinger:
Nos, Corey, nagyon köszönöm, hogy felhoztad ezt, mert ez
visszavezet bennünket a megvalósítás mikéntjéhez. Hogyan
csináljuk?
Corey:
Hogyan bizonyítsuk be, hogy ez valóban működőképes?
Tellinger:
A működőképesség bemutatása kritikus fontosságú. Ez pedig
elvezet minket ahhoz a kérdéshez, hogy mi történik a közösségi
projektekkel. Először is ahhoz, hogy létrehozz egy közösséget,
ahhoz pénz kell. Tehát pénz kell ahhoz, hogy közösségi
projekteket hozzunk létre. És hidd el nekem, próbálkoztam ezzel.
Megpróbáltam a saját korlátozott anyagi lehetőségeimmel
belekezdeni közösségi projektekbe a saját városomban. És
sikerült is létrehoznunk ezeket a közösségeket. De aztán, hogy
működtessük és sikeressé tegyük őket – annyira hogy bevételt
tudjanak hozni, és így a város hasznára legyenek, először a
pénzzel, majd pedig a későbbi fejődéssel – nos, ez az a pont,
ahol általában elbukik a dolog. Mert a hozzám hasonló emberek
minden egyes alkalommal kifogynak a pénzből, amikor elkezdik
lerakni az első építőkockákat.
Ezért
kell ezzel a politikai színtérre lépnem. Ez teljesen nyilvánvalóvá
vált a számomra 2014-ben, amikor az Ubuntu Párt politikai pártként
jelent meg, én magam pedig Dél-Afrika elnöki székéért indultam
a választáson. Végül nagyjából 1 millió követőt sikerült
magunk köré gyűjtenünk. Ez hatalmas szám. Onnan tudom ezt, hogy
kb 800 ezer név és telefonszám szerepel a laptopomon. Olyan
embereké, akik sms üzenetben küldték el nekünk a „Szeretjük
Ubuntut! Támogatjuk Ubuntut!” jeligét. Szóval, nem csak
találomra mondtam ezt, hanem meg is tudom mutatni bárkinek.
Wilcock:
Pontosan hányan élnek Dél-Afrikában?
Tellinger:
Kb 55 millióan, ami olyan 20 millió szavazót jelent. Tehát 1
millió követővel indultunk el a választásokon. Ugyanakkor
megtanultuk azt is, hogy mennyire aljas és előre kiszámítható
volt a végeredmény. De nagyon fontos volt számunkra, hogy
végigjárjuk ezt az utat, hogy tanuljunk belőle és bölcsebbé
váljunk az egész folyamattal kapcsolatban, és hogy lássuk, mi
legyen a következő lépés. A következőre jöttem rá. Még csak
a parlamenti helyek közelébe sem jutottunk, annak ellenére, hogy a
támogatók száma alapján legalább 4-5 helyet szereznünk kellett
volna. Végül 5 300 szavazatot kaptunk. 50 ezer szavazat kell ahhoz,
hogy bekerülhess a parlamentbe... Ez a tapasztalat arra a
felismerésre vezetett, hogy a valódi hatalom az önkormányzati,
közösségi szinten található, a saját városodban. Egyetlen
megválasztott Ubuntu párti polgármester végtelenül hatékonyabb
és nagyobb hatalommal bír, mint egy parlamentbe beválasztott
képviselő. Ugyanis, ha nyerek és polgármesterré választanak,
akkor az eddigi filozofálgatást át tudom ültetni a gyakorlatba is
a városomban, egyetlen éjszaka leforgása alatt. Miért? Mert ehhez
pénzt kapok majd a kormányzattól. És az önkormányzat által
kapott pénzt a közösségi projektekre tudom fordítani. Ez aztán
beindíthatja a szikrát a közösségi projektek számára és
onnantól kezdve ez nagyon-nagyon gyorsan terjedni fog majd.
Wilcock:
Mi van akkor, hogyha van egy nagy gyár, ami önti bele az ipari
hulladékot a folyódba? Vannak ügyvédeik, meg lobbistáik, és egy
rakat pénz áll mögöttük. És a te közösséged is kap némi
pénzt tőlük, ugyanakkor szeretnétek leállítani a szennyezést.
Mit fogtok tenni ilyen helyzetben?
Tellinger:
Rá fogok térni erre, ugyanis meg fogod kapni a választ, ha röviden
végigvezetlek az egész folyamaton. Saját magad fogsz rájönni a
válaszra. Szóval, 2016-ban helyközi választások lesznek
Dél-Afrikában. Ezt az alkalmat katalizátornak tekintem, ez jelenti
a kiugrás lehetőségét a globális Ubuntu mozgalom számára.
Mostanra több mint 200 országban vannak tagjai ennek a mozgalomnak.
Hogy őszinte legyek, azt sem tudom pontosan, hol találhatók ezek
az országok a térképen, de amikor olvasom a listát, hogy mely
országokból iratkoztak fel hozzánk, akkor azt mondom: „Micsoda?
Hiszen ez bámulatos!” Elég anyagi forrást kell összegyűjtenünk
ahhoz, hogy sikerrel szálljunk versenybe a helyközi választásokon.
Az
a stratégiánk, hogy a 12 legkisebb önkormányzatot célozzuk meg.
A mi megközelítésünk szerint ez jelenti a rendszer
Achilles-sarkát. Ugyanis, ha nyerünk az egyik helyen és az a 4
vagy 5 város, ami az önkormányzat hatáskörébe tartozik,
egyetlen éjszaka leforgása alatt véget vet a kapitalista
rendszernek és átülteti a gyakorlatba az Ubuntu-t, vagyis a
kölcsönös hozzájáruláson alapuló rendszert, és ezzel eldönti
az első dominót. Ha ugyanis ezt sikeresen ülteted át a
gyakorlatba, a kapitalista rendszer egyszerűen működésképtelenné
válik az Ubuntu modell közvetlen közelében.
Az
egész filozófiánk azon alapul, hogy egyetlen kisvárosban
nyerjünk. És ezért mondom, hogy egyetlen kisvárossal le tudjuk
győzni a globális pénzügyi-banki összeesküvést. Teljesen
mindegy, hogy melyik országban fog ez megtörténni. Egyetlen
kisváros le tudja győzni az emberiséget irányító egész
pénzügyi-banki rendszert és mindannyiunkat felszabadíthat. Ez
ennyire kritikus fontosságú és ennyire egyszerű. Egyetlen
városban nyerünk, átültetjük a gyakorlatba a filozófiánkat,
beindítjuk a közösségi projekteket. A legfőbb ígéretünk az
embereknek ezen a választáson a mindenki számára elérhető
szabad energia lesz. Mindannyian tudjuk, hogy a szabad energia
elérhető. Alternatív elektromosságon alapuló készülékek és
eszközök elérhetőek. Pusztán a kapitalizmus irányító
rendszere az, ami elrejti őket előlünk. Egy nagyon egyszerű
villamosenergia-ellátórendszert fogunk beüzemelni a városunkban.
Ez lesz az az alap, ami egyesíteni fogja az embereket. Mindenki
ingyen jut majd elektromossághoz, cserébe azért, hogy heti 3-4
órát dolgozni fog az egyik közösségi projektben. Mindenki heti 3
órát, úgy hogy nem kell feladnod a meglévő állásodat. Vagyis a
fennálló rendszer keretein belül elkezdjük megteremteni a
bőséget.
Nemrégiben
az egyik ilyen közösségünkhöz az ausztráliai Byron Bay-ben
eljött egy statisztikus. Elvégzett egy számítást és elmondta,
hogy mire jutott. Egy kis városról van szó, kb 5 ezer fős
lélekszámmal, ezt fogom most példaként használni. 5 ezer ember
heti 3 órányi munkája összesen 15 000 munkaórát jelent. Érted?
Kell ennél többet mondanom? És mindez együttműködésen és nem
pedig versengésen alapuló munkavégzés. Tehát egyesítsük
erőinket, kooperáljunk és működjünk együtt. 15 000 óra egy
héten. Amikor elvégezte a számítást, azt mondta: ha ennyi ember
1 éven keresztül 3 órányit dolgozik ebben a rendszerben, akkor ez
a munka annyinak felel meg, mintha napi 8 órát dolgoznál
rabszolgaként 31 éven keresztül a jelenlegi rendszerben. 1 év
kontra 31 év – ezek az arányszámok.
Szóval
nagyon rövid idő alatt elképzelhetetlen bőséget tudunk teremteni
a közösségünknek. Nagyon sok élelem lesz és eldönthetjük
majd, hogy mit kezdünk vele. Van egy tervünk az elosztórendszer
felállítására. Abban a pillanatban ahogy megteremted mindazt az
élelmet, vagy bútort, ruhát, kenyeret, cipőket, vagy akár
technológiát, számítógépeket, akármit, megnyitod a tudományos
laboratóriumokat a kutatók és gyógyászatban dolgozók előtt,
hogy jöjjenek és találják meg a gyógymódot a betegségekre, és
osszák meg eredményeiket a világgal. Meghívod a tudósokat, hogy
fejlesszenek ki olyan módszereket, amivel megszüntethetjük a
folyók szennyezettségét. Ez tehát a válaszom arra, hogy hogyan
fogjuk kezelni a környezetszennyezéssel kapcsolatos problémákat.
Egy hét alatt megoldható a nukleáris csapadék kérdése is, ha a
megfelelő elméket sikerül összehoznod.
Wilcock:
Nos, valami nagyon hasonló történt Amerikában a nagy gazdasági
világválság után illetve a II. világháborút követően... Nagy
léptékű társadalmi okok mozgósították a lakosságot, akik
aztán közösségi munkálatokban vettek részt. Az emberek
késztetést éreztek erre és talán ez volt az utolsó alkalom,
hogy a gyártás és előállítás igazán megugrott volna az
országban. Azóta viszont egyfolytában azt várjuk, hogy a munkát
valaki más végezze el helyettünk, importálunk szinte mindent,
belülről romboljuk le az egész gazdaságunkat.
Tellinger:
Nem, nem, nem. Ez azonnali vonzerőt jelent majd bárki számára,
aki alkotni, kitalálni akar új dolgokat azért, hogy képességeiket
a maguk illetve mások szolgálatába állíthassák. Mindenki meg
lesz hívva tehát, hogy kövesse ezt a metódust, jöjjenek el a
városunkba, jöjjenek el a közösségünkbe. Mindez azt is mutatja,
hogy ez egy befogadó modell, senki sem lesz kizárva belőle. Csupán
azt kell tenned, hogy a céged, vagy a vállalkozásod a közösségi
projekt részéve teszed. Megkérdezheted, hogy vajon mi hasznod
származik majd ebből? Nos, ingyen munka, ingyen elektromosság,
ingyen alkatrészek – hiszen, ha nem rendelkezünk a kellő
alkatrészekkel, akkor létrehozunk egy közösségi projektet,
aminek a keretében megalkotjuk azt és ez aztán így fejlődik majd
tovább. Minden előállított illetve eladott termék 1/3-át
megtarthatod, a maradék 2/3-ad pedig a közösségé lesz. A válasz
tehát minden egyes esetben ugyanaz, amikor beállítok egy
iparoshoz, vagy gazdálkodóhoz – a rendszer ugyanis minden szinten
működik: gazdálkodókkal, iparosokkal, gyártókkal, bárkivel.
1/3-ad megy az cégednek, a többi 2/3-ad meg a közösségnek.
Általában nem azt válaszolják erre, hogy "ok, majd
megbeszéljünk, hanem azt, hogy "mikor kezdhetjük".
Tényleg.
Corey:
Nos, annyit mondhatok, hogy minden amit itt elmondtál, eléggé
összecseng mindazzal, amit a Szövetség mond és amit a Kék
Avianok üzenete tartalmaz. Azt mondták nekem, hogy ez már a jövő
fuvallata. És az alapján, hogy ezek a források közvetlenül
említettek téged és ezt a mozgalmat, nagyon erősen úgy érzem,
hogy mindez valóban igaz. Úgy gondolom, mindannyiunknak érdemes
ezzel mélyebben megismerkednünk, tájékozódnunk róla, és
bármilyen módon részt vállalni belőle. Nagyon élveztem a
részletes magyarázatokat. Sokat megtudtam erről a mozgalomról. A
forrásaimon keresztül eddig csak apró részleteket ismertem
erről-arról, most viszont már az egészet fantasztikusnak találom.
És valóban úgy látom, hogy ez nem pusztán egy újabb
alternatíva, hanem már a jövő fuvallata.
Tellinger:
Nagyon köszönöm, Corey. Újra csak előhoznám, amiről már
korábban is beszéltem. Az átmenet abból a világból, amiben most
élünk, a bőség világába nagyon egyszerű. Sokkal egyszerűbb,
mint ahogy azt a legtöbb ember gondolná. A legtöbben
fenntartásokkal viseltetnek iránta, mivel úgy nőttünk föl, hogy
egyfolytában azt mondták nekünk: „a dolgok nehezen mennek.
Keményen kell dolgoznod.” Nem, ezt verd ki a fejedből. Meg fogunk
szabadulni a pénztől. Sokkal szebb jövőt és bőséget fogunk
teremteni magunknak. Kezdjük csak el vizualizálni és látni magunk
előtt a végeredményt. Ennyire egyszerű. Nem én leszek ezért a
felelős. Minden közösség saját maga felelős a saját jövőjéért,
a saját jólétéért.
Wilcock:
Ha a műsor nézői közt lennének olyanok, akik kedvet kaptak
mindahhoz, amiről itt ma szót ejtettünk, hogyan tudnak
bekapcsolódni és hogyan emelhetik mindezt a következő szintre?
Tellinger:
Először is, menj fel a honlapunkra (ubuntuparty.org.za)
ahol csatlakozhatsz hozzánk. Aztán olvass el annyi mindent, ami
csak tudsz. Megveheted az Ubuntu könyvet, például, ezzel ugyanis
támogatsz minket, ami nagy segítségünkre van. Aztán, ha be tudsz
szállni a finanszírozásba, mert mondjuk több milliód van a
gardróbban, és segíteni akarnál, mert az egész elgondolás
együttrezeg veled, nos, akkor szükségünk van a segítségedre.
Nem leszünk képesek elérni ezt pénz nélkül. Mert emlékezz rá:
a jelenlegi rendszer úgy van felállítva, hogy a pénz elpusztít
minden ellenállást. És ezt érezzük is hónapról, hónapra. Ez
egy folyamatos küzdelem. Tehát szükségünk van pénzügyi
támogatásra. Úgyhogy, ha tudsz segíteni ebben, akkor megteheted
azt a weboldalunkon.
Wilcock:
Ezt adományként kell elképzelnünk, vagy pedig a "befektető"
kap valamit cserébe a befektetésért?
Tellinger:
Sajnos ezért nem jár ellenszolgáltatás. Cserébe a választás
eredményét tudjuk felajánlani. Ha ott sikerrel járunk, az azzal a
jóleső érzéssel járhat majd a számukra, hogy tettek valami
olyasmit, ami az emberiség javát fogja szolgálni a jövőben. A
hálámon kívül nem sok mindent tudok felajánlani ezért cserébe.
Wilcock:
Lehetne például adójóváírás. Úgy értem, ahelyett, hogy adó
formájában fizetnék be ezt a pénzt a kormányoknak,
felajánlhatnák azt nonprofit célokra.
Tellinger:
Igen, "Ubuntu Bolygó" (Ubuntu Planet) néven már fel is
állítottunk egy nonprofit vállalatot, amely kezeli az ilyen módon
beérkező pénzeket.
Wilcock:
Rendben. Tehát már most is vannak olyan emberek, akiknek van elég
pénzük és ahelyett, hogy a kormánynak adnák, fordíthatják azt
nonprofit célokra is. Ez tökéletes lenne.
Corey:
Egyben ez egy befektetés is a jövőbe, egy befektetés az
emberiségbe és a világ megváltoztatásának folyamatába.
Wilcock:
Abszolút.
Tellinger:
És ahogy mondom, ehhez mindössze egyetlen kisvárosra van
szükségünk. Figyeld meg, hogy a támogatásod eredményeként
ennek a kezdeményezésnek az éle átszúrja majd az emberiséget
több ezer éve irányító fátylat. Át fogunk törni a fátylon és
fel fogjuk nyitni azt.
Wilcock:
Említetted az Ubuntu Bolygót. Mi is ez pontosan?
Tellinger:
Az Ubuntu Bolygó egy újonnan alakult nonprofit vállalat, amit
kimondottan erre a célra hoztunk létre. Az Ubuntu Bolygó lesz a
fogadója és elosztója azoknak a támogatásoknak, amik beérkeznek
hozzánk és továbbítja azokat az Ubuntu Párt azon helyi
képviseleteihez, ahol csak szükség van rá. Tudom, hogy például
az USA-ban nonprofit vállalatok nem támogathatnak politikai
pártokat, de ez Dél-Afrikában nincs érvényben.
Ubuntu
Mozgalomról szóló korábbi cikkünk itt olvasható:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése